Appartement Jardin Del Sol

Appartement
Appartement Jardin Del Sol
8,3

Omschrijving
Appartement Jardin Del Sol ligt in Playa del Inglés, een plaats op Gran Canaria. Het complex is gebouwd in een tuin en rondom het zwembad vind je voldoende ligbedden. De kamers zijn schoon en door de dubbele verdieping ook ruim. Het strand is te bereiken binnen 1 kilometer en op loopafstand vind je het centrum van Gran Chapparal en Kasbah.

132 reviews over Appartement Jardin Del Sol in het Nederlands

Erg genoten

Yvonne,
30-10-2018

Prachtige vakantie gehad samen met mijn dochter.

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

Jardim del Sol was top. Bedden waren minder

Scholten,
28-10-2018

Mooi appartement alleen niet geschikt voor 4 personen, de bedden in de slaapkamer waren super alleen de slaapbank en uitschuifbed waren een groot drama.

Voor de rest niks te klagen over dit appartement, wat een geweldige lieve personeelsleden en schoonmakers.

Zwembad is super.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Super we gaan zeker nog een keer!

Brenda,
22-10-2018

Wij (43 jaar) waren er eind september met z'n 2en voor de 1e keer en wij hadden een appartement recht tegenover het zwembad (5 stappen en je duikt zo het zwembad in). Het was een super mooie vakantie. Alles was perfect verzorgd, schoon, service, gratis wifi, goed ontvangst en veel TV zenders, goed onderhouden appartementen, niets vies, niets was gedateerd, prachtige zwembad, mooie locatie. Veel winkeltjes, veel restaurants waar je goed en goedkoop kan eten. Helemaal tevreden over alles! Als ik 1 ding moet noemen wat minder was dan is het als je een appartement boven een cafe hebt, dan kun je last hebben van het geluid s' nachts.

Gereisd met partner in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

D-reizen

Hele fijne vakantie gehad!

Simone,
7-9-2018

Erg fijn personeel, staan altijd voor je klaar!

Fijn zwembad en een leuk appartement. Er werd elke dag gepoetst en om de dag kregen we nieuwe lakens en handdoeken. Heel fijn!

Bij 3 personen moet één iemand op het bed dat je onder de bank uit schuift, dat is niet zo'n fijn bed helaas. Winkel recht voor het appartement waar alles te verkrijgen is. Eettentjes in de buurt en het strand en centrum is makkelijk te lopen. Eventueel een taxi pakken kost dan maar €4. (Of goedkoper zelfs).

Gereisd met vrienden in juni 2018

Absoluut een aanrader!

Claudia,
23-8-2018

Zéér vriendelijk personeel, goede schoonmaak, gratis wifi, uitstekend zwembad met meer dan voldoende ligbedden, de binnentuin werd zéér goed onderhouden. De accommodatie zelf is basic ingericht maar alles wat we nodig hadden was aanwezig. Iedere accommodatie heeft een eigen terras waar je 's avonds nog lekker kunt vertoeven. Supermarkt en scooterverhuur om de hoek. Wij hebben een super vakantie gehad! Enig minpuntje was de ligging ten opzichte van het strand maar dat wisten we van te voren dus hadden we hier verder ook geen problemen mee.

Gereisd met partner in mei 2018

Ik ga zeker terug!

Jessica,
17-8-2018

Om de dag werd alles schoongemaakt. Zelfs je afwas werd nog gedaan. Nachtreceptie met vriendelijk personeel. Goede ligging, relatief dicht bij het strand.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Jardin del Sol is een gezellig appartementencomplex, echt een klein “dorpje” in het drukke Playa del Ingles. De appartementen zijn voor twee personen ruim genoeg, en basic ingericht. Tv en WiFi waren gratis, voor een parasol of airco moest je betalen. Wij hadden een appartement aan de achterkant, lekker dicht bij het zwembad en nooit in de volle zon, waardoor het er relatief koel bleef. Supermarkt is om de hoek, erg fijn!

De service is uitstekend; een keer in de twee dagen wordt het hele huisje inclusief terras schoongemaakt, en krijg je schone handdoeken. Tot onze verbazing werd zelfs de afwas voor ons gedaan! Helemaal super! Het personeel, zowel op het terrein als bij de receptie, is erg vriendelijk en behulpzaam.

Enige minpunt dat wij hebben kunnen vinden; het complex heeft geen eigen parkeergelegenheid. Als je een huurauto hebt, moet je die dus verderop in de drukke wijk parkeren, en dat kan niet altijd dichtbij.

Gereisd met partner in augustus 2018

Geweldig

Bron,
6-3-2018

Geweldig appartementencomplex! Vriendelijk personeel en zelfs de afwas word hier voor je gedaan!

Kortom, een op en top vakantie beleefd met mijn zoons.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Heerlijk

Eva,
4-10-2017

Top accommodatie. Wel jammer dat je voor parasol, airco, stoelkussens etc. Moet bijbetalen maar overdag waren we toch lekker bij het zwembad of weg. Heerlijk rustig park. Nadeel was wel dat we een gigantische kakkerlak hadden. 2 dagen erna kwam wel netjes de kakkerlakkenbestrijding dus dat was top. Hele fijne accomodatie, heerlijk je eigen huisje en de schoonmaak was ook top. Strand was toch wel wat te ver weg. Hele grote tip: ga eens eten bij El Toro in het Yumbo centre. Hier hebben wij 6 a 7 keer gegeten en de super Toro besteld. Je krijgt het heerlijk op een grillplaat. Verder is de markt op vrijdag bij Puerto de Mogan geweldig mooi en leuk!

Gereisd met partner in september 2017

Prima appartementen voor een redelijke prijs.

Prima verhouding prijs/kwaliteit,
2-10-2017

Hele leuke appartementen op basis van logies. Worden netjes onderhouden en 3 keer per week handdoeken wissel. Geen zwemhanddoeken aanwezig. Verder veel tegen betaling: huur parasol, airco/ventilator, kluisje, tv. Jammer! Bij het zwembad te weinig parasols (worden al vroeg door gasten gereserveerd) maar genoeg lekkere bedjes. Deze gaan om 10 uur van de ketting en worden dan meteen door veel gasten gereserveerd. Men doet hier niets aan. Supermarkt met verse broodjes dichtbij en strand en winkelcentra op loopafstand. Prijs kwaliteitverhouding prima!

Gereisd met partner in september 2017

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Jardin Del Sol in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Jardin Del Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.