Appartement Corona Blanca ***

8,5

151 reviews over Appartement Corona Blanca in het Nederlands

Was wel oke.

Ans, 6-2-2018

Wij hadden een suite deluxe en daar kon je voor 40 euro per week de airco boeken. Andere kamers hadden geen airco. Houdt hier rekening mee. Verder was de kamer goed en aan het zwembad kon je fijn liggen, mits er een bedje over was, want de meeste mensen houden deze bezet met een handdoek. In de buurt zijn veel restaurants en het strand is ook dichtbij. Mooi is het er niet.

Mooi appartement ,centraal gelegen ,alles goed

Dick jonker, 5-2-2018

Alles was goed wij waren dik tevreden. Mooi rustig gelegen dicht bij winkelcentrum ,het strand vijf minuten lopen ,het appartement zeer netjes ,zwembad ,Italiaans restaurant ,heel goed !!

super het was fantastisch een droom vakantie

leo v doremalen, 21-1-2018

dat het super schoon is , en zeer vriendelijk personeel en het zit op een top locatie

boven verwaching

Jos, 11-10-2017

goeie bedden, mooi groot zwembad, om de 2 dagen schonen handdoeken,

wel veel lawaai om het hotel heen, drukke weg met de bussen maar het is vakantie dus slapen ach komt wel goed op je ligbedje

Geweldig!

C, 10-10-2017

Wat een heerlijk verblijf hebben wij bij Corona Blanca gehad. Het appartement was netjes. Ik kan mij voorstellen, dat als je zelf wilt koken eigenlijk wat keukengerei mist, wij zijn zelf alle dagen buiten de deur wezen eten behalve voor het ontbijt (verse broodjes bij de supermarkt tegenover). Het personeel doet zijn uiterst best het je naar je zin te maken (incl. aqua gym!), heel vriendelijk en netjes schoongehouden. Helaas ontkom je hier ook niet aan mensen die vroeg in de ochtend aan handdoekje leggen doet aan het zwembad, dan nog voldoende ruimte als je later arriveer. Van omliggende uitgaansleven geen last gehad mbt geluid, het is maar net wat je gewend bent, slapen met oordoppen in eerdere reviews vind ik persoonlijk overdreven. Corona Blanca ligt centraal, als je wilt kan je veel lopend bezoeken zo niet, kost een taxi ook geen drol. Kortom; Super!

heel goed, schoon ,toplocatie

eric, 28-9-2017

schoonmaak is goed zowel van appartement als de openbare ruimtes

zoals zwembad etc

groot balkon

ligging vlak bij de kasbah en vlak bij strand ( via lift of anders heel veel treden)

fantastisch

Rosita, 23-9-2017

Prima accommodatie, zijn met 6 personen daar 14 dagen geweest, de service is uitmuntend. En wat heel belangrijk is, het wordt perfect schoon gehouden. Niets dan lof voor deze accommodatie.

Van een van de app. ging de koelkast kapot, binnen 10 minuten was er een monteur, deze kon hem echter niet maken, en binnen een half uur stond er een nieuwe koelkast.

Dagelijkse schoonmaak was perfect, in de 14 dagen is er 2 x een dag geweest dat de schoonmaaksters het app. niet kwamen schoonmaken, verder iedere dag.

Het zwembad en de omgeving rond het zwembad werd dagelijks schoongemaakt, werkelijk niets op aan te merken.

Corona blanca appartement fantastisch!

Maria, 13-9-2017

Superschoon. Vriendelijk personeel. Kussens op de ligbedden

Super Vakantie!

Doenja, 11-9-2017

We zijn geweest van 24 aug tot 7 september 15 dagen het was perfect ook voor 2 weken. Wij zaten in kamer 407 moderne kamer schoon mooie grote badkamer geen airco maar dat hadden wij niet nodig, onze kamer stond de hele dag in de schaduw en was heerlijk koel! Bedden zijn iets wat hard en staan wel uit elkaar. Veder is er een heel groot zwembad ook hier heb ik het moeten mee maken dat stoeltjes worden gereserveerd ookal staat er duidelijk dat het niet mag. Er is een soort snackbar bij het zwembad open van 11.00 tot 17.00 waar je goedkoop kan eten! De mensen zijn zeer vriendelijk! Veder het eiland is echt geweldig het is echt 300

Meter van het strand! Heel mooi strand stoeltjes zijn 9 euro voor 2 personen. Veder zijn er veel uitgaansgelegenheden en veel restaurantjes voor heel goedkoop!! Ook casinos en winkels om te shoppen! Taxi binnen playa del ingles is ongeveer 4,5,6 euro totaal niet duur dus! Het weer is ook perfect! Ik zou hier zeker weer heen gaan top vakantie!

Super!

Isa, 2-8-2017

Heel fijn appartement! Alles was goed verzorgd. Kamer werd dagelijks schoongemaakt. Zwembad was heel netjes en de ligbedden ook. Helaas werden alle bedjes meteen geclaimd door mensen die je de hele dag niet ziet. Wifi was ook heel erg duur. Appartement op paar honderd meter van het strand dus heel goed te doen. Restaurantjes ook allemaal op loopafstand en heel lekker eten voor weinig geld! Receptie was vriendelijk. In de nacht staat er een bewaker voor het appartement die controleert of je er wel verblijft. Het is op ongeveer 100 meter afstand van het uitgaansgebied heel ideaal. Alleen kan je er in de nacht wel wat overlast van hebben als je alles open hebt staan (doordat er geen airco is).

Kom hier graag nog een keer terug!

We hebben een aantal aanbieders voor Corona Blanca voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Corona Blanca in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Corona Blanca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Corona Blanca scoort een 8.48 uit 10 op basis van 154 reviews.