Appartement Jardin Del Atlantico

Spanje, Gran Canaria, Playa del Inglés

6.6Voldoende

• 5.9Inrichting
  • 7.2Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Jardin Del Atlantico voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Aan zee
  • All inclusive
Meer appartement info
Tonen op kaart

228 reviews over Appartement Jardin Del Atlantico

• 4Suzan20-11-2019

Kamer op de slechtste plek in 't complex

Geboekt bij een touroperator.... Review bij hun is verwijderd🤔. Kaal en zeer somber appartement. In de winter geen druppel zo'n op 't balkon en uitzicht op 'n afgebladderde traverse. Kamerwissel niet mogelijk. Schoonmaak was ook echt slecht.... En we zijn ondertussen wel wat gewend.

Gereisd met partner in februari 2019

• 6Brigitte18-10-2019

Niet voor herhaling vatbaar

Door omboeking i.v.m touroperator hier terecht gekomen met man en moeder die deze week 85 zou worden. Weinig comfort in het appartement en als je dat wilt moet je overal voor betalen (kluis, WiFi, televisie) Het was er wel schoon, maar iets wat oud en aan vervanging toe is krijg je ook niet goed schoon. Het eten was prima en het personeel zeer vriendelijk. In de bar stonden vreselijke stoelen en krukken waar niemand ging zitten, dus het entertainment moest je vanaf het terras aanschouwen. En Jammer dat je alle drank uit plastic moet drinken. Jammer dat er veel geluid komt van de tegenoverliggende bars maar daar kan het appartement niks aan doen.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10ruthmiro25-09-2019

FANTASTISCH

Wat moeten mensen weten als ze naar dit ( All in ) appartenmenten complex gaan schone accomodatie bedden zijn goed ontbijt lunch en diner zeer tevreden divers aanbod wij komen hier zeker beslist weer terug

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 6miltenburg05-07-2019

vakantie in de herrie

appartement word momenteel gerenoveerd.wat niet bekend is gemaakt bij boeking.veel herrie en gedoe op terrein.verblijf is idd verouderd.pluspunt drie grote zwembaden ligging is goed.

Gereisd met partner in juli 2019

• 7joyce24-04-2019

We hebben heerlijk genoten, mijn zoon van toen nog 14 jaar heeft heel veel vrienden daar gemaakt. Zwembaden waren goed. er was wel altijd plek. genoeg te beleven.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Rob26-01-2019

Zeker de moeite waard

Simpel maar netjes en schoon slaap je in de vleugel aan de straat heb jebest wel last van de muziek van de horeca tot een uur of 3

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    6Gillis07-12-2018

Misschien

Goed schoon hotel, alles in de kamer wat je nodig hebt. Helaas een erg groot minpunt is de grote overlast van de muziek vanuit hrt tegenover gelegen horecaplein. Tot sluitingstijd diverse verschillende muziek door elkaar. Het enige minpunt in een verder redelijk hotel

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

• 7Robyn21-11-2018

Leuke vakantie in leuk appartement

Het appartement was prima, beetje veroudert maar alles wat je nodig hebt was aanwezig. Ook werd het elke dag schoongemaakt wat erg fijn was. Er zijn meerdere zwembaden dus je kunt altijd wel een plekje vinden en het strand is om de hoek. Soms is er s avonds wel een beetje overlast omdat je in de buurt van het uitgaansleven zit maar ook dit is niet elke avond even erg.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 8Lautje13-11-2018

In het najaar zeker nog een keer.

Mooie accomodatie, liepen vanaf het balkon zo het zwembad in. Ruim appartement, wel 2x een kakkerlak tegen gekomen en veel katten. Personeel was vriendelijk.

Gereisd met partner in november 2018

• 7Karin IJsselsteijn04-11-2018

Voor herhaling vatbaar als er nieuwe bedden zijn!

Een heerlijk verblijf, niet te ver bij het strand vandaan. Vriendelijke mensen bij de receptie, winkeltje onder in het complex. Het is een groot complex maar je hebt geen gevoel van een massa mensen. Tegenover een winkelcentrum, slaapkamer is aan deze kant, met de ramen open veel herrie, met raam dicht goed te doen.

Bedden waren slecht! Schoonmaak prima! Als we thuis kwamen waren de bedden opgemaakt, afwas gedaan en app weer geveegd en gedweild.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

3 tips over Appartement Jardin Del Atlantico

• Merel, 11-07-2014

Huur een auto en verken het eiland. Erg mooi!

• Boeli, 04-11-2012

Voor het ontbijt zijn voldoende supermarkten in de zeer nabije omgeving. Met de bus kunt u goed reizen op Gran Canaria, alleen enkeltjes. Naar Las Palmas kost een enkeltje ongeveer 5 a 6 euro, de bus doet er ongeveer 35 min. over.

• de Kuijer, 05-05-2012

Neem geen appartement aan de voorzijde, aldaar zitten ook de Engelse pubs die tot 04:00 uur vreselijk veel lawaai bezorgen. De slaapkamers van de voorste rij appartementen zijn namelijk ook aan de voorzijde gesitueerd, dus slaap tekort is gegarandeerd !! Appartementen aan de achterzijde zijn rustig en is het heerlijk slapen

2 vragen over Appartement Jardin Del Atlantico

• Claessens, 28-11-2016

parkeerplaats

Is er voldoende parkeerplaats in de buurt van het hotel ?

• Annemiek, 31-01-2016

Airco aanwezig??

kan iemand me vertellen of hier ook airco aanwezig is?

Appartement info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt