Appartement Corona Blanca

161 reviews over Appartement Corona Blanca in het Nederlands

Super hotel

Bas van der Velden
4-9-2018

Een prima hotel, netjes, vriendelijk personeel en een heerlijk zwembad en vlakbij het strand.

Super

Laurette
4-9-2018

Leuk appartement ruime kamers,en heel netjes. Leuk personeel, mooi zwembad. Overal lekker dicht bij,spreek alleen lof.

Fantastisch app. Complex met alle voorzieningen .

Anita de Greef
21-8-2018

Het was een prachtig complex. Appartement mooi en volledig gerenoveerd en ingericht. Fijn zwembad. De ligging was perfect, dicht bij zee en winkels en ook bij uitgaans mogelijkheden. Zeker iets om nog een keer terug te gaan. Een echte aanrader.😍

Prima prijs-kwaliteitverhouding

Arjen
5-8-2018

Corona Blanca heeft een prima prijs-kwaliteitverhouding. De accommodatie is redelijk goedkoop, de kamers zijn schoon en ruim, en het personeel is vriendelijk. Het restaurant bij het hotel is top en zwembad is goed (met een simpele hap). Er zijn echter wel een paar nadelen die wellicht aan de prijsklasse zijn verbonden. Er is geen airco, dit is hartje zomer wel een klein nadeel. Bovendien is het aardig gehorig op sommige kamers, omdat die aan een hoofdweg grenzen. Daarnaast moet je voor sommige opties extra betalen. Zo kost het gebruik maken van de Wi-Fi €20 en de kluis €12 per week.

De ligging is, zeker voor jongeren, prima. Hartje Playa del Inglés, kroegen, supermarkten en strand op loopafstand. Daarnaast kosten taxi's vrijwel niks. Wil je wat van het echte eiland zien, zul je een auto moeten huren. De kustplaatsen zijn vrij toeristisch. De 'bergen' in het binnenland zijn een aanrader. De receptie helpt graag bij dit soort uitjes.

Héérlijke vakantie

Jw Borgeling
29-7-2018

Ons verblijf in het appartement is goed bevallen.

Personeel erg vriendelijk.

Voor de prijs was het een goed appartement en gaan zeker nog een keer terug.

Supermarkt in de buurt verder strand niet ver lopen en als je geen zin hebt om te lopen de taxi's zijn ook spot goedkoop.

Playa del ingless is gewoon voor ons een gezellige plek om vakantie te vieren.

Super vakantie

M
28-7-2018

Super verblijf gehad, nette moderne kamer, elke dag schoonmaak en elke dag werd ook het bed verschoont. Zwembad met voldoende bedje met matrassen. Geen airco maar deze ook niet gemist. Levendige buurt, veel restaurantjes, supermarkten en winkelcentra, pinautomaat ook op bijna elke hoek. Ook veel activiteiten in de buurt om te doen. Ik raad dit appartement zeker aan!

Goed aparthotel met groot zwembad

Jvk
22-7-2018

Goed schoon appartement.

Groot zwembad.

Genoeg bedjes met matrassen.

Bij aankomst fles water in kamer.

Waterkoker koffiezetapparaat broodrooster.

Aquagym en waterpolo.

Behulpzame receptie ivm vragen over uitstapjes, goed restaurant in de buurt.

Supermarkt schuin tegenover.

Uitchecken hoeft pas om 12 uur.

Zwembad werd wel goed schoongemaakt.

Schoonmaak niet iedere dag.

Om de dag schone handoeken.

Onze kamer gedateerde badkamer maar badkamer van kinderen was wel gerenoveerd met inloopdouche.

Ligt langs drukke weg .

Geen airco maar er staat altijd een windje dus de airco hebben we niet gemist

Goede restaurants:el assador tegenover yumbo winkelcentrum, rimini naast hotel, el rancho hotel uit en dan links

Ik kom zeker terug!

Naomi
1-6-2018

Fantastisch verblijf gehad in dit hotel! Erg schoon allemaal en de kamers ruiken fris :-) Elke dag schoonmaak, zelfs de afwas werd voor je gedaan. Vriendelijke receptie, behalve de nachtportiers. Die mogen wel wat vriendelijker zijn. Schoon zwembad ook, met een kleine poolbar. Zwembad personeel ook erg vriendelijk en behulpzaam. Diverse supermarkten om de hoek. Aanrader voor ontbijt en lunch is Debby's Kitchen, 5 minuten lopen. André's Vliegende Hollandse Bar en de Hawaii bar zijn voor 's avonds uitermate geschikt. Ook op 5 minuten loopafstand. De Hollandse bar voor de echte Hollandse gezelligheid en de Hawaii bar voor een dansje ;-) En uiteraard bij beide voor de lekkere drankjes! Heb je geen zin om te lopen, dan pak je voor een paar euro een taxi. Winkelcentra Kasbah en Yumbo vind ik geen aanrader. Alleen maar goedkope meuk. Om echt te winkelen moet je toch naar een grotere stad.

voor herhaling vatbaar

Miranda
12-5-2018

goed appartement voor een goede prijs. dicht bij het uitgangs centrum en op loop afstand van de boulevard. met vriendelijk personeel. groot zwembad.

Kamers prima, hotel saai

Marleen
30-3-2018

De kamer is groot genoeg voor twee personen. Niks op aan te merken. Ook schoon. Dichtbij de zee. Prima. Het hotel is wel wat saai. Niet echt íets voor kinderen. Er is ook geen restaurant aanwezig. Je komt in dit hotel om te slapen en verder moet je er lekker op uit trekken. Slapen is soms lastig. Ons bed had dunne matrassen die doorgezakt waren en alle nachten konden wij niet slapen van het lawaai. Harde muziek, schreeuwende jongeren en toeterende auto's.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Corona Blanca in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Corona Blanca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.