Hotel Labranda Bronze Playasterstersterster

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
Tonen op kaart

Labranda Bronze Playa is een populair hotel onder ouderen. Toch kom je hier in het hoogseizoen ook jong volwassenen en kinderen tegen. Maar hou er rekening mee dat Bronze Playa Gran Canaria zich vooral richt op ouderen. Het viersterrenhotel ligt in Playa del Inglés en goede service staat hier centraal. Veel vakantiegangers schrijven dat het personeel hier vriendelijk is en ze een fijne vakantie hebben gehad. Benieuwd of dit hotel ook iets voor jou is? Lees met ons mee.

Bij Labranda Bronze Playa verblijf je all-inclusive. Jullie favoriete buffet van de dag is het ontbijtbuffet. Alles bij het ontbijt is vers, zoals het fruit en de smoothies. Een omelet of gebakken ei wordt voor je bereid waar je bij staat. In de avond zijn er vaak themabuffetten. Er is één gerecht dat heel populair is, Larissa Croese schrijft erover: ‘Het eten is goed en de pizza's zijn heerlijk.’ Wel mag het eten tijdens het diner over het algemeen net wat warmer zijn volgens reviewers. Ook de borden en het bestek zijn niet altijd even schoon.

De hotelkamers in Bronze Playa Gran Canaria zijn erg ruim, net als het balkon. Erg fijn is dat de kamers een aparte zitkamer hebben. Zo slaap je niet in dezelfde ruimte als waar je zit. Ook de badkamers zijn groot en hebben een inloopdouche. De kamers zelf zijn schoon, de schoonmaakster komt dan ook dagelijks langs. Sommige vakantiegangers vinden wel dat de badkamer wat grondiger schoon mag worden gemaakt.

Bij het zwembad kun je relaxen met een drankje op een ligbed. Dat drankje haal je bij de poolbar, dus ver lopen is niet nodig. Hou er wel rekening mee dat niet alle alcohol is inbegrepen bij all-inclusive. Leg je voor 10.00 uur je handdoek neer, terwijl je nog niet aan het zwembad ligt? Dan haalt Labranda Bronze Playa deze weg zodat iedereen een plekje kan uitzoeken aan het zwembad. Toch kan het alsnog wel eens voorkomen dat er geen plek meer is. Gezellig is het in ieder geval wel bij het zwembad volgens reviewer Jasper: ‘Animatie was best grappig om naar te kijken bij het zwembad en ook de shows elke avond op het podium waren best leuk!. Wat dacht je bijvoorbeeld van bingo aan het zwembad?

Ligging

Bronze Playa Gran Canaria heeft een centrale ligging. Vanuit het hotel wandel je namelijk zo het centrum van Playa del Inglés in. Hier kun je goed winkelen, een plekje uitzoeken op een terras of gewoon heerlijk rondwandelen. Niet alleen het centrum, maar ook de boulevard en het strand liggen op loopafstand. Het strand is slechts 500 meter lopen, maar volgens reviewer van Kaathoven moet je wel wat trappen bewandelen om het strand te bereiken. Eenmaal daar zoek je een plek uit op een groot zandstrand.

Labranda Bronze Playa ligt niet ver verwijderd van de zandduinen van Maspalomas. Reviewer de Jonghe omschrijft deze duinen als schitterend en raadt een bezoek aan deze must see dan ook zeker aan. De duinen liggen op 10 minuten rijafstand van het hotel.

173 reviews over Hotel Labranda Bronze Playa

• 2019
    6R. S.30-08-2019

Nooit meer

Ik heb gemengde gevoelens over het hotel. Kamer met zeezicht betekent dat je de zee ergens in de verte tussen twee andere hotelgebouwen ziet. Schimmel in de badkamer. Personeel in het restaurant is aardig als het moet (tijdens controle). Heel veel gefrituurd eten, borden en glazen heel vaak vies. Zwembad is leuk en de animatie met Jose was geweldig.

Fabienne L, Jefa de Relaciones Publicas, 31-08-2019

Geachte R.S,

het is jammer dat het bij ons niet naar uw zin had. Wij proberen en dat is een van onze doelen, het iedereen naar zijn zin te maken, in zoverre dit mogelijk is en in onze handen ligt. Het is inderdaad zo, dat wij een tijd grote problemen met onze afwasmachine hadden. Dit is nu zover opgelost. Er staat op een eiland niet zo maar ergens een wasstraat klaar, dit zijn enkele aparte stukken, die gemonteerd moeten worden, maar voor dit kan gebeuren, moeten die stukken geimporteerd worden. Zeezicht wil ook zeggen, dat u de zee kunt zien, dit hoeft niet altijd direkt en kompleet te zijn. Het is inPlaya del Inglés niet zo, dat u uw balkondeur opendoet en u heeft direkt de zee voor u. U had evt dit wel hier ter plaatse kunnen vragen, of er evt een kamer vrij is, die meer zeezicht had, dan uw kamer en dan had u gewoon kunnen wisselen. Jammer dat u de punten die u hier op internet aangeeft, niet even direkt ter plaatse aan onze receptie of direktie heeft doorgegeven. Wij zijn er van overtuigd, dat wij u toch in enkele punten hadden kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Hein Hakkens15-08-2019

volgend jaar weer Labranda Bronze !

Super verblijf gehad bij Labranda Bronze: Ontbijt (met Cava 's morgens !) lunch, en diner super verzorgd en volop afwisseling en met live cooking altijd. Lekker relaxed zwembad, nooit te druk en ook de oceaan is maar enkele minuten lopen. De Animatie bracht iedere avond weer bijzonder veel beleving en bezieling in de persoon van Jose,.. Super ! . Attent personeel, hippe en hele zuivere kamers en vooral een warm gevoel thuiskom gevoel iedere dag . !

Fabienne L, Jefa de Relaciones Publicas, 17-08-2019

Geachte meneer Hakkens,

wat leuk te zien, dat u nog even de tijd genomen heeft om ons en ook evt andere klanten over uw vakantie te vertellen. Fijn om te lezen, dat u wederom een fijne vakantie bij ons heeft gehad. Wij hopen dan ook, dat wij u volgend jaar weer naar uw 2 e thuis komt :) Lieve groetjes, Fabienne

• 9Edwin ter brake21-07-2019

Super hotel wij hadden een kamer beneden aan het zwembad gevraagd en gekregen geweldig eten en drinken goed voor elkaar personeel vriendelijk en behulpzaam wij zijn hier nu voor de 3e keer geweest nog steeds super

Fabienne L, Jefa de Relaciones Publicas, 22-07-2019

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw recent verblijf in Hotel LABRANDA BRONZE PLAYAHet was een groot genoegen u als gast te mogen verwelkomen. Steeds fijn te weten dat u weer genoten heeft van uw verblijf in ons hotel. Wij kijken er nu reeds naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen in uw lievelingshotel in Gran Canaria. Tot binnenkort misschien!

• 8Lieke20-07-2019

Prima hotel voor zonvakantie

Super vakantie gehad. De kamer was prima alleen bleken we een aparte slaapkamer te hebben. Deze was wel een beetje klein maar daardoor ook een aparte huiskamer en koelkast en waterkoker met thee en koffie. Dit hebben we niet gebruikt want de all in is prima. Ontbijt echt super wat veel broodsoorten! De thema avonden hoeven voor ons niet zo nodig. ( op de Canarische eilanden hoef ik geen sushi) Fijn dat je buiten kunt eten! Soms alleen vieze borden. lAnimatie team biedt veel aan maar dringen niet aan heel fijn. Genoeg bedjes bij het zwembad en op het “ gras”. Ook heel leuk dat er bomen staan zodat je natuurlijke schaduw hebt. WiFi deed het niet bij aankomst maar vanaf dag 2ging ook dat goed. Schoonmaak van de kamer elke dag maar toch waren onze gratis slippers na 12 dagen zwart. Sanitair bij zwembad en bar aanwezig en schoon! Voor €25 de kamer tot 3 uur houden. Vriendelijk personeel. Aanrader met de taxi naar de duinen!

Fabienne L, Jefa de Relaciones Publicas, 22-07-2019

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Susan Wuyts Wuyts07-07-2019

Geweldig!

Vorig jaar dit hotel bezocht was zo super dat we dit jaar wederom geweest zijn. In een woord geweldig! Hier is helemaal niets op aan te merken. Kamers heel erg schoon , personeel allemaal ontzettend vriendelijk ! Het eten is erg lekker voor iedereen wel wat te krijgen en volop aangevuld. Dit jaar ook animatie aan de pool waar het heel fijn liggen is..genoeg bedjes . Complimenten aan Jose hij kreeg veel gasten op de been bij de pool erg leuk! Ook complimenten aan het hele team we zijn geweldig goed verzorgd tijdens onze vakantie! Fabienne jij ook bedankt tot volgend jaar!!

Zeer net Hotel! Heel goed van eten en drinken! Animatie was Top! Personeel heel vriendelijk en gastvrij. Centraal gelegen alles op loopafstand. Geweldig mooi zwembad!

Fabienne L, Jefa de Relaciones Publicas, 11-07-2019

Beste klant,

Fijn dat u voor Hotel LABRANDA BRONZE PLAYA gekozen heeft tijdens uw trip naar Gran Canaria, en voor uw beoordeling via Zoover. Het doet ons enorm veel plezier te weten dat u een super tijd gehad hebt in ons hotel. Ons team kijkt er dan ook nu reeds naar uit om u weldra opnieuw te mogen verwelkomen. Ik vond het zelf ook erg prettig, u weer terug te zien,! Tot de volgende keer!

Met vriendelijke groet,

Fabienne l Guest Relations [email protected]

Gereisd met partner in mei 2019

• 8Melanie04-07-2019

Prima

Prima hotel, alles ligt op loopafstand. Eten is ook prima, personeel is erg aardig.

Het enige minpunt wat ons vreselijk stoorde was het “handdoekje leggen”. Bij aankomst word er aangegeven dat je de handdoeken na 10:00 mag neerleggen, en als dat voor 10:00 gebeurd de handdoeken worden weg gehaald. Helaas is dit alles behalve waar. Bijna elk bed lag om 09:00 elke dag al helemaal vol.

Verder een heerlijke vakantie gehad, veel oudere of stellen met kleine kinderen.

Fabienne L, Jefa de Relaciones Publicas, 06-07-2019

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw recent verblijf in Hotel LABRANDA BRONZE PLAYAHet was een groot genoegen u als gast te mogen verwelkomen. Steeds fijn te weten dat u genoten hebt van uw verblijf in ons hotel. Wij kijken er nu reeds naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen in uw lievelingshotel in Gran Canaria. Betreffende de handdoekregel is het heel moeilijk, omdat wij momenteel geen personeel kunnen afvaardigen, om handdoeken af te ruimen. Dit was voorheen wel zo. Wij zullen dit zo snel mogelijk weer oppakken, maar hopen op de opvoeding van onze klanten, dit niet of zo weinig mogelijk te doen. Helaas denkt niet iedereen hetzelfde en het is zo, als er een dit doet, doet iedereen het.

Wij zullen dit thema zeker in de volgende vergadering weer oppakken.

Met vriendelijke groeten, FabienneL Guest Relations Labranda Bronze Playa

• 10Eric08-05-2019

Aan te bevelen !

Top hotel met fantastische ligging nabij het strand en alle faciliteiten. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel (onthaal, bar, restaurant, poetsdienst, management). Prima service. Prachtige kamers. Leuke en gevarieerde animatie (gratis shows 's avonds). Zeer uitgebreide buffetten gedurende gans de dag voor een méér dan eerlijke prijs. Veel keuze en veel variatie. Voor elk wat wils. We gaan zéker terug.

Fabienne L, Jefa de Relaciones Publicas, 06-07-2019

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw recent verblijf in Hotel LABRANDA BRONZE PLAYAHet was een groot genoegen u als gast te mogen verwelkomen. Steeds fijn te weten dat u genoten hebt van uw verblijf in ons hotel. Wij kijken er nu reeds naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen in uw lievelingshotel in Gran Canaria. Stuurt u mij gewoon een mailtje, als u weer geboekt heeft.

Met vriendelijke groet

Met vriendelijke groeten, FabienneL Guest Relations

Gereisd met partner in april 2019

• 10Karine E10-04-2019

Aan te raden voor jong en oud !

Wij zijn een koppel 50 + en zijn hier al een paar keer geweest zowel in de zomermaanden als wintertijd. In de zomer superleuk met veel jonge mensen en kinderen, in de winter een ouder publiek maar altijd gezellig. Heel uitgebreid en gevarieerd ontbijt. Altijd verse smoothies, vers fruit, eieren naar keuze a la minute gebakken. Perfect voor ons. ' s Middags en 's avonds uitgebreid buffet, met hééééél lekkere slaatjes, vers gebakken vis of vlees. Ook thema-avonden zijn heel aangenaam. Iedereen vindt er zijn keuze, ook altijd verse pizza's en pasta's. De animatie wordt wel veel plezier gedaan door een leuk enthousiast team, en de drankjes in de all-in zijn 8 tot 24 u . Heel vriendelijk personeel. Ook goed om weten, er is een Belgische dame, dus als er iets is kan ze in je moedertaal terecht ! Leuk toch ! Wij komen zeker nog terug :)

Fabienne L, Jefa de Relaciones Publicas, 13-04-2019

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw recent verblijf in Hotel LABRANDA BRONZE PLAYA. Het was een groot genoegen u als gast te mogen verwelkomen. Steeds fijn te weten dat u genoten hebt van uw verblijf in ons hotel. Wij kijken er nu reeds naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen in uw lievelingshotel in Gran Canaria. Ik ben blij, dat u mijn aanwezigheid in het Hotel op prijs stelt :) Hartelijk dank!

Gereisd met partner in april 2019

• 5Marjan van der Spoel18-03-2019

Nooit meer

Hotelkamer is prima. Eten is echt beneden peil. Koud en erg eentonig. Gezellig om te eten nee. Wij zijn elke avond uit eten geweest. Veel oudere mensen en animatie tja... wat zal ik zeggen. Bingo bij het zwembad? ??? Ontbijt is prima. Snack bij poolbar is een lachertje. Wit brood met ham/kaas in plastic folie en fruit in bekertje. Dus als je bij zwembad ligt en je wil eten moet je toch naar restaurant toe. Beetje jammer. Voor ons nooit meer en ook nooit geen all inclusief meer in Spanje. Er zijn restaurants genoeg waar je kunt eten.

Fabienne L, Jefa de Relaciones Publicas, 24-03-2019

Beste klant,

Wij danken u voor uw beoordeling. Dankzij uw medewerking kunnen wij onze service verbeteren. Enorm jammer te moeten vernemen dat wij niet aan uw verwachtingen voldaan hebben. Wij nemen nota van uw opmerkingen, en doen het nodige om dit te verbeteren. Zonde, dat U, als alles zo extreem slecht was, dit niet bij mij of iemand van ons personeel gemeld heeft. De snacks bij het zwembad zijn inderdaad sándwiches, inderdaad in plastic, dit om aan de hygiëne te voldoen. Als u zoals u zegt, iedere avond uit eten was, heeft u het mexicaanse eten op maandag, asiatisch op woensdag en canarisch op vrijdag inderdaad ook gemist. Dat is jammer, want wij zijn overtuigd, dat uw mening dan misschien iets anders was uitgevallen. Zoals ook al bij de recentie van uw vriendin, in de Winter zijn er op Gran Canaria heel veel oudere mensen inderdaad, maar daar kunnen wij als hotel niets aan veranderen. Wij hopen alsnog, dat u misschien ooit nog eens terug naar Gran Canaria komt, misschien in een andere periode, waar er ook meer jongeren zijn. De zomermaanden bijvoorbeeld. Met vriendelijke groet, Fabienne L Public Relations Labranda Bronze Playa

Fabienne L Guest Relations [email protected]

Gereisd met partner in maart 2019

• 5Laura Verhagen18-02-2019

Nooit meer

Weinig jonge mensen, warme gerechten niet goed op temperatuur. Lauw of koud Beperkte keus aan vers gebakken vlees/vis Je krijgt 2 flesjes water per dag aangevuld op je kamer en als je een dagje weg gaat krijg je niks extra's mee, onaardige dame aan de receptie zei dat het mijn eigen keus is om een dagje weg te gaan. Slechte service dus. Kamers worden elke dag 'schoongemaakt' maar als ik op mijn blote voeten in de kamer loop zijn mijn voeten zwart. Animatie savonds valt erg tegen Voor ons nooit meer dit hotel

Fabienne L, Jefa de Relaciones Publicas, 21-02-2019

Beste klant, Bedankt voor uw verblijf in Hotel LABRANDA BRONZE PLAYA en uw commentaar. Wij hebben hiervan nota genomen en doen het nodige om onze service te verbeteren. Het is inderdaad zo, dat er in de wintermaanden op Gran Canaria over het algemeen geen jonge mensen verblijven. Het zijn meestal oudere koppels en vaak bejaarden die hier overwinteren. Gelieve ons te verschuldigen voor het feit, dat uw verblijf niet aan uw verwachingen voldaan heeft, maar wij vertrouwen erop een nieuwe kans te krijgen om van uw verlof iets speciaals te maken,

Gereisd met partner in februari 2019

7 tips over Hotel Labranda Bronze Playa

• Fabienne , 28-02-2019

Wist u, dat sinds November de kluisjes gratis zijn? Eveneens zijn er koffie - en thee faciliteiten op de kamer .

• Fabienne, 11-08-2016

De laatste dagen is het op Gran Canaria erg warm. Smeer je daarom goed in en vergeet niet voldoende water te drinken.

• Fabienne, 05-02-2017

Zon, zee strand, Spa en Wellness, of liever het grote karnvalsgebeuren van dichtbij meemaken, dit kan op Gran Canaria.

18 vragen over Hotel Labranda Bronze Playa

• Margo Hoiting, 28-06-2019

Laatste dag

Goedemiddag, mijn vraag is, hoelaat moet je uitchecken en kun je de laatste dag nog gebruik maken van all in?

Fabienne L, 17-08-2019

Goedemiddag, sorry dat ik uw vraag nu pas beantwoord, ik heb dit helemaal over het hoofd gezien. Om 12 uur moet u de kamer verlaten, er is een bagagekamer en u kunt zich laten voor merken voor een kamer om nog te kunnen douchen. Ook kunt u vragen voor een late check out, en dan indien mogelijk, uw kamer nog iets langer aanhouden, dit is dan wel tegen betaling. Met vriendelijke groet FAbienne L Guest Relations Labranda Bronze Playa

• Melanie, 07-01-2019

Hoeveel moet je betalen voor de strandbedjes + parasol??

Fabienne , 28-02-2019

strandbedden kosten 2,50 Euro per bedje en de Parasol eveneens 2, 50 Euro.

• Klant , 23-08-2018

Handdoekenservice

Goedendag. Wat houdt ' tegen betaling ' van uw handdoeken service in? Is dit niet slechts een borg ? Wat zijn anders de kosten? Bedankt alvast.

Fabienne L, 26-08-2018

Geachte klant,

bedankt voor uw vraag. De betaling is inderdaad een borg, deze is 10 Euro per handdoek voor het zwembad. De gewone handdoeken voor op de kamer zijn natuurljik gratis :) Wilt u tijdens uw verblijf de zwembadhanddoeken wisselen, dan kost dit 1 Euro. ( De meeste mensen doen de hele vakantie met hun zwembadhanddoeken en wisselen deze niet)

Hotel Labranda Bronze Playa info

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet mogelijk