Hotel Corallium Dunamar by Lopesan Hotels

Hotel Corallium Dunamar by Lopesan Hotels

8.9Fantastisch

Spanje, Gran Canaria, Playa del Inglés

Je kunt vanaf nu meer dan 8.300 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 569p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.9Fantastisch

• Animatie

316 reviews over Hotel Corallium Dunamar by Lopesan Hotels

• 9Henmar5330-01-2020

Geweldig hotel / omgeving wat minder

Dunamar is een geweldig hotel, schoon / vriendelijk / behulpzaam personeel Zeer uitgebreid ontbijt / diner in buffet vorm Mooie ligging aan de boulevard nabij het strand omgeving is helaas wat aan het verpauperen boulevard rommelig met vele eet-tentjes maar voor ons niet echt uitnodigend nabij gelegen Kasbah Shopping Center is aan het vervallen, veel leegstand / winkeltjes niet meer aanwezig, half afgebrande restaurant zo te zien al enige tijd geleden. niet echt uitnodigend, helaas voor Hotel dat verdiend een betere omgeving.

Gereisd met partner in januari 2020

• 9Zomerdijk16-01-2020

Super

Wij zijn er geweest in december 15 dagen. Mijn Vrouw zit in een rolstoel en alles was zeer toegankelijk .mooi hotel, zeer schoon goed eten ,prima vakantie gehad echt een aanrader .wij gaan er zeer zeker weer na toe

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    9Hagelen21-09-2019

Zon, zee, strand en heerlijk luxe genieten!

Wat een prachtig hotel! Heel hip en modern en erg fijne en goede service. Fijne hotelkamers, schoon, nieuw en ruim zat met een lekkere regendouche. Strand is echt op loopafstand en heeft lekkere bedjes die in het zandstrand staan en 7,50 per dag kosten incl parasol. Zee is erg leuk met veel golven en er is ook zat te beleven.

In het hotel hadden we halfpension en zowel het ontbijt als dinerbuffet was heerlijk. Voor ieder wat wils en ook hier zijn de medewerkers weer heel goed voor je.

Savonds erg leuk om door het stadje te lopen en vooral om naar de cocktailbar te gaan waar ze leuke muziek draaien. Er is overal we wat te beleven.

Voor een goede prijs naar een mooi hotel met mooie kamers, goed eten, een fijn zandstrand en het echte vakantiegevoel?? Dan is dit een hotel voor jou! En ja het is écht zo mooi als op de fotos!

Gereisd met partner in september 2019

• 8Elly05-09-2019

Fantastisch en voor herhaling zeker vatbaar!!!

Lopesan Corallium Dunamar is een Hotel vlakbij de boulevard. Wij hadden een prachtige kamer op de 14e etage met een schitterend uitzicht op de zee, de boulevard en de zwembaden met terrassen van het Hotel. Elke dag werd de kamer schoongemaakt. Mooie badkamer met douche en mooi sanitair. Het eten was heel goed. De buffetten waren geen dag hetzelfde en er was altijd ruim voldoende!! Wij hadden dit hotel gekozen vanwege adults only. Zodat we geen ergernis of last hadden van andermans kinderen.

CDU, Manager, 07-09-2019

Dear Elly, Thank you for choosing us for your last visit to Gran Canaria. It gives us great satisfaction to know that you enjoyed your stay at the hotel. Thank you for sharing your experience with other holidaymakers and for your comments giving us ideas for our future. We hope that we will see you again at the hotel. Kind regards

• 10Ricardo17-08-2019

Het hotel waar we in zaten was perfect, het was boven onze verwachtingen. Het uitzicht was super, de kamers waren schoon en netjes. Het eten was ook super, vriendelijk personeel.

Wij hebben in elk geval heel erg genoten van het weer, hotel, uitzicht en Gran Canaria zelf om niet te vergeten. In één woord omschreven SUPER.

CDU, Manager, 26-08-2019

Thank you very much for your kind review, we are very happy to know that you had enjoyed your holidays with as. We hope to welcome you back soon at our hotel. Kind regards

• 8N.E.13-08-2019

Zeker de moeite waard om naar terug te keren

Hotel: helemaal gerenoveerd in strakke retrostijl, ziet er strak en mooi uit, geeft mooie uitstraling Kamer: schoon, fantastisch, groot, zeezicht, lekkere matrassen (breed en stevig), leuk balkon, goede kastruimte met kluis, in kast 2 grote baddoeken met strandtas voor gebruik Badkamer: lekker licht, ruim en voorzien van alle gemakken Ontbijtbuffet: rijk, voor ieder wat wils, heerlijk Mooie zwembaden met zout water ( op 6e verdieping 2 infinitybaden, op 1e verdieping groter zwembad, voldoende ligstoelen en leuke hoekjes op terrassen om lekker te rusten Personeel in snackbar bij grote zewmbad: niet vriendelijk en niet bereid om te bedienen, veel zuchten, ze zien je aan tafel zitten maar komen niet vragen wat je wil eten, kijken langs je heen en zuchten dan diep Overig personeel: voldoende aanwezig, vriendelijk en hard werkend Hygiëne: zeer goed Prijs: redelijk prijzig, maar service is prima

CDU, Manager, 17-08-2019

Thank you very much for sharing your experience with other travelers. It will be a pleasure to receive you again at our hotel. See you soon!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9H. Righolt12-08-2019

Relaxt.

Op Gran Canaria is het iedere dag echt vakantie. Je hoeft niet in te zitten over het weer want dat is super. Wij hadden logies ontbijt omdat we iedere dag afwisselend lekker uit eten willen. Dat hebben we dan ook iedere middag en avond gedaan. Costaitaly links om de hoek is zeer goed en betaalbaar. Het ontbijt in het hotel is zeer uitgebreid met zowat alles wat je maar wenst. Het hotel is de mooiste blikvanger vanaf het strand gezien en van binnen geweldig. De airco doet geruisloos zijn werk ook als je weg bent zodat je lekker koel binnen komt. Het cijfer voor kinderen ontbreekt omdat het een adult hotel is voor volwassenen vanaf 18 jaar. Dit betekend voor ons een cijfer 10! Geen gegil en geschreeuw bij het zwembad maar rust. Ook het al zeer vroeg handdoeken leggen op een bedje is waarschijnlijk om diezelfde rede niet nodig geweest. Kortom echt zalig.

CDU, Manager, 17-08-2019

Good afternoon, thank you very much for your visit and for your kind rewiev. Sunny regards

• 10Dicky Veenstra03-07-2019

Fantastisch!

Het is hier geweldig! Op 100 meter afstand het prachtige strand van Maspalomas! Het Hotel is perfect!

CDU, Manager, 07-07-2019

Thank you very much for your comments and ranking, it will be very nice to can welcome you again back soon at our hotel. Sunny regards,

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Mandy01-06-2019

Leuke vakantie gehad!

Let op de dresscode voor het diner voor heren. Daarbij is het geen makkelijke omgeving voor mensen die slecht ter been zijn.

CDU, Manager, 22-06-2019

Thank you for your feedback is very important to us. Sunny regards

Gereisd met partner in mei 2019

• 8Ardie Roelofs15-05-2019

Erg goed

Het hotel is erg goed, kamers, bediening en ontbijt zijn fantastisch. Dat er gerookt mag worden in de ontbijtzaal is erg smerig en niet van deze tijd.

CDU, Manager, 18-05-2019

Good afternoon, thank you very much for your visit and for your comments, will be very nice to welcome you soon back at our hotel. Sunny regards

Gereisd met partner in mei 2019

Hotel Corallium Dunamar by Lopesan Hotels info