Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag25°16°
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Abora Continental by Lopesan voor je op een rij gezet:

720 reviews over Hotel Abora Continental by Lopesan in het Nederlands

echt genieten

Frans Claessens,
21-2-2019

Voort de vijfde keer genoten van 3 weken heerlijke vakantie in Continental.Hotel is keurig gerenoveerd en veel gezelliger geworden,vooral de lobby.

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam,goed eten en drinken en vooral alles zeer schoon.Kamers,op verzoek,op de juiste plaats.Dank aan Sonia!

Geluidshinder aan tunnelzijde is voorbij:is rotonde geworden.Groot pluspunt dat je nu 24 uur iets te eten en drinken kunt halen.Klein minpuntje:geen krukje op badkamer;tafeltennistafel kun je niet gebruiken wanneer er mensen aan de lange tafel erbij zitten.Terug naar binnen?

Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in februari 2019

wat een fantisch hotel.

fam. Bekkema,
21-2-2019

Wat een fijn hotel, zag er fris uit, hartelijk personeel.

buffet wat goed en verzorgd, werd hygiënisch gewerkt.

kamers waren schoon, bedden waren goed, dagelijks schone handdoeken.

Locatie van hotel was prima, aan de rand van playa del ingles. dicht bij bus station en nabij de zee.

Geboekt bijneckermann.nl

Het hotel is mooi om te zien, vooral op de foto’s. In werkelijkheid viel het ons erg tegen. Het heeft maar drie sterren en meer zit er denk ik ook niet in. Eten is vreetschuurniveau (wel voldoende en geen rijen), geen parkeergelegenheid (alleen bij voldoende parkeerplekken, 16 plekken aanwezig tegen betaling). De bedden zijn prima maar schuiven uit elkaar en dan lig je pardoes op de grond. Douche lekt, wel lekkere douche. Het ligt in een druk deel van Gran Canaria. Gemixte bezoekers maar vooral Engels en Duits. Personeel is vriendelijk. Voor kinderen best een leuk hotel. Wij gaan er niet meer heen, te massaal

De Jong Intra

Goed, netjes en schoon hotel. Eten prima.

Karin,
11-2-2019

Budgetkamers hebben geen balkon en slecht/geen uitzicht. Standaardkamer is prima.

In januari ligt het terras volop in de schaduw en moet je ruim op tijd zijn om een zon plekje te bemachtigen.

Auto is aan te raden. Wel dicht bij het strand, maar verder weg van andere zaken. Schoonmakers waren super vriendelijk wat ik niet kan zeggen van de receptie helaas. Prijs-kwaliteit van hotel is goed.

Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Guest Relations, Manager, 12-2-2019

Dear Karin

Thank you very much for your great review

We are especially glad that our staff made you feel welcome in every moment and we would love to welcome you back in the near future.

With kind regards,

Abora Continental.

Geweldig

Marcia,
9-2-2019

Top hotel, alles lekker dicht in de buurt

Lekker weer overdag,in de avond kan het best fris zijn.

Jammer dat er buiten bij hotel geen hietters zijn en zwembad is echt ijskoud buiten.

Eten is goed,niet echt veel variatie,maar wel lekker, alles keurig netjes,schoon..

Zeker een Aanrader.

Guest Relations, Manager, 12-2-2019

Dear Marcia,

Thank you for very much your review and we hope to see you back soon.

With best regards,

Abora Continental

Niet meer zo fantastisch als bij IFA Continental

kees en nel,
1-2-2019

je moet langs buiten en de stank van rokende mensen naar het restaurant. Koud in restaurant met deuren open.

Dus ook als het regent moet je eerst naar buiten over gladde tegels.

het animatieteam doet zijn best, maar na de renovatie is het veel te koud om buiten te zitten, overkapping met verwarmingslampen zijn weg.

Mooie kamers, maar inloopdouche is te glad.

Eten vinden wij minder dan voorgaande jaren toen het nog Ifa continental was. Regelmatig aangebrand eten.

Public Relations, Manager, 4-2-2019

Dear Kees en nel,

thank you for sharing your Abora experience with other travellers. For us it is very important to know our weaknesses and our strengths.

Thank you for your words on behalf of our Abora team. We are sure that they will be very satisfied to hear that there are guests who appreciate their work. If you decide to visit Gran Canaria again, we hope that you choose to stay with us again. With kind regards,

Abora Continental Hotel

Gewoon goed

Roos en Leo,
28-1-2019

Prima hotel . Abora formule is niet erg flexiebel maar de ligging van dit hotel is voor ons belangrijker.

Geboekt bijneckermann.nl

Dear Leo

Thank you for your valuation on zoover.

We are already looking forward to your next stay and remain

With best regards

Abora Continental by Lopesan Hotels

Na verbouwing KOUD WINDERIG hotel

Carol,
27-1-2019

Hotel is in 2018/19 verbouwd wat niet alles ten goede is. Kamers zijn heel goed bevonden goede douch en bedden maar het restaurant is verbouwd wat geheel op de wind ligt de deuren staan altijd open dat betekent met jas aan eten. Zo ook de buitenactiviteiten en shows buiten vooral savonds kan je daar niet meer zitten je waait uit je hemd. Savonds zijn binnen alle plaatsen bezet dat je naar je kamer moet om te zitten.

Gereisd met vrienden in januari 2019

Dear Carol,

Thanks for your review and sorry that we did not match fully your expectation. Thanks for mentioning our friendly staff that make an effort to make the stay as much comfortable as possible.

We are concerned about the differences in quality that you have experienced during your recent stay with us and we hope that you will excuse us for any inconvenience during your holidays. We would also like to thank you for mentioning the good and also the bad points, all this helps us to improve our services every day.

It would be a pleasure to welcome you again, so we could have a second opportunity .

With best regards,

Abora Continental by Lopesan hotels

Een absolute aanrader dithotel,

Wieke,
22-1-2019

Top hotel, vriendelijke ontvangst en bediening,schone kamer,heerlijk eten,en super animatie team.Over het algemeen is bijna geen enkele lobby gezellig,geen sfeer verlichting,maar de vriendelijk heid van het personeel werk door op de gasten.Top sfeertje s,avonds met alle vakantie vierders.En het enthousiaste animatie team was voortreffelijk.Wij konden en willen ook niks verzinnen wat niet in orde was.Ojaa het zwembad was te koud,dus verplicht wat meer geluierd dan de bedoeling was, vroege handdoek leggers

worden aangepakt,dat gebeurd bijna nérgens,,, top locatie, een aanrader dus.

Dear Wieke,

we understand that not everything has been as you expected, but we hope that in general you enjoyed your stay with us. We would especially like to thank you for the comments you made concerning our staff. We are sure that they will be very satisfied to hear that there are guests who appreciate their work. If you decide to visit Gran Canaria again, we hope that you choose to stay with us again. With kind regards,

Abora Continental by Lopesan Hotels,

een prachtig hotel voor een geweldige vacantie

J Hoogenberg(TINUS),
21-1-2019

wil je een goede vacantie in Playa del ingles dan is dit hotel top,en als je gaat zoeken kom je altijd wat tegen dat anders kan, maar heel goede kamers met groot balkon en verzorging is meer dan voldoende ik kom er al 14 keer naar volle tevredenheid, en alles is in de omgeving, van bushalte en strand 300 meter

Gereisd alleenreizend in december 2018
Public Relations, Manager, 3-2-2019

Lieber TINUS, unser Hauptanliegen ist es, unseren Gästen einen exzellenten Service zu bieten. Wir arbeiten jeden Tag hart, um dies zu erreichen, und es gibt keine bessere Belohnung, als eine positive Meinung, wie die deine, über uns zu lesen. Herzlichen Dank. Wir hoffen, diese Beziehung mit dir auch in Zukunft zu erhalten und das Vergnügen zu haben, dich erneut bei uns begrüßen zu dürfen. Freundlichen Grüßen,

Abora Continental by Lopesan Hotels

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Abora Continental by Lopesan in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Abora Continental by Lopesan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.