Hotel Abora Catarina by Lopesan Hotels

Hotel Abora Catarina by Lopesan Hotels
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Abora Catarina by Lopesan Hotels voor je op een rij gezet:

309 reviews over Hotel Abora Catarina by Lopesan Hotels in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

nooit meer

Daniel en Ronaldo
24-6-2018

Eten en AI-formule geen 4 sterren waardig.

Vroeger was dit een rustig hotel met 80% Duits cliënteel, vandaag een publiek afgestemd op gezinnen met kinderen, een rumoerige kinderspeeltuin met 80% Oost-Europeanen. In het restaurant kan je als koppel geen normaal gesprek voeren zoveel lawaai, lijkt wel elke keer een schoolfeest!

Het eten is smaakloos, bij ontbijt te weinig broodkeuze.

De lunch is overschot van het diner daags voordien.

Diner, rund- of varkensvlees is zo dun gesneden, met als gevolg te hard gebakken, als alternatief kun je wel kip eten tot je begint te kakelen. De pasta is gewoon te lang gekookt en ligt als een plakkerig goedje op je te wachten, niets à la minuut. De food-court bij het zwembad, friet, hamburger, pasta en pizza (kost 4 x niets) afgestemd voor de kids.

De AI-formule, op de drankenkaart vind je slechts enkele dranken AI, zelfs voor een koffie expresso of een degustief moet je betalen, o ja je wordt afgesnauwd dat je aan de automaat koffie kunt nemen in een papieren bekertje.

In tegenstelling met vroeger moet je nu zelfs voor een flesje water betalen.

Ondanks renovatie is de vloer rond het zwembad op verschillende plaatsen los.

Op het buitenterras lobbybar staan 30 kapotte stoelen.

Animatie tot 23.00 afgestemd voor kinderen.

Ondanks WK-voetbal, geen enkel Tv-scherm in bar of lobby, geen sfeer maar gewoon dood!!!

Men probeert dit hotel te runnen met zo weinig mogelijk personeel, daarom de automaten met plastiek en papieren bekertjes, geen 4 sterren service maar zelfbediening.

Voor ons nooit meer Abora Catharina Lopesam.

Het is een prima hotel, zeker aan te bevelen.

Arend en Janny Toering
9-5-2018

Groot hotel, nog niet zo lang geleden gerenoveerd. Het is een modern en prima hotel met ruime kamers. Er is een shuttlebus naar het strand. Mooi aangelegde tuin met op diverse plaatsen ligbedden, waardoor je niet bij het drukke zwembad hoefde te liggen. Ontbijt, lunch en diner waren uitstekend. Dit hotel is zeker aan te bevelen. Verbeterpunten: het schuiven van de stoelen in het restaurant geeft veel lawaai, dat geldt ook voor het closet op de kamer. Verder meer parasols en tafeltjes tussen de ligbedden ontbraken. Vriendelijk personeel.

Na 3 keer voorlopig even niet meer.

Wilma
20-4-2018

Het hotel is mooi gerenoveerd en de kwaliteit van het eten is erg verbeterd. Er is geen kledingvoorschrift tijdens het advondeten hierdoor lopen de mannelijke gasten in korte broek met een hemdje op slippers in de eetzaal. Genieten van je diner wordt bijna onmogelijk gemaakt door het gehuil van de kleine kinderen die aanwezig zijn. Daar komt bij dat er op de begane grond en op de 1e etage de gehele dag eentonige muziek te horen is, ook tijdens het eten. Onze tip: - 18.00-19.30 uur diner voor gezinnen en 20.00-21.30 uur voor volwassenen en laat de muziek weg. De mooie tropische tuin heeft voldoende vogels die fluiten.

Zeer goed hotel, nieuw &modern gerenoveerd

Guy Debock
2-4-2018

Uitgebreid buffet, grote rustige kamer gekregen op gelijkvloers, jong en vriendelijk personeel, en deze zijn altijd paraat!

Mooie tuin met 2 nieuwe zwembaden.

Heerlijke vakantie gehad

Fam vd Neut
11-3-2018

Ik kan dit hotel aanbevelen. Prachtig hotel, mooie kamers en alles goed verzorgd. Het restaurant was helemaal 👍, het eten was van zeer goede kwaliteit.

Er gaat ieder half uur een shuttlebus naar het strand, daar hebben we gebruik van gemaakt omdat mijn reisgezelschap wat m8nder goed ter been is. Leuke animatie, voor elk wat wils,

Zalig, een aanrader, zeker met kinderen.

J & C
7-3-2018

Een zalig hotel waar het goed toeven is. Lekker eten en zeker gevarieerd genoeg. Ook voor vegetariërs.

Een nieuw aangelegd zwembad bied nu een ruim aanbod aan zetels in de zon.

Het animatieteam is fantastisch zeker met de kinderen, een dikke proficiat.

Het personeel is super en zeer professioneel.

Een korte wandeling tot aan de vermaarde duinen, of een gratis shuttlebus naar het strand van playa del Engles.

Een net hotel, voor herhaling vatbaar.

Elly Smildiger Takens
5-3-2018

Het hotel is goed en netjes. Het is helemaal gerenoveerd. Vriendelijk personeel. Mooie plek, vlak bij de duinen, en winkel centrum. Bushalte in de buurt. Bijna elke avond entertainment. Ze dwingen je niet om ergens aan mee te doen.

Een mooi aangelegde tuin.

Als je in de lobby wilt zitten doordat het buiten te fris was, dan is er een beperkte ruimte. Als je de hele dag in de zon wilt liggen bij het zwembad dan moet je soms even verplaatsen van ligstoel.

Het hotel mag gerust worden aanbevolen.

Peetersille Erik
25-2-2018

Goed: kamers, restaurants, bars, en zonder actief deel te nemen de animatie, dienstbaarheid personeel.

Niet goed : geen opmerkingen.

Groot maar goed gerenoveerd hotel

Jaap Berghuis
4-2-2018

Abora Caterina van Lopesan (nieuwe naam en eigenaar) is een groot langgerekt hotel die uit 5 naast elkaar staande flats van 5 hoog bestaat. De (voordeel) kamers zijn prima. Je kunt merken dat het hotel gerenoveerd (opgeknapt) is. De bedden zijn prima. Op TV kun je naar BVN kijken. Er is een centrale airco die je zelf harder of zachter kunt zetten. De nieuwe douchen zijn goed echter het water wil, als je er niet op let, nog wel eens naar de kamer toe lopen. Het hotel heeft een mooie en moderne eetzaal. Ook is buiten eten mogelijk. Als iedere hotelgast tegelijk de eetzaal inloopt is er wel eens ruimte gebrek maar een uurtje later is er voldoende ruimte. Soms is het eten niet al te warm. Maar de gehanteerde All-in service is super. Zelfs nadat wij onze kamer hadden opgeleverd bleef deze gewoon gehandhaafd en waren er zelfs nog broodjes voor de terugreis. Het strand is per gratis busje te bereiken. De zonneplekken rond het langgerekte zwembad waren goed en genoeg ondanks dat het hotel goed bezet was. Een nieuw groot zwembad is in aanbouw. Voor ons een hotel om nogmaals te bezoeken.

nooit meer

VERA
1-2-2018

zeer veel kamers

in verhouding klein zwembad en kleine eetzaal

iedere avond vechten om een vrije tafel te vinden

zelfs in januari is de bezetting veel te groot voor de gemeenschappelijke ruimtes zoals restaurant (slechts één restaurant)

te weinig zitplaatsen in de bar en in het restaurant

verder is dit hotel ok qua kamers en eten

hotel ligt NIET aan de zee zodat uitwijken naar het strand geen optie is in januari

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Abora Catarina by Lopesan Hotels in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Abora Catarina by Lopesan Hotels zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Abora Catarina by Lopesan Hotels scoort een 8.05 uit 10 op basis van 318 reviews.