Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Op het eiland Gran Canaria ligt HL Suitehotel Playa del Inglés. Geniet van gevarieerd eten, schone kamers en vriendelijk personeel. Neem een duik in het zwembad of sta binnen een paar minuten in de zee. Huur een auto en verken het eiland. Sla zeker de hoofdstad Las Palmas niet over en het centrum van Playa Del Inglés op slechts 100 meter afstand.

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

232 Reviews over HL Suitehotel Playa Del Inglés

• 8Jet01-09-2022

Zeer fijn!

Een goed verzorgend en gezellig verblijf bij Suitehotel Playa del Ingles. Kamer is ruim en super schoon. Eten is goed. Bij de zwembaden genoeg bedjes dus geen handdoeken gevecht. Dus een aanrader!

Comercial, Eigenaar, 09-09-2022

Beste Jet,

Hartelijk dank voor je review bij ons in Suitehotel Playa del Inglés.

Wij zijn blij te lezen dat je hebt genoten van je verblijf bij ons en zowel de kamers, schoonmaak, en het eten als goed beoordeelt!

Hopelijk mogen we je nogmaals in de toekomst verwelkomen.

• 8Elle van de Sande25-08-2022

Geweldig verblijf

Leuk complex Voldoende bedjes en parasols bij zwembad Bungalow ruim van opzet 2 verdiepingen

Comercial, Eigenaar, 30-08-2022

Beste Elle,

Hartelijk voor voor je review.

Wij hebben echter geen bungalows op het complex dus wellicht is dit niet de juiste locatie.

• 9Estelle22-06-2022

Fantastisch hotel, maar niet rookvrij

Wij zitten nu in dit hotel en hebben een appartement met yacuzzi geboekt. Heerlijk met een privézwembad voor de deur. Restaurant en poolbar 3 min lopen. Eten is fantastisch, iedere avond ander thema. Personeel heel vriendelijk. Schoon hotel. Wel heel erg rustig, moet je van houden. Geen handdoek leggen. 1 nadeel: er wordt waanzinnig veel gerookt op het dakterras waar het juist in de avond zo gezellig is. In de brochure staat dat er in en buiten het hotel niet gerookt mag worden maar daar houdt niemand zich aan. Er staan zelfs asbakken wat alleen maar uitnodigt te roke .Aangezien ik een longaandoening heb, had ik speciaal een rookvrij hotel geboekt. Dit is echt het enige minpunt.

Beste Estelle,

Hartelijk dank voor je review bij ons in HL Suitehotel Playa del Inglés / Suite Nardos.

Wij zijn blij te lezen dat het personeel, de kamers, de service, de locatie en het eten goed bevallen.

Helaas is er een fout in de brochure daar wij inderdaad geen rookvrij hotel zijn, wij hebben in de buitenlucht geen restricties voor rokers. Wij zullen contact opnemen met TUI om dit te verwijderen.

Geniet van de laatste dagen en hopelijk mogen we jullie in de toekomst nogmaals verwelkomen!

• 9Annemarie27-05-2022

Echt een aanrader, super hotel iedere dag een ander thema qua diner , super vriendelijk personeel , goed onder houden hotel , kamers zien er ruim uit, en schoon , Op het dak terras kun je heerlijk genieten van een cocktail of, biertje of wat je zelf wilt , en je krijgt er een mooi uit zicht bij, in een woord super , ook loop afstand naar het strand , niet als je slecht ter been bent , je kunt heerlijk een eind lopen langs het strand , dan kom je langs de mooie duinen wel slippers aan warm zand , en je ziet nog wat, ook een aanrader is om net de catamaran boot mee te gaan zie je een ander stuk van het eiland , duurt 4 uur is echt een aanrader , op naar september dan gaan we weer ,

Comercial, Eigenaar, 22-06-2022

Beste Annemarie,

Hartelijk dank voor je review over je verblijf in HL Suitehotel Playa del Inglés.

Fijn te lezen dat je een fantastisch verblijf hebben gehad en hebt genoten van de faciliteiten en de locatie!

Wij kijken ernaar uit je weer te mogen verwelkomen in september.

Tot dan!

• 9MH16-02-2022

Weekje pure ontspanning

Een echte aanrader dit hotel! Heerlijk in de watten gelegd. Elke dag uitgebreid ontbijt en dinerbuffet met veel variatie en keuze. Elke dag weer een feestje zo lekker. Heel vriendelijk personeel. Met Valentijnsdag hebben ze er alles aan gedaan hun gasten het naar de zin te maken met versiering en extra’s. Kamers waren schoon en netjes en het uitzicht vanaf ons balkon was subliem! Een ontspannen en relaxte sfeer, dichtbij het strand! Helemaal op de top de bar met animatie. Misschien heeft het hotel wel nog goede tips nodig voor goede bands.

Beste MH,

Hartelijk dank voor het delen van je ervaring in HL Suitehotel Playa del Inglés.

Fijn te lezen dat je genoten hebt van het verblijf bij ons en dat je de onze installaties zoals het eten, animatie, schoonmaak en de goede locatie waardeert.

Wij hopen je weer te mogen verwelkomen.

• 6Bino10-10-2021

Spijtig

WiFi werkt voor geen meter All inclusief is absoluut niet all inclusief hier. Airco werkt zeer traag en onvoldoende Je krijgt niet waarvoor je betaalt Wij komen hier niet meer .

Comercial, Eigenaar, 22-06-2022

Beste Bino,

Hartelijk dank voor je review.

Met enige verbazing lezen we deze reactie onze wifi werkt door het gehele complex, de aircos zijn allemaal up to date en naast wellicht een speciaal merk whiskey is alles inclusief.

• 8Mark Oude Nijhuis17-07-2021

Goed hotel maar te weinig personeel

Prima hotel, dicht bij het strand en ligt verder centraal. Jammer dat er te weinig personeel aanwezig was dus lange rijen als je iets te drinken wou halen. ( all inclusieve)

Beste Mark,

Hartelijk dank voor je goede review over je verblijf ons in HL Suitehotel Playa del Inglés.

Fijn te lezen dat het hotel goed bevallen is. Aangaande het personeel, mede door COVID en een bezetting die destijds behoorlijk fluctueerde was het lastig om het personeel te plannen.

Nu alles weer terug bij normaal is zal dit niet meer voorkomen.

Hopelijk mogen we je nogmaals verwelkomen.

• 8Ih17-03-2020

Fijne vakantie

Prima hotel, vriendelijk personeel. We kwamen laat aan in de avond en helaas moesten we het stellen met een droog broodje, vonden we na zo,n lange reis tegenvallen. Ff wat warms was heerlijk geweest. Er was ook alleen maar water te drinken . Dus op water en brood. Jammer van de eerste indruk. .Gelukkig de rest van de week een prima vakantie gehad met prima eten en vriendelijk personeel.

• 8Waardering

Beste Ih,

Fijn te lezen dat je genoten hebt van het verblijf bij ons.

Ons restaurant is geopend tot 21:00 en de bar tot 00:00, als courtesy bieden we een "koud diner" en water aan de late aankomsten.

Nogmaals wel fijn te lezen dat de rest van de week wel bevallen is.

• 9Jan05-03-2020

Geweldig

Geweldig hotel, vriendelijk personeel. Prachtige locatie. Kleine opmerking als je s nachts om 2 uur op je kamer komt zou iets te eten goed zijn.

• 9Waardering

Beste Jan,

Fijn te lezen dat je genoten hebt van het verblijf bij ons en dat je het personeel en de locatie als goed beoordeeld.

Wij bereiden altijd een bordje met een "koud diner" voor mensen die laat aankomen, ons excuses als dit niet het geval is geweest bij jou.

Hopelijk mogen we je in de toekomst weer verwelkomen.

• 8Rob van Pul06-02-2020

zeker voor herhaling vatbaar.

Vriendelijk personeel, kamers werden prima schoongemaakt, goede matrassen maar helaas met een te zacht langwerpig kussen, maar dat is iets persoonlijks. Zeer goed ontbijt, avondeten vond ik ook prima, maar inderdaad patat was iets minder. Verder goede handdoekservice en gratis toegang tot wellness, prima. Adults only, zeer prettig, lekker rustig. In het hotel zit een Spar supermarkt, erg makkelijk. Verder kan ik zeggen dat als je aan de kant van de Kasbah je kamer hebt dan zul je gegarandeerd last krijgen van de herrie buiten, tot wel 5 uur in de ochtend of nog later, dus met deur dicht slapen en airco aanzetten, dan heb je er geen last van s`nachts. Zeker voor herhaling vatbaar gezien bovengenoemde en zeker niet onbelangrijk de locatie, je zit met 100 mtr lopen op het strand, je kunt voor het hotel eventueel je huurauto gratis parkeren, je moet wel mazzel hebben dat je hem kwijt kunt.

Het management, Het management , 20-02-2020

Beste Rob van Pul,

Hartelijk dank voor je review bij ons in HL Suitehotel Playa del Inglés.

Wij zijn blij te lezen dat het personeel, de kamers, de service, de locatie en het eten goed bevallen zijn.

Hopelijk mogen we jullie in de toekomst weer verwelkomen!

Hotel HL Suitehotel Playa Del Inglés info

• 24-uurs receptieBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (4)
  • CafeNiet beschikbaar
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (3)
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • GarageBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (3)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenNiet beschikbaar
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisNiet beschikbaar
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (2)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (3)
  • Biljart en/of snookerNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (4)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)