Appartement Las Walkirias

24 reviews over Appartement Las Walkirias in het Nederlands

Fantastische plek!!

Kimberly
28-8-2017

Echt een super verblijf gehad in las walkirias!!! Super ligging alles in de buurt, behalve het strand maar daar ben je met de taxi ook voor 3 euro.. kamers werden elke dag netjes schoongemaakt elke dag schone handdoeken!! Zwembad was ook heerlijk en zeker genoeg ruimte voor iedereen!! Mooi ruim schoon zwembad voor jong en oud .. personeel was super vriendelijk en behulpzaam!! Echt een top vakantie gehad!!

Gereisd Met partner in augustus 2017

Een ok appartement en daarmee is alles gezegd

Rick
28-6-2017

Waar zal ik eens beginnen. Het is een 'ok' appartementencomplex met 64 appartementen. Er zit een zwembad bij maar niet voldoende bedjes. Tijdens piekuren (of als mensen bedjes gaan claimen met handdoeken) is er niet voldoende plek. Bij aankomst in ons appartement hing er een ontzettende putlucht, deze bleek uit de douche te komen en bleef daar ook de hele week hangen. Zelf maar afgedicht met een bord en de badkamerdeur dichthouden. De bedden zijn niet veel meer dan een houten plank met wat schuim, je komt er gebroken vanaf. Wel is er een koelkast en een wasmachine aanwezig. Het is erg rumoerig vooral als feestende 's nachts terugkomen of langslopen. De hoofdweg wordt 's nachts ook een racebaan. Receptie was aardig, maar er niet veel actie in. Ze waren 6 dagen vergeten schoon te maken of de handdoeken te vervangen. Hier heb ik zelf 3 keer achteraan gezeten, zonder resultaat. Kost ook weinig, dys is ook niet veel. Zoek je een bed voor na het feesten dan is dit de spot.

Gereisd Met partner in juni 2017

De hele dag storende harde muziek.

Freek Halmingh
4-9-2016

Appartementen zijn goed en comfortabel. De overbodige en harde muziek uit het restaurant bij het zwembad is zeer storend en maakt luisteren naar eigen radio/tv in het appartement bijna onmogelijk.

Gereisd Met partner in augustus 2016

D-reizen

geen aanrader voor een rustige vakantie

Michel
3-9-2016

Leuk App. Complex maar te veel lawaai!

Gereisd Met partner in januari 2016

Prima appartement!

Dana
12-7-2016

Las walkirias is een prima appartement, het is niet heel luxe maar dat hoeft voor ons ook niet! De kamers zijn ruim en het appartement heeft een erg leuk zwembad waar je lekker in de zon kunt liggen! Het strand is niet heel dichtbij maar het is te doen en anders zijn de taxi's op gran canaria spot goedkoop!! Het enige nadeel van het appartement is dat er 's nachts veel overlast is van het hotel aan de overkant en yumbo centre aan de andere kant! Een aanraader is restaurant el chuleton in winkelcentrum kasbah!!

Gereisd Met partner in juni 2016

prima appartementen

marco
11-6-2013

Het appartement is gerenoveerd met om de dag een schoonmaakbeurt. Vrij uitzicht op de achterkant van het jumbo uitgaanscentrum. Daardoor geschikt voor uitgaanders maar slapen met ramen dicht is wel aan te raden. In de touroperator reisgids staat, op het kaartje, een andere locatie ingetekend. dus let hier op. Gratis internet in de receptie en tegen betaling van 20 euro per week snel internet op de kamers. Vriendelijke en behulpzame receptie. Zeker door de prijs/kwalitietverhouding kom ik hier zeker nog eens terug.

Gereisd Anders in juni 2013

Mooie vakantie gehad

Willem en Lenie
5-1-2013

We zaten in Las Walkirias en hebben een fantastische vakantie gehad. Alle medewerkers zijn zeer behulpzaam en super vriendelijk. Ook het appartement is prima ingericht alles wat je nodig hebt is aanwezig, zelfs een wasmachine, prima douche en elke dag worden de afvalbakken geleegd. Ook schone handdoeken krijg je om de 2 dagen. Dit is absoluut een aanrader, gezien de prijs kwaliteit verhouding. Hier gaan we zeker vaker heen,voor iedereen die van de canarische eilanden, zon en warmte houd een zeer goed adres.

Gereisd Met partner in december 2012

Geweldig

Mart
23-12-2012

Uitstekend appartement. Heel netjes, en modern. Goede bedden. Mooie badkamer. Nieuwe meubelen en flatscreen t.v.

Gereisd Alleenreizend in Wed Oct 31 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

nooit meer

Fred de Geus
29-10-2012

Te veel herrie van de jumbo je in de avond niet op je balkon zitten van de herrie en in de nacht doe je geen oog dicht. Een smerig zwembad wat niet schoongehouden wordt de bedden bij het zwembad zijn kapot. noren of zweden die zuipen en te keer gaan wordt niet tegen opgetreden. een aso zooitje.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prettige relaxte sfeer!

Linda
20-10-2012

Dit complex ligt naast de Yumbo, maar je hebt er absoluut geen erg in als je bij het zwembad ligt. Heerlijk relaxte sfeer. Vriendelijk personeel en lekker eten en drinken bij de pool-bar. Slaapkamers liggen aan de straatkant waardoor het 's nachts wat rumoerig kan zijn, want er gaat veel verkeer langs. Als je de ramen dicht houdt heb je er bijna geen last van. Kortom een hele fijne plek om vakantie te vieren.

Gereisd Met partner in oktober 2012

• Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Las Walkirias in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Las Walkirias zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.