Géén boekingskosten

SpanjeGran CanariaPlaya de Taurito

8FantastischScore uit 91 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Hotel Mogán Princess & Beach Club Resort ligt op Gran Canaria en heeft vriendelijk personeel, prima eten en een leuk zwembad. Het hotel ligt op een afgelegen plek waar je mooi uitzicht hebt. Het strand is ongeveer een kwartier lopen. Heb je zin in wat meer drukte? Dan kun je de bus pakken naar Puerto Mogan waar op vrijdag een grote markt is.

Bekijk de beschikbaarheid

91 Reviews over Mogán Princess

• 8Nel09-09-2022

Genoten

Mooi en lief hotel met het beste voor de gasten, vooral Claudia bij de receptie is erg betrokken! Alleen een auto huren in het hotel is geen aanrader, veelstever lopen beneden de berg en ook weer op! Eten is super lekker en veelzijds! Zwembad en ligbedden zijn schoon en er zijn er genoeg voor iedereen! Kamers zijn netjes en elke dag schone handdoeken ! Shuttlebus naar strand is ook goed geregeld en beach restaurantje ook netjes ! Dus kortom niks te klagen! Alleen als je van drukte houdt zit je hier verkeerd!

• 8Linda16-08-2022

Genoten, Gezellig en lekker gegeten 👍😘

Wij hebben het Superleuk gehad, lekker gegeten , op loopafstand strand! En s’avonds altijd animatie in de zaal! Wij hebben genoten, met elkaar. Ps Volgend jaar weer.

• 10Frank.D11-08-2022

geweldig

September 2019 geweest (ipv2020), maar ik ga in September weer even een weekje. Ik was hier toen ook alleen, en deze keer ga ik weer alleen en heb echt heerlijk een weekje vertoefd.Vandaar ga ik wederom weer. Mooi , schoon en netjes, de verzorging was goed, vriendelijk personeel.Ik zat in het bij gebouw, en moest wat trappen lopen, en eerlijk gezegd geen problemen meegehad, op de verdieping met de lift, liet ik de lift zelf links liggen haha. Ik ga express in het na seizoen mbt kinderen etc.Het adult zwembad is ook heerlijk.Eten was goed, zeker niet slechtH.Er gaat een shuttle bus naar het strand, dit is ook best te lopen, als je jong bent, omdat het hotel op een berg ligt is een een redelijke loop. Super hotel, als u boekt zult u geen spijt hebben.En als u in sept boekt, zien we elkaar wel haha Een mooi hotel in een rustig gebied, ik hoef geen centrum waar druk en jeugd is ( ben zelf 47 ) maar kom lekker voor me rust

• 10Frank.D11-08-2022

Fantastisch, mooi en netjes

Was hier in 2019 ipv 2020 alleen Een week heerlijk even niets! September (2022) ga ik weer heen, alleen. Het was mij bevallen.Ik zat in het bij gebouw, moest wat trappen lopen, maar geen probleem.Goed voor Je :) Maar goed, daarom voor herhaling vatbaar En wie weet als je mijn review leest, zie ik je daar in sept wel haha Mooi hotel, vriendelijke personeel , heb genoten. Geen last van eigen handdoek legen die worden weggehaald!Hotel handdoeken is uitsluitend toegestaan Heerlijk rustig hotel.Hoef geen drukte of centrum waar jongelui die schreeuwen weet ik veel wat (zelf ben ik 47 haha) Maar kom lekker voor een weekje rust

• 9Ad klijn20-06-2022

Heerlijke vakantie gehad mede door het enthousiasme van het personeel. Bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Speciale dank aan Roberto!! Het hotel is dan een beetje veroudert maar het is super schoon. Het eten was heel gevarieerd en super lekker. Ook meestal goed warm. Geen enkele klacht hierover. Het enige wat jammer is, is dat je je zelf betaalde fles water moet vullen tijdens de vakantie. All-in??? Buiten het hotel is er niet veel te doen maar dat weet je bij je boeking.

• 7L18-05-2022

Na kamer upgrade goede vakantie gehad

Aanvankelijk zaten we in blok 5, boven de parkeerplaats en receptie. Hiervoor moet je meerdere liften en trappen nemen voordat je er bent. Vergeleken met de rest vh hotel geen leuke plek om de vakantie door te brengen met kinderen. Na de volgende morgen om een andere kamer te hebben gevraagd kwam de receptioniste met optie voor een suite aan het zwembad. Dit kostte €22,50 pppn extra, maar we hebben het toch gedaan. Dit heeft onze vakantie zoveel aangenamer gemaakt! Het advies om een huurauto te nemen is niet zo goed uitgepakt. Er is amper parkeer gelegenheid bij het hotel. Je moet de auto onderaan de berg parkeren, waar op stranddagen ook amper plek is. Ik heb wat rondjes moeten rijden om de auto kwijt te kunnen! We zijn zelfs 2 dagen (pasen) niet weggegaan omdat we anders bij terugkomst weer geen plek zouden hebben. Het was goedkoper en makkelijker geweest af en toe een taxi te nemen.

• 10Ella22-08-2020

Vakantie

Mogan Princess is het leukste hotel op Gran Canaria eten, personel, zwembad, super schone kamers, uitzicht naar de oceaan fantastisch!!!! We waren 3 keer op vakantie gewest en nu wonen wij 300 meter vanaf Mogan Princess hotel zo fantastisch is het hier

• 9Sabrina11-03-2020

Prima hotel met prachtig uitzicht

Het hotel ligt op een berg. Veel parkeerplaatsen aanwezig op de weg omhoog maar je moet geluk hebben met een plekje bovenaan. Bereid je voor op een klim. Het hotel zelf is super netjes en schoon. Overal desinfectie beschikbaar voor je handen, geen handdoekje leggen bij zwembad. Verwacht geen culinaire gerechten bij buffet. Het is basic maar wel goed. Goede koffie bij het ontbijt (bonen machine) inclusief (bij all-inclusive). Ik las in de reviews dat er weinig stopcontacten op de kamer waren dus stekkerdoos meegenomen. Dit bleek slim! Heb je echt nodig als je meerdere telefoons wilt opladen. Personeel vriendelijk en werken hard. Neem cash mee zodat je ook af en toe een tip kunt geven. Er staan her en der potjes voor. Bed is prima. Pocketveren, dus wel beweeglijk. Het kussen is plat. Vraag een extra. Je kunt niet zomaar even buiten wandelen zonder de berg te trotseren. Hou hier rekening mee. Adult only zwembad erg prettig en rustig.

• 10Sabrina22-12-2019

Dikke tien! Tot volgend jaar!

Prachtige all inclusive met vriendelijk personeel. Mooie kamer met geweldig uitzicht over de zee met als cadeautje de zonsondergang vanaf het balkon. Eten is ontzettend goed, ruime keuze ook als je gezond wilt eten. Auto huren is een aanbeveling voor als je wilt hiken.

• 9Lou20-12-2019

Aan te bevelen

Top hotel, alles klopte hadden bovenin het hotel een kamer, door knieproblemen heb ik n andere kamer gevraagd was binnen 5 minuten geregeld n dikke tien

Hotel Mogán Princess info

• WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • Wlan internetBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (2)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)

• AvondbuffetBeschikbaar
  • All inclusiveBeschikbaar

• LigstoelenBeschikbaar
  • ParasolsBeschikbaar
  • Door weg gescheiden van strandBeschikbaar

Afstand in meters

• Strand0.8 km