Hotel Occidental Margaritas

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Occidental Margaritas is een grootschalig familiehotel met meerdere zwembaden en animatie. Je vindt dit hotel op 5 minuten rijden van het centrum van Maspalomas. Ben jij benieuwd of Occidental Margaritas iets voor jou is? Lees dan met ons mee.

Hotel Occidental Margaritas heeft twee buitenzwembaden en twee aparte kinderzwembaden. Als de kinderen uitgespeeld zijn bij het zwembad, is er gelukkig nog veel meer te beleven. Tiffany schrijft hierover: ‘Het animatieteam is top, mijn dochter heeft door dit team de tijd van haar leven gehad. Voor de muziek en bingo kwamen wij juist bij het eerste zwembad zitten omdat het zo gezellig is!’

Meerdere gasten geven daarentegen aan dat het zwembad met de animatie erg druk en luidruchtig is en te klein voor alle gasten. Petra’s tip: ‘Ga naar het andere zwembad, daar is het heerlijk rustig en geen muziek’.

Er zijn verschillende sportactiviteiten te doen zoals minigolf, tennis en volleybal. Voor de volwassenen is er een Crossfit ruimte met fitness en krachttraining. Tussen het ontspannen door is er dus genoeg te ondernemen.

Restaurants

Hotel Occidental Margaritas heeft een buffetrestaurant, een poolbar en een snackbar. Anita is tevreden over het eten: ‘We hadden all-inclusive, genoten van het lekkere eten dat zeker voldoende en afwisselend was. Ook de bars aan het zwembad waren gezellig met mogelijkheid tot hapjes en drankjes’.

Erna vond het wel erg druk: ‘Eten en drinken is prima. De eetzaal is net een kruispunt in Tokio. Vreselijk druk. Gelukkig konden wij bij het Aloha restaurant rustig eten en ontbijten. Het personeel werkt hard maar is misschien onderbezet.’

Kamers

Occidental Margaritas biedt verschillende kamers aan. Meerdere gasten vinden het jammer dat de lift erg langzaam is waardoor je soms lang moet wachten. Ook is niet iedereen even tevreden over de schoonmaak en hygiëne in dit hotel. Peter heeft hier geen last van gehad: ‘Mooi groot opgezet resort. De kamers zijn gerenoveerd, netjes en schoon.’

Reviewer Moerdijk is vaker in het hotel geweest en is positiever na de renovatie: ‘Als je niet onder het bed kijkt is de kamer schoon, de inloopdouche bevalt iedere oudere gast prima. De kamers zijn nog steeds mooi ruim, met een fijn balkon waar 2 stoelen met 2 voetenbankjes staan. Nieuw is ook dat er een waterkoker met thee en koffie op elke kamer is.’

Ligging

Hotel Occidental Margaritas ligt erg centraal. Wil je winkelen? Dan is het maar een klein stukje lopen naar het winkelcentrum Gran Chaparral. Er rijdt een pendelbus van het hotel naar het strand, waardoor je snel op het strand bent. Daarnaast loop je zo het stadje in met leuke winkeltjes, restaurantjes en barretjes. Tip van C: ‘De taxi is niet duur, je kunt gemakkelijk naar leuke stadjes in de buurt.’

We hebben een aantal aanbieders voor Occidental Margaritas voor je op een rij gezet:

Contact

494 reviews over Hotel Occidental Margaritas

• 7wim27-09-2019

vreselijke " herriebak

Goed :kamers , eten, personeel Slecht : drukte /te weinig normale zitplaatsen bij avondanimatie. echt :vechten" voor een zitplaats anders zit je op een plastic stoeltje slecht animatie team dat de hele dag alleen maar overbodig geluid produceert zowel oraal als muziek ,de stand normaal bestaat daar niet!!! Veel te druk met kinderen!! Omdat het appartement gedeelte ook gebruik maakt van de hotelfaciliteiten ,zoals eetzaal/zwembad/zwembad bar ,avond programma kan de bar en omgeving hotelzwembad dit niet aan!! De bouwkundige toestand begint zorgelijk te worden : o.a. dak/ balkonranden brokkelen af en veroorzaken gevaar, waardoor hele delen met netten zijn afgezet, geen gezicht!

• 9Irene21-09-2019

Super hotel, heerlijke vakantie gehad.

De kamers zijn ruim en netjes. Prima bedden en een grote badkamer. Je hebt geen last van de geluiden buiten en de kamers worden ook goed donker.

Het eten is lekker en afwisselend. Wordt goed bijgevuld en er worden ook diverse dingen vers bereid.

Personeel was naar ons toe vriendelijk, animatie team vonden wij wel te luidruchtig aanwezig en mocht zeker een tandje minder.

Rondom het hotel is weinig te beleven, enkele winkelcentra zijn wel op loopafstand. Shuttlebusjes naar het strand is goed geregeld. Jammer dat je moest betalen om je gehuurde auto te parkeren bij het hotel, eveneens als voor het kluisje.

Kortom, goed hotel en wij hebben het heerlijk naar ons zin gehad.

• 6E27-08-2019

Erg massaal

Wij verbleven hier 12 dagen. Het hotel kan nog veel verbeteren. Wij hebben niet de kamer gekregen die wij hadden geboekt (kleine kamer met een erg klein bed) . Dit hebben wij aangeven bij de receptie en de volgende dag werd dit opgelost en kregen wij de juiste kamer. Deze kamer was gelukkig ruim met en met een tweepersoonsbed. Het hotel is erg massaal en dit zou prima zijn wanneer het hotel de drukte aan zou kunnen. Vooral met de lunch en het avondeten was dit te merken. Na ons idee was er te weinig personeel. Het duurde lang voordat het eten werd aangevuld, soms was niet helemaal gaar of was koud. Het eten was wel redelijk divers. Het ontbijt daarin tegen was erg goed. De kamers werden matig schoongemaakt . Voldoende bedjes bij de zwembaden. Om 11 uur stopt de all in buiten op het terras. Dit is goed te merken want de lampen gaan uit en er word gevraagd je drankje op te drinken. Wij vonden het hotel geen 4 sterren waard.

• 9Wim Koerten01-08-2019

Geweldig hotel en prima voorzieningen.

Prima hotel en goed eten in buffetvorm. Voor een ieder wat wils. Wij hadden half pension en dat was prima. Deze keer keer hebben wij eens geen auto gehuurd. Dat ga ik de volgende keer wel doen. Je kan dan toch meer zien. Taxi's zijn overigens heel goedkoop en zijn volop beschikbaar. Met de bus naar Park Palmitos was een ervaring op zich evenals het park. Je moet daar wel een beetje goed ter been zijn want het terrein is nogal geaccidenteerd. Op loopafstand was er ook een geweldig strand. Het leek de Sahara wel. Verder zijn er leuke straatjes met veel winkels. Wij hebben diverse plaatsjes bezocht en daarbij gebruik gemaakt van openbaar vervoer. Dat is eenvoudig en goedkoop. Het mooiste plaatsje was Port Mogan met een leuk winkelcentrum, een mooie jachthaven en een lekker strand. Kortom voor herhaling vatbaar want wij hebben nog lang niet alles gezien.

Guest Experience Manager, Community Manager, 03-08-2019

Dear guest,

Thank you for the great feedback of your recent holiday experience at our Occidental Margaritas, guest satisfaction is our number one goal and there is nothing better than achieving that, we are happy our hotel and staff were able to meet all your needs during your stay.

We also greatly appreciate your comments on the quality and variety of our buffets because our talented team of Chefs strive to ensure a wide variety of both local and international delicacies for each service to please all palates, it is indeed very rewarding to read that we were able to conquer yours.

We are glad to read that you really enjoyed our unbeatable location to visit the wonders of a vacation in Gran Canaria.

Thank you again for this heartwarming review of your stay with us, we look forward to your next visit.

Kind regards

• 6AN07-07-2019

Hotel waar je voor alles moet bijbetalen.

Een mooi en modern hotel liging is goed. Gratis busjes naar het strand en terug. Eten lekker beperkte keuze heel veel het zelfde en het eten is met lauw tot koud zelf In de bar heb je maar een beperkte keuze aan coctails die ze voor je bereiden een 4 tal. De rest moet je voor betalen. He kan zelf je coctails maken met frisdrank bier en de lokale dranken. Fruitsap miet je vragen aan de bar. Er zijn wel lekkere smootys en chips met dipsaus.De toiletten worden aan het zwembad slecht 1 maal om 8u30 gepoetst om 15 u geen toilet papier meer.... De meeste gasten zijn spanjaarden zo 70 procent die zijn heel luidruchtig.in de avond kun je niet in de rust op het terras zitten er is enkel een terras waar de animatie is en dan zit je meestal de hele avond op een plastieken plakkerige stoel. personeel kan nooit lachten alleen de tuin en poets personeel zeggen een goededag. Als je dit boekt hou er rekening mee dat je voor veel dingen moet betalen.

Guest Experience Manager, Community Manager, 14-07-2019

Dear guest,

In Occidental Hotels we strongly believe that there is always room for improvement and your comments will assist our team in their continuous efforts aimed at meeting our guests' expectations, therefore we greatly appreciate the time you took out of your day to share your constructive critics

At Occidental Hotels we lay high value on our personnel being guest oriented and welcoming at all times, being fully aware that their interactions with our guests have an enormous impact on the overall holiday experience in our hotels, therefore we are sincerely sorry to read your comments on the service your received and commit to adjust any situation that leads us away from our goal being to make sure our guests feel welcome and attended to at all times.

We regret your disappointment regarding the extra charge for some drinks for our All Inclusive guests, although we would like to take the opportunity to point out that only a few Premium liquors are not included and subject to a reduced extra charge comparing to the prices charged for other types of meal plans in the hotel.

We are delighted to see that you really enjoyed the beauty of our installations. It is our intention to offer pleasing and clean accommodations so that our guests can still enjoy their vacation memories once they are back home.

Once more we thank you for sharing your experience with us and look forward to serving you again soon.

Met oudere kinderen

• 7Frank04-07-2019

Misschien

We waren 14 dagen in dit hotel en dat was voor ons de derde keer. Prima hotel met een leuk animationsteam. Alleen jammer dat de kwaliteit van het eten achteruit is gegaan.

Guest Experience Manager, Community Manager, 14-07-2019

Dear guest,

We are sincerely grateful for the time you spent to share your comments on your recent stay in our hotel, your review will certainly assist in order to keep on improving the quality of our services for our valued guests.

We do our utmost to ensure that our guests can enjoy an enriching dining experience in an unrivaled setting and with an excellent service. Our restaurant team will continue working to surprise you with delicious international and local dishes on your next visit.

We are thrilled you enjoyed the varied entertainment program organized by our professional team and enhanced by their genuine friendliness and enthusiasm to make sure all guests joining into the daily activities are having a memorable moment among us and we will certainly not fail to share your congratulations with the entire team.

Please be assured that your comments will be taken into serious consideration and that they will help us to improve our services. Once again, thank you for your time and despite the issues you have raised following your stay, we hope that our house will remain an option for your next holiday and that we will have the opportunity to restore your faith in our company in the near future.

Kind regards

• 8Peter04-06-2019

Leuke vakantie gehad!

Prijs/Kwaliteit is goed. We zaten op basis van All-in, was prima. Eigenlijk is er weinig negatiefs te vertellen over het hotel. Schoonmaak goed, mooie hotelkamers niet echt gehorig en goed geslapen. Hotel ligt wat verder van het strand af maar de gratis busregeling is prima geregeld vanuit het hotel. Winkelcentra en eetgelegenheden op loopafstand. Zwembaden zijn niet echt groot, maar geen problemen met bedjes gehad. Fitness aanwezig, echter zonder airco dus sporten in de ochtend is aan te bevelen. In de fitness gratis gebruik van handdoeken, water en fruit. Begeleiding van touroperator (Chantal) was prima, ook is de Sparkle tour aan te bevelen die touroperator organiseert, zeer leuke dag gehad met ervaren gids Ger die ons alles kon vertellen over het eiland. We konden voor het vertrek om 6:30 uur nog ontbijten in de eetzaal, personeel aan de receptie was zeer behulpzaam.

• 8Petra26-05-2019

Erg genoten van alles wat het hotel te bieden heeft.

• 8Rolanda18-04-2019

Geweldig

Dit is echt een heel leuk hotel we hebben er al meerdere bezocht zo gezellig eten goed ook buiten mogelijk heerlijke shows echt heel goed enz... Hier gaan wij zeker naar terug

• 9Plezier14-04-2019

Fantastisch hotel

Goed hotel en goed eten mooi accomodaties

Met vrienden

22 tips over Hotel Occidental Margaritas

• Tineke Gerrits, 29-04-2012

Het activiteitenprogramma duurt tot 22.30 uur, en is soms erg luiddruchtig, vraag een kamer aan de buitenkant, dus geen zwembadzijde. Internet/WiFi kost € 25,- per week, niet op alle kamers beschikbaar. Maaltijden uitstekend, mag gezegd worden.!! Auto huren? Loop eerst een rondje, veel concurrentie.!

• B & M, 01-09-2013

Mogelijkheid voor douchen op de laatste dag is er, mits je dit zelf vraagt. Je mag dan gebruik maken van een douche op een kamer waar op dat moment niemand verblijft.

• de Ruiter, 16-10-2011

Voor het eten, even wat drinken halen en deze op een vrije tafel zetten. Dit voorkomt dat je met je bord gaat zoeken naar een tafel.

51 vragen over Hotel Occidental Margaritas

• Nettie Ernst, 03-10-2019

Moet je elke dag betalen om te parkeren bij het hotel? Kun je bij het hotel ook ergens gratis parkeren??

• Jolanda , 10-03-2019

Pubers

Hoi,wij hebben een zoon van 14 en nu is mijn vraag,zijn er nog meer kinderen in die leeftijd .We zijn er vanaf eind juli .

• Helmie nies, 05-08-2018

fkk terras

Kan iemand ons vertellen hoe dit eruit ziet. Met of zonder whirlpool/zwembad. Op het dakterras? Foto is welkom ofcourse zonder naakte mensen erop. Wij gaan graag naar een hotel waar de mogelijkheid van naaktrecreren er is. Na 2x Catarina en 1x Eugenia Victoria zoekend naar een ander hotel met deze faceliteit.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand10 minuten met de auto, 2 km, > 20 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDuits, Engels, Internationaal, Italiaans, Scandinavisch, Spaans, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkerenBetaald