Hotel Taurito Princess

Hotel aan zeeWeer vandaag22°14°
Hotel Taurito Princess
7,7

Omschrijving
Hotel Taurito Princess is een mooi schoon hotel op Gran Canaria. Het eten is hier niet aan te raden, maar het hotel zelf is prima dankzij het zwembad, de sauna, de tuin met zicht op zee en de games room. In de omgeving vind je bezienswaardigheden zoals Puerto Mogan waar je gemakkelijk met de auto naar toe rijdt.

295 reviews over Hotel Taurito Princess in het Nederlands

fantastisch

ben,
2-2-2019

Dit hotel is een heerlijk,eerlijk hotel goed verzorgd ontbijt,lunch,diner heerlijk totale uitstraling van dit hotel een dikke 10 zeer gastvrij vriendelijk personeel

Gereisd met partner in januari 2019

Geweldig

Solange Sintzen,
24-1-2019

Het was een super mooi verblijf! Het eten was lekker en veel keuze, de slaapkamers waren ontzettend mooi en de ligging was perfect! Mooi zeezicht! Verder was het leuk om savonds een stukje te wandelen. Maar voor naar een andere plaats te gaan moet je wel een taxi of bus nemen. Dit is goedkoop, makkelijk en snel! Ook hier kreeg je genoeg informatie over bij het hotel.

Gereisd met partner in augustus 2018

In het plaatsje Taurito is niets te doen, zijn uitsluitend all inclusieve hotelgasten vooral Engelse en Franse nationaliteit. Strand is donker/zwart alle strandtentjes om 17.00 uur gesloten. Huur een auto om het eiland te verkennen. Een mooi strand vind je in Playa de Ammadores, 10 minuten rijden.

De binnenweg naar Puerto de Mogan is afgesloten (blijft ook zo!), dit betekent dat je 20 km moet omrijden (taxikosten !) Hotel Taurito Princess lijkt mooier dan het in werkelijkheid is. Het buffet wordt te koud opgediend en blijft te lang staan, hebben beide voedselvergiftiging opgelopen (wij waren niet de enigen die dit is overkomen). Hebben ook veel last gehad van Buggy terreur (40 % met kleine kinderen). Princess is een lawaaiig en verouderd hotel en het meeste personeel is onvriendelijk (uitzonderingen daargelaten). Er is geen parkeergelegenheid bij het hotel. Wij gaan er niet mee naar toe.

Gereisd met partner in december 2018

Top hotel

Marinelle Mareels,
31-12-2018

Super, gezellig hotel.Propere kamers, goed bed, lekker eten. Galadiner met Kerstmis was top. Leuke vakantie gehad.Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in december 2018

Grandioos goed en schoon met uitstekend buffet all

Dik de Velde,
2-12-2018

Dat ze ook in november zomerkleding en badkleding meenemen.

Gereisd met partner in november 2018

Kristine,
1-12-2018

Super verblijf gehad , in de buurt is niks te beleven , maar ideaal als je komt voor de zon en de rust

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Mooie ligging

Barentsen,
29-11-2018

Zou heel fijn zijn als het personeel tov buitenlandse gasten wat vriendelijker was

Spaanse gasten worden op vriendelijk manier aan gesproken

Maar wij nederlanders met een weinig vriendelijke blik en stem

Personeel bij de ontvangst is wel heel vriendelijk en bereid je goed te helpen

Gereisd met partner in november 2018

Bedrijfszekerheid liften: matig!

Aart Tempelman,
27-10-2018

De logistiek in dit hotel is in hoge mate afhankelijk van het wel/niet functioneren van de drie Schindler liften.

Helaas hebben we drie dagen gehad met een serieuze software storing.

En dan is logeren op de 8e etage geen pretje, vooral voor mensen die slecht ter been zijn. Ik heb nog spierpijn van het naar beneden lopen!

1x nooit meer!

Britte,
22-10-2018

Pluspunten:

• Luxe hotel

• Mooie/ruime kamer met bad, airco, lekker bed en balkon met mooi uitzicht over de zee/bergen

• Groot zwembad met genoeg ligbedden en parasols

• Strand tegenover het hotel

Negatieve punten:

• Slecht eten

• Reservering van de excursies ging niet goed via de receptie. We kregen geen tickets en die hadden we wel nodig

• Als het druk is, sta je in de rij voor het restaurant

• Vieze glazen

Wat onze vakantie verpest heeft is het eten. Het is all inclusive, dus dan wil je wel een beetje lekker kunnen eten en dat verwacht je ook van een 4 sterren hotel. Het eten was smaakloos, koud, niet knapperig, dus echt niet lekker. Het ontbijt was oké, maar de rest van de maaltijden op de dag waren heel smerig. Op een geven moment durf je niks meer te proberen en ik at al helemaal niet het vlees en de andere (vegetarische dingen) waren ook niet lekker! Heel jammer, want de rest is echt top!

Voor ons dus 1x nooit meer!

1 keer maar nooit meer.

De,
19-10-2018

Op vakantie geweest in dit Hotel.

Als je aankomt ziet het er prachtig uit. Na een lange vlucht een prima kamer met uitzicht op zee. De euforie dimde al snel in toen de volgende ochtend om 7 uur bouwvakkers on balkon begonnen te renoveren. Dit gemeld bij de reisleiding en binnen een half uur werden we overgeplaatst naar een andere kamer. Goes geregeld zou je zeggen. Op deze kamer was:

- de koelkast kapot

- de airco stonk naar Riool.

- het bad was gescheurd en zat vol kalk.

Het personeel wat rondloopt in het hotel eb de restaurants is erg aardig. Ze helpen je snel en zijn altijd vriendelijk.

Het eten daarentegen was verschrikkelijk. Ik het restaurant stinkt het en het is net 1 grote vreetschuur. Het eten was vaak koud en zeer smakeloos. Bijna elke dag word er hetzelfde neergeploft.

De omgeving is mooi aan de zee en het zwembad is erg goed onderhouden en schoon.

Helaas voor ons 1 keer maar nooit weer.

• Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Taurito Princess in Playa de Taurito, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Taurito Princess zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.