Tijdelijk €25 aanbetaling

Labranda Bronze Playa

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Labranda Bronze Playa voor je op een rij gezet:

9.6FenomenaalScore uit 191 reviews
+115

9.6FenomenaalScore uit 191 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Labranda Bronze Playa is een populair hotel onder ouderen. Toch kom je hier in het hoogseizoen ook jong volwassenen en kinderen tegen. Maar hou er rekening mee dat Bronze Playa Gran Canaria zich vooral richt op ouderen. Het viersterrenhotel ligt in Playa del Inglés en goede service staat hier centraal. Veel vakantiegangers schrijven dat het personeel hier vriendelijk is en ze een fijne vakantie hebben gehad. Benieuwd of dit hotel ook iets voor jou is? Lees met ons mee. ## Faciliteiten Bij Labranda Bronze Playa verblijf je all-inclusive. Jullie favoriete buffet van de dag is het ontbijtbuffet. Alles bij het ontbijt is vers, zoals het fruit en de smoothies. Een omelet of gebakken ei wordt voor je bereid waar je bij staat. In de avond zijn er vaak themabuffetten. Er is één gerecht dat heel populair is, Larissa Croese schrijft erover: *‘Het eten is goed en de pizza's zijn heerlijk.’* Wel mag het eten tijdens het diner over het algemeen net wat warmer zijn volgens reviewers. Ook de borden en het bestek zijn niet altijd even schoon. De hotelkamers in Bronze Playa Gran Canaria zijn erg ruim, net als het balkon. Erg fijn is dat de kamers een aparte zitkamer hebben. Zo slaap je niet in dezelfde ruimte als waar je zit. Ook de badkamers zijn groot en hebben een inloopdouche. De kamers zelf zijn schoon, de schoonmaakster komt dan ook dagelijks langs. Sommige vakantiegangers vinden wel dat de badkamer wat grondiger schoon mag worden gemaakt. Bij het zwembad kun je relaxen met een drankje op een ligbed. Dat drankje haal je bij de poolbar, dus ver lopen is niet nodig. Hou er wel rekening mee dat niet alle alcohol is inbegrepen bij all-inclusive. Leg je voor 10.00 uur je handdoek neer, terwijl je nog niet aan het zwembad ligt? Dan haalt Labranda Bronze Playa deze weg zodat iedereen een plekje kan uitzoeken aan het zwembad. Toch kan het alsnog wel eens voorkomen dat er geen plek meer is. Gezellig is het in ieder geval wel bij het zwembad volgens reviewer Jasper: *‘Animatie was best grappig om naar te kijken bij het zwembad en ook de shows elke avond op het podium waren best leuk!.* Wat dacht je bijvoorbeeld van bingo aan het zwembad? ## Ligging Bronze Playa Gran Canaria heeft een centrale ligging. Vanuit het hotel wandel je namelijk zo het centrum van Playa del Inglés in. Hier kun je goed winkelen, een plekje uitzoeken op een terras of gewoon heerlijk rondwandelen. Niet alleen het centrum, maar ook de boulevard en het strand liggen op loopafstand. Het strand is slechts 500 meter lopen, maar volgens reviewer van Kaathoven moet je wel wat trappen bewandelen om het strand te bereiken. Eenmaal daar zoek je een plek uit op een groot zandstrand. Labranda Bronze Playa ligt niet ver verwijderd van de zandduinen van Maspalomas. Reviewer de Jonghe omschrijft deze duinen als schitterend en raadt een bezoek aan deze must see dan ook zeker aan. De duinen liggen op 10 minuten rijafstand van het hotel.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

191 Reviews over Labranda Bronze Playa

• 9Kristin Bauer02-02-2023

Waar voor je geld.

Zeer mooi hotel op Gran Canaria. We hebben echt genoten van onze vakantie in dit hotel. Het eten, de vriendelijkheid van de arbeiders, de netheid en de nabijheid van het strand waren de beste. Onze kamer had uitzicht op zee en een zeer groot terras. We zullen snel terugkomen.

• 10Stefan H. Strehl25-01-2023

Mooi Hotel

Onze tweede vakantie in dit hotel en beter dan de eerste. Het team is fantastisch en de nieuwe chef-kok is erg vriendelijk en professioneel. De temperatuur van het zwembadwater is ongeveer 24 graden en je kunt er prima zwemmen. Dit jaar zijn er nieuwe animators en ze zijn erg aardig. We zullen volgend jaar terugkeren.

Eigenaar, 31-01-2023

Geachte Stefan,

Bedankt voor uw bezoek en deze leuke reactie. Fijn om te horen dat het u nog beter bevallen is dan de vorige keer. Ik zal uw feedback graag aan ons personeel doorgeven. Nogmaals bedankt en tot de volgende keer.

• 10Patrick Finde18-01-2023

Fantastische vakantie en fantastisch hotel

Het hotelpersoneel is erg vriendelijk en het hotel is zeer goed. We hielden echt van het diner met een Aziatisch thema en de jacuzzi in het zwembad. Onze kamer is ruim en zeer schoon. De covid-regelgeving heeft ons veel zekerheid gegeven. Fantastische vakantie en fantastisch hotel.

Geachte Patrick,

Met vriendelijke groet en misschien tot de volgende keer .

• 9Oliver Weiser17-01-2023

Zeer schoon en centraal gelegen hotel!!

Zeer schoon en centraal gelegen hotel in het centrum van Playa Ingles. Het personeel van de receptie is fantastisch en de dienstmeisjes zijn erg hardwerkend en vriendelijk. Het eten is rijk en gevarieerd, hoewel het een beetje heter zou kunnen zijn. Het zwembad is verwarmd tot ongeveer 24 graden, perfect om in te zwemmen. We zullen terugkeren naar dit hotel vanwege de werknemers die erg vriendelijk zijn.

Geachte Oliver,

hartelelijk bedankt voor uw feedback . Fijn om te horen, dat wij aan uw verwachtingen konden voldoen. Dit motiveert ons, om nog beter te worden.

Met vriendelijke groet en misschien tot de volgende keer . Stuurt u mij dan graag een email.

• 9Marco Werner16-01-2023

Goed Hotel en service

We hebben genoten van onze vakantie in dit hotel. De kamers zijn zeer schoon, het personeel is erg aardig en vriendelijk. Voor ons is het eten het beste geweest, het buffet is zeer gevarieerd en er is altijd vlees en vis. Het bier is Heineken en het is erg goed. Er zijn voldoende ligbedden en parasols en het zwembad is erg rustig. We zullen snel terugkomen.

Geachte Marco,

hartelelijk bedankt voor deze top recentie. Dit motiveert ons, om nog beter te worden. Mooi om te lezen dat het eten u gesmaakt heeft. Tot de volgende keer misschien.

Met vriendelijke groet ,

• 9Hubert Wolf11-01-2023

Sterk aanbevolen hotel en locatie.

Hotel, locatie, weer, eten, personeel - alles was perfect voor een eindejaarsvakantie. Het hotel is opgedeeld in zones waardoor het ideaal is voor gezinnen, stelletjes en individuele reizigers. Ontbijt reserveren in het restaurant van het hotel is een goede zet voor iedereen die een rustiger, ontspannen begin van de dag wil. Een beetje stil in de avond hoewel entertainment in de bar uitstekend was. Het strand ligt op slechts een korte loopafstand en is een geweldige plek om naar de zonsondergang te kijken en cocktails te drinken, plus luxe winkels. Sterk aanbevolen hotel en locatie.

Geachte Hubert,

hartelijk dank voor uw bezoek en het uitstekende feedback. Mooi om te lezen, dat u een fijn verblijf bij ons heeft gehad. Wij hopen dat u ons snel weer gaat komen bezoeken . Stuur mij graag een mailtje vooraf.

• 10Bjerg Carsten10-01-2023

Geweldig, vriendelijk en stijlvol verblijf !!!

Onze groet voor het hotel was net zo persoonlijk en gastvrij als iedereen had kunnen wensen. De manager Alejandro was Vray beleefd en vriendelijk. Fabienne, de assistent -manager en haar team waren vry aanwezig over ons verblijf. Heerlijk eten en drinken, omgevings-, zwembad- en strandlocatie maken dit een celerinty voor terugkeerbezoeken aan Maspalomas. Dank aan al het personeel en het management!

Geachte Carsten

hartelijk dank voor uw bezoek en het uitstekende feedback. Mooi om te lezen, dat u een fijn verblijf bij ons heeft gehad. Wij hopen dat u ons snel weer gaat komen bezoeken . Stuurt u ons graag een mailtje vooraf. Groetjes ook van de manager Alejandro.

• 10Susan Large10-01-2023

Entertainment is goed

Hotel Bronze Playa is goed gelegen op slechts 150 meter van het strand, niet te vergeten dat het hotel een geweldig kinderzwembad heeft en 1 verwarmd zwembad, erg mooi en schoon met een zeer goede service. We betaalden een beetje extra voor uitzicht op het zwembad en dit wordt aanbevolen. Restaurant is uitstekend met een verscheidenheid aan gerechten van goede kwaliteit, allemaal gekookt volgens een hoge standaard. Entertainment is goed met een verscheidenheid aan dansers, zangers, goochelaars, acrobatiek.. enz., beter dan de meeste andere hotels waar we hebben verbleven. Kom hier zeker weer terug, kan het niet fout vinden voor de prijs, zeer redelijk.

Geachte Susan ,

hartelijk dank voor uw bezoek en het uitstekende feedback. Mooi om te lezen, dat u een fijn verblijf bij ons heeft gehad. Wij hopen dat u ons snel weer gaat komen bezoeken . Stuur ons graag een mailtje vooraf.

• 10Paolo Dilivio04-01-2023

We komen snel terug¡!

We verbleven tijdens Kerstmis in Labranda Bronze. Onze kamer was zeer comfortabel, een enorm bed, comfortabele lounge, grote badkamer en douche en een inloopkast. Alle medewerkers waren vriendelijk en behulpzaam. Terraza-buffet is geweldig om te ontbijten; het menu probeerde voor alle smaken te zorgen en we hebben nooit problemen gehad om iets te eten te vinden - de bar bij het zwembad was erg leuk en het menu was variabel en bood coole snacks. Er was veel entertainment voor gezinnen - zwembaden, een kinderspeeltuin,… We komen snel terug!

Eigenaar, 09-01-2023

Geachte Paolo,

hartelijk dank voor uw bezoek en dit fijne feedback. Mooi om te lezen, dat u een fijne vakantie bij ons heeft verbracht en u beslist heeft, om snel weer terug te komen. Laat u mij dit dan graag weten per mail.

Wij danken nogmaals voor deze review. Niets motiveert ons meer dan tevreden klanten.

• 10Dieter Schulz03-01-2023

Gran Canaria Bronze Playa

We bezochten het resort als een gezin van 4 (2 kinderen van 11 en 15) van 26 - 30 december en ik moet zeggen dat het een van de beste resorts is waar we ooit hebben verbleven.De gronden zijn prachtig en het is onberispelijk schoon. Het personeel is vriendelijk en kan niet genoeg voor je doen. De zwembaden zijn allemaal prachtig. We verbleven alleen halfpension, maar het ontbijt was erg goed - veel keuze en opnieuw was het personeel bij het ontbijt vriendelijk en efficiënt. Het eten was uitstekend en opnieuw was het personeel een echte aanwinst voor de plaats. We kunnen dit resort niet genoeg aanbevelen. Het is een van de beste vakanties die we hebben gehad en we kunnen niet wachten om terug te keren!

Eigenaar, 09-01-2023

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Calle San Cristóbal De La Laguna, 7, 35100