Hotel Labranda Bronze Playa ****

Hotel Labranda Bronze Playa ****

Hotel Labranda Bronze Playa
Hotel Labranda Bronze Playa
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Labranda Bronze Playa voor je op een rij gezet:

122 reviews over Hotel Labranda Bronze Playa in het Nederlands

goed

marja, 28-1-2018

kamer was oke vooral de mooie inloop douche de aparte kamers waren ideaal eten was goed en afwisselend maar soms wel te koud wij waren met zijn drieen moeder kreeg op de derde dag een beroerte het gaat nu goed met haar bedankt voor alle medewerking en goede zorgen ondanks alles een goede vakantie gehad top
Fabienne L, Jefa de Relaciones Publicas, 1-2-2018

Geachte gasten,

hartelijk dank voor uw feedback hier op Zoover. Het is fijn te lezen, dat u een leuke vakantie heeft gehad , ondanks het feit, dat uw moeder ziek geworden is. Wij hopen natuurlijk, dat het ondertussen al wat beter met haar gaat. Wij zijn bezig om in de keuken enkele dingen te verbeteren, waardoor dan ook het eten warmer zal geserveerd worden en vooral ook warmer. blijft. Wij hopen, u nogmaals in Bronze Playa te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet en nogmaals bedankt voor uw review hier op Zoover.

Heerlijke vakantie gehad

Astrid, 8-1-2018

In eerste instantie vond ik het een groot gebouw, maar daar merk je niets van. Mooie, schone kamer. Goed eten en vriendelijk bedienend personeel. Op onze vertrekdag zouden we om 08.10 uur in de ochtend opgehaald worden terwijl de ontbijtzaal pas om 08.00 uur open gaat. Bij de receptie kan je een reservering maken vanaf 05.00 uur. Echt heel fijn!
Fabienne L, Jefa de Relaciones Publicas, 27-1-2018

Geachte Astrid,

hartelijk dank voor uw feedback hier op Zoover. Het is fijn om te lezen, dat uw vakantie goed bevallen en u zowel het, eten, de kamers als ook de service uitstekend vond. Inderdaad kunt u bij ons vanaf 5 uurs´ochtends een vervroegd ontbijt aanvragen, indien u dit de avond voor vertrek even aan onze receptie aanvraagt . Wij hopen u nog eens bij ons te Mogen ontmoeten.

FAbienne L

fantastisch

van landschoot hans, 7-12-2017

zeer goed gelegen, modern hotel, het personeel is heel vriendelijk en het restaurant is zeer goed.

zeker een aanrader, niets op aan te merken.

ruime kamers en zeer proper.

Fabienne L, Jefa de Relaciones Publicas, 7-1-2018

Geachte gast,

harteljik dank voor uw review hier op Zoover. Fijn om te horen, hoe uw vakantie is verlopen. Dit is niet alleen belangrijk voor ons, maar ook voor andere toekomstige klanten.

Hartelijk dank nogmaals en tot de volgende keer misschien

Faibenne L

Labranda Bronze Playa

Super, schoon, klein, gezellig, lekker eten

M.Maassen, 13-11-2017

Heerlijk verblijf, dit was voor ons de 2e keer. De opzet is klein wat het nog fijner maakt, geen grote eetzaal, maar klein en gezellig, heerlijk om buiten te eten. Het eten is overigens erg goed. Er wordt goed schoon gemaakt, al het personeel werkt heel hard en zijn altijd vrolijk en vol energie. Een minpunt is het zwembad, is wat verouderd, wordt wel goed schoon gehouden. En bij aankomst kregen wij een oude kamer met oude vloer en badkamer. Direct geweigerd en een nieuwe kamer gekregen, was goed! Maar het feit dat er nog oude badkamers zijn, is jammer. Animatie team is erg leuk, frisse dame en heer die erg hun best deden! Ze hadden een leuk liedje waar ze activiteiten mee afsloten, zou het nog wel eens willen horen 😀, maar geen idee van wie het was.
Fabienne L, Jefa de Relaciones Publicas, 7-1-2018

Geachte M Maassen,

hartelijk dank voor uw feedback . Wat leuk dat u inderdaad al voor de 2 e keer bij ons was. Mijn verontschuldiging, dat ik niet eerder kon antwoorden. Fijn om te lezen, dat u graag buiten zit om te eten, dat het eten u gesmaakt heeft, dat de kamer goed schoongemaakt werd. Inderdaad zijn er nog oude badkamers, wat jammer is, dit omdat er nog eigenaren zijn, die destijds absoluut niet wilden meewerken aan de renovatie. Maar gewoon doen, zoals u ook gedaan heeft. Vragen voor een andere kamer toch? Het zwembad is wat ouder maar het enige nadeel is, dat de verf loslaat. Voor de rest is het prima, maar ziet er inderdaad niet zo mooi uit daardoor. In Oktober zou dit gerenoveerd worden, maar wij zitten al vol en / of zo goed als vol de hele winter, dus daardoor werd dit toen niet gedaan, Niet leuk voor de klanten als je hier komt en dan heb je ineens geen zwembad in het hotel. Dit duurt dan toch een dag of 7, dus daarom zijn wij genoodzaakt nog even te wachten.

Wij hopen, dat u nog een derde keer bij ons komt logeren.

Labranda Bronze Playa

Super hotel, voor herhaling vatbaar!

GHT, 29-10-2017

Een heel fijn hotel. Heel schoon, goede bedden, vriendelijk personeel, eten goed en uitgebreid genoeg. De ligging is perfect, niet ver van de boulevard en de zee. Bij het zwembad keurige bedjes en ruimte genoeg.

Kortom met veel plezier hier een week geweest. Denk dat we volgend jaar niet verder zoeken, maar gewoon weer terug gaan.

Fabienne L, Jefa de Relaciones Publicas, 1-11-2017

Beste klant,

Wij kijken er nu reeds naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen in uw lievelingshotel in Gran Canaria. Als u weer bij ons boekt, stuurt u dan gewoon even een mail vooraf.

Met vriendelijke groeten uit Gran Canaria.

publicrelations.bronzeplaya@labranda.com

Met vriendelijke groeten,

FabienneL

publicrelations.bronzeplaya@labranda-hotels.com

Fantastisch hotel , en schoon.

Yvonne Sprong-Peterse, 13-10-2017

Alles is daar gewoon top. Personeel is altijd vriendelijk,( we missen wel een paar obers) . Waar zijn ze gebleven? Weet natuurlijk niet hun naam, maar er was een lange slanke, en een rustige ober. Jammer dat we hem niet hebben gezien. En een wat oudere man, in de bar?

En Fabian, dat is echt een top vrouw, als er iets niet naar je zin is ,lost zij het op. Dus mij n tante en ik gaan volgend jaar weer.

Fabienne L, Jefa de Relaciones Publicas, 1-11-2017

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw recent verblijf in Hotel LABRANDA BRONZE PLAYA. Het was een groot genoegen u als gast te mogen verwelkomen. Steeds fijn te weten dat u genoten hebt van uw verblijf in ons hotel. Aangezien u al meerdere keren bij ons bent geweest , is het steeds weer leuk te lezen, dat u het nog steeds naar uw zin heeft en inderdaad, er zijn een paar obers niet meer bij ons, o.a. Paco, Braulio en Moussa van de bar.

Wat leuk, dat u mijn aanwezigheid op prijs stelt. Tot volgend jaar en nogmaals hartelijk dank voor uw feedback.

Hartelijke groeten en tot de volgende keer. Ook de hartelijke groeten aan uw tante.

Met vriendelijke groeten,

FabienneL

publicrelations.bronzeplaya@labranda-hotels.com

Fam de Ruyter, 4-10-2017

Zeer goed hotel met vriendelijk personeel. Heel schoon en lekker afwisselend eten. Bedden zijn perfect. 1 min puntje vinden wij dat je een minibar en waterkoker moet huren. Maar voor rest perfect
Fabienne L, Jefa de Relaciones Publicas, 7-10-2017

Geachte familie De Ruyter,

hartelijk dank voor uw feedback hier op Zoover. Wij hopen, dat u een fijne terugvlucht heeft gehad, en wij bedanken u voor het bezoek. Fijn , dat u een leuke vakantie heeft gehad. Wij hopen, dat wij in de toekomst een koelkastje en ook een waterkoker kunnen gratis geven. Op dit moment is dit in de Labranda hotels helaas niet in de prijs bij inbegrepen.

Nogmaals hartelijk dank en misschien tot ziens.

Top hotel

Bouw, 5-9-2017

De comunicatie onderling het personeel is soms niet perfect. Maar is een goed Hotel ,goed eten Hygiene is super ,animatie is top. En het is centraal gelegen
Fabienne Lecomte, Jefa de Relaciones Publicas, 7-10-2017

Geachte Bouw,

hartelijk dank voor uw reactive op Zoover. Wij vinden het fijn, dat u al met al een fijne vakantie bij ons heeft gehad. Wij hopen dan ook, u nogmaals terug te Mogen ontmoeten.

Labranda Bronze Playa

Alles ziet er netjes uit

Bert, 4-9-2017

Het eten voor een 4 sterren Hotel mag wat uitgebreider. De drank aanbod is goed maar een bus slagroom?? De buitenbar is helaas niet voorzien van hapjes. De bedjes BI her zwembad zien er keurig uit
Fabienne Lecomte, Jefa de Relaciones Publicas, 7-10-2017

Geachte Bert,

hartelijk dank voor uw feedback. Jammer dat u het algemeen maar met een 7 beoordeelt. Er zijn geen snacks bij het zwembad, aangezien er ook geen keuken is en dus geen mogelijkheid, om de snacks te koelen, of warme snacks te geven. Misschien in de toekomst , wie weet? Wij nemen uw feeback als suggestie en geven dit door aan onze centrale. Zij kijken wat zij kunnen verbeteren. Nogmaals dank voor uw feedback op Zoover.

Labranda Bronze Playa

Heerlijke vakantie in een prima hotel!

Karen, 25-8-2017

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in dit hotel. We zijn er 11 dagen geweest. Het eten is er prima, de kamers zijn schoon en absoluut niet gehorig! Genoeg bedjes bij het zwembad en het strand op loopafstand. Voor een zeer schappelijke prijs huur je daar bedjes. Enige minpunt wat ons betreft is het feit dat er voor onze huurauto bijna geen parkeerplek te vinden was.
Fabienne L, Jefa de Relaciones Publicas, 26-8-2017

Geachte Karen,

hartelijk dank voor uw feedback en de review hier op Zoover. Fijn om te lezen, dat u een leuke vakantie bij ons hebt doorgebracht , het eten u gesmaakt heeft, en u het strand ook bezocht heeft. IN het zomerseizoen, als de Canarios ook vakantie hebben en naar het zuiden komen, dan is het inderdaad heel krap met de parkeerplaatsen. Helaas kunnen wij dit niet verhelpen. Het zou wel mooi zijn, als de gemeente hier iets aan zou kunnen veranderen. Nogmaals hartelijk dank voor de tijd, die u genomen heeft, om hier een reactie te plaatsen.

Met vriendelijke groet

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Labranda Bronze Playa in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Labranda Bronze Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Labranda Bronze Playa scoort een 8.77 uit 10 op basis van 127 reviews.