Appartement Corona Roja

7.1Goed

Spanje, Gran Canaria, Playa del Inglés

Je kunt vanaf nu meer dan 1.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 269p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• All inclusive
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer appartement info

Hotel Corona Roja is een eenvoudig tweesterrenhotel. Je vindt hier alle faciliteiten van een hotel, maar verblijft in een appartement. Corona Roja is een prima hotel, maar je kunt hier niet al te veel luxe verwachten. De prijs-kwaliteit verhouding van dit hotel is wel dik in orde. Weinig vakantiegangers verbleven hier met kleine kinderen, voor hen is dit hotel dan ook minder geschikt.

Je kunt all-inclusive vakantie vieren in Hotel Corona Roja, maar veel vakantiegangers kiezen ervoor om dit niet te doen. In dat geval kun je wel elke ochtend gebruik maken van het ontbijtbuffet, dat volgens jullie goed is. Kies je toch voor all-inclusive? Dan is het eten de rest van de dag prima, maar niet heel bijzonder. Rik schrijft dat er weinig variatie was tijdens de buffetten. Meerdere reviewers delen deze mening.

Hou er rekening mee dat er in Corona Roja geen animatie is. Wel is er ‘s avonds regelmatig (live)muziek. Ben je toe aan een dagje zonnen en ontspannen in het hotel? Dan zit je goed bij het zwembad. Volgens Josephina moet je dan wel een ligbed huren. Ze tipt dat je je ligbed niet onbeheerd achter moet laten, dan heb je kans dat een andere gast je ligbed heeft ingenomen. Er zijn wel altijd voldoende ligbedden vrij.

In Corona Roja zijn ze druk bezig om alle kamers te renoveren. Een deel van de kamers is dus nog verouderd. Eerdere gast Ceekaa heeft een tip: ‘Neem voor die paar tientjes meer een gerenoveerde kamer, hartstikke netjes!’ Of je hier nu voor kiest of niet, een goed bed heb je altijd. Ook zijn de kamers brandschoon. Je hebt je eigen keuken en zelfs de afwas wordt voor je gedaan. Helma Nelissen geeft wel aan dat de afzuiginstallatie in haar badkamer niet naar behoren werkt. Dit is dus een verbeterpunt.

Ligging

Hotel Corona Roja ligt op slechts 200 meter afstand van het strand van het bekende Playa del Inglés. Voor een typische zon, zee en strandvakantie zit je hier dus goed. Op het strand vind je ook ligbedden die eigendom zijn van het hotel. Ideaal!

Luieren op het strand wissel je gemakkelijk af met struinen over de boulevard. Hier vind je genoeg restaurants waar je kunt eten en gezellige terrasjes om een drankje te drinken in de zon.

Heb je zin in wat beweging en gezelligheid? Reviewer Math deelt een leuke to do tip in de omgeving: ‘Stijldansen bij Pedro op 150 meter is leuk, wel gericht op oudere Duitsers.’ In de buurt van het hotel kun je ook een auto huren om zo het eiland te verkennen. Pak je liever de bus? Reviewer M. Veenman schrijft dat er een goede busverbinding is. Zo kun je verschillende uitstapjes maken in de omgeving. Ga bijvoorbeeld eens naar het centrum van Maspalomas. Met de auto of de bus is het nog geen tien minuten rijden naar deze stad.

Vier jij ook graag vakantie in een eenvoudig hotel als deze? Boek je reis!

255 reviews over Appartement Corona Roja

• 7Christine02-04-2020

Volgende keer toch weer minimaal 3 sterren.

Geen animatie,all inclusive met redelijk eten (weinig variatie en veel frituur) met goed drankenaanbod. Jeu de boule niet inclusief, kostte € 2,- maar er waren geen ballen. Geen handdoekenservice, matrasjes voor ligbedden waren te huur bij receptie, maar i.v.m. coronauitbraak werden die niet meer uitgegeven. Personeel receptie vonden wij niet altijd even vriendelijk, personeel restaurant/bar daarentegen wel. Kregen appartement van 4 personen omdat er al veel annuleringen waren. Was niet gerenoveerd, beetje oude meuk, maar schoon. Bedden lagen goed, wel smal. Schoonmaak ging, maar de laatste 3 dagen niet meer gehad (corona?) Door de corona uitbraak zaten we na 2 dagen vast in ons hotel en hadden nog 8 dagen te gaan. Dit had natuurlijk zijn weerslag op het personeel en op ons. Mooi dakterras. Toiletten bij zwembad en in de hal werden slecht schoon gemaakt. Toilet hal had geen zeep of handdoekken! Drie krappe liften.

Gereisd met partner in maart 2020

• 2019
    6kees en Ria van der Borst12-12-2019

Prijs kwaliteit verhouding is redelijk - goed.

Aller eerst hebben wij een heerlijke vakantie gehad. We hadden een studio met terras. Was netjes en schoon. Dichtbij het zwembad (voor de bikkels, heel erg koud de oceaan was warmer) zonneterras, bar en restaurant. Het binnenzwembad is vervangen voor een dansvloer. Het buffet is eenvoudig maar we hebben lekker gegeten en gedronken. We hadden elke avond muziek met een zanger of zangeres. Het personeel mag iets meer talenkennis hebben maar zijn vriendelijk en klachten worden serieus genomen. Het hotel staat aan een heel erg druk knooppunt met een halve klaverblad. Het zwembad, zonneterras, studio's en de balkons van de 2e verdieping liggen aan die kant. Op de 15e verdieping is er een dakterras waar een hele mooie uitkijk hebt. Met een achterpoort ben je zo bij het strand en de boulevard. Via de hoofdingang ben je zo bij de winkels en het uitgaansleven.

Gereisd met partner in november 2019

• 6Anneke24-11-2019

Ze doen hun best...

Goede prijs kwaliteits verhouding. Ontbijtbuffet vonden wij goed. Avond buffet eenzijdig maar voor de prijs mag je ook niet meer verwachten. Zwembad was heeeeel koud. Zee was warmer. Schoonmaak was goed. Balie personeel goed op 1 dame na die je behoorlijk kon afsnauwen en ook niet veel begreep. Wel rekening houden met nachtelijke overlast, ivm het goedkope arrangement tref je veel jongeren of feestgangers die geen rekening mee houden met anderen. Bij klachten word je wel geholpen. Wij konden met bij betaling een ander appartement krijgen.

Gereisd met partner in november 2019

• 6G. Passchier14-11-2019

Hotelkamer ver onder de maat.

Het hotel heeft gerenoveerde kamers en niet gerenoveerde kamers. Wij zijn terechtgekomen in een niet gerenoveerde kamer. Deze kamer was zeer gedateerd. Het had de indruk van een oud kantoor dat omgebouwd was als appartement en daardoor groot in m2 (een grote ruimte). De verlichting was minimaal, waardoor de kamer erg donker aandoet. Navraag voor een andere gerenoveerde kamer leverde een aanbod van een kamer zonder ramen en balkon. Dit hotel is door ons snel gekozen als alternatief voor een ander appartement. Dit vanwege de affaire met T. Cook. De getoonde foto's op de site voldoen voor deze kamer in ieder geval niet aan de realiteit. Het ontbijt is voldoende gevarieerd. het zwembad licht deels in de zon.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 7Jurriena Postma14-11-2019

Heel goed te doen

Een airco op kamer zou wel heel fijn zijn en de keuken is minimaal uitgerust.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 6Joy10-11-2019

Okay hotel, niks bijzonders

3 kamer apt geboekt. Eerst apt op 3e verd. Stonk en lawaaierig van de afvoer van restaurant. Verhuisd naar 13e verdieping. Apt was oud, maar verder ok. Bedden waren aan vervanging toe. Geen mogelijkheid voor maken van koffie. Supermarkt is goedkoop. Voldoende (lekkere) restaurants in de buurt. Strand was dichtbij, bedjes tegen redelijke prijs te huur. Parkeren op straat was wel vervelend, hotel heeft geen eigen parking. Lekker ontbijt bij Bambino. Strand bij Puerto Rico is geweldig. Je kan ook boottrip maken naar Puerto Mogan.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 8Marianne07-11-2019

Heerlijk gehad

Fijn hotel met een fijne ligging. Je bent binnen 5 min op het strand en zo in het centrum. Het hotel ligt zowat naast winkelcentrum tropical met gezellige restaurantjes en de boulevard. Ik had voor mijzelf een fijne grote kamer met koelkast. Een beetje gedateerd,maar dat geeft niks. Het eten was lekker en best gevarieerd. Het is een 2 sterren aparthotel, dus je moet gewoon geen 5 sterren verwachten. Bij het zwembad was het goed liggen,maar wel jammer dat de ene helft in de middag geen zon meer heeft. Bij de receptie kun je fijne kussens krijgen voor op de ligbedden. Er werkt vriendelijk personeel en er zit een goedkope supermarkt onder het hotel,wat erg makkelijk is. Ik had all inclusieve. Top geregeld!

Alleen gereisd in oktober 2019

• 8Nabie02-11-2019

Gewoon goed

Verwacht geen luxe maar goed simpel. Geen 10 soorten brood of kaas maar 1 of 2 van goede kwaliteit. Ook het warm eten was goed, maar geen tien soorten. De sfeer was gezellig en gewoontjes. De oudbollige inrichting bestaat echt, maar de vernieuwde kamers zijn super mooi! We hadden de pech dat we een slechte ligging had van de kamer dit werd keurig opgelost en kregen we een kamer die goed lag. Mooi uitzicht en weinig tot geen geluidsoverlast. De deur sloot niet goed zodat helaas de wind door het hele appartement gierde. Gewoon pech dat de wind zo stond. We hadden ruime kamers (3 kamer app.) lekker balkon met heerlijk zon. De ligging is perfect. Je bent zo op het strand, bij het busstation of een winkelcentrum.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 5M19-10-2019

Nooit meer

Er zijn teveel verschillende kamers en ook zeer slecht. Ondanks dat ze de kamers aan het opknappen waren. Waardoor de prijs kwaliteit verhouding scheef is. Service verlening van het hotel is zeer slecht. Wanneer men om een extra schone handdoek vroeg was dit niet mogelijk. En moest je tot de volgende handdoek wissel wachten. Wij zijn zeer teleur gesteld in dit hotel.

Gereisd met partner in september 2019

• 5leo heederik04-10-2019

nooit meer

Zeer zeker niet voor herhaling vatbaar , chagerijnige barvrouw in het restaurant ( die kleinere dame met bril ) teveel om op te noemen om hier nooit meer naartoe te gaan , kom al jaren in playa del ingles ! het hotel waar ik gewoonlijk verblijf werd gerenoveerd , dus moest ik wat anders kiezen , spijt als haren op mijn hoofd dat ik voor dit Hotel heb gekozen !

Alleen gereisd in september 2019

• Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingVentilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin