Hotel Beverly Park

120 reviews over Hotel Beverly Park in het Nederlands

Goeie prijs kwaliteit verhouding

Martijn Harms
5-9-2018

Goeie prijs kwalititeit verhouding, kamers zijn super schoon, maar niet nieuw.. Worden elke dag schoongemaakt door vriendelijk personeel. Lekker zwembad, wel veel zand op de bodem.. klein stukje lopen van een klein strand maar van het strand van playa del ingles al gauw 30 minuten. Ontbijt is goed, avondeten wat minder, al met al hele lekkere vakantie gehad voor het geld wat het gekost heeft!

Prima hotel maar niet voor herhaling vatbaar.

Sandra's
19-8-2018

Laat ik eerst vertellen dat wij voorheen altijd in 4 of 5 sterrenhotels verbleven. Riu is onze favoriet. Misschien zijn wij daardoor verwend. Toch wil ik onze ervaringen graag met jullie delen. Hotelkamer was prima. Goede bedden, alles schoon, mooi zeezicht en een ontzettend lief kamermeisje. Wij verbleven op basis van all-inclusive. Ontbijt was prima. Middag- en avondeten vonden wij minder. Er is weliswaar heel veel keus maar niet de gangbare dingen, zeg maar. De vriendelijkheid van het personeel is ver te zoeken. Sommig personeel zocht echt ruzie met de klant. Bizar! Ook wij snapten er niets van dat het all-inclusive bandje alleen niet voldoende is. We werden teruggestuurd om ook onze hotelkamerpas te laten zien. Wat wij ook heel storend vonden is dat mijn partner niet 6 drankjes voor ons hele reisgezelschap mocht meenemen. Het personeel verwees ons dan naar de kleine lettertjes van het all-inclusivecontract.

Echt een super week gehad!!

Nienke
8-8-2018

Vandaag is onze laatste dag hier in Beverly Park hotel.

De ligging is goed, zeer vlakbij de zee. We hebben zeezicht en de 6e verdieping. Het uitzicht is geweldig ik kan de zee continu horen.

Je loopt zo naar de winkels van playa del ingles, wat overigens een mooie wandeling is.

Wat ik “jammer” vond was dat je ondanks je alla inclusieve bandje ook nog steeds je pasje (sleutel hotel kamer) moest laten zien als je eten of drinken ging halen.

De animatie was super vriendelijke mijn dochter van 9 jaar was helemaal gek met ze.

Wij hebben een super vakantie gehad hier en wens iedereen die hiervoor kiest een zonnige en mooie tijd toe!

Tip: ga absoluut mee met een boot om dolfijnen te zien in het wild ( alleen als je een sterke maag hebt of neem reis tabletjes in)

Hotel Beverly park bedankt!!!

Prima hotel

Sylvia
5-6-2018

Prima hotel. Mooie ligging, goede bedden. Strand op loopafstand en ook de bushalte is heel dichtbij. Genoeg keus bij het eten.

Schoonmaak kan beter en de sfeer in de eetzaal en bar zijn echt ver te zoeken.

Ook wel veel russen aanwezig al hebben wij daar geen problemen mee gehad .

Kortom een prima 3 sterren hotel.

Redelijk hotel maar neem geen kamer aan de snelweg

Familie Boonstra
10-2-2018

Nette kamers, prima personeel en schoon hotel. Eten en vooral de koffie middelmatig.

Koffie apart op terras besteld, was wel goed. Wat touroperator niet vertelt, is dat de achterzijde grenst aan de snelweg. Wij hadden het uitzicht op 8 rijbanen met het nodige lawaai en bijbehorende uitlaatgassen. Later tegen bijbetaling een andere kamer met zeezicht kunnen krijgen. Dit was een prima kamer met prachtig uitzicht aan de andere kant van het hotel. Hiervan hebben we bijzonder genoten. Als ik opnieuw voor dit hotel zou kiezen, zou ik erop staan een kamer met zeezicht te krijgen en logies met ontbijt nemen.

nooit meer

geen mooie omgeving

Nooit meer

Sjaak
24-11-2016

Personeel was niet echt flexibel, ik ben alleen geweest, op een gegeven moment was er geen tafeltje voor twee meer, daarom schoof ik een 4 persoonstafel uit elkaar, daar werd gelijk fel op gereageerd, dat mocht niet, ik moest of wachten of later terugkomen. Je begrijpt, ik ben gewoon gaan zitten en eten. Ook in het eten was erg weinig keuze, bar waar je 's avonds wat kan drinken is een erg ongezellige ingerichte bak.

Kamer, bed, schoonmaak was prima.

NIET ZO SNEL MEER

FAMILIE 4
25-10-2016

Veel van hetzelfde iedere dag , weinig variatie.

Mooi hotel slechte kamers

Nicole
17-9-2016

Eten is goed. Kamers worden goed schoon gemaakt en verouderd. Maar oude groene vettige vloerbekleding op de kamers of vettige ruikende dematrassen. Geur is echt niet fris en het lijkt of de matrassen en vloerbekleding 30 jaar oud zijn. Kussen voor te slapen ruikt wel fris. Gr, Nicole

Geweldig

Fam. Vrolijks
12-12-2015

Niet lang nadenken en gewoon gaan!!! wij hebben er een geweldige tijd gehad ( 8 ) dagen.

Bij touroperator geboekt ook allemaal prima begeleiding van touroperator rondom de klok op het eiland. Prachtig weer goed hotel mooie kamers elke dag kamer schoon om de 2 dagen schoon beddegoed ontbijt heel goed avondeten was minder niet echt warm Vriendelijk personeel elke avond wat te doen in de bar.

Wij gaan volgend jaar weer

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Beverly Park in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Beverly Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.