Hotel Labranda Bronze Playa

Hotel aan zeeWeer vandaag27°22°
Hotel Labranda Bronze Playa
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Labranda Bronze Playa voor je op een rij gezet:

144 reviews over Hotel Labranda Bronze Playa in het Nederlands

Tegenvaller

Fam. B
21-8-2018

Minpunten:

-de borden in het restaurant werden niet goed schoongemaakt. S morgens zaten er nog klodders mayo en andere etensresten op van de avond ervoor;

-weinig variatie in eten, vooral vis;

-de badkamer had geen afzuiging oid, waardoor deze na het douchen kletsnat bleef. Ik verbaas mij daarom ook niet dat er recensies waren over schimmel in de badkamer (dit hadden wij ook). Daarnaast hadden wij hier kakkerlakken.

-de plek voor animatie is veels te klein en er zijn veels te weinig stoelen voor de animatie. Om 20:45 had je al geen zitplek, terwijl de animatie om 21:30 begon. Shows waren ook van mindere kwaliteit;

-de kamer was heel erg gehorig;

-de poolbar ging niet altijd om 10 uur open;

-de ‘snacks’ zijn overgebleven van het ontbijt.

Pluspunten:

-het ontbijt was prima

-het zwembad wordt goed schoonhouden en er is een ‘lifeguard’

Helaas vonden wij dit hotel zeker geen 4-sterren waard. Er kan nog veel worden verbeterd.

Fabienne L, Jefa de Relaciones Publicas, 26-8-2018

Geachte familie B,

bedankt voor uw feedback. Het is jammer, dat u ondanks dat wij altijd proberen onze klanten ter plaatse te helpen, dit blijkbaar niet voldoende was. Door het subtropische klimaat kan er ook ongedierte voorkomen. Als wij dit weten, sturen wij direkt onze huismeester naar de kamer om dit te verhelpen. Lukt dit niet, is een kamerwissel de eenvoudigste oplossing. De poolbar gaat NOOIT om 10 uur open maar om 10.30 uur, als het ontbijt ten einde is. De snacks zijn een " late breakfast" inderdaad en dat is niet, wat over is, maar er wordt altijd nog warme snacks gegeven , meestal hot dogs, soms hamburgers en die vind u tijdens het ontbijt niet. Wel zijn er inderdaad croissants, donuts, sandwiches, fruit en dat is inderdaad ook bij het ontbijt. Wij zijn wel blij te lezen, dat u met het ontbijt tevreden was en het zwembad ook aan uw verwachtingen voldeed. De andere dingen zullen wij bekijken en proberen dit, indien mogelijk en nodig, te veranderen. Hartelijk dank voor uw recentie en wij hopen alsnog, dat u ons nogmaals een nieuwe kans zult geven. Mocht er iets zijn, wat wij dan voor u kunnen doen, laat u ons dit dan graag weten.

Public Relations

verder prima hotel

peters
17-8-2018

kamers waren prima het ontbijt was top het zwembad lekker ruim en schoon alleen waren wij niet zo weg van het avondeten overal zat nogal een rare nasmaak aan allen de pizza,s waren wel erg lekker en de Mexicaanse avond vonden wij ook heerlijk het kan natuurlijk een kwestie van smaak zijn

Fabienne L, Jefa de Relaciones Publicas, 18-8-2018

Beste klant,

Fijn dat u voor Hotel LABRANDA BRONZE PLAYA gekozen hebt, en tijd neemt om uw ervaring te delen .

Het doet ons veel plezier uw ervaring te mogen ontvangen het zwembad , en mooi om the horen, dat het ontbijt u ook beviel. het spreekt voor zich dat wij het avondeten grondig zullen bekijken, om te zien , wat het met de "nasmaak" op zich heft. Het is de eerste keer, dat iemand dit hier doorgeeft. Dit had u gewoon hier ter plaatse even kunnen melden, dan hadden wij direct kunnen kijken, wat er evt niet zo goed was. Van harte dank voor uw beoordeling,

Wij vertrouwen erop u weldra te mogen terugzien in Hotel LABRANDA Bronze Playa

publicrelations.bronzeplaya@labranda.com

Goed hotel maar hygiëne moet beter!!!!!

Gerritse
6-8-2018

Mooi hotel en een goede ligging, er zijn wel een paar aandachtspunten te weten de hygiëne in het hotel is onder de maat, optisch is het wel schoon maar als je goed kijkt zit de badkamer onder de schimmels en worden de vloeren alleen gedweild waardoor er erg veel vuil achter blijft dat merk je meteen als je met je blote voeten over de vloer loopt, deze zijn meteen zwart, dan het restaurant , daar hebben ze witte stoelen althans deze waren eens wit een goede reinigingsbeurt zal zeker geen overbodige luxe zijn, verder zijn de kamers mooi en ruim van opzet, personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk, jammer van de hygiëne.We zijn momenteel nog 3 dagen hier, ben benieuwd of er wat meer aandacht wordt besteed aan de hygiëne.

Fabienne L, Jefa de Relaciones Publicas, 12-8-2018

Geachte familie Gerritse,

wat jammer dat u zich niet bij mij heeft gemeld. U zit op 150 km van de sahara en war er in de tijd, dat wij Calima hadden Dit wil zeggen, dat er heel fijn zand uit de sahara komt overwaaien en inderdaad, dit zet zich op het balkon de vloer en overal vast. Dit hadden wij u hier ter plaatse kunnen uitleggen, en u heeft vast gezien dat de kamermeisjes niet alleen in de kamer maar ook in de restaurants , de receptie konstant bezig zijn met de zwabber, om stof zand enz. weg te werken. De witte stoelen op het terras worden schoongemaakt, maar door de zon die er dagelijks op schijnt, is het materiaal poreus en lijkt grijs a grijs zwart. Dit kan met een schoonmaakmiddel niet weggewerkt worden, dit helpt helaas niet . Er moeten nieuwe stoelen komen, helemaal mee eens, maar op dit moment heeft de centrale hier nog geen ok voor gegeven. Wij hopen dat dit zo snel mogelijk zal gebeuren, maar helaas kunnen wij hier geen datum op plakken, omdat dit niet in onze hand ligt.

Bedankt voor uw feedback en wij hopen alsnog, u nog eens bij ons te mogen begroeten.

Guest Relations Manager

Heel goed!

Marjan
3-8-2018

Heel fijn en mooi ingericht hotel..vriendelijke bediening en een goed restaurant! Ik heb nog een nachtje in het ziekenhuis doorgebracht en daarna werd regelmatig door de mensen van de balie gevraagd of alles goed ging! En wat wij belangrijk vonden: een goed bed en mooie douche..Dit hebben wij de laatste keren in Griekenland wel anders aangetroffen.

Fabienne L, Jefa de Relaciones Publicas, 4-8-2018

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw recent verblijf in Hotel LABRANDA BRONZE PLAYAHet was een groot genoegen u als gast te mogen verwelkomen. Steeds fijn te weten dat u genoten hebt van uw verblijf in ons hotel en wij hopen inderdaad, dat met uw gezondheid alles weer opperbest is.

Wij kijken er nu reeds naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen in uw lievelingshotel op Gran Canaria.

FabienneL

Super hotel echte aanrader!u

Debby
3-8-2018

Er was niets dat niet goed was.

Mooie grote kamers.Schoon.

Goede ligging.animatie was goed.

Eten was genoeg keuze..werd vaak ververst.Top!

Heerlijk rustig aan het zwembad ondanks dat alle bedjes bezet waren.

Fabienne L, Jefa de Relaciones Publicas, 12-8-2018

Geachte Debby,

Hartelijk dank voor uw recent verblijf in Hotel LABRANDA BRONZE PLAYA. Het was een groot genoegen u als gast te mogen verwelkomen. Steeds fijn te weten dat u genoten hebt van uw verblijf in ons hotel.

Wij kijken er nu reeds naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen in uw lievelingshotel in Gran Canaria. In het hoogseizoen zijn inderdaad vaak alle bedjes bezet, en daarom hebben wij als hotelpolicy de regels, dat de bedjes, die voor 10 uur s´ochtends met handdoeken en dergelijke gereserveerd worden, hier de handdoeken verwijderd worden, om zo zo veel mogelijk mensen een gelijke kans te geven, een bedje te krijgen. Dan zijn er bedjes genoeg.

FabienneL

Super hotel..!

Bianca
2-8-2018

Super hotel, goed eten, mooie kamers, alles heel schoon en proper. Vriendelijk personeel, Lekkere cocktails. Goede all in. Gelukkig geen ligbedden reserveren in de ochtend dit is heel goed geregeld. Voor 10 uur handdoek leggen wordt handdoek weggehaald. Wie hier iets te klagen heeft kan beter thuis blijven.

Fabienne L, Jefa de Relaciones Publicas, 4-8-2018

Geachte Bianca,

wat mooi, om deze review te lezen. Hartelijk dank hiervoor. Wij stellen het zeer op prijs, dat u de moeite genomen heeft, ook na uw vakantie nog een feedback te geven en dan ook nog de hoogste score. Beter kan gewoon niet. Dit motiveert ons buitengewoon om zo verder te doen. Ik ga deze review vertalen en voor mijn collegas aan het informatiebord hangen. Nogmaals hartelijk dank en wij weet tot de volgende keer.

Goed hotel.

van Kaathoven
27-7-2018

Goed hotel met goed eten. Ontbijt is uitgebreid! Lunch en Diner goed, komt wel elke keer hetzelfde terug. Pizza's erg goed! Service erg goed, konden kiezen tussen 2 kamers. Schoonmaak kamer goed, terras niet schoongemaakt gedurende de week.

Sofa zakt door. Maar 2 stoelen op het terras i.p.v. 3. We hadden een ruime familiekamer. Terras voor entertainment te klein en lange wachtrijen voor het drinken halen. Strand op ongeveer 500 mrt maar je moet dan wel behoorlijk wat trappen bewandelen. Groot strand. 2e helft van de week waren erg veel Britten.

All in duurt tot 23.00 uur.

Fabienne L, Jefa de Relaciones Publicas, 1-8-2018

Geachte familia van Kaathoven,

bedankt voor uw feedback. Wat jammer om te lezen, dat het terras niet schoongemaakt zou zijn en u dit bij ons niet heeft gemeld en dit nu pas hier schrijft. Wij zijn ervan overtuigd. dat dit had kunnen opgelost worden.

Bedankt voor uw feedback en wij hopen u nogmaals bij ons te mogen begroeten.

Labranda Bronze Playa

dit hotel is een aanrader.

de jonghe
22-7-2018

Wij zijn de eerste week van juli geweest. de transfer van de luchthaven naar het hotel duurt ongeveer 30 minuten. we zijn daar goed ontvangen aan de receptie. de kamers zijn zeer ruim en proper. het ontbijt was gevarieerd zowel als het middag en avondeten. de ligstoelen aan het zwembad zijn goed en het zwembad wordt elke morgen gestofzuigd. het hotel ligt ongeveer 400 meter van het strand. playa des ingles is een mooi zandstrand en ligt niet zo ver van maspalomas waar de schitterende duinen liggen.

Fabienne L, Jefa de Relaciones Publicas, 23-7-2018

Beste klant, lieve klant

Fijn dat u voor Hotel LABRANDA BRONZE PLAYA gekozen heeft, en even tijd neemt voor uw beoordeling via Zoover.

Wij kijken nu reeds uit om u weldra opnieuw te mogen verwelkomen.

Gezellig hotel

Wendy b
15-7-2018

Net terug met zeer fijne herinneringen, er valt niets op aan te merken.

De kamers zijn proper en netjes

De animatie was goed.

Personeel zeer gedienstig.

De ligging van het hotel is ideaal vlakbij het strand en centrum.

Iedereen vond zijn gading bij het eten en wat voor mij belangrijk was... ivm voedselintolleranties even melden en er werd voor mij ook een heerlijke maaltijd gemaakt!

De Hele familie was Tevreden en we waren er met Tien 😉👍

Fabienne L, Jefa de Relaciones Publicas, 18-7-2018

Beste klant,

Fijn dat u voor Hotel LABRANDA BRONZE PLAYA gekozen hebt, en even tijd neemt voor uw beoordeling via Zoover.

Het doet ons heel veel plezier te vernemen dat u, en van uw verblijf, en van Gran Canaria, genoten hebt. Wij zijn blij te lezen, dat een geslaagde familievakantie heeft ondervonden en wij ook met de speciale wens i.v.m. voedsel konden helpen.

Wij kijken nu reeds uit om u weldra opnieuw te mogen verwelkomen.

Goed hotel

JI
5-7-2018

Bronze Playa is een mooi en goed gelegen hotel. De kamers zijn mooi, stil, zeer proper en goede matrassen. Het eten is afwisselend en van goede kwaliteit. Personeel is vriendelijk en de verantwoordelijke spreekt nederlands. Groot minpunt tijdens ons verblijf was dat het zwembad na 2 dagen werd leeggemaakt en gerenoveerd. We mochten wel gaan zwemmen en/of verhuizen naar Hotel Playa Bonita, maar dit is veel te druk, niet zo rustig en het eten is van mindere kwaliteit.

Fabienne, Jefa de Relaciones Publicas, 8-7-2018

Beste klant,

Fijn dat u voor Hotel LABRANDA BRONZE PLAYA gekozen heeft en tijd neemt om uw ervaring te delen via Zoover.

Het is inderdaad erg jammer, dat tijdens uw verblijf er een technisch mankement was, wat ons onmiddelijk moest doen besluiten, het zwembad te sluiten. Wij zijn wel blij, dat u ondanks dit, toch een 9/10 geeft. Hartelijk dank hiervoor.

Wij vertrouwen erop u weldra te mogen terugzien in Hotel LABRANDA Bronze Playa

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Labranda Bronze Playa in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Labranda Bronze Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.