Appartement Corona Roja

Appartement
FamiliehotelWeer vandaag27°21°
Appartement Corona Roja

Wat vakantiegangers zeggen

Hotel Corona Roja is een eenvoudig tweesterrenhotel. Je vindt hier alle faciliteiten van een hotel, maar verblijft in een appartement. Corona Roja is een prima hotel, maar je kunt hier niet al te veel luxe verwachten. De prijs-kwaliteit verhouding van dit hotel is wel dik in orde. Weinig vakantiegangers verbleven hier met kleine kinderen, voor hen is dit hotel dan ook minder geschikt.

Je kunt all-inclusive vakantie vieren in Hotel Corona Roja, maar veel vakantiegangers kiezen ervoor om dit niet te doen. In dat geval kun je wel elke ochtend gebruik maken van het ontbijtbuffet, dat volgens jullie goed is. Kies je toch voor all-inclusive? Dan is het eten de rest van de dag prima, maar niet heel bijzonder. Rik schrijft dat er weinig variatie was tijdens de buffetten. Meerdere reviewers delen deze mening.

Hou er rekening mee dat er in Corona Roja geen animatie is. Wel is er ‘s avonds regelmatig (live)muziek. Ben je toe aan een dagje zonnen en ontspannen in het hotel? Dan zit je goed bij het zwembad. Volgens Josephina moet je dan wel een ligbed huren. Ze tipt dat je je ligbed niet onbeheerd achter moet laten, dan heb je kans dat een andere gast je ligbed heeft ingenomen. Er zijn wel altijd voldoende ligbedden vrij.

In Corona Roja zijn ze druk bezig om alle kamers te renoveren. Een deel van de kamers is dus nog verouderd. Eerdere gast Ceekaa heeft een tip: ‘Neem voor die paar tientjes meer een gerenoveerde kamer, hartstikke netjes!’ Of je hier nu voor kiest of niet, een goed bed heb je altijd. Ook zijn de kamers brandschoon. Je hebt je eigen keuken en zelfs de afwas wordt voor je gedaan. Helma Nelissen geeft wel aan dat de afzuiginstallatie in haar badkamer niet naar behoren werkt. Dit is dus een verbeterpunt.

Ligging

Hotel Corona Roja ligt op slechts 200 meter afstand van het strand van het bekende Playa del Inglés. Voor een typische zon, zee en strandvakantie zit je hier dus goed. Op het strand vind je ook ligbedden die eigendom zijn van het hotel. Ideaal!

Luieren op het strand wissel je gemakkelijk af met struinen over de boulevard. Hier vind je genoeg restaurants waar je kunt eten en gezellige terrasjes om een drankje te drinken in de zon.

Heb je zin in wat beweging en gezelligheid? Reviewer Math deelt een leuke to do tip in de omgeving: ‘Stijldansen bij Pedro op 150 meter is leuk, wel gericht op oudere Duitsers.’ In de buurt van het hotel kun je ook een auto huren om zo het eiland te verkennen. Pak je liever de bus? Reviewer M. Veenman schrijft dat er een goede busverbinding is. Zo kun je verschillende uitstapjes maken in de omgeving. Ga bijvoorbeeld eens naar het centrum van Maspalomas. Met de auto of de bus is het nog geen tien minuten rijden naar deze stad.

Vier jij ook graag vakantie in een eenvoudig hotel als deze? Boek je reis!

227 reviews over Appartement Corona Roja in het Nederlands

Super geweldig.!

liesbeth
19-7-2019

Prachtig appartement! Neem een gerenoveerd appartement zo hoog mogelijk en je waant je in het Hof van Eden. (Geen slangen hoor) Schitterend uitzicht en als je zeezicht vraagt heb je een super uitzicht. 's-avonds als het donker is kijk je uit over Playa del Ingles en het uitzicht is waanzinnig. Het is er schoon en gezellig en als je wilt kun je er ook goedkoop eten. JE beleeft hier de vakantie van je leven! JE zit buiten de drukte nasr er ook weer vlakbij. Alles is aanwezig en er is ook een zonnedak op 15 etages hoog.Wij hebben het er heerlijk gehad en dat gun ik iedereen. Dus Corona Roja. JE spreekt het uit als Corona Rocha. Veel plezier en een super mooie vakantie gewenst😍👍❤🕶

Gereisd Met partner in maart 2019

Goede vakantie

Iris
13-7-2019

Het is een simpel hotel, maar een prima verblijf gehad! Het is zeker een aanrader om voor een gerenoveerde kamer te gaan. Mooie badkamer, keukentje erbij met al het kookgerei en een prima (wel hard) bed. Het schoonmaken gebeurd 5 keer per week en was zeer goed! Wij hadden all inclusive, maar achteraf hadden wij liever alleen ontbijt gehad. Ontbijt is prima, veel broodjes fruit yoghurt en eieren. Maar bij de lunch en diner is er weinig gezonds te vinden. Je hebt leuke restaurants is de buurt. Een tip om echt heerlijke paella te eten is bij motivos in Sant Fernando. 20 minuutjes lopen maar dat is het zeker waard! Als je een huurauto hebt even opletten dat je niet kan parkeren bij het hotel. Er om heen is wel veel parkeerruimte maar dit is allemaal betaald parkeren.

Prima hotel voor het geld wat je betaald

Claudia Pierik
13-6-2019

Het is een simpel maar goed hotel. Geen animatie behalve af en toe een slechte zangeres bij het diner Niet al het personeel is even vriendelijk. Wij hadden all in en we vonden het eten echt wel goed. Je kunt zelfs gratis cocktails krijgen. De handdoeken worden om de dag vervangen en er is geen handdoekservice voor aan het zwembad. Je hoeft niet vroeg je bed uit om een plekje bij het zwembad te bemachtigen want er is altijd plek. Je kunt ook een matrasje voor op je ligbed huren (aanrader) het kost maar twee euro per week pp. Het hotel ligt vlak bij de boulevard waar je eindeloos kunt wandelen, ga je naar rechts dan loop je richting de duinen, echt een aanrader om te zien.

Gereisd Met partner in mei 2019

Goed voor je rust.

Anna van Pamelen
6-6-2019

Gezellig hotel, alleen ontbijt is goed, lunch en avondeten wat minder. Ook wordt er niks gedaan 'avonds om de gasten bezig te houden,dus vertier buitenshuis.

Gereisd Alleenreizend in mei 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Super hotel prijs kwaliteit verhouding

J Kuiper
20-5-2019

Wij hadden hier een super verblijf, wij zaten op de 14e verdieping en hadden een prachtig uitzicht. Inrichting is wat verouderd maar super schoon Het personeel was super aardig zowel in het restaurant (werken echt als een team), de receptie en de schoonmaak. Bij het zwembad staan heel veel ligbedden en je kunt voor 0,50 cent per dag een lekkere dikke kussen huren bij de receptie. Je kunt ook via een trap bij het zwembad tussendoor naar het strand lopen. Onder het hotel zit een supermarkt die volgens ons waarschijnlijk de goedkoopste is in Playa del Ingles. Het busstation ligt ongeveer 50 meter van het hotel makkelijk als je naar de markt van Puerto Mogan wil of naar Las Palmas. Op 100 meter is een klein winkelcentrum Parque Tropical waar een paar leuke restaurants zijn (mocht je eens een keer ergens anders willen eten dan in het hotel) Bij restaurant Ponte Vecchio is elke avond een leuk optreden en een leuke DJ voor een gezellige avond.

Heerlijk!

Marielle
24-4-2019

Oke, de kamers zijn oud maar super schoon en bevatten alles wat je nodig hebt, een bed en een douche, meer ben je er toch niet! We hebben echt genoten van de ligbedden bij het zwembad en de vriendelijke mensen in het hotel.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Zeer leuke vakantie gehad in Corona Roja

Josephina
17-4-2019

Wij waren hier in sept 2017/2018 prima appartementen /kamers zeer netjes vriendelijk personeel .matrasbedjes kan je huren kosten 16 euro voor twee weken voor twee personen maar laat nooit je bedjes onbeheerd zonder handdoek achter want ze willen nogal eens gestolen worden .Eten zeer afwisselend maar wordt herhaald als je er twee weken verblijft. Animatie valt tegen alleen muziek tijdens het avond eten .

Geweldig

Anja
15-4-2019

Vriendelijk petsoneel, mooie lokatie, mooie gerenoveerde kamer

Gereisd Alleenreizend in april 2019

Goed voor redelijk geld

Ruud Van de Weteringh
15-4-2019

Ben in appartementencomplex corona roja geweest was gewoon goed te doen voor de prijs die wij ervoor betaalde . Verwacht geen grote luxe en fantastisch eten maar goed en voldoende

Gereisd Met vrienden in april 2019

Afrader!

Helma Nelissen
14-4-2019

Wij zijn echt heel wat gewend qua accommodaties in Playa del Ingles, maar Corona Roja sloeg écht alles. Ver terug in de tijd. Slechte of niet voldoende ventilatie in de badkamer zorgde ervoor dat de handdoeken (die toch al stonken door het gebruikte wasmiddel) na één keer gebruik nog erger gingen stinken en de stank in je poriën trok. Hadden gelukkig zelf nog extra handdoeken bij ons. Personeel vriendelijk maar op afstand. Supermarkt boven verwachting een groot assortiment tegen lage prijzen (sommige producten zelfs goedkoper dan Lidl, Spar, Chinese winkels).

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingVentilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Corona Roja in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Corona Roja zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.