Hotel Neptuno

Wellness hotel, Hotel aan zeeWeer vandaag24°16°
Hotel Neptuno
8,3

Omschrijving
Op het eiland Gran Canaria ligt adults only Hotel Neptuno. Hier vind je een mooi zwembad, ontbijt en dinerbuffetten. Dit hotel ligt naast het Yumbo Center waar je bars, supermarkten, nachtclubs en winkels vindt. Hier vind je ook een bushalte die je naar Las Palmas en Puerto Mogan brengt voor een leuk dagje weg.

156 reviews over Hotel Neptuno in het Nederlands

Goed 4*-hotel met prima locatie.

R & S,
8-10-2018

Zeer goede ligging naast Jumbo Center: groot shoppingcomplex met winkels, bars, supermarkten, night clubs, en bushalte (voor rechtstreekse bus naar Las Palmas, luchthaven, Puorto Mogan). Zeer vriendelijke ontvangst van personeel aan receptie, iets minder enthousiast personeel in het restaurant. Buffetten voor ontbijt en diner zijn zeker gevarieerd en voldoende keuze, met redelijke prijzen voor de drankjes. Wel 's avonds opgeven of je vroeg (18u30) of laat (20u30) wil eten. De meeste kamers hebben mooi zwembadzicht vanuit een leuk balkon. De badkamer met grote inloopdouche is ruim, maar wel aan vernieuwing toe. Voldoende beschikbaarheid van stoelen rond het zwembad, maar om 18u al afgesloten. Ook gebruik gemaakt van de gratis shuttlebus van het hotel naar het strand van Playa del Ingles (of 15 minuten wandelafstand) of naar Faro de Maspalomas. Geboekt bij touroperator en we keren zeker nog eens terug in dit adults only-hotel.

Gereisd met partner in september 2018

Fijn hotel

Dhr. van den Elzen,
29-9-2018

Goed hotel, ook qua prijs/kwaliteit. Alleen voor volwassenen. Dit was de 3e keer in dit hotel.

Gereisd met vrienden in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Topper.. En voor herhaling vatbaar

Henk jonker,
6-9-2018

Een mooi en goed hotel om de vakantie door te brengen.. Goede service en kwaliteit op eten drinken entertainment.. Mooie kamers... Echt een aanrader om nog een keer terug te gaan

Gereisd met partner in augustus 2018

Heerlijke vakantie gehad. Lekker rustig

Wilma Janssen,
5-7-2018

In mijn eentje een week geweest. Mooi hotel. Kamer met uitzicht op zwembad. Yumbo er precies achter. Was een achterdeur die je kon gebruiken. Aardig personeel. Goede service. Badkamer iets verouderd maar werd elke dag goed schoon gemaakt. Eetruimte te klein ten opzichte van het aantal mensen. Je moest kiezen welke zitting je wou zodat je een vaste tafel kreeg. Kwam je later dan moest je soms een tafel delen. Zwembad heerlijk hotel was nog niet vol dus genoeg bedjes als je wat later kwam. Ze werden wel gereserveerd door veel mensen door handdoekje erop leggen. Veel Duitse en Engelse. Eten vond ik de 1e 2 dagen niks maar werd beter in loop van de week. Ontbijt elke dag hetzelfde. Elke dag werd er rond 12 een sangria uit gedeeld bij het zwembad. Restaurant buiten bij het zwembad zag er goed uit. Naar het strand was het 15 minuten lopen berg afwaarts. Taxi is goedkoop dus omhoog koste het maar €3

Only adults Hotel. Lekker rustig.

Gereisd alleenreizend in juni 2018

Lekker plekkie

Theo,
22-2-2018

Schoon en ruim hotel, gelegen op zeer korte afstand van het Yumbo center, Vriendelijk personeel, lekker zwembad, met daar omheen genoeg ligbedden voor zien van parrasols, die ondanks de gebruikelijke handdoek reserveringen toch voor alle gasten die van de zon/schaduw willen genieten ruimte bied. Goed eten in bufet vorm bij zowel ontbijt als de overige maaltijden, enig min puntje van mij kant zou zijn de opstelling van het bufet zodat er minder kriskras door elkaar gelopen zou kunnen worden.

Gereisd met partner in april 2017

Super, geweldig, voortreffelijk

Manon,
13-2-2018

Een hotel alleen voor volwassenen.

Alles was goed. Niets was minder

Gereisd met partner in januari 2018

Zoals altijd het echte gastgevoel.

Jos,
28-1-2018

Niet te groot hotel midden in Playa en toch het gevoel rustig bij het strand te zijn.

Perfect "gemeende" aandacht van het personeel.

Net publiek om je heen.

Teleurstellend

Theo,
23-1-2018

Bij de boeking was het niet mogelijk een voorkeur voor de kamerlocatie aan te geven (bijv. Zwembadzijde). Onze eerste kamer keek uit over afvalcontainters (met bijbehorend lawaai) en een drukke straat, en er was geen zon op het balkon. Na aandringen kregen wij later een andere kamer. Daar was wel zon, maar keken we tegen de achterkant van een supermarkt met bijbehorend lawaai. We hoorden van meerdere vaste gasten dat men altijd de slechtste kamers geeft aan mensen die voor het eerst komen. Het eten was geweldig, maar we waren onaangenaam verrast dat we de hele vakantie verplicht twee tafelgenoten hadden tijdens het diner.

Lineke mones,
12-1-2018

Een heerlijk hotel uitstekend personeel prima eten schone kamers

Gereisd met partner in oktober 2017

Redelijk

Weiss,
31-8-2017

Eten is niet erg geweldig, service daarintegen is top.

Vloeren van de hotelkamers zijn erg vuil.

Gereisd met partner in augustus 2017

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Neptuno in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Neptuno zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.