Hotel Labranda Playa Bonita

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag22°14°
Hotel Labranda Playa Bonita
8,1

Omschrijving
All-inclusive service is te vinden in Hotel Labranda Playa Bonita. Het hotel heeft genoeg faciliteiten voor jong en oud, zoals een zwembad, een chill out bar, dagelijkse animatie en een miniclub voor de kleintjes. Op loopafstand is veel te beleven. De dijk in de directe omgeving is mooi om over te wandelen, of breng een bezoek aan het strand.

We hebben een aantal aanbieders voor Labranda Playa Bonita voor je op een rij gezet:

Preisdaler

38 reviews over Hotel Labranda Playa Bonita in het Nederlands

goed

tarik,
12-8-2018

ligging was uitstekend service was goed kamer was heel schoon zwembad was wel goed hygiene was wel goed eten was wel aan de matig kant

Gereisd alleenreizend in mei 2018

Zeer goed hotel.

Omer,
11-8-2018

Zeer goede service, eind mei is een minder drukke periode. Bij drukke periodes weten wij niet of er voldoende plaats zal zijn aan het zwembad. Proper hotel, zijn opopgeboud in 4 torens . Wij zaten op 1 dicht bij de hoofdingang. Eten vonden wij zeer goed en gevarieerd . In de omgeving winkels en restourands eerder gering, op een 3-dagen heb je alles gezien. De kust ook op wandelafstand en daar iets meer.

Gereisd met partner in mei 2018

Gewoon top

Familie van Tiem,
5-8-2018

Een goed hotel waar we goed vakantie hebben gevierd. Goed eten, goed zwembad, leuke ligging in Playa del Ingles en in de avond chillen bij de bar met entertainment. Enige minpunt: De bedden waren te hard. Voor de rest gewoon een top vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Zeer schoon hotel waar je ook goed kan eten. Op loopafstand van het strand (wel zo'n 125 treden, maar dat is in heel playa del ingles). Echt overal in en rond het hotel is het schoon. Kamers zijn ruim en hebben goede bedden. Goedwerkende WiFi in het hele complex. Eten is heel goed op smaak, gevarieerd en warm. Op laatste dag gewoon nog gebruik kunnen maken van de allinclusive. Ook kleedruimte om te douchen is top. Liggen zelfs schone handdoeken. Animatie hebben wij geen gebruik van gemaakt maar ze zijn zeer enthousiast en niet opdringerig. Muziek bij het zwembad is top, goede muziek en niet te hard. Handdoeken leggen gebeurd wel maar komt voornamelijk door tekort aan parasols. Je hoeft er niet je wekker voor te zetten, rond 09.30 uur waren er nog bedjes genoeg. Wij vinden dit hotel zeker een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2018

Fantastisch verblijf

De Vuyst,
25-7-2018

Dit hotel is een aanrader voor jong en oud, alles bevindt zich op wandelafstand.

Animatie is heel uitgebreid, alsook hun talenkennis. Ontbijt/lunch/diner top, en als er echt niets is dat je lust is er nog de overheerlijke pizza :-)

De kamers waren heel ruim en werden dagelijks schoongemaakt.

Voor wie graag gaat lopen/wandelen, is er een mooie dijk in de directe omgeving.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Familie,
21-7-2018

Super hotel!! Zeer vriendelijk, schoon en proper en heerlijke bedden. Eten is gevarieerd en life cooking. Het strand is 10 min lopen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Onwijs genoten

Manon,
23-6-2018

Heerlijk genoten van onze allinclusive vakantie! schone kamers, divers eten met live coocking, genoeg ruimte aan het zwembad, vriendelijk personeel, het is ongeveer 10 minuten lopen naar het strand. Supermarkt om de hoek.

Gereisd met partner in juni 2018

Goed qua prijs / kwaliteit

Ruud.,
11-3-2018

Zeer vriendelijk personeel.

Kamers netjes en iedere dag schoon.

Eten is redelijk goed, vlees en vis van de bakplaat. Matige keuze verder.

Drank is goed verkrijgbaar.

Er ligt inderdaad een redelijk drukke weg langs het hotel, wij hadden er niet zoveel last van.

Gereisd met partner in februari 2018

Irma Kieboom,
27-2-2018

Goed Hotel,vriendelijk en behulpzaam personeel. Iedere dag werd de kamer schoon gemaakt en schone handdoeken. Ruime keuze aan eten en ook gevarieerd alles vers alles wordt continu bij gevuld. Van de snelweg aan het zwembad heb je totaal geen last. Zeer zeker een aanrader!!

Gereisd met partner in februari 2018

simpel maar goed

Robijns,
12-1-2018

goed gelegen wat verouderd hotel zonder veel luxe, met lekker eten, vriendelijk personeel, heel proper

Gereisd met partner in december 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Labranda Playa Bonita in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Labranda Playa Bonita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.