Hotel Taurito Princess

283 reviews over Hotel Taurito Princess in het Nederlands

Genoten

Caers
7-9-2018

Ruime kamer en zeer vriendelijk personeel. Wel wat afgelegen maar dat wisten we.

Lekker eten, kamer goed onderhouden. Bij vol hotel te weinig plaats rond zwembad,wel op andere plaats ligbedden.

Heel goed hotel

Vanderhulst Gunther
16-7-2018

Het is een aangenaam hotel met proper kamers en het eten is er heel goed. Voor mensen die graag wandelen is het wat nadelig omdat het in en rond de bergen ligt. Er zijn mensen die op alles reclameren zoals op het eten en drinken dat het niet goed is maar dan gaan ze wel 3 a 4 keer naar het buffet, dan ga ik ervan uit dat het goed is.Er zijn in omtrek een paar winkeltjes en cafés. Voor het hotel zouden we zeker terug gaan maar voor de ligging niet. Het is een echte aanrader voor mensen die graag aan het zwembad willen blijven.

Er is op 30 meter een klein strandje met bedjes en parasols tegen betaling.

Elke dag rijd er een busje van het hotel naar het nabije haventje waar je er kan gaan choppen.

We hebben zeker van onze vakantie genoten.

een grote teleurstelling

Fam.plas mertens
16-7-2018

buffet was goed allinformule voor dranken ondermaats en veel lege automaten . receptie behulpzaam maar bediening een dikke nul .animatieteam discrimineert naar Vlaamstalige klanten , ze lachen je gewoon uit ! gewoon 1 keer geweest maar nooit meer we waren blij dat we konden vertrekken!

zeer goed all in hotel

NiMa
11-2-2018

positief : gerenoveerde kamer - fijn uitzicht vanaf balkon - goede keuken - goede all inclusive - mooie ligging - fijne avondanimatie - overal verzamelplaatsen gemaakt voor lege drinkbekers en glazen

negatief : lange broek vereist voor mannen tijdens dinner terwijl het schoeisel van velen te wensen overliet ! Tijdens lunch aan het buitenrestaurant werden plastieken onderleggers gebruikt die niet altijd even proper waren. Was beter een adults only hotel omdat het ons inziens beter geschikt is voor volwassenen dan voor kinderen.

Graag meer, meer en nog meer Taurito Princess

Antonius
6-2-2018

Prima Hotel met uitzonderlijk complete all - in formule. Voor mensen die zich moeilijk kunnen beheersen hierbij een waarschuwing: Het eten is kwalitatief uitstekend en zo enorm uitgebreid en dat men het risico loopt om 5 kg per week aan te komen. Uiterst vriendelijk en flexibel personeel uitstekende animatie en een fraaie ligging en accommodatie maken dit hotel tot een top bestemming

Geweldig

Sjaak en Jannette
2-2-2018

Mooi hotel ondanks grote, binnen niets van te merken. Hotelkamers ruim op de elfde etage geweldig uitzicht. Drie buitenliften waar het af en toe door drukte een beetje moeilijk was om een lift te bemachtigen. Wij liepen vaak naar beneden, wat goed te doen is. Het eten is niets op aan te merken, zoveel keuze en iedere keer weer wat anders. Alleen de wijn vond ik niet echt bijzonder. Je kon wel een glas of fles apart bestellen waar dan wel voor betaald moest worden. Wij hebben niet bij het zwembad gelegen vonden dat erg druk. Wel op strandbed. Auto huren (kan in het hotel) als je het eiland echt wilt zien, wat zeker de moeite waard is, zeker het binnenland. schitterend. De receptie helpt je met alle vragen . Al met al zouden wij er zo weer heen gaan. Wij hebben genoten.

Heerlijke vakantie

Jorine
30-1-2018

Heerlijk hotel, schoon, all inclusive goed verzorgd. Reistijd van en naar luchthaven is wel enorm lang!

Het uitzicht is prachtig en het hotel is verder gewoon keurig. We zaten op de 7e verdieping, kamer 711 boven generatoren die heel veel lawaai maakten op de dag. Om 11 uur gingen ze uit en om 7 weer aan, waardeloos. De wifi is slecht en de wijn de ze schenken voor de all in formule is niet te drinken. Het zwembad en alles er omheen is veel te klein voor een hotel met 400 kamers. Alles overvol.

Alles goed. Behalve WiFi op de 8e etage niet mogelijk . In de hal ook problemen.

Parkeergarage hotel €20 per dag 🙁 Want plekje aan de straat vinden was bijna niet te doen.

Sonja
20-10-2017

In een woord "fantastisch hotel"

Mooie ruime kamer, heel mooi 😃uitzicht op het strand en de zee.

Het is is echt heel goed en elke dag weer anders! Ook het ontbijt is zeer uitgebreid!

Mooie ligging, maar als je veel wilt zien is een huurauto aan te raden!

Personeel is aardig en behulpzaam.

1 🤔nadeel, ligstoelen bij het zwembad, teveel waardoor je werkelijk bijna op elkaar ligt.

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Taurito Princess in Playa de Taurito, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Taurito Princess zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.