Hotel Bull Escorial & Spastersterster

Contact

969 reviews over Hotel Bull Escorial & Spa

• 10Aukje Wapstra13-01-2020

Super hotel

Super goed hotel, heerlijk eten, schone kamer, vriendelijk personeel. Centraal gelegen.

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 7L. & M.10-01-2020

Gewoon GOED !

Positief: Pas gerenoveerd hotel, heel netjes, met een centrale ligging in Playa del Ingles. Op een wandelafstand van het strand en hoge duinen, langs een heel lange en mooie promenade. Vriendelijk personeel, receptie, bar en restaurant. Mooi binnenzwembad, Spa en wellness, grote moderne fitness ruimte ( 5 sterren ). Voor herhaling vatbaar indien de negatieve punten opgelost worden zodat dit hotel met een 4de ster kan pronken! Negatief: Simpel gevarieerd eten met een te trage aanvulling van de schotels aan het buffet. All-in, maar een flesje water kost telkens 1 euro. Te weinig personeel om af te ruimen, zowel in het restaurant als aan de bar. Men moet zelf zijn drank aan een drukke bar gaan halen. Avondanimatie in een veel te kleine ruimte aan de receptie. De bowling bestaande uit twee lijnen zou beter passen in een kleuterschool.

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 2019
    9Ineke Rendering08-11-2019

Prima hotel

Prima hotel, schoon en heerlijk eten, erg veel afwisseling. Mooie ruime kamers, inloopdouche in de badkamer, kleine koelkast. Jammer dat er geen kofferbankje is. We hebben een prima week gehad wel apart dat er geen flessen water zijn, wel glazen water en je kunt je eigen fles( je) bijvullen. Anderhalve liter water kost in het hotel 1,50 euro, bij de spar aan de overkant 6 flessen water van anderhalve liter ongeveer 2,80 euro

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Etienne Goedertier22-10-2019

Onvergetelijk!!

Fantastisch verlof gehad! Ik ging op verassingsbezoek in het hotel, daar een ex - collega er werkt aan de receptie. Ze wist niet dat ik kwam en dus een hele onderneming om incognito daar te geraken. Via mijn booking was het niet mogelijk om een andere naam te gebruiken omdat alle namen dezlfde moeten zijn. Dan maar contact opgenomen met het hotel en zo kwam "Malcom X" aan op 31 augustus voor een verblijf van 8 dagen. Het weerzien was heel emotioneel (na 20 jaar)! Ik beleefde een heel toffe vakantie, met dank aan de goede service van het hotel. Kortom; alles was tip top. Als herrinering maakte ik een filmpje over het hotel dat in de media te vinden is....nog eens bedankt Bull Escorial & Spa, en tot volgend jaar!!

Alleen gereisd in september 2019

• 8S van Wijngaarden19-10-2019

Top Hotel

Top hotel en pas gerenoveerd hotel. Kamers worde elke dag schoon gemaakt. Erg vriendelijk personeel. Goed en gevarieerd eten. Super schoon. Super ligging. Je bent binnen 5 minuten op het strand en aan de boulevard (via steile trap.) Wij hadden een mooie kamer met balkon met uitzicht op zee en zwembad. Voor herhaling vatbaar!! PS er liepen soms wel kakkerlakken bij het zwembad

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Fam. Van Beest24-08-2019

Top hotel

van 10 aug t/m 21 aug. Genoten van de vakantie. Hotel was super. Eten top. Ook bij het zwembad genoeg te bestellen. Wij hadden All-inn. Nette kamer met tafelmodel ijskast. Fijne douche. Klein puntje was dat we de kamer voor 3 personen wat krap vonden. Personeel ook niks op aan te merken. Locatie ook goed. Wat ze hier ook goed onder controle hebben, is het handdoekje leggen en dan een halve dag naar het strand gaan. Daar doen ze hier dus niet aan mee. Ze halen dan ook direct de handdoeken weg. Goed geregeld. Zeer geslaagde vakantie en zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Sedigheh Farahani15-08-2019

perfect

Dit was tweede keer dat we naar deze hotel (Bul Escorial) gingen. Vriendelijke personeel, goede hygiëne en goede eten. Kortom herhaling vatbaar!!

Gereisd met partner in juli 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Marcella14-08-2019

Hele fijne vakantie gehad

Top hotel Vriendelijk personeel, nette kamers worde elke dag schoon gemaakt 👍, eten altijd warm alleen weinig variatie voor een moeilijk etend kind, maar kon tussen door z'n goed bijvullen aan t zwembad daar was in de middag echt genoeg keuze je kon alles bestellen. Entertainment in de avond was minder helaas, maar in de omgeving van t hotel genoeg barretjes en pleintjes waar genoeg vermaak was. Wij zijn geweest met een kindje van bijna 5 die heeft zich hier echt goed vermaakt in het zwembad buiten en in de ochtend tot 12 uur mocht er gebruik gemaakt worden van het binnenspa met een kind dit is zeker wel een aanrader. Ook ideaal taxi en bussen stoppen voor t hotel, pin automaat aan de overkant en supermarkt op steenworp dus echt alles bij de hand wat je nodig hebt op een vakantie Echt een hele fijne tijd weer gehad hier 👍👍👍

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9arjen06-08-2019

erg goed zeker de moeite waard

top hotel heel vriendelijk personeel eten goed animatie wat minder voor gezinnen met kleinere kinderen tot 10 jaar perfect voor gezinnen met iets oudere kinderen zal ik naar t bull eugenia gaan daar is meer te doen. maar met je bandje van escorial mag je ook hier van alle faciliteiten gebruik maken. wij hebben een top week gehad

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Ingrid27-07-2019

Prima hotel!

Prima hotel, uitzicht vanaf het balkon was alleen niet fraai, we keken op een drukke doorgaande weg, maar niet echt storend. Strand is best een stukje lopen, lange steile trap op en af, maar zeker de moeite waard! Bedjes met parasol kon je huren voor 5 euro p.p. Rond 17.30 wordt ineens wel abrupt je parasol weggehaald omdat ze gaan “ sluiten”. Helaas wordt er in dit hotel ook handdoeken op de bedjes gelegd, in eerdere revieuws had ik gelezen dat dat hier niet toegestaan werd, maar in de vroege ochtend waren de bedjes al “ gereserveerd”. Soms kwamen ze pas in de middag om op “ hun” bedje te gaan liggen, erg asociaal! Verder hebben wij een heerlijk verblijf gehad, kamers en hotel zeer schoon en netjes. Wij zijn een dagje met de taxi ( erg goedkoop en snel) naar aqualand geweest, maar dit was echt een tegenvaller, de entree is behoorlijk veel geld!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

54 tips over Hotel Bull Escorial & Spa

• fulioo, 31-10-2013

De markt in mogan op vrijdag is zeker de moeite waard, een hele grote markt in een mooi havenstadje.

• vakantieganger, 23-06-2014

Op de boulevard lopen regelmatig Afrikaanse vrouwen, vooral eind de middag en 's avonds die zich netjes excuseren, vervolgens heel vriendelijk een gesprek aanknopen waar je vandaan komt, over je vakantie e.d. Negeer deze vrouwen! Voor je het weet heb je een armbandje rond je pols en moet je betalen. Doe je dit niet, dan pakken ze het zelf wel inclusief camera, gsm enz.

• natasha, 09-03-2014

Puerto Rico en Mogan moet echt op je lijstje staan! Super mooi daar! Tevens het uitje met de Catamaran van Harry (Afrikat Catamaran Cruise) is echt een aanrader, de eigenaar is half Nederlands, half Australisch, maar zo gek als een deur! Roque Nublo is één van de hoogste punten van de Canarische Eilanden, zeker de moeite waard om een auto te huren en er heen te gaan!

107 vragen over Hotel Bull Escorial & Spa

• Ron Mahieu, 21-06-2019

1-persoonskamer

Sommige aanbieders bieden een 1-persoonskamer aan, wat mag ik mij hierbij voorstellen bij hotel Escorial.

• Jannet, 10-02-2019

Weg

Heb je ook erg last van de drukke weg als je in de tuin ligt. Bedankt voor reageren

jannet

• bibi, 30-01-2019

Siam waterpark

Weet iemand of er in augustus 2019 al begonnen word met bouw werkzaam heden Zit nu echt te twijfelen om te boeken , en of je er überhaupt last van gaat krijgen met graaf en hij werkzaamheden.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Soort gerechtenGlutenvrij

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkbenodigdheden, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats