Appartement Buenos Aires

Hotel aan zeeWeer vandaag24°17°
Appartement Buenos Aires
8,4

Omschrijving
Bij Appartement Buenos Aires tref je een gevarieerd gezelschap. Van gezinnen tot stelletjes en ouderen. Je hebt je eigen keuken waar je het hoognodige keukengerei vindt. Zelf een kopje koffie of thee zetten kan ook. En is er een zwembad. Alles op loopafstand vanuit Appartement Buenos Aires op Gran Canaria. Winkelcentrum Yumbo is 50 meter lopen.

114 reviews over Appartement Buenos Aires in het Nederlands

Schittert Hotel

H. van Dorst-Mieremet,
9-11-2018

Een leuk en gezellig hotel. We verbleven op basis van logies. In het appartement was alles aanwezig om een eenpansmaaltijden klaar te maken. Is centraal gelegen. Openbaar vervoer is op loopafstand. Veel winkeltjes is ook op loopafstand. Personeel altijd vriendelijk en aardig, willen je overal meehelpen waar nodig. Waar ik mij wel aan ergerde was het claimen van de ligbedjes bij het zwembad.

PS pinnen op Gran Canaria is niet gratis. Om geld uit de automaat te halen kost geld, varierend van euro 1,50 tot 2,75

Al met al was het een heerlijke vakantie en we komen zeker nog een keer terug

Fantasische vakantie gehad

hadewiech,
8-11-2018

uitjes veel wandelen op Gran Canaria. Las Palmas , Puerte Rico en Mogan , maar er zijn nog meer dorpjes op Gran Canaria om te bekijken . wij zijn ook naar Palmitos geweest een dierentuin met een mooi aangelegde tuin tegen de berg op (wandelen op vals plat ) . uitgaan Yumbo,Kasba, Tropical , Cita en Gran Chapparel. het zijn grote "winkelcentrums met cafe's en restaurants ". oja het Hotel Buenos Aires

het apart Hotel was prima. ligging naast Yumbo en 15minuten lopen naar strand schone kamers vriendelijk personeel . koelkast en wat hoognodige keukenspullen

wel magnetron , waterkoker en koffieapparaat voor filterkoffie .geen luxe , maar wel goede bedden en een zalige douche. de ruimte geef ik een 8 , wij vinden het groot zat , maar vrienden vonden het kleiner dan verwacht . Zwembad is aanwezig ,maar daar hebben wij geen gebruik van gemaakt wel dagelijkse reiniging water en bedjes .

Geweldig

Samanthadusja,
7-11-2018

Hele fijne vakantie gehad!

Veel te doen en super lekker weer.

Redelijk

Joyce Van Gils,
31-10-2018

Ons verblijf duurde 1 weekje, even er samen tussenuit.

Het hotel is schoon. Personeel vriendelijk. Op vrijdag krijg je schone handdoeken en daar moet je tot maandag mee doen, 3 dagen met een handdoek doen is niet fris, na vragen bij een kamermeisje kregen we schone handdoeken.

Eten er NIET bij boeken, hadden wij helaas wel gedaan.

Ik ben iemand die echt alles eet en al heb gegeten van sprinkhanen tot kangaroe en piep niet snel maar dit was zonde van ons geld want we zijn elke keer uiteten geweedt.

Het buffet is zeer klein, 1 vis, 1 vlees en 1 soort groente, en friet, is niet erg maar het warme eten was koud.

Dessert lekker. Een bolletje ijs en meloen.

Het ontbijt was ook erg karig, beleg bestond uit kaas en 2 soorten vlees beleg

Brood was oud (soort stokbrood) en toast, bolletje en soms een croissantje.

Daarbij vers fruit zoals een appel meloen of banaan .

Al met al goed hotel maar het eten niet

Ochtenden door lawaai om 5.30uur wakker

Een top vakantie

Anita,
4-9-2018

Wij vonden alles goed het eten de kamers ontzettend vriendelijk personeel het was een top vakantie

Helemaal prima

Linda,
26-8-2018

Heel erg tevreden. Alles netjes schoon, vriendelijk personeel en alles op loopafstand (binnen 2 km)

Yumbo centrum ligt om de hoek. Ideaal om een hapje te gaan eten in de avond of lekker wat shoppen.

We hebben een fijn verblijf gehad.

Mevr. Slegers,
11-8-2018

We hebben het in deze accomodatie heel fijn gehad. Goede bedden. De accommodatie ligt pal achter een groot winkelcentrum. Daar loopt Mario rond die bijvoorbeeld een erg leuke boottocht voor je kan regelen waarbij je kan parasailen of op de waterscooter of bananenboot. Het is goed geregeld met de ligbedden bij het zwembad; de badmeester houdt het in de gaten en als een ligbed lang niet bezet is dan wordt de handdoek er vanaf gehaald en is het ligbed weer vrij voor anderen. Vriendelijk personeel.

Aanrader!

Rijsman,
9-8-2018

Het appartement is ook volgens de foto's ingericht. Het is niet groot maar je bent ook ook maar weinig. Voor ons erg belangrijk dat het heel schoon is en goede bedden en vriendelijk en behulpzaam personeel. In de woonkamer heb je een goede slaapbank. Het appartement heeft geen airco maar deze hebben wij niet gemist. Wat ons opviel is de verscheidenheid aan nationaliteiten en samenstelling van gasten. Jonge stellen, gezinnen met jonge maar ook oudere kinderen, oudere stellen. Een heel gemêleerd gezelschap wat wij wel erg prettig vonden. Bezoek juli 2018.

Er is beperkte parkeerplaats aanwezig voor een huurauto.

Omdat wij laat op de middag terug vlogen, mochten we nog na het uit-checken ons op een andere kamer douchen zodat we nog heerlijk aan het zwembad konden vertoeven en schoon het vliegtuig in konden.

Het staat als een twee sterren appartement geregistreerd maar een aanrader om te boeken.

loopafstand naar het strand is prima.

Rene van Kaam,
17-7-2018

Heel vriendelijk personeel , netjes en appartement werd iedere dag schoongemaakt.

Ligging perfect ongeveer 10 minuten lopen naar het strand, 50 meter van winkelcentrum yumbo dit is eigenlijk het enige minpuntje s'nachts redelijk veel lawaai door voornamelijk Engelse maar in het algemeen gezien toch voor herhaling vatbaar.

goed en schoon appartement

jan en nelly van den kieboom verbaan,
1-7-2018

fijn appartement, mooi zwembad , goede kamers ,alles aanwezig ,jammer dat de bar niet open was ,(was een mooie bar )en buiten bar ook s:avonds gesloten !!! playa del egles vonden we wel erg tegen vallen (weinig terrasjes en geen mooie boulevard ) Tenerife en Lanzarote veel mooier ! heerlijk gegeten voor weinig geld , en vriendelijke mensen ,

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Buenos Aires in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Buenos Aires zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.