Appartement Corona Blanca

• Matig / voldoende: 5 - 7

Ik kom zeker terug!

Naomi
1-6-2018

Fantastisch verblijf gehad in dit hotel! Erg schoon allemaal en de kamers ruiken fris :-) Elke dag schoonmaak, zelfs de afwas werd voor je gedaan. Vriendelijke receptie, behalve de nachtportiers. Die mogen wel wat vriendelijker zijn. Schoon zwembad ook, met een kleine poolbar. Zwembad personeel ook erg vriendelijk en behulpzaam. Diverse supermarkten om de hoek. Aanrader voor ontbijt en lunch is Debby's Kitchen, 5 minuten lopen. André's Vliegende Hollandse Bar en de Hawaii bar zijn voor 's avonds uitermate geschikt. Ook op 5 minuten loopafstand. De Hollandse bar voor de echte Hollandse gezelligheid en de Hawaii bar voor een dansje ;-) En uiteraard bij beide voor de lekkere drankjes! Heb je geen zin om te lopen, dan pak je voor een paar euro een taxi. Winkelcentra Kasbah en Yumbo vind ik geen aanrader. Alleen maar goedkope meuk. Om echt te winkelen moet je toch naar een grotere stad.

voor herhaling vatbaar

Miranda
12-5-2018

goed appartement voor een goede prijs. dicht bij het uitgangs centrum en op loop afstand van de boulevard. met vriendelijk personeel. groot zwembad.

Kamers prima, hotel saai

Marleen
30-3-2018

De kamer is groot genoeg voor twee personen. Niks op aan te merken. Ook schoon. Dichtbij de zee. Prima. Het hotel is wel wat saai. Niet echt íets voor kinderen. Er is ook geen restaurant aanwezig. Je komt in dit hotel om te slapen en verder moet je er lekker op uit trekken. Slapen is soms lastig. Ons bed had dunne matrassen die doorgezakt waren en alle nachten konden wij niet slapen van het lawaai. Harde muziek, schreeuwende jongeren en toeterende auto's.

Was wel oke.

Ans
6-2-2018

Wij hadden een suite deluxe en daar kon je voor 40 euro per week de airco boeken. Andere kamers hadden geen airco. Houdt hier rekening mee. Verder was de kamer goed en aan het zwembad kon je fijn liggen, mits er een bedje over was, want de meeste mensen houden deze bezet met een handdoek. In de buurt zijn veel restaurants en het strand is ook dichtbij. Mooi is het er niet.

Mooi appartement ,centraal gelegen ,alles goed

Dick jonker
5-2-2018

Alles was goed wij waren dik tevreden. Mooi rustig gelegen dicht bij winkelcentrum ,het strand vijf minuten lopen ,het appartement zeer netjes ,zwembad ,Italiaans restaurant ,heel goed !!

super het was fantastisch een droom vakantie

leo v doremalen
21-1-2018

dat het super schoon is , en zeer vriendelijk personeel en het zit op een top locatie

boven verwaching

Jos
11-10-2017

goeie bedden, mooi groot zwembad, om de 2 dagen schonen handdoeken,

wel veel lawaai om het hotel heen, drukke weg met de bussen maar het is vakantie dus slapen ach komt wel goed op je ligbedje

Geweldig!

C
10-10-2017

Wat een heerlijk verblijf hebben wij bij Corona Blanca gehad. Het appartement was netjes. Ik kan mij voorstellen, dat als je zelf wilt koken eigenlijk wat keukengerei mist, wij zijn zelf alle dagen buiten de deur wezen eten behalve voor het ontbijt (verse broodjes bij de supermarkt tegenover). Het personeel doet zijn uiterst best het je naar je zin te maken (incl. aqua gym!), heel vriendelijk en netjes schoongehouden. Helaas ontkom je hier ook niet aan mensen die vroeg in de ochtend aan handdoekje leggen doet aan het zwembad, dan nog voldoende ruimte als je later arriveer. Van omliggende uitgaansleven geen last gehad mbt geluid, het is maar net wat je gewend bent, slapen met oordoppen in eerdere reviews vind ik persoonlijk overdreven. Corona Blanca ligt centraal, als je wilt kan je veel lopend bezoeken zo niet, kost een taxi ook geen drol. Kortom; Super!

heel goed, schoon ,toplocatie

eric
28-9-2017

schoonmaak is goed zowel van appartement als de openbare ruimtes

zoals zwembad etc

groot balkon

ligging vlak bij de kasbah en vlak bij strand ( via lift of anders heel veel treden)

fantastisch

Rosita
23-9-2017

Prima accommodatie, zijn met 6 personen daar 14 dagen geweest, de service is uitmuntend. En wat heel belangrijk is, het wordt perfect schoon gehouden. Niets dan lof voor deze accommodatie.

Van een van de app. ging de koelkast kapot, binnen 10 minuten was er een monteur, deze kon hem echter niet maken, en binnen een half uur stond er een nieuwe koelkast.

Dagelijkse schoonmaak was perfect, in de 14 dagen is er 2 x een dag geweest dat de schoonmaaksters het app. niet kwamen schoonmaken, verder iedere dag.

Het zwembad en de omgeving rond het zwembad werd dagelijks schoongemaakt, werkelijk niets op aan te merken.

We hebben een aantal aanbieders voor Corona Blanca voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Corona Blanca in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Corona Blanca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Corona Blanca scoort een 8.44 uit 10 op basis van 157 reviews.