Hotel Labranda Bronze Playa

Hotel aan zeeWeer vandaag23°17°
Hotel Labranda Bronze Playa
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Labranda Bronze Playa voor je op een rij gezet:

126 reviews over Hotel Labranda Bronze Playa in het Nederlands

Prijs/kwaliteit : Voelden ons bekocht

WD, 6-4-2018

Aanbod eten eerder beperkt (hotel was niet vol, doch dit mag geen invloed hebben op het aanbod). Warm eten eerder lauw en smaakloze groenten. Slechts 1 stukje (zeer dun) vlees en kleine stukjes vis. Salad bar lijkt heel wat, doch haal aanbod ajuin, tomaat en olijven weg en er blijft niet veel over. Overschot van vorige dag wordt verwerkt in aanbod salad bar. All in formule drank is een lachertje, voor de meeste dranken diende bijbetaald. Kamers en hygiëne kamer ok, doch in restaurant ??? (één doek om alle tafels van het restaurant terras proper te maken). Personeel is correct doch vriendelijk (op enkele uitzonderingen na) is voor mij toch iets anders.

Dit hotel was zijn prijs Niet waard.

Fabienne L, Jefa de Relaciones Publicas, 14-4-2018

Geachte ,

hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft om ons een feedback over uw ervaringen . Jammer dat u tijdens uw vakantie geen kontakt met mij heeft opgenomen of met iemand anders van de leiding. Ik spreek Nederlands, dus was heel makkelijk geweest. Betreffend het eten: Wij hebben een wekelijks afwisselend menú, waaronder vlees, vis , pasta pizza , salades enz. , 3 x per week themaavonden, maandag: Mexikaans, Woensdag asiatisch, vrijdag Canarisch. Er is niet een stukje vlees maar er is zo veel vlees als u wilt en aangeeft. . U mag nemen, zoveel als u wilt maar zoals u dit hier beschrijft, komt het een beetje anders over. Inderdaad: zoals bij ieder buffet op de wereld, zijn er ook tomaten, uien, sla, komkommer. Wij hebben o.a. ook wortelen, bietjes. Dit geeft het voordeel, dat de mensen hun salade naar wens kunnen samenstellen. Daarnaast zijn er altijd nog 4 verschillende al samengestelde salades. Drank: kofiie, thee (6) melk,chocomelk, cappuchino,. verschillende frisdranken, sangría, cava, bier, 7 versch. likeuren, Brandy, rum, Gin, Whisky, 4 versch. cocktails met alcohol en drie zonder alcohol. Daarnaast witte rode en rosé wijn. Uiteraard zijn er ook drankjes, waar moet voor worden bijbetaald. Wij hebben een externe firma, die op onregelmatige tijden en dagen de Health and Safety checks in het hotel uitvoert. Deze firma heet Biolab en werkt met heel strenge regels, die voorgegeven zijn en te bevolgen zijn. De vriendelijkheid van ons personeel. Het is daarom erg raar te moeten vernemen, dat u dit niet zo ondervonden heeft.

Rapporten van temperatuur, schoonmaak, etc kunnen laten zien. Dit is op aanvraag door iedere klant in te zien.

Guest Service Coordinator

Labranda Bronze Playa, Labranda Hotels & Resorts

Goed hotel in matige omgeving.

Hans, 4-3-2018

Hotel is gebouwd in U vorm. Overige is afgezet met muren. Je ziet hier dus geen heuvels, zee etc. De afstand naar zee die wordt aangegeven klopt. Om bij zee te komen moet je echter heel veel trappen af. Dit staat niet omschreven, slordig. Wanneer slecht ter been, niet aan te raden! De U vorm van het hotel, zorgt er voor dat de zon eerst redelijk hoog moet staan. Men hanteert hier, geen handdoeken op de stoelen voor 10 uur. Hulde! worden ook verwijderd. Zoals gezegd, prima, alleen neemt men wel spullen van gasten mee. Wordt verzameld, waar je het later weer op kan halen. Er is echter geen enkele controle op! Dus, weghalen prima, wel wat controle houden. Komt voor dat zwembadbar en hotelbar beide gesloten zijn. Vijf voor 18 uur word je niet geholpen, 18 uur niemand aanwezig. Pas om 18.10. Slordig! Tegenover hotel veel leegstand. Doet erg armoedig aan. Kamers, goed, alle gelijk, alleen uitzicht verschilt. Eten, gevarieerd, en goed!
Fabienne L, Jefa de Relaciones Publicas, 11-3-2018

Geachte Hans,

dank voor uw feedback op Zoover. Het is erg jammer te moeten lezen, dat wij niet volledig aan uw verwachtingen konden voldoen. En inderdaad: Wij verwijderen de handdoeken, die voor 10 uur neergelegt zijn. Dit om te kunnen garanderen, dat mensen, die na het ontbijt van de zon willen genieten, ook nog de kans hebben, een ligbed te krijgen. De handdoeken worden allemaal neergelegd op een stapel. Bevalt dit niet? Heel eenvoudig, dan moeten de mensen ook niet reserveren. Het heeft weinig zin, te zeggen, dat u niet mag reserveren, en er zijn helaas altijd mensen, die dit toch denken te moeten doen. Als mensen reserveren en dan weer weggaan , is er ook geen kontrolle op. De meeste mensen vinden het erg fijn, dat ook als zij s´middags bij het zwembad komen, nog een bedje kunnen bemachtigen. Wat betreft het allebei gesloten zijn van de bars, is het heel erg jammer, dit niet even ter plekke bij ons gemeld te hebben. Dit is niet gebruikelijk. De tijden, die aangegeven zijn zijn zo, dat als de ene bar sluit , de andere open gaat. Mocht dit om wat voor redenen dan niet zo geweest zijn, is dit een uitzondering en bieden wij u hiervoor onze excuses aan.

Nogmaals hartelijk dank voor uw feedback .

Labranda Bronze Playa

Geweldig, gaan we zeker nog een keer doen.

Paula, 2-3-2018

Het Bronze Playa hotel heeft mooie, schone en ruime kamers. De meeste balkons hebben veel zon. De boulevard is dicht bij. Het eten is heel lekker. het zwembad is in februari verwarmd tot 26 ºC.
Fabienne Lecomte, Jefa de Relaciones Publicas, 11-3-2018

Geachte Paula,

hartelijk dank voor de tijd, die U genomen heeft, om deze review te schrijven. Wij stellen dit zeer op prijs. Wat fijn om te lezen, dat u een uitstekende vakantie heeft gehad, en ook nog eens terug wilt komen. Fijn, dat wij aan uw verwachtingen konden voldoen en "Hasta luego".

Tot ziens!

Heerlijk

Petra, 20-2-2018

Hygiëne staat in dit hotel hoog in het vaandel, van de kamers, eetzaal, toiletten bij het zwembad, enz,enz.

Vrolijk hard werkend personeel. Ontbijt, lunch en diner waren zeer goed. Voor ieder wat wils en lekker klaargemaakt. Met Valentine chocolaatjes op de kamer, hartvormige placemats bij het diner en een speciaal buffet. Erg leuk en lekker.Ligging was goed, dichtbij de boulevard. Heel fijn was het om ondanks dat wij vroeg (7.00 uur) vertrokken en de ontbijtzaal om 08.00 open ging toch gewoon te kunnen ontbijten in de zaal (ipv een lunchpakket mee te krijgen zoals meestal gebeurd). Al met al hebben we een geweldige week gehad.

Fabienne L, Jefa de Relaciones Publicas, 22-2-2018

Geachte Petra,

hartelijk dan voor deze fijne review op Zoover. Dit is niet alleen voor ons belangrijk, maar ook voor andere gasten, die eventueel hun vakantie bij ons willen doorbrengen. Het is erg leuk om te lezen, dat u een geslaagde vakantie bij ons heeft gehad, en wij hopen dan ook , u nogmaals bij ons te mogen verwelkomen.

Labranda Bronze Playa.

goed

marja, 28-1-2018

kamer was oke vooral de mooie inloop douche de aparte kamers waren ideaal eten was goed en afwisselend maar soms wel te koud wij waren met zijn drieen moeder kreeg op de derde dag een beroerte het gaat nu goed met haar bedankt voor alle medewerking en goede zorgen ondanks alles een goede vakantie gehad top
Fabienne L, Jefa de Relaciones Publicas, 1-2-2018

Geachte gasten,

hartelijk dank voor uw feedback hier op Zoover. Het is fijn te lezen, dat u een leuke vakantie heeft gehad , ondanks het feit, dat uw moeder ziek geworden is. Wij hopen natuurlijk, dat het ondertussen al wat beter met haar gaat. Wij zijn bezig om in de keuken enkele dingen te verbeteren, waardoor dan ook het eten warmer zal geserveerd worden en vooral ook warmer. blijft. Wij hopen, u nogmaals in Bronze Playa te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet en nogmaals bedankt voor uw review hier op Zoover.

Heerlijke vakantie gehad

Astrid, 8-1-2018

In eerste instantie vond ik het een groot gebouw, maar daar merk je niets van. Mooie, schone kamer. Goed eten en vriendelijk bedienend personeel. Op onze vertrekdag zouden we om 08.10 uur in de ochtend opgehaald worden terwijl de ontbijtzaal pas om 08.00 uur open gaat. Bij de receptie kan je een reservering maken vanaf 05.00 uur. Echt heel fijn!
Fabienne L, Jefa de Relaciones Publicas, 27-1-2018

Geachte Astrid,

hartelijk dank voor uw feedback hier op Zoover. Het is fijn om te lezen, dat uw vakantie goed bevallen en u zowel het, eten, de kamers als ook de service uitstekend vond. Inderdaad kunt u bij ons vanaf 5 uurs´ochtends een vervroegd ontbijt aanvragen, indien u dit de avond voor vertrek even aan onze receptie aanvraagt . Wij hopen u nog eens bij ons te Mogen ontmoeten.

FAbienne L

fantastisch

van landschoot hans, 7-12-2017

zeer goed gelegen, modern hotel, het personeel is heel vriendelijk en het restaurant is zeer goed.

zeker een aanrader, niets op aan te merken.

ruime kamers en zeer proper.

Fabienne L, Jefa de Relaciones Publicas, 7-1-2018

Geachte gast,

harteljik dank voor uw review hier op Zoover. Fijn om te horen, hoe uw vakantie is verlopen. Dit is niet alleen belangrijk voor ons, maar ook voor andere toekomstige klanten.

Hartelijk dank nogmaals en tot de volgende keer misschien

Faibenne L

Labranda Bronze Playa

Super, schoon, klein, gezellig, lekker eten

M.Maassen, 13-11-2017

Heerlijk verblijf, dit was voor ons de 2e keer. De opzet is klein wat het nog fijner maakt, geen grote eetzaal, maar klein en gezellig, heerlijk om buiten te eten. Het eten is overigens erg goed. Er wordt goed schoon gemaakt, al het personeel werkt heel hard en zijn altijd vrolijk en vol energie. Een minpunt is het zwembad, is wat verouderd, wordt wel goed schoon gehouden. En bij aankomst kregen wij een oude kamer met oude vloer en badkamer. Direct geweigerd en een nieuwe kamer gekregen, was goed! Maar het feit dat er nog oude badkamers zijn, is jammer. Animatie team is erg leuk, frisse dame en heer die erg hun best deden! Ze hadden een leuk liedje waar ze activiteiten mee afsloten, zou het nog wel eens willen horen 😀, maar geen idee van wie het was.
Fabienne L, Jefa de Relaciones Publicas, 7-1-2018

Geachte M Maassen,

hartelijk dank voor uw feedback . Wat leuk dat u inderdaad al voor de 2 e keer bij ons was. Mijn verontschuldiging, dat ik niet eerder kon antwoorden. Fijn om te lezen, dat u graag buiten zit om te eten, dat het eten u gesmaakt heeft, dat de kamer goed schoongemaakt werd. Inderdaad zijn er nog oude badkamers, wat jammer is, dit omdat er nog eigenaren zijn, die destijds absoluut niet wilden meewerken aan de renovatie. Maar gewoon doen, zoals u ook gedaan heeft. Vragen voor een andere kamer toch? Het zwembad is wat ouder maar het enige nadeel is, dat de verf loslaat. Voor de rest is het prima, maar ziet er inderdaad niet zo mooi uit daardoor. In Oktober zou dit gerenoveerd worden, maar wij zitten al vol en / of zo goed als vol de hele winter, dus daardoor werd dit toen niet gedaan, Niet leuk voor de klanten als je hier komt en dan heb je ineens geen zwembad in het hotel. Dit duurt dan toch een dag of 7, dus daarom zijn wij genoodzaakt nog even te wachten.

Wij hopen, dat u nog een derde keer bij ons komt logeren.

Labranda Bronze Playa

Super hotel, voor herhaling vatbaar!

GHT, 29-10-2017

Een heel fijn hotel. Heel schoon, goede bedden, vriendelijk personeel, eten goed en uitgebreid genoeg. De ligging is perfect, niet ver van de boulevard en de zee. Bij het zwembad keurige bedjes en ruimte genoeg.

Kortom met veel plezier hier een week geweest. Denk dat we volgend jaar niet verder zoeken, maar gewoon weer terug gaan.

Fabienne L, Jefa de Relaciones Publicas, 1-11-2017

Beste klant,

Wij kijken er nu reeds naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen in uw lievelingshotel in Gran Canaria. Als u weer bij ons boekt, stuurt u dan gewoon even een mail vooraf.

Met vriendelijke groeten uit Gran Canaria.

publicrelations.bronzeplaya@labranda.com

Met vriendelijke groeten,

FabienneL

publicrelations.bronzeplaya@labranda-hotels.com

Fantastisch hotel , en schoon.

Yvonne Sprong-Peterse, 13-10-2017

Alles is daar gewoon top. Personeel is altijd vriendelijk,( we missen wel een paar obers) . Waar zijn ze gebleven? Weet natuurlijk niet hun naam, maar er was een lange slanke, en een rustige ober. Jammer dat we hem niet hebben gezien. En een wat oudere man, in de bar?

En Fabian, dat is echt een top vrouw, als er iets niet naar je zin is ,lost zij het op. Dus mij n tante en ik gaan volgend jaar weer.

Fabienne L, Jefa de Relaciones Publicas, 1-11-2017

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw recent verblijf in Hotel LABRANDA BRONZE PLAYA. Het was een groot genoegen u als gast te mogen verwelkomen. Steeds fijn te weten dat u genoten hebt van uw verblijf in ons hotel. Aangezien u al meerdere keren bij ons bent geweest , is het steeds weer leuk te lezen, dat u het nog steeds naar uw zin heeft en inderdaad, er zijn een paar obers niet meer bij ons, o.a. Paco, Braulio en Moussa van de bar.

Wat leuk, dat u mijn aanwezigheid op prijs stelt. Tot volgend jaar en nogmaals hartelijk dank voor uw feedback.

Hartelijke groeten en tot de volgende keer. Ook de hartelijke groeten aan uw tante.

Met vriendelijke groeten,

FabienneL

publicrelations.bronzeplaya@labranda-hotels.com

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Labranda Bronze Playa in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Labranda Bronze Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Labranda Bronze Playa scoort een 8.73 uit 10 op basis van 131 reviews.