Hotel Taurito Princess

280 reviews over Hotel Taurito Princess in het Nederlands

zeer goed all in hotel

NiMa
11-2-2018

positief : gerenoveerde kamer - fijn uitzicht vanaf balkon - goede keuken - goede all inclusive - mooie ligging - fijne avondanimatie - overal verzamelplaatsen gemaakt voor lege drinkbekers en glazen

negatief : lange broek vereist voor mannen tijdens dinner terwijl het schoeisel van velen te wensen overliet ! Tijdens lunch aan het buitenrestaurant werden plastieken onderleggers gebruikt die niet altijd even proper waren. Was beter een adults only hotel omdat het ons inziens beter geschikt is voor volwassenen dan voor kinderen.

Graag meer, meer en nog meer Taurito Princess

Antonius
6-2-2018

Prima Hotel met uitzonderlijk complete all - in formule. Voor mensen die zich moeilijk kunnen beheersen hierbij een waarschuwing: Het eten is kwalitatief uitstekend en zo enorm uitgebreid en dat men het risico loopt om 5 kg per week aan te komen. Uiterst vriendelijk en flexibel personeel uitstekende animatie en een fraaie ligging en accommodatie maken dit hotel tot een top bestemming

Geweldig

Sjaak en Jannette
2-2-2018

Mooi hotel ondanks grote, binnen niets van te merken. Hotelkamers ruim op de elfde etage geweldig uitzicht. Drie buitenliften waar het af en toe door drukte een beetje moeilijk was om een lift te bemachtigen. Wij liepen vaak naar beneden, wat goed te doen is. Het eten is niets op aan te merken, zoveel keuze en iedere keer weer wat anders. Alleen de wijn vond ik niet echt bijzonder. Je kon wel een glas of fles apart bestellen waar dan wel voor betaald moest worden. Wij hebben niet bij het zwembad gelegen vonden dat erg druk. Wel op strandbed. Auto huren (kan in het hotel) als je het eiland echt wilt zien, wat zeker de moeite waard is, zeker het binnenland. schitterend. De receptie helpt je met alle vragen . Al met al zouden wij er zo weer heen gaan. Wij hebben genoten.

Heerlijke vakantie

Jorine
30-1-2018

Heerlijk hotel, schoon, all inclusive goed verzorgd. Reistijd van en naar luchthaven is wel enorm lang!

Het uitzicht is prachtig en het hotel is verder gewoon keurig. We zaten op de 7e verdieping, kamer 711 boven generatoren die heel veel lawaai maakten op de dag. Om 11 uur gingen ze uit en om 7 weer aan, waardeloos. De wifi is slecht en de wijn de ze schenken voor de all in formule is niet te drinken. Het zwembad en alles er omheen is veel te klein voor een hotel met 400 kamers. Alles overvol.

Alles goed. Behalve WiFi op de 8e etage niet mogelijk . In de hal ook problemen.

Parkeergarage hotel €20 per dag 🙁 Want plekje aan de straat vinden was bijna niet te doen.

Sonja
20-10-2017

In een woord "fantastisch hotel"

Mooie ruime kamer, heel mooi 😃uitzicht op het strand en de zee.

Het is is echt heel goed en elke dag weer anders! Ook het ontbijt is zeer uitgebreid!

Mooie ligging, maar als je veel wilt zien is een huurauto aan te raden!

Personeel is aardig en behulpzaam.

1 🤔nadeel, ligstoelen bij het zwembad, teveel waardoor je werkelijk bijna op elkaar ligt.

Is een fijn hotel

Jenny
18-10-2017

Hotel was erg goed! Kamers prachtig heerlijke douche. Eten over de gehele dag was erg smaakvol. Minpunt was veel teveel bedden bij zwembad waardoor je je kont niet kon keren. En de weg naar Mogan was afgesloten waardoor je een rit over de snelweg moest maken. En er was bij het hotel bijna geen taxi te krijgen, duurde erg lang. Dus hopelijk wordt dit probleem snel opgelost.

Fijne vakantie!

Vera
15-10-2017

Fijn hotel, mooi uitzicht in een fijne omgeving. Het ontbijt is uitgbreid; voor ieder wat wils. Bij de lunch en het diner zijn er altijd frietjes, pasta, brood en rijst aanwezig evenals sla, tomaat etc. Verder hebben ze iedere avond een ander thema voor de overige gerechten. Naar onze mening had het eten inderdaad ook wat warmer gemogen, maar alles smaakte goed en was gaar. Bij ons waren er voldoende bedjes om op te liggen bij het zwembad, vanuit het hotel krijg je op je kamer 2 handdoeken om te gebruiken bij het zwembad. Je kunt de hele dag door op verschillende plaatsen zelf drinken pakken of vragen aan de bar. De kamer was prima, ruim, nette badkamer, goede bedden en televisie, waterkoker en koelkast. Al met al een prima hotel om even een weekje tot rust te komen.

Prima hotel , Prachtige ligging , goede service

R.F. Klumperman
24-9-2017

Een prachtig hotel direct aan zee en het strand . Fantastisch uitzicht . Mooie kamers met goede service . Prima eten . Alleen wat een drama de ruimte bij het zwembad. Helemaal volgestouwd met bedjes die letterlijk in rijen tegen elkaar aan staan. Aan het zwembad zit je niet voor je rust en privacy. Het direct bij het hotel gelegen strand is een veel beter alternatief alleen daar heb je geen all inclusive . Ook is het parkeren van een eventuele huurauto is niet eenvoudig. Het hotel biedt geen gratis parkeerruimte aan. Bij uitzondering mag je in de parkeergarage maar daar betaal je dan wel

20 Euro per dag voor. Op de openbare weg is er nauwelijks ruimte dichtbij beschikbaar Dat is wel jammer want het hotel ligt wel wat afgelegen en dan is een huurauto zeker handig . Algemene indruk is echter positief

We hebben een aantal aanbieders voor Taurito Princess voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Taurito Princess in Playa de Taurito, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Taurito Princess zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Taurito Princess scoort een 8.49 uit 10 op basis van 315 reviews.