Appartement
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Axel Beach Maspalomas voor je op een rij gezet:

56 reviews over Appartement Axel Beach Maspalomas in het Nederlands

Prima vakantie maar was eenmalig.

Trudy en Marty,
7-7-2018

Title gay friendly moet zijn hetero friendly voornamelijk gay gericht. Prima hotel en kwaliteit prijs prima ontbijt en kamer, niet echt minpunten te vinden vlakbij Yumbo. Kasbah en Cita raken in verval en Playa del Ingles zal echt iets moeten veranderen wat dat betreft. Restaurants prima bij Yumbo. Strand perfect soms veel wind. Fernando markt aanrader, Hollands gedeelte valt tegen. Dolfijnen excursie perfect maar kan je zelf ook naartoe met bus is inclusief markt maar dan heb je hetzelfde als de Fernando markt.

Gereisd met partner in juli 2018

Heerlijk rustig verblijf.

HN,
28-1-2018

Heerlijk rustig hotel, met aangenaam en vriendelijk personeel. Lekker vertoeven aan het zwembad, lekker ontbijt. Geen kinderen toegelaten. Mooie tuin en dichtbij uitgaansleven, zonder het lawaai ervan.

Gereisd met partner in juli 2017

We hebben van 22-08 t/m 05-09 een prima verblijf gehad bij dit aparthotel. Het appartement, was prima. Keukenhad iets meer servies en een starterspakket ( theedoek enz. )mogen hebben. Het ontbijt was prima. Keuze genoeg. Nadeel was, en dan sluiten we ons aan bij de vorige recensie, dat je tijdens het ontbijt in de zon zit. Als men het scherm iets anders positioneert, dan heeft men geen last van smeltende kaas op je bord. Het personeel van laag naar hoog was zeer vriendelijk en alert. Van bepaald personeel mag men wel verwachten dat men het Engels iets beter beheerst, maar met handen en voeten lukt het aardig. Muziek bij zwembad was niet echt lounge. Aardig wat klassiekers uit jaren 80 en 90 voorbij horen komen ipv heerlijke loungemuziek, want men pretendeert een lounge & wellness (lifestyle) hotel te zijn. Geluid was acceptabel. Verder is het dichtbij de Yumbo, waar je als gaystel je veilig en op je gemak kan voelen. Op Tenerife wel anders meegemaakt.

Gereisd met partner in augustus 2015

Henri en Rob
11-9-2015

Prima appartement. Natuurlijk blijft een beoordeling iets individueels he! Soms vonden wij het wat te luidruchtig bij zwembad, harde muziek in de middag. Tijdens ontbijt konden we niet in de schaduw zitten, te heet dus! Verder heerlijke vakantie gehad. Nogmaals het is maar wat je zoekt. Wij zouden een volgende keer een iets rustigere accommodatie kiezen. Heb je huurauto dan is het zoeken naar parkeerplek, er is namelijk geen parkeergelegenheid die het hotel ter beschikking stelt. Let op wel of niet betaald parkeren.

Gereisd met partner in september 2015

AxelBeach Nieuw sinds mei 2013

Eric Arnhem
30-5-2014

In Mei 2013 is Appartementen complex "Liberty" verkocht aan de Axel Groep, Met Hotels in Barcelona en Berlijn. De nieuwe naam voor Liberty is AxelBeach.

(Men Only) Het complex is in 2013 gerenoveerd. (Vernieuwde kamers met nieuwe bedden, zwembad vernieuwd met luxe ligbedden) Er is tevens nu een sauna, whirlpool, en fitness zaal) We waren hier in mei 2014. Voorheen kwamen we ook bij Liberty maar nu ziet alles er een stuk strakker uit, en de voorzieningen zijn uitgebreid. Kamers worden 7 dagen per week schoongemaakt met elke dag schone handdoeken, gratis wifi, gratis airco in de kamers, gratis handdoeken service bij het zwembad. Erg vriendelijke receptie personeel zoals Pancho, Carmen en Alex. Complex ligt vlakbij de Yumbo, (Het Gay Dorp van Gran Canaria) Uit eten gaan kun je overal op Gran Canaria. Er zijn honderden restaurants. Maar wil je zelf koken dat kan ook, Vlakbij Axelbeach in de wijk San Fernando zit de Lidl, Spar en Mercadonna. Hier vind je alles om zelf te koken.

Gereisd met partner in mei 2014

Liberty is al jaren mijn favoriet, mits je de zwembad-zijde hebt.

Lekkere plek, goede kamers, alles schoon en netjes.

Okay, de tv daar moet je geld in gooien, maar ik kijk zelden tv.

Kastruimte is redelijk, maar mag altijd meer, zeker bij 2wkn.

Kan niets anders zeggen dan een heerlijk complex aan de zwem-badzijde.

Wakker worden en dan lekker op balkon een kopje koffie en de zee in de verte zien. (vanaf de 3e verdieping)

Receptie is zeer vriendelijk en behulpzaam,

Helaas wordt het in April 2013 overgenomen en wordt het Axel-hotels, voor 3x de prijs van het huidige

Gereisd anders in januari 2006

Dichtbij strand en bergen

Bram Luttmer
14-2-2013

Appartementos Liberty in Playa del Ingles ligt dichtbij winkels, strand en een paar kilometer rijden van het prachtige berggebied van Gran Canaria.

Gereisd met partner in januari 2013

Heerlijke vakantie

Theo van Rijssen
1-1-2013

Een heerlijke vakantie. Leuke omgeving, veel winkels en restaurants. Prachtige stranden. Een uiterste vriendelijke eigenaar, zeer behulpzaam . Lekker zwembad . Net appartement, elke dag wordt deze schoon gemaakt, schone handdoeken. Jammer dat je voor de tv, wifi, airco en klusje extra moet betalen en het geven van je voorkeurs wensen heeft geen zin.

Gereisd met oudere kinderen in december 2012

Prima plek!

Cindy
15-8-2012

Een prima appartement wanneer je niet teveel eisen hebt.

De kamer word 5x per week super schoongemaakt! Naast liberty zit Een kleine supermarkt maar wij liepen naar de Eurospar even verderop.

Ook ligt liberty op 10min afstand van het winkelcentrum yumboo, waar je savonds gezellig kan eten. Liberty zelf heeft geen restaurant, wel kan je bij het prima zwembad wat eten tot 1700.

Voor kinderen zijn er vrijwel geen activiteiten, dus raad ik een andere accommodatie aan.

Gereisd met partner in juli 2012

lekker voor een weekje....meer niet

mpverweij
27-2-2011

Een echt engels bolwerk... ver weg van het centrum, maar goed te lopen. Net en ruim appartement. Leuk om de boel te verkennen.

Gereisd met partner in juni 2008

Appartement info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • Adults onlyJa
  • De staf spreektEngels
  • Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Axel Beach Maspalomas in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Axel Beach Maspalomas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.