Hotel Bull Escorial & Spa

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag22°18°
Hotel Bull Escorial & Spa
8,1

Omschrijving
Op het Spaanse eiland Gran Canaria vind je Hotel Escorial. Dit hotel is in 2018 gerenoveerd en dat zie je. Nieuwe, ruime kamers met inloopdouche en airco. Ook heb je overal in het hotel goede Wifi. In het restaurant staat er elke dag iets anders op het menu. Gelegen dichtbij het strand van Playa des Ingles en het winkelcentrum.

We hebben een aantal aanbieders voor Bull Escorial & Spa voor je op een rij gezet:

Laatste review

Mooi, gemoderniseerd hotel, weliswaar niet erg groot. Vermits het hotel nog maar net gerestaureerd was, had ik wel het gevoel dat alles nog wat in de kinderschoentjes stond, voornamelijk bedoeld op de kamers dus. Bij aankomst kregen we een ruime familiekamer, maar er stond nog een werktafel en één of andere luidruchtige machine in de kamer. Na melding aan de receptie werd het direct weggehaald en kregen we een gratis fles cava aangeboden op de kamer. Allemaal goed & wel, maar na enkele nachtjes slapen merkte we dat de airco het niet echt goed deed op onze kamer... Ook kwam er een lek in het plafond, waardoor we een dag later helemaal naar een andere kamer moesten verhuizen.

Bijna helemaal vanboven in het hotel en ook een standaardkamer. Vandaar slechts 4 punten voor de kamers. Het grootste pluspunt aan dit hotel vond ik het erge lekkere eten, al kwamen wel regelmatig dezelfde gerechten terug... Zwembad en tuin prima.

Kenmerken
All inclusive mogelijk
Animatie programma
Airco
Restaurant

914 reviews over Hotel Bull Escorial & Spa in het Nederlands

Een hotel met lekker eten in de kinderschoentjes

Michel Coertjens,
1-12-2018

geweldig hotel.

Henk B.,
1-12-2018

Dit hotel is een aanrader,mooie kamers,vriendelijk personeel,prima keuken, voor elk wat wils,kortom wij komen hier zeker terug.

Aangenaam, kom zeker nog terug

Walter Verelst,
9-11-2018

De renovatie aan het hotel iss geslaagd. Eten goed. Minpunt je kan niet meer buiten eten. Te weinig plaats om buiten te zitten na het eten. Avondanimatie matig

En weinig plaats om de animatie te beleven. Voor mij toch een goed en leuk hotel

Geweldige vakantie gehad

esmee kuijpers,
20-10-2018

Erg leuk hotel . Ik was hier samen met mijn ouders. Alles was aanwezig wat wij in een vakantie zochten. Leuk personeel ook Nederlands sprekend . Hele mooie nieuwe kamers inloop douche en een grote ruime kamer . Zeker een aanrader. Het eten was goed elke dag een andere menu kaart. Ook ligt het hotel op een fijne plek . Dicht bij het strand en dicht bij leuke winkel centrums .

Waanzinnig goed

Leen en betty,
27-9-2018

Het is een uitstekend hotel renovatie is een enorme voor uitgang alles is prima in orde badkamer is gelijk vloers voor iedereen bevordelijk

Het is altijd gezellig daar.

Ria,
27-9-2018

De renovaties zijn afgrond het is erg goed gedaan, was er erg tevreden over.

Ik kan eigenlijk niet zeggen wat is niet goed en wat wel.

Alles wat er word gedaan is wat je er zelf van maakt.

Doe je niets dan doe je niets .

Maar je kan aan alles mee doen als je dat wild.

Alleen de stoelen buiten zijn voor kleinere mensen veelte groot.

Kitty,
26-9-2018

Mooi hotel, gevarieerd eten. Vriendelijk personeel.

Zeker een aanrader!

Marlotte van den Berg,
20-9-2018

Je hebt een goede wifi verbinding overal in het hotel, ook buiten. De kamers zijn redelijk ruim opgezet en met een groot balkon. De kamers werden elke dag schoongemaakt. Airco is aanwezig op de kamer. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Op het dakterras heb je een prachtig uitzicht, jacuzzi en ligbedden, maar geen parasol.

Bij het zwembad lig je erg dik op elkaar, weinig privacy en weinig / geen bedjes vrij. Er wordt al vroeg begonnen met handdoek leggen en die blijven dan ook de hele dag bezet. De ligbedden in de tuin vonden wij veel prettiger, meer ruimte en ook daar heb je jacuzzi om af te koelen ( of je loopt naar het zwembad). Hier waren dan ook altijd wel een paar bedjes vrij. Het strand binnen 5 min. en het strand van playa del ingles 10 min.

1 minpunt; weinig zitjes bij de recreactie, en als je een plek hebt staan er pilaren in de weg. Ook buiten weinig tafeltjes, je moet op de ligstoelen van het zwembad zitten.

Heel aangenaam!

Nadia,
18-9-2018

De ligging, land en hotel was heel goed.. Het enige wat ik niet goed vond, waren de matrassen (lag niet comfortabel ) en kussens ook. In de ochtend steeds opstaan alsof we niet geslapen hebben. Tweepersoonsbedden met wielen zou ik niet aanhouden.

Ik zou dit hotel aanraden

Marielle,
3-9-2018

Top hotel! Nette (gerenoveerde) En ruime kamers, en genoeg te doen in de nabije omgeving. Hotel was groot en genoeg plekken op de bedjes bij het zwembad of de ligweide. Ook een leuke welness en speelhal in de kelder. Eten was goed maar kon vooral savonds iets gevarieerder. Ontbijt was prima. Zou hier zeker terugkomen

Bebsy

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bull Escorial & Spa in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bull Escorial & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.