Hotel Bull Eugenia Victoria & Spa

Hotel Bull Eugenia Victoria & Spa

7.8Goed

Spanje, Gran Canaria, Playa del Inglés

Je kunt vanaf nu meer dan 8.300 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 399p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.8Goed

• Animatie
  • Sauna

Algemene informatie Eugenia Victoria Hotel

Eugenia Victoria is een hotel van hotelketel Bull dat helemaal gericht is op Nederlandse gasten. Hier vier je dan ook vakantie met veel landgenoten. Buiten het hoogseizoen is dit een populair plekje onder 60-plussers. Toch vieren gezinnen met kinderen hier ook graag vakantie. De animatie is namelijk erg leuk voor de kids. Waar verdere enthousiast reacties over zijn in het Eugenia Victoria hotel? Dat is het vriendelijke en behulpzame personeel. Sommige van het praten ook Nederlands. Benieuwd of dit hotel iets voor jou is? Lees met ons mee.

Faciliteiten van het hotel

In Bull Eugenia Victoria Spa verblijf je all inclusive. Het eten is goed en tijdens het diner is het erg gezellig. Elke avond speelt er namelijk een live-band. Dat dit hotel zich richt op Nederlanders blijkt ook tijdens de lunch. Je kan in de middag broodjes frikandel, kroket en worst halen. Voor zo’n snelle hap hoef je je plekje bij het zwembad niet af te staan, want je haalt je Nederlandse snack gewoon bij de poolbar. Al is er volgens jullie altijd wel een ligbed vrij in de tuinen rondom het zwembad.

Houd je van wellness? Dan zit je goed in Bull Eugenia Victoria Spa. Je kunt hier gratis naar de ondergrondse wellness. Zo begin je je dag goed. Daarna kun je van de zon gaan genieten. Naast in de tuinen kun je ook een kleurtje opdoen op het dakterras van Bull Eugenia Victoria. Reviewer Beullens B. vindt dit dakterras een groot pluspunt. Je kunt hier ook bubbelen in de jacuzzi.

De hotelkamers in Bull Eugenia Victoria zijn ruim en netjes. Deze worden elke dag schoongemaakt. Hou er rekening mee dat je geen airconditioning hebt. Je hebt wel een waaier en wanneer je die aan laat staan heb je weinig last van de hitte. De meeste hotelkamers zijn gerenoveerd en sindsdien modern ingericht.

Ligging van het hotel in Playa del Inglés op Gran Canaria

Hotel Eugenia Victoria ligt in het bruisende Playa del Inglés. Hier vind je genoeg winkeltjes die je binnen een paar passen bereikt. Maar dit is niet alleen een hotspot om te winkelen, gezellig is het hier ook. Reviewer Danya op der Heijde ging naar het Heineken cafe, dat zich op loopafstand van Bull Eugenia Victoria Spa bevindt. Gezelligheid is hier gegarandeerd.

Wil je ook kennis maken met de natuur op Gran Canaria? Bezoek eens een natuurpark, want die zijn er in de nabije omgeving genoeg te vinden. Dunas de Maspalomas is een aanrader. Wat dacht je bijvoorbeeld van een ritje op een quad door de woestijn?

• Ook het strand kun je te voet bereiken. Na 15 minuten wandelen rol je je handdoek uit op het zandstrand. In het hoogseizoen is het strand van Playa del Inglés wel druk. Vind je het te warm om te lopen? Stap dan in de shuttlebus vanaf Bull Eugenia Victoria.
  • Direct gelegen in Playa del Inglés, in de oudste badplaats van Gran Canaria: Maspalomas.
  • Het vliegveld ligt op ongeveer 30 kilometer afstand.

Ben je enthousiast over Eugenia Victoria? Vergelijk aanbieders en boek je vakantie.

2502 reviews over Hotel Bull Eugenia Victoria & Spa

• 10Dirk17-03-2020

Super schoon en vriendelijk hotel

Vriendelijk hotel, personeel erg gastvrij en behulpzaam. Veel gasten die jaarlijks terugkomen. Er is heel veel aandacht voor schoonmaak, niet alleen de kamers maar in het gehele hotel. Ondergronds is een prachtige spa met sauna. Ik zie af en toe wat slechte recensies. Een aantal punten is verbeterd, er is nu bv wel een AED aanwezig. De jam komt nu uit een pompje om afval te beperken. Wij vonden het voor een 3 sterren hotel bijzonder luxe en verzorgd.

Gereisd met vrienden in maart 2020

• 7Vaste klant18-02-2020

Fijn gemoedelijk hotel

Koud in de eetzaal door de airco .avond eten slechter .slecht aangevulde bakken niet alles was warm soms geen borden bestek enzo was slechter dan alle voorgaande jaren . Tassen werden gevuld tijdens ontbijt voor half pension gasten die geen middag eten hebben zou wel eens beter op gelet kunnen worden .gewoon geen grote tassen de eetzaal mee te nemen die mensen verblikken en blozen echt niet vind het niet kunnen . Positief is dat er geen buiten gasten meer in het hotel mogen komen zo is er ruimte zat voor de hotel gasten. Gemoedelijke sfeer in het hotel goed en erg vriendelijk personeel .

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 2019
    8Marthi25-12-2019

Terug naar Playa de Inglés

Wij zijn net terug van een weekje Playa de Inglés, het was super goed weer alleen s'avonds fris, maar niet gek voor de tijd van het jaar. Het hotel was een ontmoetingsplaats voor mensen en zeker ouderen die er al jaren komen merkten wij, en dat zegt al genoeg. Wij zaten op de 7 de verdieping, geen probleem maar de lift had regelmatig kuren, maar ze waren alles aan het opknappen merkten wij dus de lift kwam ook nog wel aan de beurt.De kamers zijn best groot, MAAR zonder arco, en dat was toch wel warm, vooral s'nachts....en geen koffie en thee faciliteiten op de kamer dus voor elk drankje naar beneden, niet leuk, dus neem een waterkoker mee. Het eten was goed, niet zoals bij een RIU zoals wij gewend zijn maar genoeg keus.Mij viel wel op dat Playa de Inglés niet zo leuk wat winkels en vertier is meer als 12 jaar geleden, toen was ik hier met mijn dochter. Dus dit was voor mij toch de laatste keer Canarische eilanden....jammer

Gereisd met partner in december 2019

• 9Janske20-12-2019

Goed hotel

Weer genoten van het hotel, alleen jammer van de aircondition in de eetzaal. Was erg koud. Maar gelukkig was het buiten beter

Gereisd met partner in december 2019

• 7Wil de boer07-12-2019

Fantastisch hotel ondanks wat minpunten

Het is een mooi hotel met mooie grote kamers grote tuin met volop ligbedden. Goed tot redelijk eten. Op de dag kun je op verschillende plekken eten , van snacktent tot ala carte op het terras .alleen is de gerenoveerde eetzaal erg koud door de vele airconditioning in het plafond.dus een vest is aan te bevelen,ivm het plastic afval zijn er geen cupjes boter en jam maar losse boter en pompjes jam het nadeel is dat er geen schaaltjes staan waar je de jam of boter in kan doen.maar wij hebben het altijd naar ons zin en gaan elk jaar weer terug.

Gereisd met partner in november 2019

• 8Wiebe en Mascha Tolsma.27-11-2019

Prima hotel.

Prima hotel, hier nu met tussenpozen, voor de 4e keer geweest. Eetzaal mooi gerenoveerd met prima eten. Super vriendelijk personeel. Velen spreken ook Nederlands. Kamers worden goed schoongemaakt en ook met een natte mop gedweild. Regelmatig schone handdoeken en bedverschoning. Iedere avond gezellige muziek van 20.30 uur tot 23.30 uur. op het buitenterras. Goede fitnessruimte met zelfs douchegelegenheid. Ook de wellness is mooi zeker als het weer iets minder zonnig is. Moet overigens wel in sommige baden wat nieuwe (mozaïek) tegeltjes in geplakt worden. Ook de shuttlebus naar het strand van Playa del Ingles en Maspalomas, rijdt regelmatig heen en terug. Verder vinden wij het geheel beter dan het in vorige jaren is geweest.

Gereisd met partner in november 2019

• 10fam Groen21-10-2019

Voor de 8ste keer naar Eugenia geweest, het was weer geweldig, mooie ruime kamer, schoonmaak top, elke dag schone handdoeken. De eetzaal is vernieuwd, maar het is er nog steeds veel te druk, het buffet staat het zelfde, je loopt elkaar vaak in de weg, gelukkig kan je buiten eten, als er plek is. Maar dat is ook het enige wat minder is, het eten is goed. Voor ons bied dit hotel alles wat wij willen, leuk peroneel, groot zwembad. In oktober genoeg bedjes bij het zwembad. Wij gaan snel weer boeken voor juni, en oktober.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 4Manuela Moran13-10-2019

niet voor herhaling vatbaar

Teleurstellende vakantie achter de rug. Het hotel heeft duidelijk van mijn pluimen verloren, totaal zijn prijs niet waard. Touroperator heeft ons deze vakantie verkocht als een 4 sterren hotel, maar het hotel heeft blijkbaar een ster verloren begin 2019. Eten was lekker, voldoende variatie en personeel ook vriendelijk. Hygiëne echter is een groot werkpunt: terras en aan het zwembad wordt er NIET gekuist (plakkerige vloer), kamers worden zeer oppervlakkig geveegd (niet met nat, ook douche werd niet gereinigd), handdoeken worden niet altijd vernieuwd. Je moet ook betalen voor het gebruik van de kluis in je kamer en voor handdoeken aan het zwembad. Wij hadden een vernieuwde kamer, maar de badkamer was nog oud. Er is geen airco in de kamers, enkel een ventilator. Ik zou er niet graag in augustus willen verblijven …..

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 8Kim09-10-2019

deze keer minder

dit is de 3de maal dat we naar hier komen. deze keer was de minste van allemaal. het eten was altijd hetzelfde, geen goede kwaliteit... restaurant is wel mooi verniewd. deze keer ook maar om de 2 dagen handdoeken gekregen, de voorbije jaren was dit elke dag. met meerdere mensen daar gesproken en die kregen allemaal elke dag verse handdoeken. de receptie aangesproken en een kort antwoord gekregen dat dit altijd zo is en dat de andere mensen dit zeggen om ons op te jennen.... :-/ ze waren bezig met schilderwerken in de gang waardoor er vanaf smorgens veel lawaai was in de gang.... de bar vond ik dit jaar veel aangenamer, een maitre was niet aanwezig tijdens ons verblijf waardoor het personeel lachte en vriendelijk was; wel een oudere maitre die paar keer langskwam, naar je leeg glas keek en doorliep. op een moment stond 1 meisje alleen aan de bar terwijl hij fotos stond te trekken met een groep.....ondanks toch super vakantie gehad!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10joke Konings08-10-2019

Geweldig een aanrader

Het was een geweldige verblijf bij eugenia Victoria gran ganaria heerlijk gegeten mooi verblijf en een aanrader je komt er niks te kort lieve personeel kamers op en top schoon echt een verblijf om weer terug te gaan

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter