Appartement Buenos Aires

Appartement Info

• Aan zee
  • Jacuzzi
Meer appartementinfo

Bij Hotel Buenos Aires Gran Canaria, gelegen in hartje Playa del Inglés, verblijf je in gezellige appartementen voorzien van alle comfort. Zo geniet je van je vrijheid en kun je tóch gebruik maken van alle faciliteiten die een hotel te bieden heeft. Het personeel is ontzettend vriendelijk en ook als je wat later of juist te vroeg arriveert, word je met open armen ontvangen. Mary vertelt: ‘Wij kwamen om 12 uur aan en dat was helemaal geen probleem.’

Buenos Aires Gran Canaria is geliefd bij zowel stelletjes als gezinnen. De heer Rijsman schrijft hierover: ‘Wat ons opviel is de verscheidenheid aan nationaliteiten en samenstelling van gasten. Jonge stellen, gezinnen met jonge maar ook oudere kinderen, oudere stellen. Een heel gemêleerd gezelschap wat wij wel erg prettig vonden.’

De appartementen van Buenos Aires Gran Canaria zijn netjes en praktisch ingericht. Je hebt zelfs een Nederlandse televisiezender. De kamers zijn ruim en je slaapt in comfortabele bedden. Ook vind je in de keuken genoeg kookgerei om een eenvoudige maaltijd klaar te maken. Over het poetsen zijn jullie super tevreden. Joyce schrijft hierover: ‘Heb een super verblijf daar gehad. Kamer werd goed gepoetst, ze deden zelfs de afwas als je dit zelf nog niet gedaan had.’

Het eten in het hotel krijgt wisselende reacties van matig tot voldoende. Reviewers vinden dat er wat meer variatie mag zijn in het menu. De toetjes daarentegen ontvangen wel veel complimenten, vooral het ijs met verse meloen. Wil je graag eens uit eten? Dan vind je op loopafstand gezellige restaurantjes waar je kunt genieten van lokale gerechten.

Wat natuurlijk tijdens je vakantie niet mag ontbreken is een heerlijke duik in het zwembad. Buenos Aires Gran Canaria heeft een riant zwembad dat verwarmd is zodat je in elk seizoen een duik kunt nemen. Rondom het zwembad staan voldoende ligbedden voorzien van een parasol. Het bekende ‘handdoeken probleem’ bij het zwembad wordt bij Hotel Buenos Aires Gran Canaria handig opgelost: Mevrouw Slegers vertelt: ‘Het is goed geregeld met de ligbedden bij het zwembad; de badmeester houdt het in de gaten en als een ligbed lang niet bezet is dan wordt de handdoek er vanaf gehaald en is het ligbed weer vrij voor anderen.’

Ligging

De ligging van Hotel Buenos Aires Gran Canaria vinden gastenideaal. Alles wat je nodig hebt, ligt op loopafstand. Het zandstrand en het bruisende centrum zijn makkelijk te voet bereikbaar. En er is nog veel meer te zien op Gran Canaria dan alleen Playa del Inglés. Hadewich vertelt hier meer over: ‘Uitjes, veel wandelen op Gran Canaria. Las Palmas, Puerto Rico en Mogan, maar er zijn nog meer dorpjes op Gran Canaria om te bekijken. Wij zijn ook naar Palmitos geweest, een dierentuin met een mooi aangelegde tuin tegen de berg op.’[Text Wrapping Break]

Geniet ook van je eigen appartement op het zonnige Gran Canaria en boek je vakantieverblijf bij het gastvrije Hotel Buenos Aires Gran Canaria.

122 reviews over Appartement Buenos Aires

• 2018
    9Mary30-12-2018

Voor herhaling vatbaar

Een goed appartement midden in Playa del Ingles bij een casino met heerlijk verwarmd zwembad en vriendelijk personeel. Het is ook erg schoon, belangrijk! Wij kwamen om 12 uur aan en dat was helemaal geen probleem. Altijd genoeg warm water, prima Wifi in het appartement en ook nog een Nederlandse zender op de tv. Naast Yumbo(winkelcentrum) en vlak bij een bushalte en loopafstand van het strand. Huurauto kon geparkeerd worden bij het complex. Handdoekje leggen nam hier nogal bizarre vormen aan. Een wekker zetten hoefde niet aangezien er iedere morgen een groep Zweden rond 8 uur met de ligbedden rond het zwembad begon te schuiven. Heb nooit mensen zo obsessief met de zon bezig gezien, wij vonden het wel grappig. Vooral omdat er plek genoeg is bij het zwembad. Het is ons prima bevallen.

• 10H. van Dorst-Mieremet09-11-2018

Schittert Hotel

Een leuk en gezellig hotel. We verbleven op basis van logies. In het appartement was alles aanwezig om een eenpansmaaltijden klaar te maken. Is centraal gelegen. Openbaar vervoer is op loopafstand. Veel winkeltjes is ook op loopafstand. Personeel altijd vriendelijk en aardig, willen je overal meehelpen waar nodig. Waar ik mij wel aan ergerde was het claimen van de ligbedjes bij het zwembad. PS pinnen op Gran Canaria is niet gratis. Om geld uit de automaat te halen kost geld, varierend van euro 1,50 tot 2,75

Al met al was het een heerlijke vakantie en we komen zeker nog een keer terug

Met oudere kinderen

• 9hadewiech08-11-2018

Fantasische vakantie gehad

uitjes veel wandelen op Gran Canaria. Las Palmas , Puerte Rico en Mogan , maar er zijn nog meer dorpjes op Gran Canaria om te bekijken . wij zijn ook naar Palmitos geweest een dierentuin met een mooi aangelegde tuin tegen de berg op (wandelen op vals plat ) . uitgaan Yumbo,Kasba, Tropical , Cita en Gran Chapparel. het zijn grote "winkelcentrums met cafe's en restaurants ". oja het Hotel Buenos Aires het apart Hotel was prima. ligging naast Yumbo en 15minuten lopen naar strand schone kamers vriendelijk personeel . koelkast en wat hoognodige keukenspullen wel magnetron , waterkoker en koffieapparaat voor filterkoffie .geen luxe , maar wel goede bedden en een zalige douche. de ruimte geef ik een 8 , wij vinden het groot zat , maar vrienden vonden het kleiner dan verwacht . Zwembad is aanwezig ,maar daar hebben wij geen gebruik van gemaakt wel dagelijkse reiniging water en bedjes .

Geboekt bij vakantiediscounter

• 8Samanthadusja07-11-2018

Geweldig

Hele fijne vakantie gehad! Veel te doen en super lekker weer.

Met vrienden

• 8Joyce Van Gils31-10-2018

Redelijk

Ons verblijf duurde 1 weekje, even er samen tussenuit. Het hotel is schoon. Personeel vriendelijk. Op vrijdag krijg je schone handdoeken en daar moet je tot maandag mee doen, 3 dagen met een handdoek doen is niet fris, na vragen bij een kamermeisje kregen we schone handdoeken. Eten er NIET bij boeken, hadden wij helaas wel gedaan. Ik ben iemand die echt alles eet en al heb gegeten van sprinkhanen tot kangaroe en piep niet snel maar dit was zonde van ons geld want we zijn elke keer uiteten geweedt. Het buffet is zeer klein, 1 vis, 1 vlees en 1 soort groente, en friet, is niet erg maar het warme eten was koud. Dessert lekker. Een bolletje ijs en meloen. Het ontbijt was ook erg karig, beleg bestond uit kaas en 2 soorten vlees beleg Brood was oud (soort stokbrood) en toast, bolletje en soms een croissantje. Daarbij vers fruit zoals een appel meloen of banaan . Al met al goed hotel maar het eten niet Ochtenden door lawaai om 5.30uur wakker

• 10Anita04-09-2018

Een top vakantie

Wij vonden alles goed het eten de kamers ontzettend vriendelijk personeel het was een top vakantie

• 8Linda26-08-2018

Helemaal prima

Heel erg tevreden. Alles netjes schoon, vriendelijk personeel en alles op loopafstand (binnen 2 km) Yumbo centrum ligt om de hoek. Ideaal om een hapje te gaan eten in de avond of lekker wat shoppen.

• 8Mevr. Slegers11-08-2018

We hebben een fijn verblijf gehad.

We hebben het in deze accomodatie heel fijn gehad. Goede bedden. De accommodatie ligt pal achter een groot winkelcentrum. Daar loopt Mario rond die bijvoorbeeld een erg leuke boottocht voor je kan regelen waarbij je kan parasailen of op de waterscooter of bananenboot. Het is goed geregeld met de ligbedden bij het zwembad; de badmeester houdt het in de gaten en als een ligbed lang niet bezet is dan wordt de handdoek er vanaf gehaald en is het ligbed weer vrij voor anderen. Vriendelijk personeel.

Met vrienden

• 9Rijsman09-08-2018

Aanrader!

Het appartement is ook volgens de foto's ingericht. Het is niet groot maar je bent ook ook maar weinig. Voor ons erg belangrijk dat het heel schoon is en goede bedden en vriendelijk en behulpzaam personeel. In de woonkamer heb je een goede slaapbank. Het appartement heeft geen airco maar deze hebben wij niet gemist. Wat ons opviel is de verscheidenheid aan nationaliteiten en samenstelling van gasten. Jonge stellen, gezinnen met jonge maar ook oudere kinderen, oudere stellen. Een heel gemêleerd gezelschap wat wij wel erg prettig vonden. Bezoek juli 2018. Er is beperkte parkeerplaats aanwezig voor een huurauto. Omdat wij laat op de middag terug vlogen, mochten we nog na het uit-checken ons op een andere kamer douchen zodat we nog heerlijk aan het zwembad konden vertoeven en schoon het vliegtuig in konden. Het staat als een twee sterren appartement geregistreerd maar een aanrader om te boeken. loopafstand naar het strand is prima.

Met oudere kinderen

• 8Rene van Kaam17-07-2018

Heel vriendelijk personeel , netjes en appartement werd iedere dag schoongemaakt. Ligging perfect ongeveer 10 minuten lopen naar het strand, 50 meter van winkelcentrum yumbo dit is eigenlijk het enige minpuntje s'nachts redelijk veel lawaai door voornamelijk Engelse maar in het algemeen gezien toch voor herhaling vatbaar.

8 tips over Appartement Buenos Aires

• Dick, 05-01-2014

Huur een auto bij "Autos Kan" auto verhuur, beneden (rechts van de ingang) Je hebt een klein gebruikt autootje al 3 dagen voor € 65,= Doe er niet teveel benzine in, het is maar een klein eiland. Let op dat op de factuur ALL INCURED staat vermeld en maak foto's van de auto voor je gaat rijden..

• Mariska, 20-06-2013

Uitgaansgelegenheid Plaza! Er zitten ook goede restaurantjes daar.

• sellingsemarlies, 15-09-2013

Huur een auto om het eiland te verkennen! Tapas eten bij wapa tapa in de Yumbo.

12 vragen over Appartement Buenos Aires

• pam VERBAAN van dinteren, 15-04-2018

handdoekservice

is er ook een handdoek service bij het appartement aanwezig (evt. tegen betaling )

• Anne, 03-05-2017

zon

Heb je aan het zwembad voldoende plekjes in de zon? Of heb je last van veel schaduw ivm het complex dat hoog is en dicht op het zwembad staat?

• vivianhafkamp, 29-06-2015

Handdoeken?

Zijn er handdoeken aanwezig in het appartement of moet je dit zelf verzorgen?

Appartement info

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt