Appartement Corona Blanca

Appartement
Appartement Corona Blanca
8,9

Omschrijving
Appartement Corona Blanca op Gran Canaria biedt accommodaties voor een schappelijke prijs. Hou er wel rekening mee dat er geen airco is. Wel kun je afkoelen in het ruime zwembad en is het eten in het restaurant lekker. De appartementen worden goed schoongemaakt. Je loopt zo naar het strand en ook de supermarkt en kroegen zijn op loopafstand.

165 reviews over Appartement Corona Blanca in het Nederlands

Goed centraal, geweldig

rob,
1-12-2018

In oktober naar Corona Blanca geweest met mijn vrouw.

Super vriendelijk personeel.

Eerste indruk bij binnenkomst bij receptie dachten we Oh wat oud.

Maar de kamers waren uitstekend en goed verzorgt met moderne meubels en grote badkamer.

Keuken voorzien van alles, zoals magnetron,koffiezetter,waterkoker,broodrooster.

Wij zaten bovenin met een eigen dakterras niet dat we daar zoveel gelegen hebben maar het was wel luxe

Om de dag nieuwe handdoeken.

Super groot zwembad met bar /snackbar waar je lekker een pilsje kan drinken en broodje kan eten.

En niet vergeten genoeg bedjes (dus je hoeft er niet voor op de vuist te gaan, lol)

Ligging vlak bij Kasbah en tal van winkels om de hoek.

Je kunt er trouwens ook je kleding wassen mocht je bij al het lekkere eten gemorst hebben. want ze hebben onder wasmachines staan voor de gasten.

alles is op loop afstand te doen En mocht je zeggen ik heb echt vakantie ik ga niet lopen. een taxi kost er niets

Super vakantie!

Michelle,
25-11-2018

Ik en mijn vriend (beide rond de 20 jaar oud) zijn afgelopen zomer in dit hotel geweest. De service was super en het personeel was erg vriendelijk! Super ruime en mooie kamer met uitzicht op het zwembad. (Echt een aanrader om dit te boeken anders zit je namelijk op de weg te kijken). Er zat een keuken, een kleine woonkamer en badkamer en slaapkamer apart. Helaas geen airco en de straal van de douche was minimaal. Elke 2 dagen of soms elke dag kwam de poetsvrouw langs om schoon te maken! Ze deed zelfs de afwas! Locatie was top, wel een stukje lopen naar het strand. Zitten veel proppers maar dat heb je eenmaal daar. Tip: ga naar het restaurant Red Onion. Klein stukje lopen naar het Engelse gedeelte. Super personeel en het eten vonden wij erg lekker. Verder zijn er genoeg andere lekkere restaurants. Prijzen verschillen per restaurant. Wij hebben in ieder geval erg genoten!

Goede locatie, hygiene fantastisch

Frieda van zelst,
12-10-2018

Fantastich erg schoon en goede bedden.

Een aanrader!!

Lucy kouwenhoven,
26-9-2018

Mijn man en ik waren hier 12dg.

Perfect complex,leuk personeel,erg schoon en perfect gelegen.

Het enige minpuntje dat er te weinig parasols waren.

Wij hebben een Topvakantie gehad!!

Super hotel

Bas van der Velden,
4-9-2018

Een prima hotel, netjes, vriendelijk personeel en een heerlijk zwembad en vlakbij het strand.

Super

Laurette,
4-9-2018

Leuk appartement ruime kamers,en heel netjes. Leuk personeel, mooi zwembad. Overal lekker dicht bij,spreek alleen lof.

Fantastisch app. Complex met alle voorzieningen .

Anita de Greef,
21-8-2018

Het was een prachtig complex. Appartement mooi en volledig gerenoveerd en ingericht. Fijn zwembad. De ligging was perfect, dicht bij zee en winkels en ook bij uitgaans mogelijkheden. Zeker iets om nog een keer terug te gaan. Een echte aanrader.😍

Prima prijs-kwaliteitverhouding

Arjen,
5-8-2018

Corona Blanca heeft een prima prijs-kwaliteitverhouding. De accommodatie is redelijk goedkoop, de kamers zijn schoon en ruim, en het personeel is vriendelijk. Het restaurant bij het hotel is top en zwembad is goed (met een simpele hap). Er zijn echter wel een paar nadelen die wellicht aan de prijsklasse zijn verbonden. Er is geen airco, dit is hartje zomer wel een klein nadeel. Bovendien is het aardig gehorig op sommige kamers, omdat die aan een hoofdweg grenzen. Daarnaast moet je voor sommige opties extra betalen. Zo kost het gebruik maken van de Wi-Fi €20 en de kluis €12 per week.

De ligging is, zeker voor jongeren, prima. Hartje Playa del Inglés, kroegen, supermarkten en strand op loopafstand. Daarnaast kosten taxi's vrijwel niks. Wil je wat van het echte eiland zien, zul je een auto moeten huren. De kustplaatsen zijn vrij toeristisch. De 'bergen' in het binnenland zijn een aanrader. De receptie helpt graag bij dit soort uitjes.

Héérlijke vakantie

Jw Borgeling,
29-7-2018

Ons verblijf in het appartement is goed bevallen.

Personeel erg vriendelijk.

Voor de prijs was het een goed appartement en gaan zeker nog een keer terug.

Supermarkt in de buurt verder strand niet ver lopen en als je geen zin hebt om te lopen de taxi's zijn ook spot goedkoop.

Playa del ingless is gewoon voor ons een gezellige plek om vakantie te vieren.

Super vakantie

M,
28-7-2018

Super verblijf gehad, nette moderne kamer, elke dag schoonmaak en elke dag werd ook het bed verschoont. Zwembad met voldoende bedje met matrassen. Geen airco maar deze ook niet gemist. Levendige buurt, veel restaurantjes, supermarkten en winkelcentra, pinautomaat ook op bijna elke hoek. Ook veel activiteiten in de buurt om te doen. Ik raad dit appartement zeker aan!

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Corona Blanca in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Corona Blanca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.