Hotel Lopesan - IFA Catarina ****

Hotel Lopesan - IFA Catarina ****

Hotel Lopesan - IFA Catarina
Hotel Lopesan - IFA Catarina
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Lopesan - IFA Catarina voor je op een rij gezet:

301 reviews over Hotel Lopesan - IFA Catarina in het Nederlands

Groot maar goed gerenoveerd hotel

Jaap Berghuis, 4-2-2018

Abora Caterina van Lopesan (nieuwe naam en eigenaar) is een groot langgerekt hotel die uit 5 naast elkaar staande flats van 5 hoog bestaat. De (voordeel) kamers zijn prima. Je kunt merken dat het hotel gerenoveerd (opgeknapt) is. De bedden zijn prima. Op TV kun je naar BVN kijken. Er is een centrale airco die je zelf harder of zachter kunt zetten. De nieuwe douchen zijn goed echter het water wil, als je er niet op let, nog wel eens naar de kamer toe lopen. Het hotel heeft een mooie en moderne eetzaal. Ook is buiten eten mogelijk. Als iedere hotelgast tegelijk de eetzaal inloopt is er wel eens ruimte gebrek maar een uurtje later is er voldoende ruimte. Soms is het eten niet al te warm. Maar de gehanteerde All-in service is super. Zelfs nadat wij onze kamer hadden opgeleverd bleef deze gewoon gehandhaafd en waren er zelfs nog broodjes voor de terugreis. Het strand is per gratis busje te bereiken. De zonneplekken rond het langgerekte zwembad waren goed en genoeg ondanks dat het hotel goed bezet was. Een nieuw groot zwembad is in aanbouw. Voor ons een hotel om nogmaals te bezoeken.

nooit meer

VERA, 1-2-2018

zeer veel kamers

in verhouding klein zwembad en kleine eetzaal

iedere avond vechten om een vrije tafel te vinden

zelfs in januari is de bezetting veel te groot voor de gemeenschappelijke ruimtes zoals restaurant (slechts één restaurant)

te weinig zitplaatsen in de bar en in het restaurant

verder is dit hotel ok qua kamers en eten

hotel ligt NIET aan de zee zodat uitwijken naar het strand geen optie is in januari

Geweldige vakantie!

M. Schaap, 27-10-2017

Wij hebben echt genoten van onze vakantie bij ifa Catarina. Het hotel is heel mooi gerenoveerd en we hebben ook geen last gehad van de laatste renovatie werkzaamheden aan het hotel. Het hotel werd heel goed bij gehouden en de hygiëne was super. Ook het eten was erg lekker en afwisselend. Elke avond is er entertainment wat elke keer anders is. Het animatie team is erg enthousiast en probeert het de mensen naar hun zin te maken. Kortom, onze week was super en zeer zeker aan te raden, ook voor mensen met jongere kinderen of voor stelletjes!

Heerlijk genoten, super.

Jet, 5-10-2017

Het is een groot hotel maar daar merk je verder niets van. Het is supergoed verzorgd, eten meer dan zalig en voor elk wat wils, heerlijke bedden, gedurende de hele dag hapjes en drankjes. Wij zaten op de begane grond en daardoor konden we overdag niet de balkondeuren lekker openlaten.

goed hotel

helmie, 20-9-2017

wij zijn goed te spreken over dit hotel, slechts de dame avonds achter de bar binnen was een chagrijnig mens. kwam niet over dat ze er met plezier werkte. de gerenoveerde kamers zijn erg mooi. zwembad voor nu groot genoeg maar bij topdrukte? in het restaurant was het eten goed, mocht soms wat warmer maar ruime keuze en lekker. het naturisten zonneterras geweldig. nu daar nog een bubbelbad bouwen en een drankautomaat. wij hoefden niets extra s te betalen voor kluis en Wi-Fi op kamer. in verband met all inclusive formule zouden ze wel wat kleine dingen kunnen wijzigen waaronder het vroeger openen van de koffieautomaat in de lobby want koffie in restaurant is slecht. gratis verstrekking handdoeken, gratis kluis en Wi-Fi en eventueel mini bar. dit was in turkije inclusief en 24 uurs drankvoorziening voor de liefhebber. al met al voor ons een hotel om naar terug te gaan. geen 4 sterren maar 3+.

Hier zien ze mij Nooit meer terug!!

fam.willekens, 31-8-2017

Gerenoveerde 3pers.kamer geboekt en oude promo kamer gekregen zonder excuses. All in = trek je plan tussen 11u-23u en tussen 23u-11u Nada niks nougat-bollen zelfs geen watertje op de kamer!! All in= betalen voor; kluis,wifi,mini-bar,handdoeken,zelfs je laatste lunch,(Tip aan hotel; vraag ook geld voor je ligbedjes en kapotte parasols)eten= slecht, het verwonderd mij dan ook dat hier nog niemand ziek is geworden!!(rottend fruit, eieren bijna niet gekookt,croque monsieur zwart aangebrand, alles wordt op koelplaten of verwarmplaten gegooid, zelfs de airco in de eetzaal is stuk(maar daar zetten ze wel een emmertje onder).Ook de verbouwingen zijn wel storend net als de animatie. trouwens die verbouwingen hadden al Lang gebeurt kunnen geweest zijn!!!En ze mogen wel opschieten want de vernieuwde zaken zijn al stuk heb ik gemerkt.Tot slot nog even; personeel werkt hard(zelfs aan overbodige zaken) en blijft vriendelijk, het management daar is nog werk aan de winkel.

Nog Veel beterschap en de wind langs achter.

Mensen die toch overwegen te gaan; aan overkant straat ligt een voortreffelijk Italiaans restaurant waar je bediend wordt als gast!!!!!!!!

P.S.; mensen die dit hotel geboekt hebben, tracht zo spoedig mogelijk een ander hotel te boeken. Er zijn voor die prijs veel beter hotels!!ook omgeving is op sterven na dood.

eachte familie Willikens

Bedankt voor uw recensie en bedankt voor uw grote opinie.

Het spijt ons zeer dat wij niet aan uw verwachtingen konden voldoen en dat u niet ten volle van het verblijf bij ons genoten heeft.

Het is belangrijk om alle informatie met betrekking tot het door u geboekte pakket te lezen om misverstanden bij aankomst te voorkomen.

Het hotel voorziet meer dan 10 nationaliteiten en we proberen ze allemaal tevreden te stellen en we kunnen er niet in slagen om iedereen smaak te geven, maar we blijven het proberen.

Zoals u kunt zien zijn er veel positieve commentaren en we hopen u en uw familie weer te verwelkomen vanaf november met ons nieuwe merk Abora Catarina van Lopesan met veel veranderingen die een leuke ervaring om bij ons te blijven maken.

Enrique Giersberg Carrión

Hotel Manager

Fijn hotel maar eten is onder de maat

Jeffrey klein herenbrink, 29-8-2017

Fijn hotel, we waren de eerste in de gerenoveerde kamer! Prachtige kamers, alleen bij aankomst het bouwstof nog op de meubels en tegels. Deel van het hotel word nog gerenoveerd geen last van gehad. Alleen het deel wat gerenoveerd word zat gewoon vol met gasten. Kan me voorstellen dat dit niet prettig is daar in te zitten. Het eten is slecht, weinig varieatie en wat warm moest zijn is lauw en wat koud moet zijn is ook lauw. Een keer een kipspies van het buffet gepakt die door en door koud was. Wij vonden dus het eten een tegenvaller deze vakantie. 4 avonden uit eten geweest aan se boulevard hellemaal top! Voor de rest een heerlijk hotel met een prachtig zwembad en een gevarieerd animatie programma. Ook voor ons als 26 jaarige! Elke avond muziek of een show! Heerlijke vakantie gehad op het eten na!

este Jeffrey

We zijn erg blij dat je tijdens je verblijf een leuke ervaring hebt meegemaakt en we danken je dan ook voor het delen van je recensie.

We hopen u volgend seizoen weer welkom te heten onder het nieuwe merk Abora Catarina van Lopesan en wensen u een mooie resterende zomertijd.

Enrique Giersberg Carrión

Kon ermee door

Jaleesa, 8-8-2017

Zwembad is prima,wel veel te weinig parasols.

Eten was niet de moeite waard.

Kamers waren prima.

Het was een standaard hotel maar niet de moeie waard om all inclusive te nemen omdat het eten elke dag hetzelfde is en zeer weinig keuze.

Geachte Jaleesa

Hartelijk dank voor uw recensie en bedankt voor het delen van uw ervaring.

Wij zijn blij dat u van uw verblijf genoten hebt en wij hebben uw commentaar over voedsel gelezen en wij sturen uw bezorgdheid door naar onze chef en Food & Beverange Dept.

Wij hopen dat u ons de kans geeft om u opnieuw te verwelkomen onder het nieuwe merk Abora Catarina van Lopesan en wensen u een mooie resterende zomertijd.

Enrique Giersberg Carrión,

Hotel Manager

Top hotel voor deze prijs

Scheepers, 3-8-2017

Echt een hele leuke vakantie gehad! Hotel wordt compleet gerenoveerd maar geen last van gehad. Alleen maar profijt! Zwembad en eetgedeelte al helemaal opgeknapt. Eten echt gevarieerd en lekker! Genoeg bedjes ook aan het zwembad...ook om half 9 nog! Degene die te klagen heeft kan ik niet begrijpen.....playa del ingles is niet veel....pak de taxi naar meloneras boulevard en daar is het prachtig.

Top vakantie!

Jessica, 3-8-2017

Prachtige locatie, dichtbij winkelcentra Cita en het drukkere Yumbo. De duinen liggen op 5 minuten loopafstand, maar de lange boulevard met veel winkels en terrasjes ligt op ongeveer 20 minuten lopen. Gelukkig kost een taxi naar het strand niet veel (overdag +/- €2.90, 's avonds +/- €3.80).

Tevens is de omgeving erg mooi en het weer heerlijk en stabiel.

Tip: huur een auto (Avia Car bijv.) voor een dag om het eiland en de bergen te zien.

Eten en drinken, zowel op de terrasjes als in de winkels, is erg goedkoop. Tevens is bijna alle parfum zeer laag geprijsd (er wordt veel korting op gegeven). Ik twijfel echter aan de echtheid van alle zaken, daarom bij de Douglas in Cita gekocht.

Overdag en 's avonds is er veel animatie (ook voor volwassenen), wat erg leuk is en iedere dag verschillend. Het zwembad is van prima omvang en er zijn genoeg bedjes, maar niet genoeg parasols.

Er was alleen een buffetrestaurant, maar groot, genoeg plek en geen rijen. Het eten is prima, maar simpel (pasta, pizza, patat, aardappeltjes, saladebar). Wel altijd genoeg aangevuld en warm. De ene dag zaten er veel lekkere dingen tussen en de andere dag minder (voor ons).

Helaas is all inclusive niet écht all incl.: voor 8 euro p.p. per dag kan je all incl. premium erbij nemen om recht te hebben op meerdere merken alcohol (dit zou gaan veranderen).

Budget kamer geboekt: raad ik niet aan, is verouderd en wij hadden veel mieren op het terras en in de kamer, het terras grenst aan de tuin aan de straatkant - meerdere keren aangegeven en telkens schoongemaakt, na de 3e keer geen last meer gehad van de mieren. 2 keer een kakkerlak in de kamer gehad, op straat loopt vaker een kakkerlak (in het donker).

Vanwege de vele animatie en gezellige omgeving zijn wij weinig op de kamer geweest. De kamer was echter wel erg ruim.

Voor de prijs die we hebben betaald, voldeed de kamer niet aan de gestelde eisen.

Het hotel wordt vernieuwd en is op sommige plekken niet helemaal af, maar wij hebben er (naast de verouderde kamer) geen last van gehad. Het nieuwe concept zou per november ingaan.

Er waren veel verschillende groepen mensen, voornamelijk gezinnen en stelletjes. Niet veel russen e.d. en veel Nederlanders.

Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, het hotel wordt de gehele dag schoongehouden. De kamer was iets minder schoon (deels door veroudering), badkamer kon schoner en onder het bed stoffig en kruimels bij binnenkomst.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lopesan - IFA Catarina in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lopesan - IFA Catarina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lopesan - IFA Catarina scoort een 8.06 uit 10 op basis van 309 reviews.