Géén boekingskosten

SpanjeGran CanariaPlaya del Inglés

7.5GoedScore uit 333 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Abora Catarina by Lopesan Hotel (Gran Canaria) is een modern hotel met een mooie tuin. Bij het zwembad is genoeg plaats om te liggen, en er gaat een shuttle bus naar het strand. Het eten is van goede kwaliteit. De animatie zorgt voor gezellige activiteiten. Wie graag wat van de omgeving wil zien moet zeker eens naar de vuurtoren van Maspalomas.

Bekijk de beschikbaarheid

350 Reviews over Abora Catarina by Lopesan Hotels

• 4Bouke Dijkstra23-07-2022

Slechtste Hotel OOIT

meteen bij het inchecken viel ons op hoe slecht en onverstaanbaar het personeel engels sprak. wat ze wel goed kunnen zeggen is ''nononono'' als je weer is iets dat wat niet mag. er wordt je aangeraden geen kraanwater te drinken maar flesjes water, deze flesjes kan je niet gratis krijgen maar moet je bij een automaat voor betalen, 1 euro 40 per stuk want anders steel je misschien hun water, ze kopen dit water zelf in voor 30 cent bij de supermarkt om de hoek. Het eten was wel ok, als het niet beschimmeld was. we zijn allemaal ziek geworden door de airco op de kamer. we zaten met ze 4ren aan een 5 persoontafel en ze stonden meteen naast ons om te vertellen dat dat niet mocht. overal stond iemand op wacht om te kijken of je je aan de regels hield, anders kwamen ze achter je aan om te vertellen wat je fout deed. we hadden niet het gevoel dat we welkom

Dit is veruit het slechtste en duurste hotel waar ik ook geweest ben.

• 5Mindert21-07-2022

Geen 4 sterren hotel!

Uitgekeken naar deze vakantie, bewust gekozen voor 4 sterren en de goede reviews! Waar moet ik beginnen, de kamer is prima, bedden goed, Airco? is een gedeelde airco die gewoon lucht blaast, je ligt nog steeds te zweten in je bed. Zwembaden veel te klein voor dit hotel, daarnaast hoofdzwembad sterk verouderd, lijkt niet meer op de foto's. Ligbedden veeeel te weinig en in slechte staat, gescheurd, doorgezakt! voor 6 uur moet je verplicht je handdoek leggen anders geen fatsoenlijk bedje te krijgen. Snacks liggen er een hele dag, koude patat, hamburgers, pizza en droog, liggen er soms 8 uren. Verder eten is ok, maar veel te weinig variatie en niet alles van goede kwaliteit. Wij zijn niet super kritisch maar dit is een van de slechtere hotels die wij hebben gezien. Positief? Het drinken dat is goed geregeld! en personeel is vriendelijk! Conclusie dit hotel niet weer!! We zijn in drie sterren hotels geweest die het beter voor elkaar hadden.

• 8Merel31-05-2022

Jammer

Het hotel, eten en drinken, kamer etc is prima! 12u uitchecken, dan kan je voor 5 euro per persoon per uur nog lauwe snacks eten en wat drinken. Kamer aanhouden is ook 5 euro per persoon per uur! Dit hebben we echter nog nooit meegemaakt!! Slechte service van Abora Catarina. Voor 3 uurtjes langer zou je dan 60 euro extra moeten betalen. Verdiend geen schoonheidsprijs. Jammer

• 5Jan21-05-2022

4 sterren???? Nee.

Niet geweldig. 2 a 2,5 ster dekt de lading beter. We hadden een luxe kamer. Daarbij hoort een aparte incheck balie plus fles wijn. Die was er niet. Eten was niet geweldig. Alles was lauw. Dat wat heet moet zijn was lauw. En dat wat koud moet zijn was lauw. Vlees allemaal droog en overgaar. Lunch hetzelfde als het diner. Ontbijt was wel prima. Kamer op zich prima. Vloer wel erg glad. Badkamer leek goed. Echter temperatuur van de douche niet goed te regelen. En de afvoer kon de toevoer van het douchewater niet aan. Met als gevolg dat het water de kamer in liep. Dit was schijnbaar al langer zo. De onderkant van de deur en het kozijn was al verrot. Veel bedjes bij het zwembad waren doorgezakt zodat je met je rug op de stangen lag. Veel gescheurde tegels en missende hoeken van tegels bij het zwembad. Was er dan niets goed? Jawel. Het personeel (ook de schoonmaak) en het animatieteam verdient een dikke 10. Erg vriendelijk en behulpzaam.

• 10Mirjam15-05-2022

Geweldig

Heerlijke ontspannende week gehad in dit mooie hotel met zeer vriendelijk personeel.

• 10Aart Versteeg03-05-2022

Top Vakantie

Wederom weer een super vakantie in dit sfeervolle, vriendelijke hotel gehad. Ontvangst bij de receptie door Oscar was top, hij heeft ons een prachtige kamer bezorgd nr 480, 4 hoog, heerlijk rustig gelegen. Het eten en drinken was weer super. Nergens vind je zo'n enthousiast annimatieteam als hier, gewoon van s'ochtends tot s'avonds is er vermaak. De shows die het animatieteam zelf uitvoert zijn TOP! Op dit moment worden een aantal kamers aangepast met een eigen zwembad, dus het hotel wordt nog mooier. We zijn heel benieuwd. Dank aan al het personeel dat ons weer een heerlijke vakantie heeft bezorgd.

• 9Erwin en deniz29-03-2022

Top hotel vriendelijk en schoon.

Wij zijn 8 dgn in dit hotel geweest... eten is goed en gevarieerd. Alles is schoon en netjes. Kamers zijn keurig.. wij zaten op een familiekamer. En dit was perfect. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 9Aart Versteeg14-10-2021

Top locatie prima hotel

Net terug van een heerlijke vakantie in het mooie hotel Abora Catarina, Prima ontvangst door Diego van de receptie, hij heeft ons perfect geïnformeerd over een upgrading van onze geboekte kamer. We namen een prachtige upgrading op de 5e etage (luxe rustige kamer) met uitzicht op zee prachtig en elke avond het zonnetje op je mooie balkon. Wij hebben al heel wat hotels bezocht in Playa del Ingles, maar dit hotel is gewoon top met een geweldig positief team die dit hotel een heerlijke sfeer bezorgen. Ook het enthousiaste animatieteam deed het super. Daar draait het om in je vakantie toch? De omgeving is gewoon één prachtige aanzichtkaart met de betoverende duinen, de zee, gezellige boulevard met zijn winkeltjes en terrasjes. Even een drankje pakken bij El Bucanero, en weer door, er is zoveel te zien, heerlijk genoten dus. Taxi's genoeg, strandbussen rijden vanaf het hotel dus voor degenen die niet kan of wil lopen er is altijd vervoer.

• 8Jolanda de mooij23-09-2021

heerlijke vakantie gehad,met lekker eten

mooi hotel,vlakbij de duinen van Maspalomas,en Playa del Ingles,de kamers zijn netjes en schoon,personeel is vriendelijk,eten is gevarieerd met thema,s alles wordt goed schoongemaakt ook bij het zwembad en alle ander voorzieningen,het animatie vermaakt de mensen elke dag met allerlei spelletjes en s,avonds is er genoeg entertainment,alleen wat jammer is er hangt een mooie tv in de kamers maar er is geen nederlandes tv erop te zien,terwijl er genoeg nederlanders daar komen.

• 6Jeroen30-08-2020

Een last minute Covid 19 vakantie

Door de Covid-19 pandemie was onze oorspronkelijke reis in het water gevallen. Op de laatste moment een reis geboekt naar Gran Canaria en dit hotel uitgekozen. Dit hotel ligt op wandelafstand van het strand, en het centrum van Playa de Ingles. Bij het inchecken heb je vrij veel geduld nodig, we hebben ruim een half uur moeten aanschuiven. Ondanks het gebouw wat ouder langs de buitenzijde uitziet, en zie je aan de infrastructuur, zijn de kamers wel up to date. De 2 persoons kamers zijn netjes, vrij ruim, een grote badkamer met inloopdouche. Op deze kamer staat ook een degelijk sofa-bed waar 2 kinderen degelijk kunnen in slapen, wel niet boekbaar bij Sunweb. Onze kamer werd iedere dag degelijk gereinigd. Bij het douchen kan men wel de temperatuur niet goed regelen, het water gaat van goed naar koud en heet.

Dit hotel bied een all-in formule aan, maar verwacht u aan bijkomende kosten!!! U dient 2 euro/dag te betalen voor gebruik te maken

ACA, Manager, 06-09-2020

Dear Jeroen,

We appreciate your scoring and comments of your Abora experience.

We are pleased to know that you spent a great time with us and of course we hope you can visit us again.

However, we also regret for those inconveniences you could have experienced during your stay.

Sunny regards, Guest Relations

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)