Hotel Beverly Park

Hotel Beverly Park
6,8

116 reviews over Hotel Beverly Park in het Nederlands

Redelijk hotel maar neem geen kamer aan de snelweg

Familie Boonstra, 10-2-2018

Nette kamers, prima personeel en schoon hotel. Eten en vooral de koffie middelmatig.

Koffie apart op terras besteld, was wel goed. Wat touroperator niet vertelt, is dat de achterzijde grenst aan de snelweg. Wij hadden het uitzicht op 8 rijbanen met het nodige lawaai en bijbehorende uitlaatgassen. Later tegen bijbetaling een andere kamer met zeezicht kunnen krijgen. Dit was een prima kamer met prachtig uitzicht aan de andere kant van het hotel. Hiervan hebben we bijzonder genoten. Als ik opnieuw voor dit hotel zou kiezen, zou ik erop staan een kamer met zeezicht te krijgen en logies met ontbijt nemen.

nooit meer

bossinga, 8-2-2018

kamers niet schoon

eten koud

receptie niet vriendelijk

geen mooie omgeving

Nooit meer

Sjaak, 24-11-2016

Personeel was niet echt flexibel, ik ben alleen geweest, op een gegeven moment was er geen tafeltje voor twee meer, daarom schoof ik een 4 persoonstafel uit elkaar, daar werd gelijk fel op gereageerd, dat mocht niet, ik moest of wachten of later terugkomen. Je begrijpt, ik ben gewoon gaan zitten en eten. Ook in het eten was erg weinig keuze, bar waar je 's avonds wat kan drinken is een erg ongezellige ingerichte bak.

Kamer, bed, schoonmaak was prima.

NIET ZO SNEL MEER

FAMILIE 4, 25-10-2016

Veel van hetzelfde iedere dag , weinig variatie.

Mooi hotel slechte kamers

Nicole, 17-9-2016

Eten is goed. Kamers worden goed schoon gemaakt en verouderd. Maar oude groene vettige vloerbekleding op de kamers of vettige ruikende dematrassen. Geur is echt niet fris en het lijkt of de matrassen en vloerbekleding 30 jaar oud zijn. Kussen voor te slapen ruikt wel fris. Gr, Nicole

Geweldig

Fam. Vrolijks, 12-12-2015

Niet lang nadenken en gewoon gaan!!! wij hebben er een geweldige tijd gehad ( 8 ) dagen.

Bij touroperator geboekt ook allemaal prima begeleiding van touroperator rondom de klok op het eiland. Prachtig weer goed hotel mooie kamers elke dag kamer schoon om de 2 dagen schoon beddegoed ontbijt heel goed avondeten was minder niet echt warm Vriendelijk personeel elke avond wat te doen in de bar.

Wij gaan volgend jaar weer

Goeie lokatie, maar een rommelig sfeertje.

Antoine van der leeuw, 16-10-2015

Tja, wat ben je gewend. Wij zijn een keer of 10 op de Canarische eilanden geweest. Voor de 5e keer op Playa del ingles. Ook deze keer dus weer. Dit hotel ligt mooi tegen de zee aan. Goeie ligging gehad 6 hoog .Prima uitzicht. Het eten was goed. Wel drukte en een chaos in de eetzaal. Nadeel een erg rommelige club. Ontevreden personeel, Stug. Niet erg vriendelijk. Aan de receptie was het wel in orde en goed geregeld. Achterstallig onderhoud. Al met al ja een b hotel met 3 sterren? 1 voor de ligging en 2 voor het eten. de derde ster.....?? Ik weet inmiddels wel wat er te koop is in Playa del ingles. groet Toine en Birgit.

Erg leuk!

Lennie, 14-9-2015

Een mooi hotel op een leuke en mooie locatie.

Voordelen: * Dichtbij strand

* Mooi uitzicht (als je zeezicht boekt)

* Vriendelijk personeel

* Goed eten

* Word ook Nederlands gesproken (niet door iedereen)

Nadelen: * Niet alle drankjes zijn bij all inclusive inbegrepen (dus geen cocktails)

* 'savonds bij het eten een lange wachtrij voor drinken en 'savonds bij de animatie ook

* Animatie was jammer genoeg binnen, buiten was niets meer te doen

* Officieel moest je 2 dagen met dezelfde handdoeken doen.

Verder echt een aanrader! Echt een hele mooie locatie!

Prima 3 sterren hotel!

Muldernathalie_906, 22-7-2015

Bij binnenkomst goed geholpen.

Kamers zijn schoon, de zeezicht kamer is zeker aan te raden! en er is airco in het hoogseizoen. Kamer wordt elke dag goed schoongemaakt.

Er is 1 groot buffetrestaurant met veel keuzemogelijkheden qua eten.

Saladebuffet, warm eten, grill gedeelte en desert buffet. Voor ieder wat wils.

Prijs/kwaliteit verhouding hierin is prima.

De zwembaden vonden wij super!

Er is animatie aanwezig, activiteiten zoals Bingo/Sangria demonstratie/Minidisco/Aquagym/Darten/Boogschieten.

De ligging van het hotel zeer fijn.

Rustig gelegen aan de wandelboulevard en 200 meter van het strand.

Via ongeveer 100 treden kom je op de wandelboulevard naar het centrum van Playa del Ingles, dit is ongeveer 1,5 kilometer lopen.

Verwacht geen super de luxe het is een 3 sterren accommodatie met een super ligging!

Berverly Park Hotel, Playa del Inglés

Tim, 22-7-2015

Beverly Park Hotel is een geweldig hotel. Vriendelijk personeel. Bij aankomst op onze kamer hadden wij een geweldig uitzicht op de zee. Dit hadden wij niet geboekt, maar zeker wel een aanrader om die garantie bij te boeken. De kamer was grondig schoon gemaakt. Elke dag wordt de kamer schoongemaakt en worden de handdoeken vervangen. Ook de bedden worden opnieuw opgemaakt. Het hotel heeft alleen een buffetrestaurant, maar voor de prijs die wij hebben betaald zeker voldoende en goede kwaliteit. Wij hebben all-inclusive geboekt. Alleen met de drankjes haal je het er al uit in vergelijking met halfpension. Wanneer je geen all-inclusive hebt geboekt, kun je een zelfgekozen bedrag op de hotelkamercard laten zetten bij de receptie. Hiermee kun je dan je drankjes afrekenen. Zwembad en tuin zijn goed onderhouden en kun je volop van genieten. Badhanddoeken service is perfect! 20 euro borg, 3x kun je ze vervangen in een week en dan krijg je 14 euro terug bij vertrek. Echt een aanrader!!

We hebben een aantal aanbieders voor Beverly Park voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Beverly Park in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Beverly Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Beverly Park scoort een 6.77 uit 10 op basis van 124 reviews.