Hotel Caserio

120 reviews over Hotel Caserio in het Nederlands

Heerlijk genoten!!

Nathalie
18-4-2018

Heel mooi en net hotel. Hotel is nog niet zo lang gerenoveerd en ziet er echt heel strak uit. Ontbijt en diner waren van prima kwaliteit, lunchkaart viel ons iets tegen.

Heerlijke bedjes bij het zwembad, hele schone kamers en mooi uitzicht. Wij zaten op de 7e verdieping met zeezicht. Personeel was erg vriendelijk, toen wij vroeg aankwamen, mochten wij nog aanschuiven bij het ontbijt. Laatste dag gingen wij pas laat in de middag weg en toen mochten we nog een kamer gebruiken om ons op te frissen. Wij gaan zeker nog een keer terug naar dit hotel!

Fantastisch, kom zeker terug voor t hotel.

Fam. Von Kriegenbergh
3-4-2018

Dit is een top hotel. Alles was goed.

We waren maar 4 dagen hier met de Pasen maar kom zeker terug.

Het is modern en hip maar rustig. heerlijke bedjes bij zwembad en genoeg ook. Dikke matrassen en zwembad is perfect. Handdoeken service en drankjes worden gebracht. Geen chagrijnig personeel. Behulpzaam en spreken goed Engels. Kamers prima. Lekkere bedden mooie badkamer. Zelfs nl televisie. Balkon prima. Ontbijt prima. Veel keus en leuk hip ingericht. De hele dag door lekkere lounche muziek overal. Geen irritante house of hardrock. We kregen zelfs een modeshow tussendoor en een saxofonist. Het enige minpuntje wat ik kan bedenken is dat ik de lunch kaart niet bijzonder lekker vond.

Het eiland zelf niet bekeken alleen uiteten geweest.

Persoonlijk vind ik het eiland niet veel aan maar wij kwamen er voor de zon.

Heerlijk toeven!

Marij
29-1-2018

Fijn hotel, vriendelijke medewerkers bij de receptie. We mochten nog aan het ontbijt deelnemen, nadat we ingecheckt hadden om 10.00 uur. De kamers zijn modern ingericht, fijne bedden en een lekkere inloopdouche. Halfpension was goed, jammer dat er al een half uur voor afloop niet meer aangevuld wordt.

Prima hotel

Theo
11-12-2017

Functionele en schone kamers met een balkon met veel privacy. Vriendelijk personeel. Uitstekende ontbijt- en dinerbufetten. Centrale ligging, dichtbij boulevard.

Het “handdoekje leggen” werd niet tegen gegaan waardoor vaak geen plaats aan het zwembad. Op het dakterras wel altijd plek.

Mooi kleinschalig hotel

jacques Gielen
19-11-2017

Mooi hotel met een moderne uitstraling. Fijne kamers met inloopdouche. Vriendelijk personeel. Goed ontbijt en diner. Fijn dakterras voor eventueel naakt te zonnen. Enigste minpuntje vonden wij dat er niet op werd toegezien dat er bij het diner gasten met een korte broek in restaurant kwamen eten.

Prima Hotel en voor herhaling vatbaar .

Har & Mar
27-3-2017

Het Hotel ligt in een omgeving waar genoeg te doen is , het eten is okay en de bediening is goed , super aardige mensen .

Bij de wandelboulevard is ook een lift aanwezig zodat er geen trappen naar het strand moeten worden genomen .

Nooit meer

Boudewijn & Ida
2-2-2017

Dit hotel werd volledig genoveerd maar oogt nu als een ziekenhuis.

Vele klanten, die hier jaren kwamen zeggen dat het vroeger veel beter was maar dat kunnen wij niet nagaan. Idem dito wat betreft het eten.

Nieuw sinds januari 2017 is dat in dit hotel je kredietkaartnr of 150 euro moet gegeven worden bij intekening. Nooit meegemaakt in Gran Canaria.

De directie liegt als ze zegt, dat dit sinds nieuwjaar een nieuwe regeling is op Gran Canaria. Dit is in geen enkel ander hotel het geval.

In ons geval betekende dit - terwijl wij ALL IN hadden - een koude douche.

Ons handgeld werd voor 1/3 afgenomen. Men krijgt dit wel terug op het einde, maar tijdens de vakantie kan men vele dingen niet doen

Dit is geen 4 sterren waard. De wellness is alleen maar een saunacabine van 3 op 3m zonder douche of dompelbad. Men moet aan het zwembad gaan douchen. Er zijn geen kapstokken. De animatie is zeer basic.

Alles wijst in dit hotel op een crisismanagement.

Wij hoorden van zeer vele toeristen, die er duidelijk al jaren kwamen dat het nu hun laatste keer was.

Oude reviews (archief)

wij waren hier van 13 t/m 20 oktober met vier volwassenen en hebben een fantastisch verblijf gehad bij caserio. al het personeel is heel vriendelijk en erg behulpzaam. iedere ochtend en avond gevarieerd en lekker eten. het zwembad is zeker vijf sterren waard, geen plastic stoeltjes maar zeer luxe ligbedden. wij hadden een familie kamer omdat we met vier volwassenen waren. de kamer was zeer netjes en werd dagelijks schoongemaakt. ook de handdoeken op de kamer werden dagelijks vervangen.wij sliepen op een slaapbank wat goed te doen was en onze volwassen kinderen in de boxspring bedden die heerlijk lagen. op de twee kamers hingen grote televisies waarop ook RTL 4 te ontvangen was. iedere ochtend en avond was er animatie wat half overdekt en half buiten gegeven werd en heel goed was. badhanddoeken voor bij het zwembad kan je bij de receptie vragen zodat je zelf geen eigen badhanddoeken hoeft te gebruiken. het uitzicht vanuit de jacuzzi op het dak terras is super. ook hier geen plastic rommel waar je op moet liggen, maar heerlijke ligbedden. kortom, een verblijf hier is zeer zeker aan te bevelen.

Perfecte reis

Ronny B
5-9-2016

Goeie service, lekker eten, gezellige buitenbar en goeie ligging.

Prachtig net gerestaureerd hotel

Kees
29-7-2016

15 juli aangekomen, waren de eerste gasten na een renovatie van 3 maanden.

Ziet er in 1 woord geweldig uit.

Eten goed, kamers mooi.

Airco op de kamer werkte matig.

Mooi zwembad en goede entertain.

Vriendelijke bediening.

Met dakterras voor perfect uitzicht.

Stranden in omgeving valt tegen, donker lava zand en lange trappen naar strand.

We hebben een aantal aanbieders voor Caserio voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Caserio in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Caserio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Caserio scoort een 8.09 uit 10 op basis van 126 reviews.