Hotel Caserio

Hotel aan zeeWeer vandaag23°17°
Hotel Caserio
8,4

Omschrijving
Hotel Caserio ligt op Gran Canaria in Spanje. Hier word je hartelijk ontvangen met een welkomstcocktail, waarna je intrekt in je ruime kamer met goed bed. Er is een dakterras met jacuzzi en ‘s avonds geniet je van live-muziek of een show. Je wordt ook op je ligbedje bij het zwembad bediend. Gelegen vlakbij meerdere winkelcentra.

125 reviews over Hotel Caserio in het Nederlands

Zeker een aanrader!

vd Linden,
29-11-2018

Super hotel met een goede ligging .

Fijn Hotel

Ron Terstall,
15-11-2018

Geweldig Hotel, vriendelijk personeel,mooie kamers,ontbijt goed .avond eten ook goed veel keus

fijne vakantie gehad

Charlotte Bouwmeester,
16-10-2018

Bij aankomst ingecheckt in het duits, zeer vriendelijke personeel wij kregen bij aankomst een welkomstcocktail en zodra we deze op hadden konden we naar onze kamer zeer ruime kamer met goed liggende bedden en zeer schoon het hotel word iedere dag schoongemaakt verder over de service van het personeel perfect leuk een dakterras met jacuzzi en s avonds heerlijke shows en live muziek perfecte ligging alleen niet naar playa del ingles zelf gaan maar linksaf via de tropical naar playa del veril zeer mooi strand en zelfs een stukje prive strand zelf het eiland een beetje ontdekt kameel gereden zeer leuk en gaan rechtstreeks bussen heen en mooie natuur onderweg gezien nog naar allisios geweest dit was klein maar fijn kortom een leuke vakantie gehad en we raden het andere mensen graag aan en komen graag nog een keer terug en het hotel bedankt voor de service en de fles bubbels (wegens verjaardag)

WTC.nl

Mooi hotel met verbeterpunten.

Jeroen,
6-10-2018

Het hotel ziet er goed uit. Renovatie is visueel goed gelukt. Zwembad is echt fantastisch. Heerlijke ligbedden. Wel jammer dat reserveren van bedden wordt toegestaan. Is echt niet nodig. Bedden genoeg.

Handdoeken-beleid zwembad: deze mogen alleen om 18:00 ingewisseld worden voor kaartjes. Om 10:00 mag je deze tegen inlevering van kaartjes weer ophalen. Mocht je dus eerder aan het zwembad of strand willen liggen heb je geen of een gebruikte handdoek. Overdag omwisselen voor een schone handdoek gaat gewoon niet. De lifeguard geeft geen verklaring..Dat zijn de regels! 😡 Niet echt vriendelijk en ongastvrij. Ook bij de receptie kon de broer van Toni geen uitleg geven. Hij kon wel vertellen dat ik even goed naar hem moest luisteren.Echt niet normaal. Heel belerend. Het gevoel gast te zijn was helemaal verdwenen. Wat een arrogantie! Zeer ongastvrij. Zelfs de andere collega’s van de receptie boden hier later excuses voor aan.

Fantastisch! Echte aanrader!

Bianca,
30-9-2018

Prachtig net en schoon hotel. Ziet er prachtig uit. Hotelkamers zijn prima met heerlijke bedden en kussens. Zwembad schoon en netjes. Zonnebedden perfect geen handdoekje leggen. Na ontbijt kun je gewoon een plekje zoeken. Je kunt eten en drinken bestellen bij de ober die de hele dag langs loopt en je krijgt het netjes bij je bedjes bezorgd. Goede ligging. Gezellige shopping centrums dichtbij. Een en al gezelligheid met gezellige eetgelegenheden en cafés. Vriendelijk personeel. Eten is prima. Wordt tot het laatst gewoon bijgevuld. Echte aanrader!

Heerlijk genoten!!

Nathalie,
18-4-2018

Heel mooi en net hotel. Hotel is nog niet zo lang gerenoveerd en ziet er echt heel strak uit. Ontbijt en diner waren van prima kwaliteit, lunchkaart viel ons iets tegen.

Heerlijke bedjes bij het zwembad, hele schone kamers en mooi uitzicht. Wij zaten op de 7e verdieping met zeezicht. Personeel was erg vriendelijk, toen wij vroeg aankwamen, mochten wij nog aanschuiven bij het ontbijt. Laatste dag gingen wij pas laat in de middag weg en toen mochten we nog een kamer gebruiken om ons op te frissen. Wij gaan zeker nog een keer terug naar dit hotel!

Fantastisch, kom zeker terug voor t hotel.

Fam. Von Kriegenbergh,
3-4-2018

Dit is een top hotel. Alles was goed.

We waren maar 4 dagen hier met de Pasen maar kom zeker terug.

Het is modern en hip maar rustig. heerlijke bedjes bij zwembad en genoeg ook. Dikke matrassen en zwembad is perfect. Handdoeken service en drankjes worden gebracht. Geen chagrijnig personeel. Behulpzaam en spreken goed Engels. Kamers prima. Lekkere bedden mooie badkamer. Zelfs nl televisie. Balkon prima. Ontbijt prima. Veel keus en leuk hip ingericht. De hele dag door lekkere lounche muziek overal. Geen irritante house of hardrock. We kregen zelfs een modeshow tussendoor en een saxofonist. Het enige minpuntje wat ik kan bedenken is dat ik de lunch kaart niet bijzonder lekker vond.

Het eiland zelf niet bekeken alleen uiteten geweest.

Persoonlijk vind ik het eiland niet veel aan maar wij kwamen er voor de zon.

Heerlijk toeven!

Marij,
29-1-2018

Fijn hotel, vriendelijke medewerkers bij de receptie. We mochten nog aan het ontbijt deelnemen, nadat we ingecheckt hadden om 10.00 uur. De kamers zijn modern ingericht, fijne bedden en een lekkere inloopdouche. Halfpension was goed, jammer dat er al een half uur voor afloop niet meer aangevuld wordt.

Prima hotel

Theo,
11-12-2017

Functionele en schone kamers met een balkon met veel privacy. Vriendelijk personeel. Uitstekende ontbijt- en dinerbufetten. Centrale ligging, dichtbij boulevard.

Het “handdoekje leggen” werd niet tegen gegaan waardoor vaak geen plaats aan het zwembad. Op het dakterras wel altijd plek.

Mooi kleinschalig hotel

jacques Gielen,
19-11-2017

Mooi hotel met een moderne uitstraling. Fijne kamers met inloopdouche. Vriendelijk personeel. Goed ontbijt en diner. Fijn dakterras voor eventueel naakt te zonnen. Enigste minpuntje vonden wij dat er niet op werd toegezien dat er bij het diner gasten met een korte broek in restaurant kwamen eten.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Caserio in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Caserio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.