Hotel Labranda Playa Bonita

8.3Fantastisch

Spanje, Gran Canaria, Playa del Inglés

Je kunt vanaf nu meer dan 8.300 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 485p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.3Fantastisch

• Animatie

Zoek je een hotel op loopafstand van het strand én van het centrum met volop vertier? Dan zit je bij Hotel Labranda Playa Bonita in Playa del Inglés helemaal goed. Vanuit het hotel loop je binnen enkele minuten al op het heerlijke zandstrand van Playa del Inglés. Hou je van struinen langs souvenirwinkeltjes? Dan bof je, want ook het bruisende winkelcentrum ligt lekker dichtbij. Labranda Playa Bonita is een ideaal vakantieverblijf voor zonaanbidders die het strand graag eens afwisselen met een dagje shoppen en flaneren over de boulevard. Benieuwd naar alle faciliteiten van het hotel? Lees dan snel verder.

Hotel Labranda Playa Bonita bestaat uit vier ronde torens voorzien van modern ingerichte kamers met de luxe van een eigen terras of balkon. De hotelkamers worden met zorg schoongemaakt en daar zijn jullie dan ook zeer tevreden over. Irma: ‘Iedere dag werd de kamer schoongemaakt en schone handdoeken.’

Niet alleen de kamers vallen in de smaak ook het eten en entertainment vinden jullie top bij Hotel Labranda Playa Bonita. Er worden ‘live cooking’ avonden georganiseerd en in de Chill-Out Bar kun je heerlijke cocktails proeven. Zelfs de moeilijkste eters vinden dankzij de ruime keuze aan maaltijden in het hotel altijd wel iets lekkers. Familie De Vuyst: ‘Ontbijt/lunch/diner top en als er echt niets is dat je lust is er nog de overheerlijke pizza :-). De familie Tiemen heeft ook genoten van hun verblijf bij Labranda Playa Bonita, maar geeft toch een klein verbeterpunt mee: ‘Goed eten, goed zwembad, leuke ligging in Playa del Ingles en in de avond chillen bij de bar met entertainment. Enige minpunt: De bedden waren te hard.’

Het hotel biedt alle gelegenheid om lekker te relaxen en als de kids even online willen gamen dan kan dat ook. De heer Knevel: ‘Kamers zijn ruim en hebben goede bedden. Goedwerkende WiFi in het hele complex.’ Maar natuurlijk is er één plek waar de kinderen het meest te vinden zijn. En dat is het zwembad. Het grote zwembad biedt speelplezier voor alle leeftijden. Voor de kleintjes is er een apart kinderbad zodat ook zij ongestoord kunnen spelen en spetteren.

Ligging

De ligging van Hotel Labranda Playa Bonita is volgens gasten helemaal prima. Ook al ligt het hotel langs een wat drukke weg, toch wordt dit niet als storend ervaren. Ruud schrijft: ‘Er ligt inderdaad een redelijk drukke weg langs het hotel, wij hadden er niet zoveel last van.’ Het grote voordeel van deze centrale ligging is, dat je al binnen een paar minuten over het prachtige zandstrand van Playa del Inglés wandelt. En ook het populaire winkelcentrum Kasbah ligt lekker dichtbij. Zo kun je een strandvakantie mooi combineren met shoppen en genieten op een zonnig terras.

Ben je klaar voor een heerlijke zonvakantie in het gezellige Playa del Inglés? Boek dan je vakantieverblijf bij Hotel Labranda Playa Bonita.

45 reviews over Hotel Labranda Playa Bonita

• 9Cunenborg22-02-2020

Fantastich

Heel leuk hotel eten was lekker warm en netjes verzorgd ook hele mooie creaties doen echt der best om het iedereen naar de zin te maken zwembad iets minder vooral handoeken wegleggen is al niet veel plaats ook de kamers beneden is geen aanrader verders alles prima toppie

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 10Ad08-02-2020

Een heerlijk goed hotel!

Een mooi hotel op een mooie locatie! Personeel was heel vriendelijk en de buffetten waren gevarieerd en heerlijk. Dit in tegenstelling van wat ik in eerdere reviews heb gelezen. We hebben er een heerlijke vakantie gehad!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

• 2019
    6Elke04-08-2019

Basic hotel

Wij zijn in juli voor 1 week gegaan. Kamers zijn ok, er was maar 1 dag dat ze niet zijn komen poetsen. Het animatieteam is erg enthousiast en doet hun best om de mensen zoveel mogelijk te bezig te houden. De mensen van de receptie zijn ook vriendelijk. Het buffet is beperkt iedere middag en avond. Het eten is lauw of koud. Er staan lange wachtrijen voor wat het buffet voorstelt en de koks laten soms hun klanten wachten op dingen die ze heel snel kunnen geven... hier is zeker nog wel werk aan de winkel! Het ontbijt is de beste maaltijd van de drie. De accomodatie op zich is wel oke maar was overbevolkt voor de mogelijkheden dat het hotel biedt.. zoals handdoeken op tijd leggen want anders heb je geen plek. Bij de avondshow moet je op tijd gaan anders heb je geen plek om te zitten..enz... dat is zeker ook een aandachtspunt. Toen we naar huis vlogen hadden we wel een optie om ons nog ergens te kunnen douchen want we hadden een nachtvlucht.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 7Appel31-07-2019

Voor Spaanse begrippen een goed hotel

Als je net als wij gewend bent aan Turkije en Griekenland dan valt dit hotel een beetje tegen. De kamer is keurig en groot en de bedden prima. Het eten is goed maar weinig keus en het is het allemaal net niet. Toch behoorlijk wat achterstallig onderhoud, nogmaals niet op de kamers maar wel de openbare ruimtes. In de omgeving genoeg gezelligheid te vinden. Dus voor Spaanse begrippen een goed hotel maar zeker geen luxe.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Marijke30-07-2019

Fantastisch hotel playa bonita in playa de ingles

Geweldig hotel lekker eten goede accommodatie, kamers waren heel ruim, het waren appartementen geweest. We kwamen uit onze kamer en zaten aan het zwembad. Het was allemaal super schoon, en heel vriendelijk personeel. Het mooiste was nog toen we s'avonds laat aan kwamen, was het restaurant nog voor ons geopend en konden ook nog wat drinken, All inclusieve . Het was na 11 uur dat was heel fijn. Zekers een aanrader!!!!!!!

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Remco16-07-2019

Prima hotel!

Hotel is erg schoon en ligt op loopafstand van alles was je nodig hebt (strand, winkelcentrum, supermarkt etc.). Ruime kamers, de bedden zijn iets aan de harde kant maar alsnog een goede nachtrust gehad. De kamers zijn niet gehorig, er zijn goed verduisterende gordijnen en er is een arico.

Het buffet is elke dag anders, maar qua smaak lijkt alles wel op elkaar. Er is altijd vers gebakken vis en vlees en er is ook altijd groente. Mocht je niks lekkers kunnen vinden, dan hebben ze altijd nog pizzas als veilige optie.

Het animatieteam is niet geweldig maar ze doen hun uiterste best en zijn heel enthousiast. De rest van de medewerkers zijn ook heel vriendelijk.

Er is een zwembad maar die hebben wij niet gebruikt aangezien het strand zo dichtbij is.

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    7tarik12-08-2018

goed

ligging was uitstekend service was goed kamer was heel schoon zwembad was wel goed hygiene was wel goed eten was wel aan de matig kant

Alleen gereisd in mei 2018

• 9Omer11-08-2018

Zeer goed hotel.

Zeer goede service, eind mei is een minder drukke periode. Bij drukke periodes weten wij niet of er voldoende plaats zal zijn aan het zwembad. Proper hotel, zijn opopgeboud in 4 torens . Wij zaten op 1 dicht bij de hoofdingang. Eten vonden wij zeer goed en gevarieerd . In de omgeving winkels en restourands eerder gering, op een 3-dagen heb je alles gezien. De kust ook op wandelafstand en daar iets meer.

Gereisd met partner in mei 2018

• 8Familie van Tiem05-08-2018

Gewoon top

Een goed hotel waar we goed vakantie hebben gevierd. Goed eten, goed zwembad, leuke ligging in Playa del Ingles en in de avond chillen bij de bar met entertainment. Enige minpunt: De bedden waren te hard. Voor de rest gewoon een top vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Knevel29-07-2018

Geweldige vakantie gehad in superschoon hotel

Zeer schoon hotel waar je ook goed kan eten. Op loopafstand van het strand (wel zo'n 125 treden, maar dat is in heel playa del ingles). Echt overal in en rond het hotel is het schoon. Kamers zijn ruim en hebben goede bedden. Goedwerkende WiFi in het hele complex. Eten is heel goed op smaak, gevarieerd en warm. Op laatste dag gewoon nog gebruik kunnen maken van de allinclusive. Ook kleedruimte om te douchen is top. Liggen zelfs schone handdoeken. Animatie hebben wij geen gebruik van gemaakt maar ze zijn zeer enthousiast en niet opdringerig. Muziek bij het zwembad is top, goede muziek en niet te hard. Handdoeken leggen gebeurd wel maar komt voornamelijk door tekort aan parasols. Je hoeft er niet je wekker voor te zetten, rond 09.30 uur waren er nog bedjes genoeg. Wij vinden dit hotel zeker een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2018

Hotel Labranda Playa Bonita info