Hotel Occidental Margaritas

Hotel aan zee, KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag20°14°
Hotel Occidental Margaritas

Omschrijving
Hotel Occidental Margaritas ligt op Gran Canaria. Je geniet hier van de zon aan een van de twee zwembaden met jacuzzi. De gerenoveerde kamers hebben een ruim balkon met stoelen en voetenbankje. Een all-inclusive verblijf met gevarieerd eten en eenvoudige animatie. In Playa del Inglés en op 5 minuten rijden van het centrum van Maspalomas.

We hebben een aantal aanbieders voor Occidental Margaritas voor je op een rij gezet:

Kenmerken
All inclusive mogelijk
Animatie programma
Airco
Restaurant

362 reviews over Hotel Occidental Margaritas in het Nederlands

De zon doet je terug komen.

Wim De Jong,
10-1-2019

Zeer vriendelijk personeel. Prima keuken met ruime keuze. Zeer slecht animatieteam met kapot en incompleet materiaal, véél onnodige herrie rond zwembad en terras,de muziek staat de hele dag te loeien. Veel te veel rumoerige kinderen. Toiletten in openbare ruimtes zeer onvoldoende te weinig én vaak defect. Balkons brokkelen af waardoor stukken van het zonneterras zijn afgezet. Veel bezoekers uit Noord Europa en Italië,die zich niet altijd weten te gedragen

Gereisd met partner in december 2018

E.H. de Vroome,
5-1-2019

Super goed eten hier! Wij waren hier van 29 december 2018 tot en met 5 januari 2019, prima all inclusive hotel, wij zijn ervaren all inclusive gangers, op zijn minst gelijkwaardig aan Turkije 4 *, en op sommige punten beter: verse jus d' orange, afwisselend menu.

Gereisd met partner in januari 2019

Dit nooit meer

van Loon nicole,
15-11-2018

Eten vonden we zeker niet goed en dikwijls koud restaurant altijd te laat open eens we aan tafel waren was het eten na een paar minuten al op en moesten we wachten .kamers waren proper , als je een lift moest hebben had je best heel veel geduld.Voor ons 1 maal maar geen 2 maal

Gereisd met partner in november 2018
Guest Experience Manager, Community Manager, 20-11-2018

Dear guest,

Thank you for the time you took out of your day to share your comments regarding your recent stay in our hotel.

We have also taken good note of your remarks on the dining expériences and sincerely lament reading that we fell short of your culinary expectations on this occasion, although I would like to take the opportunity to point out that our Executive Chefs follow a two weeks menu rotation including a wide array of both local and international delicacies to cater for all diet requirements and please the most demanding palates, this is why we are sorry to read that we were not able to conquer yours and will make sure to discuss your critics with our team.

Our main commitment is our guests' satisfaction and our goal, their preference for our hotels year after year, this is why the management team together with all departmental managers, check regularly our installations, revise restaurants' menus and products, undertake regular service trainings so as to ensure the compliance of our high standards of quality as a distinctive feature of our brand; this is why we hope we will have the pleasure to welcome you back and encourage you to point out any imperfection if any appears, we commit to do our utmost to make sure that you have a fantastic holiday experience among us.

Kind regards

Heel goed

Aad de Bruijn,
23-9-2018

Mooi complex met prettig personeel. Een was goed maar zoals altijd bij een buffet , je moet een beetje geluk hebben met de temperatuur van de gerechten. Kamer werd goed schoon gehouden desondanks hadden we wel last van zilvervisjes in de badkamer. Ik zou nog weleens teruggaan.

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

Prima hotel maar niet voor ouderen

Erna,
7-9-2018

Een aardig hotel met plus en minpunten. De lyrische kritieken begrijpen wij niet helemaal. Massaal groot hotel met 2 kleine zwembaden waar je bij de een de hele dag zeer luidruchtige animatie hebt. Gelukkig hadden wij een zg. comfortkamer met een aantal extra's en konden we voor een beetje rust van de Balinese bedden gebruik maken. Eten en drinken is verder prima. De eetzaal is net een kruispunt in Tokio. Vreselijk druk. Gelukkig konden wij bij het Aloha restaurant rustig eten en ontbijten. Personeel werkt hard maar is misschien onderbezet. Overdag komt overal een beetje de klad in lijkt het qua schoonmaak. Kamer was prima. Leuk hotel maar voor je rust moet je hier niet zijn. Voor ons geen tweede keer.

Gereisd met partner in augustus 2018

mooi hotel voorzieningen te klein voor grote mass

B Hovenkamp,
24-8-2018

De eetzaal is veel te klein in combinatie met te weinig personeel, constant wachtrijen bij binnengaan en in de eetzaal.

Constant lege schalen en ontbreken van glazen en kopjes

Kamer is goed

Erg georienteerd op Spaanse gasten

Gereisd met partner in augustus 2018

Super vakantie!

C.,
23-8-2018

Fantastisch hotel! Mooie kamer met een leuke badkamer. Eten is heerlijk en snacks tussendoor bij het zwembad zijn uitgebreid. Bij vragen staat het personeel gelijk klaar om je te helpen. Wij gaan zeker terug. Met de pendelbus ben je snel bij het strand en ook de taxis zijn niet duur.

Gereisd met partner in maart 2018

Fantastisch hotel voor een verblijf met kinderen

Peter macquine,
11-8-2018

Mooi groot opgezet resort, met veel faciliteiten voor kinderen (jong en oud). Heel leuk animatie team. De kamers zijn gerenoveerd, netjes en schoon. Wij hadden all inclusieve geboekt en het buffet was een van de besten die wij tot nu toe hebben meegemaakt. Veel afwisseling en erg uitgebreid

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Nooit meer

Lotte,
7-8-2018

Net 1 dag terug van onze vakantie, we hadden goede vakantie! Lange wachtrijen in de eetzaal en alles was op! Duurt erg lang voordat het wordt bijgevuld. Denk bijv. aan: Verse jus d’orange (waarbij de sinaasappels op waren), de patat was ook vaak. Bij de snackbar was het top! (De snackbar bij het appartementen gebouw) Het was erg schoon en ze hadden lekkere dingen! Wij zaten in het appartementen gebouw en zaten op de hoogste verdieping (8). De liften waren erg sloom en warm. Ook waren er erg veel kakkerlakken. Wij hebben er 4 op onze kamer. De WiFi bij het zwembad was echt top! (Weer bij het appartementen gebouw) maar op de kamer leek het wel of hij van telefoon naar telefoon over sprong. De ene keer had ik goede WiFi en de andere keer iemand anders. Dus hij was gewoon slecht! Dus kort samen gevat 1 keer, nooit meer!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Matig hotel

Petra Buurman,
7-8-2018

Wij hadden een appartement, deze zijn sterk verouderd en schoonmaak/hygiëne waren niet top. Ook last van (veel) kakkerlakken, terwijl we op de 8 ste verdieping verbleven. Het eten was echt maar matig, heel veel lege bakken en schalen, duurde erg lang voordat het weer werd aangevuld of werd helemaal niet aangevuld. Liepen met afval karren door de eetzaal om vieze borden en afval te halen, niet echt hygiënisch. Eetzaal is sfeerloos.

De lunch bij de Aloha Bar was oké, salades, sandwiches, tosti’s etc. Hier was het wel redelijk schoon. Zwembad waar de animatie plaats vindt is te klein voor alle gasten. Het andere zwembad is oké, heerlijk rustig en geen muziek.

Er waren twee liften in het gebouw, is erg weinig voor het aantal gasten, vaak lang wachten.

Voor ons geen tweede keer meer naar dit hotel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018
Guest Experience Manager, Community Manager, 8-8-2018

Dear guest,

We greatly appreciate the time you spent to review your recent experience in our hotel, at Occidental Hotels we always strive to exceed guests' expectations and your comments will help our teams reaching that goal.

Sinceramente lamentamos haber leído que encontraste cucarachas en tu habitación. Contamos con un plan regular de control de plagas y, por supuesto, trabajamos duro todos los días para evitar su presencia en nuestros terrenos, sin embargo, en ciertas épocas del año, dependiendo de la climatología de Gran Canaria, la presencia de insectos es inevitablemente inevitable. Fortunately, it has not been a problem for most of our clients, thanks to the action protocol mentioned before.

Moreover, we lament reading that our buffet offer did not live up to your expectations as our professional Chefs strive to surprise our guests with a high standard gastronomy and the possibility to savour the best of the local cuisine as well as the finest international delights. We do our utmost to ensure that our guests can enjoy an enriching dining experience in an unrivaled setting and with an excellent service. Our restaurant team will continue working to surprise you with delicious international and local dishes on your next visit.

We are thrilled you enjoyed your All Inclusive type of meal plan, allowing our guests to take advantage of our different bars and restaurant throughout the day and are grateful for your highlight on the quality of the products and drinks including in its board.

Thank you once again for making us your choice hotel and for your critics, we certainly look forward to serving you again and to have the opportunity to exceed you expectations in a not too distant future.

Kind regards

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Occidental Margaritas in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Occidental Margaritas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.