Hotel Labranda Bronze Playa

Hotel Labranda Bronze Playa
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Labranda Bronze Playa voor je op een rij gezet:

136 reviews over Hotel Labranda Bronze Playa in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Gezellig hotel

Wendy b
15-7-2018

Net terug met zeer fijne herinneringen, er valt niets op aan te merken.

De kamers zijn proper en netjes

De animatie was goed.

Personeel zeer gedienstig.

De ligging van het hotel is ideaal vlakbij het strand en centrum.

Iedereen vond zijn gading bij het eten en wat voor mij belangrijk was... ivm voedselintolleranties even melden en er werd voor mij ook een heerlijke maaltijd gemaakt!

De Hele familie was Tevreden en we waren er met Tien 😉👍

Fabienne L, Jefa de Relaciones Publicas, 18-7-2018

Beste klant,

Fijn dat u voor Hotel LABRANDA BRONZE PLAYA gekozen hebt, en even tijd neemt voor uw beoordeling via Zoover.

Het doet ons heel veel plezier te vernemen dat u, en van uw verblijf, en van Gran Canaria, genoten hebt. Wij zijn blij te lezen, dat een geslaagde familievakantie heeft ondervonden en wij ook met de speciale wens i.v.m. voedsel konden helpen.

Wij kijken nu reeds uit om u weldra opnieuw te mogen verwelkomen.

Goed hotel

JI
5-7-2018

Bronze Playa is een mooi en goed gelegen hotel. De kamers zijn mooi, stil, zeer proper en goede matrassen. Het eten is afwisselend en van goede kwaliteit. Personeel is vriendelijk en de verantwoordelijke spreekt nederlands. Groot minpunt tijdens ons verblijf was dat het zwembad na 2 dagen werd leeggemaakt en gerenoveerd. We mochten wel gaan zwemmen en/of verhuizen naar Hotel Playa Bonita, maar dit is veel te druk, niet zo rustig en het eten is van mindere kwaliteit.

Fabienne, Jefa de Relaciones Publicas, 8-7-2018

Beste klant,

Fijn dat u voor Hotel LABRANDA BRONZE PLAYA gekozen heeft en tijd neemt om uw ervaring te delen via Zoover.

Het is inderdaad erg jammer, dat tijdens uw verblijf er een technisch mankement was, wat ons onmiddelijk moest doen besluiten, het zwembad te sluiten. Wij zijn wel blij, dat u ondanks dit, toch een 9/10 geeft. Hartelijk dank hiervoor.

Wij vertrouwen erop u weldra te mogen terugzien in Hotel LABRANDA Bronze Playa

Top hotel

gerard en carla floor
13-6-2018

Een super hotel op een goede locatie dicht bij het strand.

Het eten was heerlijk , personeel zeer vriendelijk .

Fabienne Lecomte, Jefa de Relaciones Publicas, 16-6-2018

Beste klant,

Wij kijken er nu reeds naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen in uw lievelingshotel in Gran Canaria.

publicrelations.bronzeplaya@labranda.com

Goed hotel maar kan nog veel beter worden. Geef daar door lagere punten voor de kamer en hygiene. Als onderstaande min punten er niet waren geweest was dit zeker een 9 geweest

Plus punten

Mooie kamers ruim balkon.

Goede bedden prima airco

Goed eten

na 23 uur heerlijk rustig

Vriendelijk personeel.

Min punten,

Douche is n ramp de een keer sta je te verbranden n seconde later lijkt het wel op n ijsdouche, en dit elke dag.

In het restaurant zijn de Borden veelal nat of niet schoon,

Bij de dames wc meestal geen wc papier

Te weinig stoelen om buiten te zitten tijdens de show,

En bij aankomst n flessen water op de kamer .

Fabienne L, Jefa de Relaciones Publicas, 16-6-2018

Beste klant,

Van harte dank voor uw verblijf in Hotel LABRANDA Bronze Playa en uw beoordeling via Zoover.

Het doet ons enorm veel plezier te vernemen dat u een fijne tijd gehad heeft in ons hotel inGran Canaria.

Gelieve ons te verontschuldigen voor de ongemakken, die u tijdens uw verblijf heeft ondervonden. maar wees overtuigd dat wij dit zo snel mogelijk willen verbeteren. Onze housekeeping en onze direkteur is reeds hierover geinformeerd.

Wij hopen, dat wij u nog eens in ons hotel mogen verwelkomen.

Prijs/kwaliteit =goed

Kamers zijn in orde doch de douche kan beter

Iedereen is vriendelijk behalve de Boer dewelke denkt dat hij de portier is van het zwembad!

Kinderen mogen bv niet met een bal spelen ofz dit in een vakantie! Schandalig! Van het moment dat een bal in het zwembad ging kwam hij zoals op strafkamp zagen en klagen!

De kans dat aan een zwembad nat wordt is bestaande , kan je niet tegen water blijf dan thuis!

Faibenne L, Jefa de Relaciones Publicas, 13-6-2018

Geachte,

bedankt dat u de tijd nam, om een review te posten. Mooi om te lezen, dat de kamer in orde was. Op uw opmerking over "de boer" laten wij duidelijk weten, dat de hotelregels geen bal in het zwembad toelaat. De badmeester is verantwoordelijk voor de veiligheid van al onze klanten, dus ook voor uw veiligheid, maar mocht er een bal uit het water in der verkeerde richting gaan, dan kan het gebeuren, dat iemand die bal voor zijn hoofd krijgt en hier niet blij mee is. Het is erg jammer, dat u dit niet wilde inzien, en gewoon de regels niet opvolgde met uw groepje. Zoals u ook gezien heeft, zijn de direkteur en ik daar langs gelopen, en aangezien we zagen, dat u wel rustig aan het overgooien was, hebben wij op dat moment beslist, het zo te laten, voor wat het is, aangezien u niet van plan was de regels op te volgen. Jammer dat sommige klanten dit niet willen inzien. Het gaat er niet om, dat klanten nat worden, het gaat erom, dat een bal misschien tegen of op iemand valt. De mensen die om het zwembad liggen en een rustig moment willen doorbrengne, moeten niet met de kans rekenen, dat dit gebeurt. Daarom is deze regel besloten en wij gaan niet diskussieren of een bal Klein middelgroot, hard of zacht is. Dit is de reden. NOgmaals, uw groepje was rustig aan het overgooien. Jammer, dat U blijkbaar wel de enige bent, die zich hieromtrend niet aan de regels wilde houden.

Geweldig!

Susan
31-5-2018

Super hotel!

Een aanrader voor iedereen!

Nog nooit zo lekker gegeten in een hotel als hier!

Zeer net hotel .

Centraal gelegen alles op loopafstand.

Geweldig mooi zwembad!

Fabienne L, Jefa de Relaciones Publicas, 4-6-2018

Geachte Susan,

hartelijk dank voor deze uitstekende review betreffend uw verblijf in Labranda Bronze Playa hotel. Er is niets mooiers voor ons dan te kunnen lezen, dat onze gasten het bij ons naar hun zin hadden. Fijn om te lezen, dat het eten u beviel, het zojuist gerenoveerde zwembad ook naar uw smaak was en u ons hotel kunt aanbevelen. Hartelijk dank nogmaals, ook voor de tijd die u nam, ons een korte feedback te geven. Wie weet, misschien tot de volgende keer.

Labranda Bronze Playa

Super hotel, voor herhaling vatbaar

Julien (België)
12-5-2018

Een modern hotel, perfect gelegen bij de promenade en de zee, vlakbij een bushalte, supermarkt en winkelcentrum. Hygiëne is super. De kamers zijn mooi. Ruim balkom, goede bedden, ruime badkamer met inloopdouche en dan nog een bijkomende kamer met zetelbed en bureel.

Het eten is prima en afwisselend en de animatie is iedere avond top.

Wat de drankjes betreft, is er voor ons ruim voldoende om te kiezen.

Bij het zwembad waren genoeg ligbedjes en een prima poolbar.

Vriendelijk personeel met als bijkomend voordeel : nederlandstalig pr/ management.

Wij hadden er een fantastische week. Zeker voor herhaling vatbaar.

Geachte Julien,

hartelijk dank voor de 10 points, die wij door u gekregen hebben ,Wij zijn enorm blij te lezen, dat u een uitstekende vakantie bij ons heeft doorgebracht, en dit ook aan ons, maar in het bijzondere aan andere lezers wilt laten weten. Mooi natuurlijk ook voor mij om te lezen, dat u het op prijs stelde, een nederlands talig persoon die in het hotel werkt, aan te treffen.

Wij hopen, u beide binnenkort weer als gast te mogen verwelkomen.

We komen terug

Marga
6-5-2018

Net hotel, lekker eten, de entertainment kan beter.

Beste klant,

Fijn dat u voor Hotel LABRANDA Bronze Playa hebt gekozen, en bedankt om uw ervaring te delen via Zoover.

Het doet ons enorm veel plezier dat u van een comfortabel verblijf genoten hebt. Gelieve ons te verontschuldigen voor ons animatieprogramma, tijdens uw verblijf, maar onze manager is ondertussen reeds op de hoogte.

Bedankt voor uw eerlijke berichtgeving, mede dit helpt ons om onze service en kwaliteit naar onze gasten te verbeteren. Wij hopen u weldra opnieuw te mogen verwelkomen in Gran Canaria.

publicrelations.bronzeplaya@labranda.com

Zeer net en verzorgd hotel

Martijn
3-5-2018

Het hotel is zeer netjes en goed onderhouden. De kamers zijn precies als op de foto. Schoon, modern en erg ruim.

Het personeel is erg vriendelijk en beleefd.

Bij het zwembad zijn meer dan voldoende bedjes en is erg schoon.

Het eten is meer dan goed te noemen, veel verschillende gerechten, van buffet tot vers gebakken vlees en vis tijdens de lunch en diner. Een aanrader is de pasta en pizza hoek, de gerechten worden vers bereid waar je bij staat en smaken zeer goed. Er is meer dan voldoende keuze in zowel warm eten en salades en word continue bijgevuld tot het einde.

Drinkgelegenheid is wel beneden gelegen. Een drankje drinken in de lobby of op een relaxe plek zit er niet in. Een paar zitplekken, voor de rest de zitjes waar je ook eet. Niet erg, maar je blijft daardoor minder lang gezellig zitten.

De hotelgasten zijn rustig en beschaafd.

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw recent verblijf in Hotel LABRANDA BRONZE PLAYA. Het was een groot genoegen u als gast te mogen verwelkomen. Steeds fijn te weten dat u genoten hebt van uw verblijf in ons hotel.

publicrelations.bronzeplaya@labranda.com

Super genoten, voor herhaling vatbaar.

Jan en Hetty
29-4-2018

We hebben genoten van een heerlijke, goed verzorgde vakantie in dit hotel. Of het nu het ontbijt, de lunch of het diner was, het was genieten van vele heerlijke gerechten. Wat de drankjes betrof, was er voor ons ruim voldoende om te kiezen.

De kamer was zeer royaal, met goede bedden en de housekeeping is tip top in orde.

Echter wel een aanbeveling om het wisselen van handdoeken, na betaling van één euro per handdoek, te vereenvoudigen. Het is nu een erge arbeidsintensieve en administratieve zinloze aangelenheid.

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw recent verblijf in Hotel LABRANDA BRONZE PLAYAHet was een groot genoegen u als gast te mogen verwelkomen. Steeds fijn te weten dat u genoten hebt van uw verblijf in ons hotel. Wij zullen kijken, of wij met de wissel van handdoeken het systeem kunnen veranderen en vereenvoudigen. Wat wij absoluut niet willen, en dit gebeurt helaas in vele hotels, dat er natte handdoeken aan de receptie worden afgegeven. Dit is onhygienisch en wij hebben hier helaas geen plaats, waar wij deze kunnen opbewaren. Wij kijken evengoed, of wij hiervoor een andere oplossing kunnen vinden.

publicrelations.bronzeplaya@labranda.com

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Labranda Bronze Playa in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Labranda Bronze Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Labranda Bronze Playa scoort een 8.73 uit 10 op basis van 141 reviews.