Hotel Labranda Bronze Playa

Hotel aan zeeWeer vandaag23°14°
Hotel Labranda Bronze Playa
7,9

Omschrijving
Hotel Labranda Bronze Playa op Gran Canaria biedt schone kamers en een mooi zwembad waar voor iedereen een plekje is. De animatie wordt op een enthousiaste manier verzorgd. Het eten is goed, maar soms niet erg gevarieerd. Hotel Labranda Bronze Playa ligt vlakbij het strand Playa del Ingles, aan een boulevard met veel winkels en terrasjes.

We hebben een aantal aanbieders voor Labranda Bronze Playa voor je op een rij gezet:

160 reviews over Hotel Labranda Bronze Playa in het Nederlands

Marjan van der Spoel,
18-3-2019

Hotelkamer is prima. Eten is echt beneden peil. Koud en erg eentonig. Gezellig om te eten nee. Wij zijn elke avond uit eten geweest. Veel oudere mensen en animatie tja... wat zal ik zeggen. Bingo bij het zwembad? ??? Ontbijt is prima. Snack bij poolbar is een lachertje. Wit brood met ham/kaas in plastic folie en fruit in bekertje. Dus als je bij zwembad ligt en je wil eten moet je toch naar restaurant toe. Beetje jammer.

Voor ons nooit meer en ook nooit geen all inclusief meer in Spanje. Er zijn restaurants genoeg waar je kunt eten.

Gereisd met partner in maart 2019
Fabienne L, Jefa de Relaciones Publicas, 24-3-2019

Beste klant,

Wij nemen nota van uw opmerkingen, en doen het nodige om dit te verbeteren. Zonde, dat U, als alles zo extreem slecht was, dit niet bij mij of iemand van ons personeel gemeld heeft. De snacks bij het zwembad zijn inderdaad sándwiches, inderdaad in plastic, dit om aan de hygiëne te voldoen. Als u zoals u zegt, iedere avond uit eten was, heeft u het mexicaanse eten op maandag, asiatisch op woensdag en canarisch op vrijdag inderdaad ook gemist. Dat is jammer, want wij zijn overtuigd, dat uw mening dan misschien iets anders was uitgevallen. Zoals ook al bij de recentie van uw vriendin, in de Winter zijn er op Gran Canaria heel veel oudere mensen inderdaad, maar daar kunnen wij als hotel niets aan veranderen.

Wij hopen alsnog, dat u misschien ooit nog eens terug naar Gran Canaria komt, misschien in een andere periode, waar er ook meer jongeren zijn. De zomermaanden bijvoorbeeld.

Public Relations

publicrelations.bronzeplaya@labranda-hotels.com

Laura Verhagen,
18-2-2019

Weinig jonge mensen, warme gerechten niet goed op temperatuur. Lauw of koud

Beperkte keus aan vers gebakken vlees/vis

Je krijgt 2 flesjes water per dag aangevuld op je kamer en als je een dagje weg gaat krijg je niks extra's mee, onaardige dame aan de receptie zei dat het mijn eigen keus is om een dagje weg te gaan.

Slechte service dus. Kamers worden elke dag 'schoongemaakt' maar als ik op mijn blote voeten in de kamer loop zijn mijn voeten zwart. Animatie savonds valt erg tegen

Voor ons nooit meer dit hotel

Gereisd met partner in februari 2019
Fabienne L, Jefa de Relaciones Publicas, 21-2-2019

Beste klant,

Bedankt voor uw verblijf in Hotel LABRANDA BRONZE PLAYA en uw commentaar. Wij hebben hiervan nota genomen en doen het nodige om onze service te verbeteren. Het is inderdaad zo, dat er in de wintermaanden op Gran Canaria over het algemeen geen jonge mensen verblijven. Het zijn meestal oudere koppels en vaak bejaarden die hier overwinteren.

Gelieve ons te verschuldigen voor het feit, dat uw verblijf niet aan uw verwachingen voldaan heeft, maar wij vertrouwen erop een nieuwe kans te krijgen om van uw verlof iets speciaals te maken,

Niet voor herhaling vatbaar

Iinda,
15-2-2019

Hoog bejaarde gehalte, eten lauw en beperkte keus. 1 soort vers gegrild vlees en 1 soort vis, rest van het vlees/vis zit in warmhoudbakken wat dus qua temperatuur te laag is. Salades wel uitgebreid en lekker.

Ernstig minpunt: Overal buiten mag gerookt worden waardoor je tijdens het eten in een sigarettenlucht of sigarenlucht zit.

Er zou een rookgedeelte moeten komen zodat je zelf kan kiezen of je in die lucht wilt zitten. Douche moeilijk warmte goed te regelen. Of heet of weer te koud. En straal is te zacht. Animatie doet zijn best maar is het net niet. Het is zo slecht dat het ook wel weer grappig is.

Gereisd met partner in februari 2019
Fabienne L, Jefa de Relaciones Publicas, 21-2-2019

Beste klant,

Wij danken u voor uw beoordeling. Dankzij uw medewerking kunnen wij onze service verbeteren. Enorm jammer te moeten vernemen dat wij niet aan uw verwachtingen voldaan hebben. Er is inderdaad in het show cooking gedeelte 1 soort vis en 1 soort vis, voor de rest is er vlees en vis, gevogelte of dergelijks in de "warmhoudbakken. Wij werken volgens het internationaal HACCP system, welke de temperatuur voorschrijft, wat het eten hoort te hebben. Dit wordt zowel door ons als ook door een externe firma gecontroleerd. Wat het roken betreft, zo is het in Spanje zo, dat er buiten mag gerookt worden. Deze wetten kunnen wij helaas niet veranderen. Daarom eten heel veel mensen toch binnen en gaan pas dan naar buiten, als de animatie begint.

Wij nemen nota van uw opmerkingen, en proberen het nodige te doen, om dit te verbeteren.

Tjingo

Goed maar een beetje kil

Monique Springer,
27-1-2019

Keurig schoon hotel maar een beetje kil. Afschuwelijke verlichting bijvoorbeeld en niet even een gezellig zitje.

Gereisd met vrienden in januari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Fabienne L, Jefa de Relaciones Publicas, 4-2-2019

Geachte Monique,

hartelijk dank voor uw feedback op Zoover. Het is mooi om te lezen, dat u het hotel als keurig en schoon heeft ondervonden. Misschien is het inderdaad zo , dat de moderne Stijl van het hotel u niet zo bevalt, wel is het zo, dat de inrichting modern en functioneel is, dus misschien daardoor, geen poespas of dergelijks.

Wij danken u nogmaals voor de tijd, die u genomen heeft voor het feedback.

Met vriendelijke groet

Petra Schenk,
19-1-2019

Ronduit slechte keuken, wat niet duur is hoeft niet slecht te zijn! Karonade kan sappig zijn en risotto heerlijk maar dan moet je wel gemotiveerd personeel hebben. Bij all inclusive is eten belangrijk deel van je vakantie doorom wat ons betreft nooit meer

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019
Fabienne L, Jefa de Relaciones Publicas, 26-1-2019

Geachte mevrouw Schenk,

wat jammer om hier te moeten lezen, dat uw vakantie in Bronze Playa niet is bevallen. Ons personeel doet er alles aan, dat zich klanten bij ons thuis voelen, en wat het ete naangaat , hebben wij een wekelijks menuplan. Er zijn uiteraard dingen, die u altijd bij het buffet zult vinden. Het is jammer, dat u, mocht er een probleem met uw karbonade zijn geweest, of ook met de risotto, dit niet even ter plaatse bij ons aangemerkt heeft.

Het spijt ons, dat wij niet aan uw verwachtingen konden voldoen, maar wij hopen, dat u ons alsnog een tweede kans geeft, indien niet bij ons, dan misschien in een van de andere 69 Labranda hotels.

Public Relations

Geweldig!!

J.P.M. Dekker-Voorbraak,
12-1-2019

Even in december nog van de zon genoten, en wat een super hotel. Alles netjes schoon, super grote kamer, vriendelijk personeel en heerlijk gegeten van het uitgebreide en gevarieerde buffet. vanuit het hotel loop je meteen het centrum in, dus alles lekker lopend te doen. Echt een aanrader! Gaan hier zeker nog vaker naar toe!

Gereisd met partner in december 2018
Fabienne L, Jefa de Relaciones Publicas, 14-1-2019

Beste klant, lieve klant

Fijn dat u voor Hotel LABRANDA BRONZE PLAYA gekozen hebt, en even tijd neemt voor uw beoordeling via Zoover.

Het doet ons heel veel plezier te vernemen dat u, en van uw verblijf, en van Gran Canaria, genoten hebt.

Wij kijken nu reeds uit om u weldra opnieuw te mogen verwelkomen.

publicrelations.bronzeplaya@labranda.com

niet voor hehaaling vatbaar!

Gél Hofman,
18-11-2018

Personeel heel vriendelijk. Ontbijt heel goed, middag en avond eten beneden peil vaak lauw en koud, douche was of te heet of te koud dat hadden wij ook aangegeven bij de receptie maar de klacht bleef.

Wij vinden dit hotel geen 4 * waard.

Gereisd met partner in november 2018
Fabienne L, Jefa de Relaciones Publicas, 14-1-2019

Beste klant,

hartelijk dank voor uw beoordeling van uw verblijf bij ons. Het is jammer, dat de douche niet geregeld werd, en u dit niet even bij mij heeft gemeld. Dan had ik er persoonlijk werk van kunnen maken. Dit is moeilijk, nadat u hier niet meer bent.

Ik kan op dit Moment helaas niet Meer nagaan, waarom het probleem niet direkt verholpen wird, dit is normaal gezien een klein probleem. Jammer, dat de vakantie voor u in dit geval niet voor herhaling vatbaar is. Wij hopen alsnog, dat u misschien in de toekomst van mening veranderd en u ons nog eens komt bezoeken. Mocht er dan iets zijn, kontakteert u mij dan a.u.b. ter plaatse.

Heerlijke vakantie.

GHT,
7-11-2018

We zijn hier nu voor de tweede keer geweest. De ontvangst was hartelijk. De kamers zijn mooi, de bedden van goede kwaliteit. De werknemers zijn vriendelijk en behulpzaam. De kamers worden goed schoongehouden. Verschoning beddengoed en handdoeken uit milieuoogpunt alleen op verzoek. Prima. Eten goed genoeg en genoeg variatie. Erg leuk is dat veel van het eten wordt klaargemaakt waar je bij bent. Probeer ‘ s morgens de omelet maar eens. Heerlijk. Ligging is vlak bij de boulevard en de zee. Winkels enz. op loopafstand. In de omgeving is genoeg te doen. De animatie is leuk, voor jong en oud. Komen hier vast nog weleens terug.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018
Fabienne L, Jefa de Relaciones Publicas, 12-11-2018

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw recent verblijf in Hotel LABRANDA BRONZE PLAYAHet was een groot genoegen u wederom als gast te mogen verwelkomen. Steeds fijn te weten dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel.

Wij kijken er nu reeds naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen in uw lievelingshotel in Gran Canaria.

Prima hotel

Peter,
5-11-2018

Na hier eens met vrienden op vakantie te zijn geweest was ik weer enthousiast om terug te gaan naar dit hotel, deze keer met mijn vriendin. We hebben hier een heerlijke vakantie gehad. De ligging is redelijk centraal, strand en boulevard zijn op loopafstand en in de directe omgeving zijn genoeg winkels en restaurants te vinden. De service van het hotel vonden wij erg goed, het personeel is vriendelijk en wat problemen op onze kamer werden direct verholpen. Het eten vonden wij matig, was iedere dag wel een klein beetje hetzelfde en iedereen liep door elkaar bij het buffet. Hygiëne liet in het restaurant te wensen over, borden en bestek waren vaak niet goed schoon. De rest van het hotel en onze kamer waren wel schoon. Het zwembad was groot en diep genoeg en er zijn een jacuzzi en kinderzwembad aanwezig was. De prijs viel ons niet tegen. Wij raden het hotel aan, maar hopen wel dat het restaurant in het hotel verbeterd zal worden.

Gereisd met partner in oktober 2018
Fabienne L, Jefa de Relaciones Publicas, 12-11-2018

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw recent verblijf in Hotel LABRANDA BRONZE PLAYAHet was een groot genoegen u als gast te mogen verwelkomen. Steeds fijn te weten dat u genoten hebt van uw verblijf in ons hotel.

Het spijt ons, dat u hinder heeft ondervonden van de hygiëne. Wij weten niet, waar op dit gebaseerd is. Wel hebben wij een tijdje een probleem gehad met de vaatwasstraat, deze kon helaas niet zo een twee drie vervangen worden. Het is niet zo als een vaatwasser thuis, waar je snel even een nieuwe koopt. Wij zullen dit nogmaals bekijken met onze directeuren , die hiervan al op de hoogte zijn , en wij hopen, u dan misschien nog eens te mogen verwelkomen.

publicrelations.bronzeplaya@labranda-hotels.com

Top hotel! Voor herhaling vatbaar!

Robien,
13-10-2018

Heerlijk hotel, een echte aanrader!

De kamer was ruim, schoon en netjes. Mooi groot balkon.

Personeel was allemaal even vriendelijk.

Het eten was geweldig! Iedere dag iets anders, vaak thema's en alles vers bereid.

Heerlijk zwembad, en voor iedereen genoeg ligbedjes.

Perfecte ligging vlakbij het strand en verschillende winkelcentra op loopafstand.

Professionele animatie, zowel overdag als 'avonds.

wij hebben genoten.

Gereisd met vrienden in oktober 2018
Fabienne L, Jefa de Relaciones Publicas, 20-10-2018

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Labranda Bronze Playa in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Labranda Bronze Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.