Appartement Corona Blanca

Appartement
Appartement Corona Blanca
8,6

Appartement Corona Blanca op Gran Canaria biedt accommodaties voor een schappelijke prijs. Hou er wel rekening mee dat er geen airco is. Wel kun je afkoelen in het ruime zwembad en is het eten in het restaurant lekker. De appartementen worden goed schoongemaakt. Je loopt zo naar het strand en ook de supermarkt en kroegen zijn op loopafstand.

172 reviews over Appartement Corona Blanca in het Nederlands

Prima Apartement en mooi groot zwembad

Dielen
14-8-2019

Prijs-kwaliteitverhouding is goed, je betaald niet veel maar er is ook geen luxe. Het apartement is basic maar erg ruim. Aparte woon/slaapkamer en ruime badkamer. Apartement wordt prima schoongemaakt om de dag met handoekwisseling, schoonmaaksters zijn aardig. Het zwembad is een groot pluspunt, voldoende en erg fijne ligbedjes met een leuke snackbar met goedkope snacks, ijsjes, smoothies en drankjes. De zon schijnt vrijwel altijd aan het zwembad, tot een uur of 19/20. Het personeel is aardig en helpt mee met eventuele vragen. De ligging is bijna perfect, op de uitgaansgelegenheden naast het hotel na, zelf hebben wij hier geen last van gehad. De harde muziek is licht te horen in het Apartement maar niet storend bij bijvoorbeeld slapen. Het strand en talloze restaurantjes liggen op loopafstand. Dit hotel raad ik aan als je komt voor een leuke zonvakantie met weinig tijd op de kamer

Gereisd Met partner in augustus 2019

Voor ons voorlopig de laatste keer Gran Canaria

Hendrikse
5-8-2019

Pluspunten:

Groot en schoon zwembad, Vriendelijk personeel, Vlak bij het strand, Prima schoonmaak, Geboden fitnessfaciliteiten op het terrein oud en niet voor de sporters, maar tegen betaling van 35 euro kun je zeer goed sporten bij Joe’s Gym bij het hotel ernaast, Zeer goed Italiaans restaurant (Rimini) onder de appartementen.

Minpunten:

Zeer slechte (doorgelegen) bedden en slaapbank (je voelt de stang in de rug tijdens het slapen), Geen airco of ventilators (bij ons zeer warm en benauwd) daarom zelf 2 ventilatoren aangeschaft, Twee keukenpitjes, een kleine koekenpan en een pan (koken hierdoor een uitdaging), Geluidsoverlast van het schreeuwende publiek welke vanuit Kasbah komen (tot de volgende ochtend), Keuken valt bijna van ellende uit elkaar en zeer gedateerd.

Algemeen playa del ingles:

Super klimaat (overdag 30 graden met wind en in de avond koelt het heerlijk af) Strand is super.

Nooit weer wij houden van rust

Wilma
7-7-2019

Als mensen van rust houden ..er zijn veel cafe.s en discoteken veel herrie er van ..het appartement is top niets op aan te merken

Gereisd Met partner in juni 2019

Solfly

Je maakt er zelf iets leuks van 🌅

De Graaf
25-6-2019

Goed appartement, netjes, schoon, mooie gerenoveerde badkamer,goede bedden, mooi zwembad, hier en daar zie je dat het oud is. Wij douchen en slapen er alleen maar, als je dat lukt, veel herrie van uitgaansleven, gelukkig hebben de oordoppen nog.😂 Omdat deze accommodatie heel centraal ligt zijn er meer voordelen dan dat 1 nadeel (de herrie). Je maakt er toch zelf iets leuks van.

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Is zeker voor herhaling vatbaar.

Walter
15-6-2019

Een net appartement met groot zwembad, wordt iedere dag goed schoongemaakt.

Gereisd Met partner in mei 2019

geweldig

John Janssen
14-4-2019

geweldig apartement en mooie ligging

Gereisd Met vrienden in september 2017

Prima locatie, maar geen goed personeel receptie

Mirjam Trommelen
3-4-2019

Prima locatie, dichtbij strand en winkels, restaurants en bars. Comfortabel appartement, groot zwembad. Parkeren in de buurt is lastig, veelal betaald. 's Avonds wel veel geluid van bars in de buurt. Personeel aan de receptie is onvoldoende deskundig (geeft verkeerde informatie), beperkt Engelstalig en niet erg vriendelijk. Schoonmaaksters komen binnen wanneer zij dat willen, geen "niet storen" kaartje aanwezig.

Gereisd Met partner in maart 2019

Goed centraal, geweldig

rob
1-12-2018

In oktober naar Corona Blanca geweest met mijn vrouw. Super vriendelijk personeel. Eerste indruk bij binnenkomst bij receptie dachten we Oh wat oud. Maar de kamers waren uitstekend en goed verzorgt met moderne meubels en grote badkamer. Keuken voorzien van alles, zoals magnetron,koffiezetter,waterkoker,broodrooster. Wij zaten bovenin met een eigen dakterras niet dat we daar zoveel gelegen hebben maar het was wel luxe Om de dag nieuwe handdoeken. Super groot zwembad met bar /snackbar waar je lekker een pilsje kan drinken en broodje kan eten. En niet vergeten genoeg bedjes (dus je hoeft er niet voor op de vuist te gaan, lol) Ligging vlak bij Kasbah en tal van winkels om de hoek. Je kunt er trouwens ook je kleding wassen mocht je bij al het lekkere eten gemorst hebben. want ze hebben onder wasmachines staan voor de gasten. alles is op loop afstand te doen En mocht je zeggen ik heb echt vakantie ik ga niet lopen. een taxi kost er niets

Gereisd Met partner in oktober 2018

Super vakantie!

Michelle
25-11-2018

Ik en mijn vriend (beide rond de 20 jaar oud) zijn afgelopen zomer in dit hotel geweest. De service was super en het personeel was erg vriendelijk! Super ruime en mooie kamer met uitzicht op het zwembad. (Echt een aanrader om dit te boeken anders zit je namelijk op de weg te kijken). Er zat een keuken, een kleine woonkamer en badkamer en slaapkamer apart. Helaas geen airco en de straal van de douche was minimaal. Elke 2 dagen of soms elke dag kwam de poetsvrouw langs om schoon te maken! Ze deed zelfs de afwas! Locatie was top, wel een stukje lopen naar het strand. Zitten veel proppers maar dat heb je eenmaal daar. Tip: ga naar het restaurant Red Onion. Klein stukje lopen naar het Engelse gedeelte. Super personeel en het eten vonden wij erg lekker. Verder zijn er genoeg andere lekkere restaurants. Prijzen verschillen per restaurant. Wij hebben in ieder geval erg genoten!

Gereisd Met partner in juli 2018

Goede locatie, hygiene fantastisch

Frieda van zelst
12-10-2018

Fantastich erg schoon en goede bedden.

Gereisd Met partner in september 2018

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Corona Blanca in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Corona Blanca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.