Hotel Abora Catarina by Lopesan Hotels

Hotel Abora Catarina by Lopesan Hotels

7.4Goed

Spanje, Gran Canaria, Playa del Inglés

Je kunt vanaf nu meer dan 1.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 688p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.4Goed

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie

Abora Catarina by Lopesan Hotel (Gran Canaria) is een modern hotel met een mooie tuin. Bij het zwembad is genoeg plaats om te liggen, en er gaat een shuttle bus naar het strand. Het eten is van goede kwaliteit. De animatie zorgt voor gezellige activiteiten. Wie graag wat van de omgeving wil zien moet zeker eens naar de vuurtoren van Maspalomas.

339 reviews over Hotel Abora Catarina by Lopesan Hotels

• 8John07-08-2020

Gewoon goed

Goed hotel, genoeg te eten en te drinken. Super aardige staf, mooie schone kamer. Eten niet slecht/ niet goed. Maar goed kun je ook niet verwachten voor dat geld. Streng op de Corana regels, dus een superveilig gevoel gehad. Op de heel Gran Canaria trouwens. Dus wij zeggen gaan.

ACA, Manager, 09-08-2020

Dear John,

We appreciate your nice comments of your holidays in our hotel and our amazing island.

We hope you can visit us again in a future.

Sunny regards, Guest Relations

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 5Ed01-04-2020

Wat een arrogantie

Waardeloos, het eten is redelijk tot goed maar niets is warm. de warmhoudplaten daar kan je gerust je hand op leggen want die zijn niet heet genoeg. tweemaal bij de chef geklaagd en een keer bij de receptie maar ze doen er niets aan. Wij zijn zeer onbeleefd behandeld door de hotelmanager tijdens de covid-19 . Het is oorlog het is oorlog, schreeuwde hij. Het hotel was veel te vol omdat ze de gasten vanuit een ander hotel in ons hotel hadden gezet. De politie benaderde de manager omdat het restaurant veel te vol was. Ze vonden dat ze alle regels konden negeren en dat wij in onze kamer moesten blijven. Hij werd boos toen ik zei dat ik nog steeds een gast ben en zo behandeld wil worden.

Javier Fernández . Director de Hotel, Manager, 04-04-2020

Muchas gracias por sus comentarios y lamentamos que no disfrutara del hotel la semana donde se decretó el estado de alarma en todo el pais. La prioridad de todo el personal del hotel fue la seguridad y salud de todos los clientes, y evitar cualquier contagio aplicando el protocolo establecido. Dele al Abora Catarina una segunda oportunidad sus próximas vacaciones, o por lo menos no deje de visitar Gran Canaria.
    Reciba un caluroso saludo

Gereisd met partner in maart 2020

• 2019
    10Elvis15-09-2019

Een geweldige vakantie

Onze vakantie in Gran Canaria was geweldig. Het hotel "Abora Catarina" waar we verbleven, heeft elke ster meer dan verdiend. De service was erg goed en vriendelijk. Daarnaast was het eten van dit hotel erg lekker. Als je van plan bent om naar Gran Canaria te gaan, dan is dit hotel zeker een aanrader.

Javier Fernández . Director de Hotel, Manager, 04-04-2020

Muchas gracias por sus comentarios . Reciba un caluroso saludo

Gereisd met partner in september 2019

Geboekt bij neckermann

• 3Kelly10-09-2019

Gestolen

De schoonmaakster zijn dieven !! Hadden een merkpet op de kamer gelegd. Schoonmaakster kwam pet is weg. De eerste dag zeggen ze dat ze het schoonmaakbedrijf gaan bellen. Tweede dag sturen ze ons van het kastje naar de muur. Derde dag zeggen ze dat ze er nog steeds mee bezig zijn. 4de dag krijgen we te horen dat we een man op onze kamer hebben gelaten. Terwijl we de hele vakantie met niemand zijn opgetrokken. 4 verschillende verhalen dus. Maar niet met een oplossing komen. De werkster heeft van ons gestolen en wij staan met onze rug tegen de muur want niemand die ons helpt en de manager geeft ons 4 verhalen maar komt niet met een oplossing.

Gereisd met partner in september 2019

• 1Marjolein10-09-2019

Niet klantvriendelijk door de maneger geholpen

De laatste dag werd ons bandje doorgeknipt we hadden pas in de avond het vliegtuig en mochten nergens meer gebruik van maken dus verplicht met onze koffers en 2 kleine kinderen in de lobby zitten voor bijbetaling mochten we wat eten maar deze dag was gewoon betaald zeer klantonvriendelijkheid geholpen door de manager dit is voor ons een reden om NOOIT meer terug te gaan voor 10 dagen betaald en voor 8 dagen all inclusief gekregen!!! En de kinderen moesten maar de laatste dag maar ergens anders eten dat was niet zijn probleem !

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 9Joliene23-06-2019

Perfect!

In juni ben ik samen met mijn vriend in dit hotel geweest. Het eten was heel goed en uitgebreid. Lekkere snacks bij het zwembad de hele dag door. Cocktails/drinken was ook erg goed. Schone kamers en iedere dag werd er schoon gemaakt en kregen we nieuwe handdoeken. (Allemaal net gerenoveerd) Erg leuke animatie voor jong en oud. De hele dag door vertier. Het hotel ligt centraal en niet ver van het strand. Vriendelijk personeel! 1 puntje voor verbetering: erg weinig parasols bij het zwembad. En die heb je wel nodig op Gran Canaria ;) we hebben een fantastische vakantie gehad!

AboraCatarina, Manager, 26-06-2019

Dear Joliene,

Thank you very much for choosing our hotel Abora Catarina by Lopesan Hotels to spend your holidays.

We are glad to read that you enjoyed our Abora experience and we appreciate your nice comments. Regarding the parasols, we have been working on it to solve this problem very soon.

We would be pleased to welcome you back in a future.

Sunny regards, Guest Relations

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Kvv06-05-2019

Super

Supergoed hotel! Goed eten, kamers worden iedere dag schoongemaakt! Veel aandacht voor de kinderen. Gelukkig niet veel mensen die handdoek leggen waardoor je ook in de middag nog een plekje uit kon kiezen. Groot pluspunt. Ook de ligging is ideaal!

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 8JP Godderij15-04-2019

Abora Catarina by Lopesan,wij gaan graag terug!

Heerlijk Hotel, fijne sfeer, lekkere keuken. Upgrade gedaan naar de 5de verdieping, prachtig uitzicht! Mooi rustig zwembad en een druk zwembad met animatie-programma. Helaas erg weinig parasols en het water was iets aan de koude kant. All-inclusive formule met evt bijbetaling voor verse bonenkoffie en duurdere wijnen en andere drankjes maar het aanbod was voldoende voor ons.

Gereisd met partner in maart 2019

• 9Inge11-04-2019

Gezellig en goed hotel bij de duinen!

Gezellig famhotel, erg goed animatie team voor kids en ook voor volwassenen, veel sport en dans. Redelijk goed eten, bij het zwembad ook gezonde snacks en lekkere drankjes. Veel ligstoelen en vele plekjes om te liggen.

Gereisd met partner in april 2019

Geboekt bij neckermann
  • 9Lenneke20-03-2019

Ga graag nog eens terug, een aanrader!!

Super hotel, schoon, vriendelijk personeel, goed eten/drinken en nergens te druk!

Alleen gereisd in maart 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

Hotel Abora Catarina by Lopesan Hotels info

• Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m, 5 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag
  • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Mexicaans, Spaans, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen

• ParkerenBetaald