Hotel HL Suitehotel Playa Del Inglés

Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag26°22°
Hotel HL Suitehotel Playa Del Inglés
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor HL Suitehotel Playa Del Inglés voor je op een rij gezet:

220 reviews over Hotel HL Suitehotel Playa Del Inglés in het Nederlands

Prima en mooi hotel in de verkeerde plaats

Rocco Ooms
18-9-2018

Prima en mooi, gerenoveerd, hotel. Heerlijk dat er de mogelijk is om buiten op het terras te eten. Overal zeer vriendelijk personeel, zeker op het terras van het restaurant en het dakterras. Kamers worden elke netjes opgeruimd door zeer beleefd personeel. Wij hadden een zeer ruime kamer kamer op de 8e verdieping met een geweldig mooi uitzicht op het strand, duinen en de zee. Minpuntje vinden wij Playa del Ingles zelf wel een beetje vergane glorie is. Veel zaken zijn al overgenomen door Chinese en veel panden en shoppingmalls zijn oud, smerige en/of dicht. Wil je gezellige terrasje, prima restaurants en mooie moderne shoppingmalls, dan moet je echt naar Maspalomas. Ritje met de taxi kost je maar €5,00 en lopen door de duinen of langs het strand is ook goed te doen.

Kortom, prima en mooi hotel, mooi eiland, alleen Playa del Ingles moet je overslaan.

Tip!

Huur een een auto en verken het eiland, hoofdstad Las Palmas niet vergeten.

Beste Rocco Ooms,

Hartelijk dank voor uw positieve review over uw verblijf bij ons

Goed te lezen dat jullie je vermaakt hebben bij in HL Suitehotel Playa del Inglés.

Ook vinden wij het fijn te lezen dat de ruime kamer, het restaurant, ons personeel en ons dakterras goed bevallen is.

Uw commentaar wordt zeer gewaardeerd om onze hoge kwaliteitsnormen te handhaven.

Het zal een genoegen zijn om u in de toekomst weer te mogen ontvangen!

De prijs niet waard

Martijn
17-9-2018

Wij zijn in verschillende hotels geweest in Gran Canaria maar dit was toch wel de gene die het meeste tegen viel zeker voor de prijs.

Ons vergelijk is dan ook met de Parque Tropical en Riu palmeras.

De vriendelijkheid van de bediening is erg wisselvallig. Vooral 's avonds vond ik het niet al te best.

Het is eten in de ochtend is prima en was voldoende afwisselend voor ons.

In de avond was het eten vaak smakelijk (letterlijk zonder smaak) en weinig variatie.

Het dakterras is geweldig.

De kamers zijn elke dag super schoon. Alle voorzieningen zijn ook op de kamer prima in orde.

Beste Martijn,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf in HL Suitehotel Playa del Inglés te beoordelen.

Wij zijn blij te lezen dat u de kamers, en het dakterras als goed heeft beoordeeld.

Uw feedback aangaande het personeel en het eten zullen wij intern opnemen.

Wij hopen u nogmaals te kunnen verwelkomen in HL Suitehotel Playa del Inglés of in één van onze andere hotels.

Met Hartelijke groet,

Het management

Wij zijn er nu!. Prima hotel maar ik snap het nut niet van een minibar als je all inclusief hebt. Hij is namelijk leeg!! Maar verder prima hotel hoor! Dit is de enigste hotel met all in zonder gevulde minibar.

Beste Henk Smit,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring in Suitehotel Playa del Ingles.

Wij zijn blij te horen dat u genoten heeft van ons hotel.

Aangaande de minibar we streven er voortdurend naar om door middel van opmerkingen en observaties van onze gasten te kunnen verbeteren.

Hopelijk mogen wij u in de toekomst nog eens verwelkomen.

Het was super leuk!

Sander
7-9-2018

Mooi hotel, nette vriendelijke medewerkers, luxe schone kamers

Weinig parkeerruimte in de buurt

Beste Sander,

Hartelijk dank voor uw goede review over uw verblijf in HL Suitehotel Playa del Inglés.

Fijn te lezen dat u de luxe schone kamers waardeert, en ons personeel.

Wij hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Fantasties

Nikki
3-9-2018

Wat een geweldig hotel, personeel zeer vriendelijk, heerlijk rustig 18+ ,

eten zeer gevarieerd en volop keus.

Kamers zeer netjes elke dag schone handdoeken, bij aankomst fles water en rode wijn op de kamer. Entertainment in de avond.

Handdoeken service erg makkelijk.

Super vakantie gehad

Mark
14-4-2018

Mooi hotel, vriendelijk personeel. Mooi dakterras met jacuzzi's.

Het management, Het management , 16-4-2018

Beste Mark,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij ons in HL Suitehotel Playa del Inglés.

Wij zijn blij te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons van ons dakterras met Jacuzzi's.

Wij kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen in de toekomst.

geweldig hotel

Jan& Conny
28-2-2018

Heerlijk verblijf gehad in dit hotel. erg vriendelijk personeel, prachtige kamer met zelfs een jacuzzi op het balkon. Ook het eten was prima. echt een aanrader

Het management, Het management , 2-4-2018

Beste Jan & Conny,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring in Suitehotel Playa del Ingles.

Wij zijn blij te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf en de installaties van het hotel.

Wij hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groeten,

Perfect hotel

kees
16-2-2018

Het is een heel mooi hotel. Fijne kamers, mooie badkamer. Het is een heel schoon hotel. Het personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden half pension, het eten was heel erg goed verzorgd. Er werd bij de buffetten goed aangevuld, het was lekker en veel variatie. Alleen op drukke tijden is de eetzaal wat krap, bij enigszins goed weer kan je in de "serre" eten, dan heb je wat meer ruimte.

Het zwembad is heel mooi, veel ligbedden, handdoeken van het hotel.

Kortom het is een aanrader om even heerlijk weg te zijn en je te laten verwennen.!!!

Het management, Het management , 22-2-2018

Beste Kees,

Hartelijk dank voor uw recensie over het verblijf bij ons in HL Suitehotel Playa del Ingles.

Het is fijn te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad en heeft genoten van de installaties en het gevarieerde eten!

Opmerkingen zoals de uwe inspireren ons omdat het belangrijkste is dat de gasten tevreden zijn.

Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen bij ons in HL Suitehotel Playa del Ingles.

Het management

Geweldig hotel voor een goede prijs.

Mw G.Koning
25-1-2018

Geweldig gerenoveerd hotel, kregen een suite op de 5e etage zeeezicht. Kamer,bedden,douche allemaal goede kwaliteit. Goed werkende koelkast en koffie/thee faciliteit. We hadden 2 balkons had fijn geweest als op één balkon ligbedden hadden gestaan. Eten prima voor 12 dagen , animatie mag iets spannender😉. Alle personeelsleden heel aardig en behulpzaam. Volgende keer weer dit hotel ,ook vanwege de ligging . Alles in directe omgeving winkels,bussen,strand en zee, wat wil een mens nog meer😜. Ook mooie zwembaden met genoeg bedden en parasols .

Het management, Het management , 15-2-2018

Beste Knievuurtoren,

Hartelijk dank voor uw positieve recensie van uw verblijf in HL Suitehotel Playa del Ingles.

Wij zijn blij te lezen dat u heeft genoten van uw vakantie bij ons en dat wij u ook in de toekomst weer mogen verwelkomen.

Neem gerust contact op met ons als u speciale wensen heeft voor u volgende verblijf.

Super fantastisch

De vries Marcel
29-9-2017

Alleen maar positief personeel supervriendelijk ga zeker terug

Het management, Het management , 2-10-2017

Beste Mdv59,

Namens het hele team van HL Suitehotel Playa Del Ingles willen wij u bedanken voor uw verblijf en uw recensie.

Wij zijn blij te zien dat u genoten heeft van uw verblijf en van het restaurant.

We kijken er naar uit om u weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groeten,

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel HL Suitehotel Playa Del Inglés in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel HL Suitehotel Playa Del Inglés zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.