Hotel Abora Continental by Lopesan

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag23°16°
Hotel Abora Continental by Lopesan
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Abora Continental by Lopesan voor je op een rij gezet:

705 reviews over Hotel Abora Continental by Lopesan in het Nederlands

fantastisch

tinus hoogenberg
30-10-2018

ik kom al 13 keer in ifa continental,en altijd tevreden er zijn altijd wel dingen die beter kunnen,maar een goed hotel voor een prachtige vacantie,fantastisch ik ga begin dec 2018 weer en eind febr 2019 nog een keer

Kom zeker weer terug

Mary
        15-10-2018

Mooi gerenoveerd hotel mooie kamer goede bedden badkamer met inloopdouche top en klein koelkastje aanwezig in kamer verder is hal en eet gedeelte erg mooi geworden na renovatie !!

Zeker voor herhaling!

Christa
        10-10-2018

Hotel super. Het eten meer dan goed, ‘s morgens tot 10.30 uitgebreid ontbijt, ‘ middags lunch tot 15.30 en snacks bij de poolbar. ‘S avonds het diner en een late snack. Het ontbreekt je aan niets (all inclusief). Vriendelijk personeel, mooie gerenoveerde kamers. Prima zwembad, ook al maken wij daar niet veel gebruik van, omdat wij strand liefhebbers zijn. Het ligt ongeveer 80 meter van het strand. Je kan zeker 10 kilometer langs het strand, vloedlijn, lopen of over lange een boulevard. Er is een ook groot gedeelte van het strand voor naturisme, voor de liefhebbers. Het is een bijzonder strand waar iedereen vindt waar hij/zij van houdt. We hebben genoten, komen zeker terug. Elk hotel van de lopasan keten is perfect. (Ifa Abora Continental, Ifa Buena Ventura, Bao bap) we zijn nu in deze drie geweest. Voor ieder wat wils. In het wat drukkere gedeelte van playa del Ingles of in het rustiger Meloneras. Iedere avond leuke animatie.

Tjingo

Top hotel en zeer goed verzorgd!

Meggie
        2-10-2018

Je komt in een mooi groot opgezet hotel met een mooie binnenkomst. Het hotel ligt centraal; 200 meter van de zee, dichtbij het bus/taxi station en ook de winkelcentra's en boulevard op loopafstand. Personeel is zeer vriendelijk en wil je na alle tevredenheid helpen. We kregen een wat verouderde (maar zeer schone) kamer die aan alle voorzieningen voldeed op de airco na. Dat was wel een gemis met het warme weer. Zowel ontbijt, lunch als diner is super en in zeer groot afwisselend opgezette buffet vorm. Tuin/zwembad is echt een paradijs. Twee mooie zwembaden met veel ligbedjes en een apart badje voor de kids. Geen last van "handdoeken leggers" want die worden weggehaald als je er misbruik van maakt. Top oplossing! Het animatie team doet geweldig hun best om het iedereen naar hun zin te maken. De bar sluit helaas wel best vroeg maar de cocktails van de bar waren overheerlijk. Conclusie; Een top vakantie en ik zou zeker iedereen aanbevelen!

Lida Van Rijssen
        11-9-2018

Top hotel, elf dagen met ons 5en geweest all in) Prachtige kamers, heerlijk eten (Geen vreetschuur), allemaal verse salades, zelf gemaakte toetjes, nog nooit eerder zo goed all in gehad. Top amusement en animatie team. Vriendelijk personeel. Prima schoonmaak overal. Ga er zo weer naar toe!! Attent ook....mijn dochter was jarig en er stond een flesje wijn op de kamer met een leuke felicitatiekaart!! Niets is het personeel te veel.

Public Relations, Manager, 20-9-2018

Dear Lida,

Acting as a second home for our visitors is a great responsibility for us. Our desire is that everything should be perfect so that our guests’ only concern is enjoying both the hotel and this beautiful island. Comments such as yours encourage us to continue, to keep working hard, reminding us that the work is worth it. We are happy that your time with us met your expectations and we hope that it will not be too long until we see you again.

Abora Continental by Lopesan Hotels

Jolanda
        8-9-2018

Hotel ifa continal is gerenoveerd ziet er allemaal super uit en erg schoon vriendelijk en behulpzaam personeel en heel de dag en savonds entertainment we gaan zekker volend jaar weer terug dan wordt het voor de 4 keer

Public Relations, Manager, 20-9-2018

Dear Jolanda,

Thank you for choosing us for your last visit to Gran Canaria. It gives us great satisfaction to know that you enjoyed your stay at the hotel. Thank you for sharing your experience with other holidaymakers and for your comments giving us ideas for our future. We hope that we will see you again at the hotel.

Kind regards,

Abora Continental by Lopesan Hotels

Heerlijke vankantie!

Fam. Boshoven
        19-3-2018

Wat een vriendelijk en behulpzaam personeel werkt hier. De kamers zijn wat ouder maar zien er netjes uit en worden perfect schoongehouden. De bedden waren overigens prima. in het gehele hotel hangt een relaxte sfeer.

Op de kamer was gen koelkastje aanwezig en het kluisje moest apart worden gehuurd.

Public Relations, Manager, 22-3-2018

Dear familie Boshoven,

We would like to thank you for the trust that you placed in us. We work hard day after day to be able to achieve this and there is no better reward than reading an opinion as positive as the one which you have written.

It gives us great pleasure to know that you enjoyed staying in our hotel. We are entirely at your disposal for any questions that may occur to you. Kind regards,

Voor herhaling vatbaar

Wilma
        16-3-2018

Prima hotel. We hebben genoten. Eten uitgebreid. Schone kamer. Elke dag schone handdoeken en kamer schoongemaakt. Vriendelijk personeel.

We vonden het jammer dat er een grote groep transgenders in het hotel waren die nogal aanwezig waren. Prima dat je zo bent maar doe niet zo provocerend.

Public Relations, Manager, 22-3-2018

Dear Wilma,

thank you for choosing us for your last visit to Gran Canaria. It gives us great satisfaction to know that you enjoyed your stay at the hotel. Thank you for sharing your experience with other holidaymakers and for your comments giving us ideas for our future. We hope that we will see you again at the hotel. Kind regards,

Genieten gegarandeerd!

frans
        4-3-2018

Wil je een fijne vakantie dan ben je bij Ifa Continental op de juiste plaats.

Wij zijn er voor de vierde keer geweest en hebben weer 3 weken genoten.Iedereen doet zijn best om de echt als gast te verwennen.Vriendelijk,correct en behulpzaam.

Gaat er een keertje iets kapot,meld het bij de receptie en binnen de kortste keren wordt het verholpen.

Als we gezond blijven gaan we er zeker weer naar terug.

Onze dank ook nog aan het management voor het 100% naar tevredenheid voldoen aan onze wens wat betreft ligging van de kamers.

Public Relations, Manager, 17-3-2018

Dear MaasenWaal,

we still feel as happy as the first day when a client lets us know that their time in the hotel was satisfactory. We would like to thank you for the trust that you placed in us. We hope that there are still some corners of Gran Canaria for you to discover and that you do so together with us again.

With kind regards,

kom zeker terug

Marian
        28-2-2018

Goed hotel en een geweldige animatie

Voortreffelijk eten

Public Relations, Manager, 17-3-2018

Dear Marian,

thank you for choosing us for your last visit to Gran Canaria. It gives us great satisfaction to know that you enjoyed your stay at the hotel. We hope that we will see you again at the hotel.

Kind regards,

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Abora Continental by Lopesan in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Abora Continental by Lopesan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.