Hotel Lopesan - IFA Catarina

Hotel Lopesan - IFA Catarina
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Lopesan - IFA Catarina voor je op een rij gezet:

306 reviews over Hotel Lopesan - IFA Catarina in het Nederlands

Zeer goed hotel, nieuw &modern gerenoveerd

Guy Debock, 2-4-2018

Uitgebreid buffet, grote rustige kamer gekregen op gelijkvloers, jong en vriendelijk personeel, en deze zijn altijd paraat!

Mooie tuin met 2 nieuwe zwembaden.

Heerlijke vakantie gehad

Fam vd Neut, 11-3-2018

Ik kan dit hotel aanbevelen. Prachtig hotel, mooie kamers en alles goed verzorgd. Het restaurant was helemaal 👍, het eten was van zeer goede kwaliteit.

Er gaat ieder half uur een shuttlebus naar het strand, daar hebben we gebruik van gemaakt omdat mijn reisgezelschap wat m8nder goed ter been is. Leuke animatie, voor elk wat wils,

Zalig, een aanrader, zeker met kinderen.

J & C, 7-3-2018

Een zalig hotel waar het goed toeven is. Lekker eten en zeker gevarieerd genoeg. Ook voor vegetariërs.

Een nieuw aangelegd zwembad bied nu een ruim aanbod aan zetels in de zon.

Het animatieteam is fantastisch zeker met de kinderen, een dikke proficiat.

Het personeel is super en zeer professioneel.

Een korte wandeling tot aan de vermaarde duinen, of een gratis shuttlebus naar het strand van playa del Engles.

Een net hotel, voor herhaling vatbaar.

Elly Smildiger Takens, 5-3-2018

Het hotel is goed en netjes. Het is helemaal gerenoveerd. Vriendelijk personeel. Mooie plek, vlak bij de duinen, en winkel centrum. Bushalte in de buurt. Bijna elke avond entertainment. Ze dwingen je niet om ergens aan mee te doen.

Een mooi aangelegde tuin.

Als je in de lobby wilt zitten doordat het buiten te fris was, dan is er een beperkte ruimte. Als je de hele dag in de zon wilt liggen bij het zwembad dan moet je soms even verplaatsen van ligstoel.

Het hotel mag gerust worden aanbevolen.

Peetersille Erik, 25-2-2018

Goed: kamers, restaurants, bars, en zonder actief deel te nemen de animatie, dienstbaarheid personeel.

Niet goed : geen opmerkingen.

Groot maar goed gerenoveerd hotel

Jaap Berghuis, 4-2-2018

Abora Caterina van Lopesan (nieuwe naam en eigenaar) is een groot langgerekt hotel die uit 5 naast elkaar staande flats van 5 hoog bestaat. De (voordeel) kamers zijn prima. Je kunt merken dat het hotel gerenoveerd (opgeknapt) is. De bedden zijn prima. Op TV kun je naar BVN kijken. Er is een centrale airco die je zelf harder of zachter kunt zetten. De nieuwe douchen zijn goed echter het water wil, als je er niet op let, nog wel eens naar de kamer toe lopen. Het hotel heeft een mooie en moderne eetzaal. Ook is buiten eten mogelijk. Als iedere hotelgast tegelijk de eetzaal inloopt is er wel eens ruimte gebrek maar een uurtje later is er voldoende ruimte. Soms is het eten niet al te warm. Maar de gehanteerde All-in service is super. Zelfs nadat wij onze kamer hadden opgeleverd bleef deze gewoon gehandhaafd en waren er zelfs nog broodjes voor de terugreis. Het strand is per gratis busje te bereiken. De zonneplekken rond het langgerekte zwembad waren goed en genoeg ondanks dat het hotel goed bezet was. Een nieuw groot zwembad is in aanbouw. Voor ons een hotel om nogmaals te bezoeken.

nooit meer

VERA, 1-2-2018

zeer veel kamers

in verhouding klein zwembad en kleine eetzaal

iedere avond vechten om een vrije tafel te vinden

zelfs in januari is de bezetting veel te groot voor de gemeenschappelijke ruimtes zoals restaurant (slechts één restaurant)

te weinig zitplaatsen in de bar en in het restaurant

verder is dit hotel ok qua kamers en eten

hotel ligt NIET aan de zee zodat uitwijken naar het strand geen optie is in januari

Geweldige vakantie!

M. Schaap, 27-10-2017

Wij hebben echt genoten van onze vakantie bij ifa Catarina. Het hotel is heel mooi gerenoveerd en we hebben ook geen last gehad van de laatste renovatie werkzaamheden aan het hotel. Het hotel werd heel goed bij gehouden en de hygiëne was super. Ook het eten was erg lekker en afwisselend. Elke avond is er entertainment wat elke keer anders is. Het animatie team is erg enthousiast en probeert het de mensen naar hun zin te maken. Kortom, onze week was super en zeer zeker aan te raden, ook voor mensen met jongere kinderen of voor stelletjes!

Heerlijk genoten, super.

Jet, 5-10-2017

Het is een groot hotel maar daar merk je verder niets van. Het is supergoed verzorgd, eten meer dan zalig en voor elk wat wils, heerlijke bedden, gedurende de hele dag hapjes en drankjes. Wij zaten op de begane grond en daardoor konden we overdag niet de balkondeuren lekker openlaten.

goed hotel

helmie, 20-9-2017

wij zijn goed te spreken over dit hotel, slechts de dame avonds achter de bar binnen was een chagrijnig mens. kwam niet over dat ze er met plezier werkte. de gerenoveerde kamers zijn erg mooi. zwembad voor nu groot genoeg maar bij topdrukte? in het restaurant was het eten goed, mocht soms wat warmer maar ruime keuze en lekker. het naturisten zonneterras geweldig. nu daar nog een bubbelbad bouwen en een drankautomaat. wij hoefden niets extra s te betalen voor kluis en Wi-Fi op kamer. in verband met all inclusive formule zouden ze wel wat kleine dingen kunnen wijzigen waaronder het vroeger openen van de koffieautomaat in de lobby want koffie in restaurant is slecht. gratis verstrekking handdoeken, gratis kluis en Wi-Fi en eventueel mini bar. dit was in turkije inclusief en 24 uurs drankvoorziening voor de liefhebber. al met al voor ons een hotel om naar terug te gaan. geen 4 sterren maar 3+.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lopesan - IFA Catarina in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lopesan - IFA Catarina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lopesan - IFA Catarina scoort een 8.08 uit 10 op basis van 315 reviews.