Hotel Labranda Bronze Playa

Hotel aan zeeWeer vandaag23°17°
Hotel Labranda Bronze Playa
8,2

Omschrijving
Hotel Labranda Bronze Playa op Gran Canaria biedt schone kamers en een mooi zwembad waar voor iedereen een plekje is. De animatie wordt op een enthousiaste manier verzorgd. Het eten is goed, maar soms niet erg gevarieerd. Hotel Labranda Bronze Playa ligt vlakbij het strand Playa del Ingles, aan een boulevard met veel winkels en terrasjes.

We hebben een aantal aanbieders voor Labranda Bronze Playa voor je op een rij gezet:

Laatste review

niet voor hehaaling vatbaar!

Gél Hofman,
18-11-2018

Personeel heel vriendelijk. Ontbijt heel goed, middag en avond eten beneden peil vaak lauw en koud, douche was of te heet of te koud dat hadden wij ook aangegeven bij de receptie maar de klacht bleef.

Wij vinden dit hotel geen 4 * waard.

Kenmerken
All inclusive mogelijk
Animatie programma
Airco
Restaurant

154 reviews over Hotel Labranda Bronze Playa in het Nederlands

niet voor hehaaling vatbaar!

Gél Hofman,
18-11-2018

Wij vinden dit hotel geen 4 * waard.

Heerlijke vakantie.

GHT,
7-11-2018

We zijn hier nu voor de tweede keer geweest. De ontvangst was hartelijk. De kamers zijn mooi, de bedden van goede kwaliteit. De werknemers zijn vriendelijk en behulpzaam. De kamers worden goed schoongehouden. Verschoning beddengoed en handdoeken uit milieuoogpunt alleen op verzoek. Prima. Eten goed genoeg en genoeg variatie. Erg leuk is dat veel van het eten wordt klaargemaakt waar je bij bent. Probeer ‘ s morgens de omelet maar eens. Heerlijk. Ligging is vlak bij de boulevard en de zee. Winkels enz. op loopafstand. In de omgeving is genoeg te doen. De animatie is leuk, voor jong en oud. Komen hier vast nog weleens terug.

Fabienne L, Jefa de Relaciones Publicas, 12-11-2018

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw recent verblijf in Hotel LABRANDA BRONZE PLAYAHet was een groot genoegen u wederom als gast te mogen verwelkomen. Steeds fijn te weten dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel.

Wij kijken er nu reeds naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen in uw lievelingshotel in Gran Canaria.

Prima hotel

Peter,
5-11-2018

Na hier eens met vrienden op vakantie te zijn geweest was ik weer enthousiast om terug te gaan naar dit hotel, deze keer met mijn vriendin. We hebben hier een heerlijke vakantie gehad. De ligging is redelijk centraal, strand en boulevard zijn op loopafstand en in de directe omgeving zijn genoeg winkels en restaurants te vinden. De service van het hotel vonden wij erg goed, het personeel is vriendelijk en wat problemen op onze kamer werden direct verholpen. Het eten vonden wij matig, was iedere dag wel een klein beetje hetzelfde en iedereen liep door elkaar bij het buffet. Hygiëne liet in het restaurant te wensen over, borden en bestek waren vaak niet goed schoon. De rest van het hotel en onze kamer waren wel schoon. Het zwembad was groot en diep genoeg en er zijn een jacuzzi en kinderzwembad aanwezig was. De prijs viel ons niet tegen. Wij raden het hotel aan, maar hopen wel dat het restaurant in het hotel verbeterd zal worden.

Fabienne L, Jefa de Relaciones Publicas, 12-11-2018

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw recent verblijf in Hotel LABRANDA BRONZE PLAYAHet was een groot genoegen u als gast te mogen verwelkomen. Steeds fijn te weten dat u genoten hebt van uw verblijf in ons hotel.

Het spijt ons, dat u hinder heeft ondervonden van de hygiëne. Wij weten niet, waar op dit gebaseerd is. Wel hebben wij een tijdje een probleem gehad met de vaatwasstraat, deze kon helaas niet zo een twee drie vervangen worden. Het is niet zo als een vaatwasser thuis, waar je snel even een nieuwe koopt. Wij zullen dit nogmaals bekijken met onze directeuren , die hiervan al op de hoogte zijn , en wij hopen, u dan misschien nog eens te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

publicrelations.bronzeplaya@labranda-hotels.com

D-reizen

Top hotel! Voor herhaling vatbaar!

Robien,
13-10-2018

Heerlijk hotel, een echte aanrader!

De kamer was ruim, schoon en netjes. Mooi groot balkon.

Personeel was allemaal even vriendelijk.

Het eten was geweldig! Iedere dag iets anders, vaak thema's en alles vers bereid.

Heerlijk zwembad, en voor iedereen genoeg ligbedjes.

Perfecte ligging vlakbij het strand en verschillende winkelcentra op loopafstand.

Professionele animatie, zowel overdag als 'avonds.

wij hebben genoten.

Fabienne L, Jefa de Relaciones Publicas, 20-10-2018

Prima hotel

Larissa Croese,
10-10-2018

Wij waren erg blij met onze kamer, de bank stond in de grote kamer bij het balkon en het bed in de kleinere kamer. Hierdoor had je een lekkere zitplaats. Ruime badkamer met inloop douche 👍.

Het personeel is allemaal even vriendelijk en ook de twee meiden van de animatie altijd vrolijk. Het eten is goed en de pizza's zijn heerlijk.

Wat blijft irriteren is het bezetten van ligbedden bij het zwembad. Dat blijven de gasten altijd zelf doen maar het hotel geeft aan dat het niet is toegestaan en de handdoeken te verwijderen. Dat is mooi ...... alleen dat gebeurt niet. Wij zeggen: weghalen die handdoeken, dan is het hopelijk ook gauw over.

Bedankt voor het fijne verblijf.

Fabienne L, Jefa de Relaciones Publicas, 20-10-2018

Gewoon goed

Fam. Bally,
9-10-2018

Wij kregen een upgrade naar een suite, met aparte slaapkamer en keukenblok met koelkast (niet gebruikt). Het hotel ziet er precies zo uit als de talrijke foto's op de website. Wij vonden het eten super. Veel variatie, vlees en vis live bereid bij lunch en diner, tevens pizzeria met pizza en pasta bereid waar je bij staat. Wijn uit flessen en goede koffie. Prachtige dessertbuffetten met kunstig chocoladewerk. Heerlijke sushi. De bedden zijn goed en worden, net als de handdoeken, uit milieuoogpunt alleen op verzoek verschoond. De doucheruimtes kunnen wel een upgrade gebruiken, kleine lekkages worden zichtbaar dichtgekit, maar wij hebben geen onhygiënische toestanden aangetroffen. Er is dagelijks een Nederlands sprekende manager zichtbaar aanwezig. Zij is erg behulpzaam.

Overdag verzorgen twee vrolijke dames de animatie, sport en zwembadspelletjes. 's Avonds professionele afwisselende shows.

Prima prijs voor dit hotel. Wij verbleven all-in

Fabienne L, Jefa de Relaciones Publicas, 12-10-2018

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw recent verblijf in Hotel LABRANDA BRONZE PLAYAHet was een groot genoegen u als gast te mogen verwelkomen. Steeds fijn te weten dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel.

Met vriendelijke groet

Guest Relations Manager

Geweldig

Versteeg,
1-10-2018

Centraal en een gezellig hotel. Entree van het hotel is prachtig de hotel kamers zijn netjes en schoon. Het restaurant is ook schoon.

Fabienne L, Jefa de Relaciones Publicas, 6-10-2018

Beste klant,

Wij kijken er nu reeds naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen in uw lievelingshotel op Gran Canaria.

Zeer goed! Wel paar verbeterpunten

Jasper,
25-9-2018

Eindelijk eens echt lekker eten bij een allinclusive! Aardig gevarieerd, met af en toe thema avonden zoals Mexicaans (erg lekker). Ook heel fijn dat het ontbijt tot 10.30 was. Vroeg opstaan om te kunnen ontbijten vind ik echt vreselijk op vakantie. Vriendelijk personeel, veel comfort en gemak in vele opzichten in het hotel.

Animatie was best grappig om naar te kijken bij het zwembad en ook de shows elke avond op het podium waren best leuk! Zwembad was erg fijn, niet te streng met regeltjes gelukkig, ook bij de poolbar. Handdoekje leggen wel aanwezig helaas maar elke ochtend 10u worden ze geruimd waardoor er meestal toch wel plek is.

Aantal minpuntjes:

- Regelmatig beetje vieze glazen/borden/bestek in restaurant

- Douche afvoer zeer slecht, badkamer geen afzuiger, geen dweil of putje. Dus was wel regelmatig natte zooi helaas

- De vloer werd geen keer in 11 dagen gedweild in onze kamer waardoor we echt hele vieze witte sokken kregen

Fabienne L, Jefa de Relaciones Publicas, 29-9-2018

Beste klant,

Van harte dank voor uw verblijf in Hotel LABRANDA Bronze Playa en uw beoordeling via Zoover.

Het doet ons enorm veel plezier te vernemen dat u een fijne tijd gehad heeft in ons hotel in Gran Canaria.

Gelieve ons te verontschuldigen voor het ongemak wat u heeft ondervonden met de schoonmaak, maar wees overtuigd dit is geenszins standaard,

Het zou ons enorm veel plezier doen u opnieuw te mogen verwelkomen tijdens uw verblijf in Gran Canaria, maar wij zijn nu reeds overtuigd dat uw volgend verblijf speciaal zal zijn

Best regards,

Leuk voor een weekje

Mayke,
22-9-2018

Net terug van 8 dagen bronze playa. Leuk hotel met ruime kamers. Mooi zwembad en voldoende ligbedjes. Netjes onderhouden en goede schoonmaak. Ontbijt was top, ruime keuze in broodjes, beleg, sapjes etc. Lunch en diner vonden wij minder. Veelal hetzelfde eten en veel vis. Nu is hetzelfde eten geen probleem maar temperatuur van de producten was ver onder de maat. Regelmatig koud eten en koude producten veelste warm. Wat ook te zien was op de thermometers ernaast. Voor een 4 sterren hotel mag je wel wat meer kwaliteit verwachten. En dan had je nog het all-inclusive ultra wat wij hadden geboekt waar ‘zogenaamd’ alle dranken zowel locaal als geimporteerd bij in zit. Blijkt ook helemaal niet zo te zijn. Gewoon all-in is netzoveel als all-in ultra. De bedden zijn keihard en het terras heeft te weinig zitplekken voor het aantal mensen dat in het hotel verblijft. Leuke vakantie gehad maar voor dit geld mag je meer verwachten.

FaibenneL, Jefa de Relaciones Publicas, 26-9-2018

Beste klant,

Fijn dat u voor Hotel LABRANDA BRONZE PLAYA gekozen heeft en tijd neemt om uw ervaring te delen via Zoover.

Het spijt ons, dat wij niet aan uw verwachtingen hebben voldaan, maar er is wel een verschil tussen Ultra All inclusive en All inclusive. Wel is het zo, dat niet ALLE dranken dan inclusief zijn, maar wel meer merkdranken dan met een gewone all inclusive, er staat bij de beschrijving van all inclusive ultra , dat er geimporteerde drunken uit een geselecteerde lijst bij zit. ( o.a.) Smirnoff, Baileys, Tia Maria en nog een paar meer. Ik denk bijna dat er hier een misverstand is met uw reisagentschap, die misschien een verkeerde beschrijving geplaatst heeft Wissel van handdoeken van het zwembad is dan gratis, met gewone all in betaalt u 1 Euro. Mensen met ultra all inclusive hebben automatisch een late check out tot 14 uur, normaal gezien tot 12 uur .

Misschien is het mogelijk om mij een email te sturen, want enkel met een voornaam kan ik niet nakijken , via welke maatschappij uw reservering is ingeboekt. Pas dan kan ik ook nakijken, of de beschrijving klopt bij hen.

Bedden zijn hard: Inderdaad, het hotel werd nog geen 4 jaar terug gerenoveerd, en alle matrassen zijn nieuw. hard inderdaad. Helaas maak ik hieruit op , dat u zich niet aan de receptie gemeld heeft of bij mij, want daar is wel een oplossing voor.

Dan zouden er toch al enkele dingetjes ter plaatse zouden kunnen zijn verholpen. Hieronder mijn mailadres, mocht u mij nog willen kontakteren.

Met vriendelijke groet

Guest Relations Manager

kon beter voor 4 sterre hotel

marleen,
21-9-2018

grand canaria mooi eiland vooral binnenland.

het hotel zelf vond ik iets minder voor 4 Sterre hotel vond het personeel niet vriendelijk geen goede morgend of avond totaal geen contact.het all inn drinken vond ik het gekoopste wat er was volgens mij wijn was precies azijn cava ook niet lekker, bier dat ging nog beetje maar dan in een klein glaasje moeten tappen geen bier glas. amoretto het trok er nog niet op cotails ook geen smaak aan gewoon slecht .eten het kwam altijd op het zelfde terug rijst fritten aard. niets speciaals gedaan .ontbijt was heel goed alle dagen .avond animatie was ook goed alleen te weinig tafels of je moest binnen gaan zitten .all inn om 11 uur gedaan had nog een avondbar verwacht ook zou dit met betaling zijn voor je drank dus je moest dan Centrum in .kamer foto s waren mooier ons badkamer douchkop slecht apparte bedden heel gladde vloer we hebben ons bed vast gebonden met ons reiskofferlint was geen 4 sterre

Fabienne L, Jefa de Relaciones Publicas, 26-9-2018

Beste klant,

Wij danken u voor uw beoordeling. Dankzij uw medewerking kunnen wij onze service verbeteren. Enorm jammer te moeten vernemen dat wij niet aan uw verwachtingen voldaan hebben.

Wij nemen nota van uw opmerkingen, en doen het nodige om dit te verbeteren.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Labranda Bronze Playa in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Labranda Bronze Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.