Hotel Caserio

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

Wil je vakantie vieren op Gran Canaria zonder kinderen? Dan zit je goed in Adult Only Hotel Caserio Gran Canaria. Dit is een kleinschalig en gemoedelijk hotel. Het hotel is reeds gerenoveerd en sindsdien is Caserio Gran Canaria erg stijlvol. Dit is de plek om te relaxen en te genieten van de zon. Tel daar het vriendelijke personeel bij op en dit wordt een topvakantie. Bij aankomst word je bijvoorbeeld al ontvangen met een cocktail. Beter kun je je vakantie toch niet beginnen?

Het dakterras van Hotel Caserio Gran Canaria is volgens vakantiegangers dé plek van het hotel om te ontspannen en te zonnen. Elly Laan schrijft: ‘Het dakterras met de heerlijke grote 2 persoons bali-bedden maken het wel heel bijzonder.’ Zie jij jezelf hier al liggen samen met je partner of vriend(in)? Tussendoor kun je ook nog even bubbelen in de jacuzzi en een drankje bestellen aan de bar. Dit is genieten!

Het dakterras kun je ook inruilen voor een plek aan het zwembad. Bianca omschrijft het zwembad als fantastisch en zegt over de service: ‘Je kunt eten en drinken bestellen bij de ober die de hele dag langs loopt en je krijgt het netjes bij je bedjes bezorgd.’ Het relaxen wordt vergroot door de loungemuziek. Soms komt er zelfs een saxofonist spelen of vindt er een modeshow plaats.

De hotelkamers in Hotel Caserio Gran Canaria zijn erg netjes. De ene vakantieganger schrijft dat de kamer groot is, terwijl de andere vakantieganger het tegenovergestelde vindt. Over een aantal dingen zijn jullie het in ieder geval eens. De badkamer is groot en modern, de hygiëne is top en de bedden zijn erg goed. Je kunt tijdens je vakantie in Hotel Caserio Gran Canaria gewoon je favoriete programma volgen, want de televisie op je kamer ontvangt Nederlandse zenders. De hotelkamers aan de ene zijde hebben zeezicht. Verblijf je in een hotelkamer aan de andere zijde? Dan kijk je uit over de bergen.

Het eten in Caserio Gran Canaria is prima. Familie von Kriegenbergh heeft toch een verbeterpunt: ‘Het enige minpuntje wat ik kan bedenken is dat ik de lunchkaart niet bijzonder lekker vond.’

Ligging

De meeste vakantiegangers die in Caserio Gran Canaria verbleven kwamen hier om te genieten van de zon en de rust. Veel zien en doen in de omgeving sloegen zij liever over. Hotel Caserio Gran Canaria heeft dan ook een rustige ligging. Het hotel ligt net buiten het rumoerige centrum van Playa del Inglés. Wil je het bruisende centrum van deze badplaats toch eens bezoeken? Het ligt nog geen drie kilometer verderop. Tip: je vindt hier de leukste terrasjes!

Het strand ligt op slechts 150 meter afstand van het hotel. Je kunt hier een bed en parasol huren om een dag te genieten van de Spaanse zon.

Ben je ook toe aan een relaxvakantie onder de zon in dit Adult Only Hotel? Let’s go!

138 reviews over Hotel Caserio

• 5Christel12-10-2019

Al bij al leuke week, maar niet voor herhaling vat

Goed Hotel - vriendelijk personeel - supermarkt letterlijk recht tegenover - buiten eten mogelijk , wel wachten tot tafeltje vrij komt - na een week begint eten te vervelen - locatie niet zo interessant (trieste buurt (passé) - redelijk ver van strand, veel trappen te doen) - liften in hotel klein en traag - wij zaten op 8ste verdieping met zeezicht en zicht op Maspalomas, wat wel leuk was qua zicht en bereikbaarheid dakterras - kamer voldoende, airco echter minimaal. Avondanimatie pover - fitness niet zo interessant omdat geruime tijd zon erop staat, geen airco en in’t zicht van het restaurant! Op benedenverdieping kakerlakken gedetecteerd.

• 8LdeGroot06-10-2019

Aanrader

Boven verwachting mooi hotel. Strak en schoon. Een supermarkt aan de overkant van de straat en op loopafstand van het strand én het centrum. Schone en moderne kamer. Wel gehorig. De bedjes bij het zwembad hebben dikke kussens en liggen heerlijk. Geen last gehad van 'handdoekje leggen'. De sportschool was netjes met goede apparaten van Technogym. Wij hadden alleen ontbijt, veel keus en om de dag verse smooties. Al met al een aanrader.

• 6Henk04-10-2019

Steriel en kil maar zeer efficiënt

In dit hotel is alles wit of chroom. Wel schoon. Eten is voldoende, wel elke dag vrijwel hetzelfde buffet. Ontvangst bij receptie is ook zakelijk en kil. De meeste personeelsleden zouden er goed aan doen een hopitality training te volgen. Er zijn overigens wel uitzonderingen. Een enkeling lijkt wel geinteresseerd in de gast. De barman doet echt zijn best er voor iedereen een feestje van te maken. Voorzieningen ook voldoende. Er is entertainment maar deze wordt ook in een witte steriele ruimte verzorgd.

Met vrienden

• 6Huib07-09-2019

Het was het allemaal net niet.

Mooi, modern hotel. Alles in het wit met koud ledlicht. Slechts 2 kleine liften. Schoon. Perfecte ligging. Ontbijt prima, diner zo-zo, bedienend personeel grote eetzaal efficient, Incheck door bijzonder onvriendelijk persoon, zijn welkomstwoorden: "paspoort, creditcard, lift daar". We moesten borg betalen. Weinig sfeer, niet geschikt voor kinderen. Zwembad kan vanaf 2 kanten vanaf straat vrij bekeken worden, niet echt prive. Voor mij geen 4 sterren waard.

Met oudere kinderen

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Henk Wijnbeld15-04-2019

Stijl en klasse onder één dak........

Geen kinderen Super service Zeer goed eten Mooie kamers Erg vriendelijk Stijl en klasse onder één dak

• 9Tineke Wijnbeld06-04-2019

Mooi 50+ hotel

Stijl en klasse , kleinschalig ouders only

• 10Elly Laan30-01-2019

zo genieten!

Een prachtig hotel! Goede ligging, net buiten de lawaaizone :) . Ontzettend vriendelijk personeel. De verdiepingen 6 t/m 8 aan de voorzijde hebben het mooiste uitzicht op de zee. De lagere verdiepingen aan de voorzijde hebben het zwembad als uitzicht. Aan de achterkant heb je zicht op de bergen. Wij zaten op de 7e aan de voorzijde en werkelijk een super locatie!. Geen grote kamers maar wel heel netjes, schoon en mooie ruime badkamer! Heerlijk ontbijt en heel veel keus. Het dakterras met de heerlijke grote 2 persoons bali-bedden maken het wel heel bijzonder. De jacuzzi is ook zo lekker na een lange wandeling. En een leuk barretje op het dakterras. Nadat je door 2 klapdeurtjes gaat kom je op het terras voor naturisten. Ook daar heerlijke bali-bedden en altijd genoeg bedden om heerlijk te zonnen met mooi uitzicht op zee.Douche aanwezig . Cocktailtje bestellen en je waant je als god in Frankrijk, maar dan in Spanje. Een echte aanrader.

• 2018
    9vd Linden29-11-2018

Zeker een aanrader!

Super hotel met een goede ligging .

• 8Ron Terstall15-11-2018

Fijn Hotel

Geweldig Hotel, vriendelijk personeel,mooie kamers,ontbijt goed .avond eten ook goed veel keus

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Charlotte Bouwmeester16-10-2018

fijne vakantie gehad

Bij aankomst ingecheckt in het duits, zeer vriendelijke personeel wij kregen bij aankomst een welkomstcocktail en zodra we deze op hadden konden we naar onze kamer zeer ruime kamer met goed liggende bedden en zeer schoon het hotel word iedere dag schoongemaakt verder over de service van het personeel perfect leuk een dakterras met jacuzzi en s avonds heerlijke shows en live muziek perfecte ligging alleen niet naar playa del ingles zelf gaan maar linksaf via de tropical naar playa del veril zeer mooi strand en zelfs een stukje prive strand zelf het eiland een beetje ontdekt kameel gereden zeer leuk en gaan rechtstreeks bussen heen en mooie natuur onderweg gezien nog naar allisios geweest dit was klein maar fijn kortom een leuke vakantie gehad en we raden het andere mensen graag aan en komen graag nog een keer terug en het hotel bedankt voor de service en de fles bubbels (wegens verjaardag)

9 tips over Hotel Caserio

• Jolien Beerens, 12-09-2013

Huur een auto om het eiland te verkennen! Het verhuurbedrijf dat met het hotel samenwerkt, verhuurt auto's voor 190 euro per week, verzekerd en onbeperkt in kilometers! Gran Canaria is een prachtig eiland dus zeker een aanrader!

• johan, 19-09-2013

Wacht niet met je tip/fooi tot eind van je verblijf maar geef meteen waardering voor de mensen hun werk en je zal zien dat 5€ er uiteindelijk 500€ lijkt.

• peter_v, 18-05-2013

Wifi op kamer betalen is af te raden want zeer slecht. Het alternatief is een draagbare router 3G aan 6EUR/dag tot 500MB/dag, en dit gaf overal een prima ontvangst zowel in kamer als op het strand.

3 vragen over Hotel Caserio

• Iris, 15-08-2017

Handdoekservice

Kan iemand mij vertellen of er ook een handdoekservice in dit hotel aanwezig is. Zo ja, is deze gratis of zijn hier kosten aan verbonden.

• Dani, 25-08-2011

ontbijtzaal

Is het mogelijk om bij het ontbijt buiten te zitten ? of is dit enkel binnen in zaal te doen

ko, 01-12-2011

altijd zowel s'ochtends als s avonds., maar wel op tijd komen anders moet je in de eetzaal eten.

• Therese, 19-07-2011

draadloos internet

Weet iemand of er draadloos internet in het hotel aanwezig is? Is dit gratis? Zo nee, wat zijn dan de kosten?

Dani, 24-10-2011

de kosten weet ik niet precies want ik was hier niet echt in geinteresseerd, ik heb geen computers zien staan, wel hebben ze wifi die per dag te betalen is, maar dit leek me niet zo goedkoop.

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Eten en drinkenBrunch, Diner
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand12 minuten lopen, 150 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenChinese, Duits, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Japans, Spaans, Steaks, Sushi, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk