Appartement Buenos Aires

110 reviews over Appartement Buenos Aires in het Nederlands

Een top vakantie

Anita
4-9-2018

Wij vonden alles goed het eten de kamers ontzettend vriendelijk personeel het was een top vakantie

Helemaal prima

Linda
26-8-2018

Heel erg tevreden. Alles netjes schoon, vriendelijk personeel en alles op loopafstand (binnen 2 km)

Yumbo centrum ligt om de hoek. Ideaal om een hapje te gaan eten in de avond of lekker wat shoppen.

We hebben een fijn verblijf gehad.

Mevr. Slegers
11-8-2018

We hebben het in deze accomodatie heel fijn gehad. Goede bedden. De accommodatie ligt pal achter een groot winkelcentrum. Daar loopt Mario rond die bijvoorbeeld een erg leuke boottocht voor je kan regelen waarbij je kan parasailen of op de waterscooter of bananenboot. Het is goed geregeld met de ligbedden bij het zwembad; de badmeester houdt het in de gaten en als een ligbed lang niet bezet is dan wordt de handdoek er vanaf gehaald en is het ligbed weer vrij voor anderen. Vriendelijk personeel.

Aanrader!

Rijsman
9-8-2018

Het appartement is ook volgens de foto's ingericht. Het is niet groot maar je bent ook ook maar weinig. Voor ons erg belangrijk dat het heel schoon is en goede bedden en vriendelijk en behulpzaam personeel. In de woonkamer heb je een goede slaapbank. Het appartement heeft geen airco maar deze hebben wij niet gemist. Wat ons opviel is de verscheidenheid aan nationaliteiten en samenstelling van gasten. Jonge stellen, gezinnen met jonge maar ook oudere kinderen, oudere stellen. Een heel gemêleerd gezelschap wat wij wel erg prettig vonden. Bezoek juli 2018.

Er is beperkte parkeerplaats aanwezig voor een huurauto.

Omdat wij laat op de middag terug vlogen, mochten we nog na het uit-checken ons op een andere kamer douchen zodat we nog heerlijk aan het zwembad konden vertoeven en schoon het vliegtuig in konden.

Het staat als een twee sterren appartement geregistreerd maar een aanrader om te boeken.

loopafstand naar het strand is prima.

Rene van Kaam
17-7-2018

Heel vriendelijk personeel , netjes en appartement werd iedere dag schoongemaakt.

Ligging perfect ongeveer 10 minuten lopen naar het strand, 50 meter van winkelcentrum yumbo dit is eigenlijk het enige minpuntje s'nachts redelijk veel lawaai door voornamelijk Engelse maar in het algemeen gezien toch voor herhaling vatbaar.

goed en schoon appartement

jan en nelly van den kieboom verbaan
1-7-2018

fijn appartement, mooi zwembad , goede kamers ,alles aanwezig ,jammer dat de bar niet open was ,(was een mooie bar )en buiten bar ook s:avonds gesloten !!! playa del egles vonden we wel erg tegen vallen (weinig terrasjes en geen mooie boulevard ) Tenerife en Lanzarote veel mooier ! heerlijk gegeten voor weinig geld , en vriendelijke mensen ,

Teleurstellend

19-6-2018

De locatie is top:vlakbij de Yumbo!!En dat is volgens ons één van de weinige voordelen van dit hotel!de sfeer misten wij in dit hotel:'s avonds is de bar in t hotel niet open geweest.En de bar buiten na 18uur:uitgestorven!Met name de douche cabine was niet schoon en gedateerd!hadden half pension geboekt...Niet Doen!!Echt niet de moeite waard..eten is lauw en keuze minimaal!!Waren genoodzaakt extra kosten te maken door buiten de deur te eten!!hebben dit ook bij onze reisorganisatie aangegeven!Het is al met al een teleurstellende ervaring geweest!!niet 3 sterren waardig!!

Zou er zeker teruggaan

Jyce
10-5-2018

Heb een super verblijf daar gehad. Kamer werd goed gepoetst, ze deden zelfs de afwas als je dit zelf nog niet gedaan had. Zeer behulpzaam personeel en kort bij het centrum. Het enige nadeel vond ik dat de bedjes al om 8 uur werden gereserveerd, maar de laatste dagen haalde de lifeguard alle handdoeken waar niemand bij lag weg.

Heerlijk!

Jeannette
25-10-2017

Schoon appartement met goede ligging, vriendelijk personeel!

Geweldig

Hillie1946
5-10-2017

Het hotel is homo-vriendelijk, misschien goed om dat te weten vooraf.

Het personeel is zeer vriendelijk en denkt met je mee.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Buenos Aires in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Buenos Aires zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.