Hotel Bull Escorial & Spa

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag20°14°
Hotel Bull Escorial & Spa
8,1

Omschrijving
Op het Spaanse eiland Gran Canaria vind je Hotel Escorial. Dit hotel is in 2018 gerenoveerd en dat zie je. Nieuwe, ruime kamers met inloopdouche en airco. Ook heb je overal in het hotel goede Wifi. In het restaurant staat er elke dag iets anders op het menu. Gelegen dichtbij het strand van Playa des Ingles en het winkelcentrum.

We hebben een aantal aanbieders voor Bull Escorial & Spa voor je op een rij gezet:

Kenmerken

920 reviews over Hotel Bull Escorial & Spa in het Nederlands

Wij komen terug!

Margreet,
17-1-2019

Heerlijk verblijf gehad, de kamer was schoon ruim en licht. Het eten was heerlijk, personeel achter de bali vrij zakelijk, maar goed die heb ik alleen gezien bij in en uit checken. Mooi zwembad, zoutwaterbad en relaxruimte. Dakterras met mooi uitzicht en tuin met 2 kleine baden, kortom de moeite waard! Wij komen terug

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Fantastisch hotel. Net gerenoveerd, super mooi

Aukje Wapstra,
16-1-2019

Mooi hotel. Goede ligging, mooie kamers, goed eten. Toppie

Gereisd met vrienden in januari 2019

Prima hotel

Leen en betty,
12-1-2019

Prima alles is gerenoveerd eten is goed Elke dag is anders ontbijt goed kamers zijn Ruim prima badkamer met stortdouche mooi zwembad spa wellness is een aan raader mooie tuin met ligstoelen en een goeie ligging van het hotel dicht bij het strand en winkes

Gereisd met partner in januari 2019

Prachtig mooi

Werner,
7-1-2019

Super goed eten en een fantastische vriendelijke bediening. Ook de wellness wat mooi daar.

Gereisd met partner in augustus 2018

Voor ons niet meer helaas

Anemoontje,
2-1-2019

Slechte ervaring met dit hotel omdat ze bij de receptie gewoon je paspoort gegevens kopiëren zonder dat je dat gevraagd wordt. Achter de balie hebben ze namelijk een scan apparaat verdekt opgesteld. Dit hotel boeken wij niet meer omdat de kans op identiteitsfraude dan wel heel groot is daar! Ze accepteren ook geen kopie die je zelf hebt gemaakt of willen je BSN nummer op hun kopie niet doorstrepen! Je wordt doodleuk geweigerd want je krijgt geen toegang tot het hotel of je kamer als je dit niet doet. Reisorganisatie doet hier niks aan en laat het gewoon toe.

Tevens verplichten ze je daar om een polsbandje te dragen (halfpension) die je niet meer afkrijgt dus je moet je hele reis hiermee zonnen, douchen, slapen etc.etc. Wederom is hun reactie als je dit niet omdoet kun je geweigerd worden bij binnenkomst of diner e.d.

Gevraagd of je dit niet gewoon kon tonen als hierom gevraagd wordt maar wordt wederom niet geaccepteerd!!

Gereisd met partner in december 2018

Hotel is absoluut 4 sterren waardig

Wil en Mieke,
26-12-2018

Waren vier jaar geleden al een keer eerder in dit hotel geweest. Ook toen was het prima bevallen. Na de verbouwing is het nog aanmerkelijk beter geworden. Prachtige kamer met goede bedden en een heerlijke inloopdouche. Service prima. Het eten is zelfs uitstekend te noemen. Zowel bij het ontbijt als bij het diner is er volop keuze en opmerkelijk genoeg bij het buffet is het eten ook nog warm. Wij hebben elke dag prima gegeten. Gelukkig is Playa del Ingles inmiddels behoorlijk gemoderniseerd. Kortom wij hebben een heerlijk vakantie gehad en kan dit hotel aan iedereen aanbevelen.

Gereisd met partner in december 2018

Een hotel met lekker eten in de kinderschoentjes

Michel Coertjens,
1-12-2018

Mooi, gemoderniseerd hotel, weliswaar niet erg groot. Vermits het hotel nog maar net gerestaureerd was, had ik wel het gevoel dat alles nog wat in de kinderschoentjes stond, voornamelijk bedoeld op de kamers dus. Bij aankomst kregen we een ruime familiekamer, maar er stond nog een werktafel en één of andere luidruchtige machine in de kamer. Na melding aan de receptie werd het direct weggehaald en kregen we een gratis fles cava aangeboden op de kamer. Allemaal goed & wel, maar na enkele nachtjes slapen merkte we dat de airco het niet echt goed deed op onze kamer... Ook kwam er een lek in het plafond, waardoor we een dag later helemaal naar een andere kamer moesten verhuizen.

Bijna helemaal vanboven in het hotel en ook een standaardkamer. Vandaar slechts 4 punten voor de kamers. Het grootste pluspunt aan dit hotel vond ik het erge lekkere eten, al kwamen wel regelmatig dezelfde gerechten terug... Zwembad en tuin prima.

Gereisd met vrienden in juli 2018

geweldig hotel.

Henk B.,
1-12-2018

Dit hotel is een aanrader,mooie kamers,vriendelijk personeel,prima keuken, voor elk wat wils,kortom wij komen hier zeker terug.

Gereisd met vrienden in november 2018

Aangenaam, kom zeker nog terug

Walter Verelst,
9-11-2018

De renovatie aan het hotel iss geslaagd. Eten goed. Minpunt je kan niet meer buiten eten. Te weinig plaats om buiten te zitten na het eten. Avondanimatie matig

En weinig plaats om de animatie te beleven. Voor mij toch een goed en leuk hotel

Gereisd alleenreizend in november 2018
Geboekt bijneckermann.nl

Geweldige vakantie gehad

esmee kuijpers,
20-10-2018

Erg leuk hotel . Ik was hier samen met mijn ouders. Alles was aanwezig wat wij in een vakantie zochten. Leuk personeel ook Nederlands sprekend . Hele mooie nieuwe kamers inloop douche en een grote ruime kamer . Zeker een aanrader. Het eten was goed elke dag een andere menu kaart. Ook ligt het hotel op een fijne plek . Dicht bij het strand en dicht bij leuke winkel centrums .

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bull Escorial & Spa in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bull Escorial & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.