Géén boekingskosten

SpanjeGran CanariaPlaya del Inglés

7.7GoedScore uit 103 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

103 Reviews over Los Tilos

• 8Clemens14-09-2019

Volgende keer weer naartoe

Eenvoudig, schoon en aardige mensen. Strand op loopafstand.

• 7Jen12-09-2019

Beetje jammer

Het was wel een dingetje ... locatie en appartementen prima. Restaurant ging na een dag dicht!!! Gewoon een briefje op de deur? Gesloten ivm vakantie? Ook gingen ze schuifpuien vervangen ? Lekker herrie voor 2 dagen al vroeg in de ochtend Dit zijn dingen die ze hadden moeten vermelden lijkt me zo Zwembad moet gerenoveerd losse tegels ed Douchen kan maar heel kort kleine boiler 🙁

• 8Jaap en Jolanda05-09-2019

Gewoon goede appartementen.

Leuke basic appartementen met prima ligging tegenover winkel en uitgaanscentrum Yumbo en taxistandplaats en bushalte . Ongeveer klein kwartiertje lopen naar het drukste deel van het strand bij de promenade met winkeltjes , terrasjes , restaurantjes en 's avonds veel entertainment. Wel een hellende weg terug maar taxi is goedkoop als je niet lopen wil. Appartementen worden 5 keer per week schoongemaakt , inrichting is eenvoudig maar tv , koelkast , koffieapparaat, twee kookplaten en oventje zijn aanwezig. Zwembad wordt dagelijks onderhouden . Sfeer is gemoedelijk , personeel vriendelijk en toen wij er verbleven waren er veel Spaanse gezinnen en verder verschillende nationaliteiten. 1 keer een flinke kakkerlak aangetroffen in het appartement maar we weten uit ervaring dat de kans daarop in Gran Canaria groot is. Goed naar ons zin gehad in Los Tilos en hopen zeker nog eens terug te komen daar.

• 8Sandra Brouwer19-08-2019

We komen zeker terug!!

Een net schoon en ruim appartement. Beddengoed iedere 2 dagen verschoond en ook de handdoeken. 5x per week schoonmaak vh appartement . Erg vriendelijk personeel. Gehorig (geluid van buiten) als je de ramen open had snachts en de voorzetramen. Je zit letterlijk tegenover de Yumbo, ideaal. Top vakantie gehad!

• 8Barbera30-07-2019

Prima

Wij hebben het erg naar ons zin gehad, al moet ik wel heel eerlijk bekennen dat de bedden niet heel chill zijn. De veren waren bij elke beweging voelbaar, verder is alles prima, schoon appartement, vriendelijk personeel, nog 1 klein min puntje, best gehorig, van auto's en schreeuwende mensen aan de weg kant.dus kom je voor complete rust, dan raad ik deze accommodatie niet aan!

• 8Carl01-06-2019

Voor herhaling vatbaar

Iets oudere accomodatie, maar wel proper

• 6P. Drop14-05-2019

Prijs-kwaliteit niet in verhouding, verder oke.

Erg basic app. Aantal dingen, zoals moeten betalen voor internet etc, echt niet meer anno 2019. Je moet geen lange doucher zijn, mjni boilertje . Wel lekker rustig zwembad, altijd ligbed. Prima schoonmaak en wisseling linnengoed Ideale ligging t.o.v. de Yumbo (als je van uitgaan houdt_-)

• 8Michelle06-05-2019

Fantastische locatie

Ideaal gelegen app. Complex tegenover Shopping centre Yumbo. En centraal gelegen ook om uit te wijken naar shoppingcentrum Cita, Kasbah en La Chapperel.

We komen vaker in Los Tilos en weten dat ze bezig zijn met het renoveren van de appartementen. Nu hadden we een de 'pech' dat we in een verouderd appartement zaten, waarbij je nog een klein bad hebt met een douche gordijn i.p.v. een inloopdouche. Ook wat minder was dat je Rapido moet douchen omdat je anders koud water heb, en na elkaar had de 2de pech dus dan is het wachten geblazen.

Maar doordat het een top locatie is, en wij enkel voor de Maspalomas Pride kwamen neemt de locatie de bovenhand boven de inrichting.

Voor personen die er graag erop uit trekken is de bushalte rechtvoor het complex tevens als taxistandplaats. Yumbo C.c. is tevens ook uitgaanscentrum dus als je voor complete rust komt dan kan je beter iets anders zoeken.

• 7Martin17-04-2019

Naar wens

Vertrouwt. Sober maar ok.

• 8Arno Oldenburg10-04-2019

Simpel

Simpel maar centraal en schoon

Appartement Los Tilos info

Entertainment

• KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar