FamiliehotelWeer vandaag27°22°
7,7

Abora Catarina by Lopesan Hotel (Gran Canaria) is een modern hotel met een mooie tuin. Bij het zwembad is genoeg plaats om te liggen, en er gaat een shuttle bus naar het strand. Het eten is van goede kwaliteit. De animatie zorgt voor gezellige activiteiten. Wie graag wat van de omgeving wil zien moet zeker eens naar de vuurtoren van Maspalomas.

We hebben een aantal aanbieders voor Abora Catarina by Lopesan Hotels voor je op een rij gezet:

328 reviews over Hotel Abora Catarina by Lopesan Hotels in het Nederlands

Een geweldige vakantie

Elvis
15-9-2019

Onze vakantie in Gran Canaria was geweldig. Het hotel "Abora Catarina" waar we verbleven, heeft elke ster meer dan verdiend. De service was erg goed en vriendelijk. Daarnaast was het eten van dit hotel erg lekker. Als je van plan bent om naar Gran Canaria te gaan, dan is dit hotel zeker een aanrader.

Gereisd Met partner in september 2019
Geboekt bijneckermann.nl

Gestolen

Kelly
10-9-2019

De schoonmaakster zijn dieven !! Hadden een merkpet op de kamer gelegd. Schoonmaakster kwam pet is weg. De eerste dag zeggen ze dat ze het schoonmaakbedrijf gaan bellen. Tweede dag sturen ze ons van het kastje naar de muur. Derde dag zeggen ze dat ze er nog steeds mee bezig zijn. 4de dag krijgen we te horen dat we een man op onze kamer hebben gelaten. Terwijl we de hele vakantie met niemand zijn opgetrokken. 4 verschillende verhalen dus. Maar niet met een oplossing komen. De werkster heeft van ons gestolen en wij staan met onze rug tegen de muur want niemand die ons helpt en de manager geeft ons 4 verhalen maar komt niet met een oplossing.

Gereisd Met partner in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Niet klantvriendelijk door de maneger geholpen

Marjolein
10-9-2019

De laatste dag werd ons bandje doorgeknipt we hadden pas in de avond het vliegtuig en mochten nergens meer gebruik van maken dus verplicht met onze koffers en 2 kleine kinderen in de lobby zitten voor bijbetaling mochten we wat eten maar deze dag was gewoon betaald zeer klantonvriendelijkheid geholpen door de manager dit is voor ons een reden om NOOIT meer terug te gaan voor 10 dagen betaald en voor 8 dagen all inclusief gekregen!!! En de kinderen moesten maar de laatste dag maar ergens anders eten dat was niet zijn probleem !

Gereisd Met jonge kinderen in september 2019

Perfect!

Joliene
23-6-2019

In juni ben ik samen met mijn vriend in dit hotel geweest. Het eten was heel goed en uitgebreid. Lekkere snacks bij het zwembad de hele dag door. Cocktails/drinken was ook erg goed. Schone kamers en iedere dag werd er schoon gemaakt en kregen we nieuwe handdoeken. (Allemaal net gerenoveerd) Erg leuke animatie voor jong en oud. De hele dag door vertier. Het hotel ligt centraal en niet ver van het strand. Vriendelijk personeel! 1 puntje voor verbetering: erg weinig parasols bij het zwembad. En die heb je wel nodig op Gran Canaria ;) we hebben een fantastische vakantie gehad!

Gereisd Met partner in juni 2019
AboraCatarina, Manager, 26-6-2019

Dear Joliene,

Thank you very much for choosing our hotel Abora Catarina by Lopesan Hotels to spend your holidays.

We are glad to read that you enjoyed our Abora experience and we appreciate your nice comments. Regarding the parasols, we have been working on it to solve this problem very soon.

We would be pleased to welcome you back in a future.

Sunny regards, Guest Relations

Super

Kvv
6-5-2019

Supergoed hotel! Goed eten, kamers worden iedere dag schoongemaakt! Veel aandacht voor de kinderen. Gelukkig niet veel mensen die handdoek leggen waardoor je ook in de middag nog een plekje uit kon kiezen. Groot pluspunt. Ook de ligging is ideaal!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Abora Catarina by Lopesan,wij gaan graag terug!

JP Godderij
15-4-2019

Heerlijk Hotel, fijne sfeer, lekkere keuken. Upgrade gedaan naar de 5de verdieping, prachtig uitzicht! Mooi rustig zwembad en een druk zwembad met animatie-programma. Helaas erg weinig parasols en het water was iets aan de koude kant. All-inclusive formule met evt bijbetaling voor verse bonenkoffie en duurdere wijnen en andere drankjes maar het aanbod was voldoende voor ons.

Gereisd Met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gezellig en goed hotel bij de duinen!

Inge
11-4-2019

Gezellig famhotel, erg goed animatie team voor kids en ook voor volwassenen, veel sport en dans. Redelijk goed eten, bij het zwembad ook gezonde snacks en lekkere drankjes. Veel ligstoelen en vele plekjes om te liggen.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijneckermann.nl

Ga graag nog eens terug, een aanrader!!

Lenneke
20-3-2019

Super hotel, schoon, vriendelijk personeel, goed eten/drinken en nergens te druk!

Gereisd Alleenreizend in maart 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Prima en alleen maar aan te bevelen

Jan Bertholet
13-3-2019

Een prima hotel, in alle opzichten; wat betreft kamer, ligging (vlak bij Las Dunas en strand), groenvoorziening, zwemfaciliteiten, eten, hygiëne, animatie, receptie en vriendelijkheid personeel

Gereisd Met partner in maart 2019

Folkerts
25-2-2019

Wat een heerlijke tijd hebben wij hier gehad, vriendelijk personeel, ruime en schone kamers, een fantastisch recreatieteam, en een zeer ruime keuze tijdens het ontbijt, lunch en diner. wij hebben niks negatiefs kunnen ontdekken tijdens ons verblijf...top dus!!!

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2019

• De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m, 5 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Abora Catarina by Lopesan Hotels in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Abora Catarina by Lopesan Hotels zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.