Appartement Jardin Del Sol

8.3Fantastisch

Spanje, Gran Canaria, Playa del Inglés

Je kunt vanaf nu meer dan 8.300 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 239p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.3Fantastisch

• 7.2Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

Verblijf je liever in een appartement dan in een hotel? Dan is appartementencomplex Jardin del Sol in Playa del Inglés echt iets voor jou. De appartementen zijn van alle gemakken voorzien waardoor je echt een thuisgevoel krijgt. Het personeel van Jardin del Sol Gran Canaria wordt zeer gewaardeerd en dat lees je terug in de positieve reviews. Simone schrijft: 'Erg fijn personeel, staan altijd voor je klaar! Fijn zwembad en een leuk appartement. Er werd elke dag gepoetst en om de dag kregen we nieuwe lakens en handdoeken. Heel fijn!’ Wil je meer weten over dit prachtige appartementencomplex? Lees dan snel verder.

Jardin del Sol Gran Canaria is een fleurig appartementencomplex in het zonnige Playa del Inglés. Alle appartementen liggen rondom het zwembad en kijken uit op de subtropische tuin. Ze zijn eenvoudig maar netjes ingericht en hebben elk een eigen terras. Reviewers vinden de accommodaties voor twee personen prima, maar wat aan de krappe kant voor vier personen. Familie Kosse vertelt hier meer over: ‘Het appartement is niet luxe, maar wel voldoende en schoon. Boven zijn er twee ruime en fijne bedden. Beneden is er een slaapbank met daaronder nog een uitschuifbaar bed. Dit was wel een beetje behelpen voor onze kinderen. Daardoor is het appartement eigenlijk niet helemaal ingericht op een gezin met twee pubers.’

Het riante zwembad vormt het centrum van Jardin del Sol. Met de gezellige Tropical Bar gevestigd in het midden van het zwembad is het er gezellig druk. Aanrader is om de Sangria eens te proeven. Die schijnt hier verrukkelijk te zijn. Naast het zwembad heb je voldoende gelegenheid om lekker te zonnebaden. Enige nadeel dat vaker door jullie wordt benoemd is dat je voor een aantal zaken extra moet betalen. Eva: ‘Top accommodatie. Wel jammer dat je voor parasol, airco, stoelkussens etc. Moet bijbetalen maar overdag waren we toch lekker bij het zwembad of weg.’

Ligging

Vanuit appartementencomplex Jardin del Sol wandel je in ‘no time’ langs gezellige straatjes met souvenirwinkels. Ook vind je er veel restaurants waar je kunt genieten van lokale gerechten. Het strand ligt op ongeveer 20 minuten wandelafstand. Deze afstand vond Claudia een minpuntje, maar niet onoverbrugbaar. Zij schrijft hierover: ‘Supermarkt en scooterverhuur om de hoek. Wij hebben een super vakantie gehad! Enig minpuntje was de ligging ten opzichte van het strand, maar dat wisten we van tevoren dus hadden we hier verder ook geen problemen mee’.

Als je de wandeltocht naar het strand net te ver vindt, kun je bijvoorbeeld een taxi nemen net als William: ‘Met veel restaurantjes in de omgeving en een supermarkt om de hoek is de ligging ideaal. Wij namen een taxi naar het strand voor nog geen € 3,-. Als we nog eens naar Gran Canaria komen dan zeker naar Jardin del Sol.’

Met wie zou jij op vakantie gaan naar Jardin del Sol in het zonnige Playa del Inglés?

141 reviews over Appartement Jardin Del Sol

• 2019
    8H Lucas24-12-2019

Geweldig

Keurig netjes , schoon en zeer vriendelijk personeel

Tania Sosa, Directora, 26-12-2019

Dear H Lucas, We would like to thank you for your rate of Jardin del Sol, we hope to welcome you back soon. In name of all the team we wish you Merry Christmas!

Kind Regards,

Alleen gereisd in december 2019

• 9Marcel23-08-2019

Heerlijke huisjes

Reeds 7 x hier geweest. Appartementen allemaal begane grond met eigen terras. Uitzicht op mooie goed onderhouden tuin met middenin een prachtig zwembad. Nadeel is ook hier het ongegeneerd handdoekje leggen. Vriendelijk personeel en de huisjes worden om de twee dagen schoongemaakt. Nadeel is nu bij de touroperator dat je kussens voor terrasstoelen moet huren, was voorheen bij een andere touroperator niet zo. Goed restaurant om de hoek en vlakbij een supermarkt. In hoogseizoen wel veel lawaaiige Engelsen, in de maanden januari /februari maart zie je die hier gelukkig niet. Absolute aanrader.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Jack19-07-2019

Al 2x hier een heerlijk vakantie gehad

Mooi, en alles zéér verzorgt tuin de paden enz.

Gereisd met partner in juni 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 7Vera Van de Ven-Kicken01-06-2019

Mooi maar te klein voor 4 personen

Appartementje was netjes, wel wat gedateerd en hier en daar wat beschadigingen (gebroken tegeltjes, beddengoed met gaten enz). Als je de bank uitklapt heb je echt geen loopruimte meer, dus wij hebben de matras van het uitklapbed en 1 matras van de boxspring op de grond gelegd boven om daar alle 4 te slapen. Verder wel schoon en voorzien van alles (filterkoffie apparaat, waterkoker, magnetron, broodrooster, 2-pits kooktoestel, koelkast met vriesvakje, tv, wifi). Supermarkt letterlijk om de hoek en Mercadano (de goedkopere supermarkt) op 10-15 min lopen. Oceaan is 15-20 min lopen (wel bergop, bergaf!) Het mooiste zijn de tuin vol groen en bloemen en het zwembad van het appartement. Die zijn erg goed onderhouden! Als je met kleine kinderen gaat, let erop dat elk appartement een trapje heeft voor je bij je deur bent! Qua gehorigheid valt t mee, je hoort geruis van de straat en soms de live muziek van de buren, maar niet overheersend.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 2018
    7Yvonne30-10-2018

Erg genoten

Prachtige vakantie gehad samen met mijn dochter.

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

• 9Scholten28-10-2018

Jardim del Sol was top. Bedden waren minder

Mooi appartement alleen niet geschikt voor 4 personen, de bedden in de slaapkamer waren super alleen de slaapbank en uitschuifbed waren een groot drama. Voor de rest niks te klagen over dit appartement, wat een geweldige lieve personeelsleden en schoonmakers. Zwembad is super.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

• 10Brenda22-10-2018

Super we gaan zeker nog een keer!

Wij (43 jaar) waren er eind september met z'n 2en voor de 1e keer en wij hadden een appartement recht tegenover het zwembad (5 stappen en je duikt zo het zwembad in). Het was een super mooie vakantie. Alles was perfect verzorgd, schoon, service, gratis wifi, goed ontvangst en veel TV zenders, goed onderhouden appartementen, niets vies, niets was gedateerd, prachtige zwembad, mooie locatie. Veel winkeltjes, veel restaurants waar je goed en goedkoop kan eten. Helemaal tevreden over alles! Als ik 1 ding moet noemen wat minder was dan is het als je een appartement boven een cafe hebt, dan kun je last hebben van het geluid s' nachts.

Gereisd met partner in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Simone07-09-2018

Hele fijne vakantie gehad!

Erg fijn personeel, staan altijd voor je klaar! Fijn zwembad en een leuk appartement. Er werd elke dag gepoetst en om de dag kregen we nieuwe lakens en handdoeken. Heel fijn! Bij 3 personen moet één iemand op het bed dat je onder de bank uit schuift, dat is niet zo'n fijn bed helaas. Winkel recht voor het appartement waar alles te verkrijgen is. Eettentjes in de buurt en het strand en centrum is makkelijk te lopen. Eventueel een taxi pakken kost dan maar €4. (Of goedkoper zelfs).

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 9Claudia23-08-2018

Absoluut een aanrader!

Zéér vriendelijk personeel, goede schoonmaak, gratis wifi, uitstekend zwembad met meer dan voldoende ligbedden, de binnentuin werd zéér goed onderhouden. De accommodatie zelf is basic ingericht maar alles wat we nodig hadden was aanwezig. Iedere accommodatie heeft een eigen terras waar je 's avonds nog lekker kunt vertoeven. Supermarkt en scooterverhuur om de hoek. Wij hebben een super vakantie gehad! Enig minpuntje was de ligging ten opzichte van het strand maar dat wisten we van te voren dus hadden we hier verder ook geen problemen mee.

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Jessica17-08-2018

Ik ga zeker terug!

Om de dag werd alles schoongemaakt. Zelfs je afwas werd nog gedaan. Nachtreceptie met vriendelijk personeel. Goede ligging, relatief dicht bij het strand.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Appartement Jardin Del Sol info