FamiliehotelWeer vandaag27°23°
7,8

Wat vakantiegangers zeggen

Dunas Mirador Maspalomas ligt op enige afstand van de kust en op een heuvelachtig terrein. Mensen die graag dichtbij het strand verblijven of slecht(er) ter been zijn kunnen hier dan ook beter niet naartoe gaan. Suzanne vond dit het enige minpunt van het hotel: ‘Enige nadeel vond ik de ligging van het hotel, niet echt iets te doen op loopafstand.’ Voordeel is wel dat het in Dunas Mirador Maspalomas lekker rustig is en er geen geluidsoverlast is. Benieuwd of een verblijf hier iets voor jou is? Lees met ons mee.

Op de kamers bij Dunas Mirador Maspalomas hebben reviewers weinig aanmerkingen. Ze worden goed schoongemaakt en voldoen verder aan de verwachtingen. Familie van Tiem zegt: ‘Kamers zijn ruim en schoon, iedere dag handdoeken wissel en netjes bed opgemaakt.’ Hou er wel rekening mee dat er geen airco in de kamer is en het in de zomer soms erg warm kan zijn.

Helaas laat Dunas Mirador net als veel all-inclusive hotels het zogenaamde handdoekje leggen toe. Charlotte vertelt: ‘Jammer van het handdoekjes leggen. Na 8u kan je zo nergens meer liggen. Daar zouden ze tegen moeten optreden.’ Het zwembad is verwarmd en voor de kinderen is er een apart bad. Wel vinden jullie dat de ruimte rondom het zwembad erg krap is en de ligbedden te dicht op elkaar staan.

Kinderen zijn meer dan welkom bij Dunas Mirador Maspalomas. Sally zegt: ‘Mijn dochtertje van 3 heeft het steeds over de Mini-Club waar ze de kinderen heel leuk bezighouden en entertainen.’ Het animatieteam verzorgt de activiteiten voor de miniclub en het entertainment in de avond.

Het eten bij de buffetten was van goede kwaliteit volgens jullie. Hes Krijgsman vertelt: ‘Ook de buffetten waren super, voor iedereen was er voldoende keuze.’ Meerderen van jullie geven aan dat het restaurant niet heel gezellig en sfeervol is om te dineren. Het is er vaak druk en rumoerig en er is weinig sfeerverlichting of gezellige aankleding.

Wel doet het personeel bij Dunas Mirador haar best het iedereen naar hun zin te maken. Ebbet vertelt: ‘Personeel is vriendelijk. Worden snel bediend bij de poolbar en restaurant.’ Volgens jullie is de prijs-kwaliteit verhouding dan ook prima in orde bij Dunas Mirador Maspalomas.

Ligging

Vanwege de ligging van het hotel ben je afhankelijk van een taxi, openbaar vervoer of een auto om ergens te komen. Vanaf Dunas Mirador rijdt er wel een gratis shuttlebus naar het strand. Maar wil je wat meer vrijheid, dan is het aan te raden een auto te huren voor je vakantie. Zo kun je op woensdag of zaterdag de markt in San Fernando bezoeken. Op vrijdag is er in Puerto de Mogan een markt.

Zowel het strand van Amadores als het strand bij Puerto de Mogan worden door jullie aangeraden. Bij Puerto de Mogan kun je bovendien mooi snorkelen. Behalve naar het strand gaan is het ook leuk om eens het binnenland en de bergen in te rijden. Ben je met de kinderen op vakantie? Dan zijn Dierentuin Palmitos Park en Aqualand Waterpark leuke uitstapjes om met kinderen te maken. Liever eropuit met je partner? Vanaf de boulevard in Maspalomas kun je een mooie wandeling maken over het strand richting Playa del Inglés.

We hebben een aantal aanbieders voor Mirador Maspalomas by Dunas voor je op een rij gezet:

692 reviews over Hotel Mirador Maspalomas by Dunas in het Nederlands

Goed 👍

R bat
10-9-2019

Mooi hotel goed geholpen alleen jammer dat je met 3 pers op een kamer er een op een slaapbank moet liggen die erg hard was En de strand waar de bus je afgooit is vol met stenen en vies Er gebeurt van alles in het hotel voor vermaak

Gereisd Met vrienden in augustus 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Nipt onvoldoende

Kromkamp
1-9-2019

Eind augustus aangekomen op het hotel. De eerste dag meteen al een nare verrassing, hier wordt fanatiek handdoekje gelegd. Verder een goed verblijf gehad, het ontbijt was prima in orde. Het middag eten en het diner zijn minder. Het eten wordt in grote pannen gepresenteerd en dat helpt niet voor het behoud van de smaak en de warmte. Daarnaast waren de glazen niet altijd even goed schoon. Er is een (kleine) mogelijkheid om buiten te eten, er staat daar een 10 tal tafels. Binnen eten zal ik niemand aan raden, het is er ontzettend druk en gehorig. Er is weinig moeite gedaan om het eten en de eetzaal enigzins gezellig te maken. Misschien links en rechts wat schermen neer zetten tegen het geluid. De kamers zijn ontzettend netjes. De bedden zijn prima en de douche is heerlijk. De prijs kwaliteit verhouding is wat mij betreft krap onvoldoende, mede door het slechte middag- en avondeten.

Goede vakantie

klaas vaak
27-8-2019

hotel is wat afgelegen maar met taxi naar playa goed te doen ,taxi is erg goedkoop.Het ontbijt en de lunch zijn erg goed,s'avonds vonden wij het wat minder.de kamers zijn ruim wordt dagelijks schoongehouden.Prima vakantie gehad,

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Traveltroef

Niet elke verandering is vooruitgang.

Eddy
13-8-2019

Wij komen hier al jaren, de prijs kwaliteit verhouding is nog (net) in verhouding. Je moet geen hekel hebben aan het zeer vroeg handdoek leggen. Wij huren altijd een auto voor de gehele periode, zeer aan te bevelen. Kwaliteit van het eten is in orde, behalve het nieuwe systeem om eten in grote pannen aan te leveren is een achteruit gang, Hierdoor is het eten in veel gevallen niet heet genoeg.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019
Geboekt bijneckermann.nl

Leuk maar niet voor herhaling vatbaar

Kim & Robert
11-8-2019

Bij aankomst zijn wij verwelkomt door de receptie, ontzettend lieve mensen. Vanaf 2 uur kan je in je kamer, mijn vriend en ik zaten in kamer F111. De kamers zijn schoon en ruim, wij hadden een groot balkon met mooi uitzicht, deels over landschap, deels tegen een muur en deels over het zwembad. Er verblijven veel Engelsen in het hotel die veel lawaai maken, vooral in de avond/nacht (gillende kinderen vooral). Klacht in gediend bij de receptie, mochten de beveiliging Bellen en mochten eventueel een andere kamer. Het eten mag gevarieerder, bij het ontbijt ligt iedere dag hetzelfde maar wat er ligt smaakt goed! Als je geen visliefhebber bent is het eten bij de lunch en diner niks voor jou! Van de 12 dagen hebben we 4 thema avonden gehad waarvan 2x Italiaans, 1x Arabisch en 1x Canarisch alle andere avonden zijn internationaal. Zwembad is schoon maar er missen tegels! Heb me hier al een aantal keren flink aan bezeert.

Gereisd Met partner in juli 2019

Charina
11-8-2019

Mooi hotel met mooie kamers. Het personeel is super behulpzaam en aardig. Het accommodatie team was echt geweldig, ze hadden altijd van alles gepland wat super gaaf en leuk was. Houd er wel rekening mee dat er niet veel in de buurt is, je moet wel echt een taxi pakken naar alles (gelukkig zijn die wel goedkoop). Wat het leukste van de vakantie was was Andre’s bar in playa del ingles, wat de beste bar is die we kennen. Het is ook niet heel ver (8 min met taxi). Het is een Nederlandse bar met leuk personeel, lekkere cocktails en eten. Zeker een aanrader. Het Aqualand is ook erg leuk en dichtbij.

Gereisd Met vrienden in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed tis ook maar 3 sterren

Steef
5-8-2019

Ik vind jammer dat er bij annimatie niemand Nederlands spreekt en dus geen programma worden omgeroepen in het Nederlands, terwijl er zoveel zijn in het hotel. Ik mis dat er geen security is. Bij ons vechtpartij en na 15 minuten kwam pas politie. Doe meer met jullie grote lobby. Achter in veel ruimte met tafels en stoelen maar daar gebeurd niets. Laatste dag bleek er een beamer te hangen.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Erg leuk

Alysha
29-7-2019

Het is het perfecte hotel voor een gezin met jonge kinderen. Een lekker zwembad en een animatie team die ongeveer ieder uur iets organiseert (bijvoorbeeld een wedstrijdje Jenga, waterpolo, bingo en darten etc.) houden de kinderen goed bezig. Gratis frisdrank, wijn, bier en sangria is onbeperkt bij het zwembad te halen. Ook een ijsje of een warme snack (zoals friet, hamburger) kan je altijd halen. Alle kamers hebben een balkon voor zover ik heb kunnen zien en er is ook wifi (die wel af en toe wat slechte momenten heeft). Een taxi is ideaal (en erg goedkoop) om als vervoer door maspalomas te gebruiken.

Geboekt bijneckermann.nl

Super

Fera nie huis
14-7-2019

Een echte aanrader heel goed eten gratis bus naar maspalomas kortom geweldig

Gereisd Met partner in februari 2019

Heerlijk hotel met goede prijs/kwaliteitverhouding

Marjolein
14-7-2019

Goed hotel, eenvoudige maar schone en ruime kamers. Heel vriendelijk personeel. Eten vooral op themadagen erg goed. Druk in eetzaal maar eten altijd op tijd aangevuld net als servies. Zwembad - ook hier handdoek leggen, maar verder prima. En luchtbedden en balletjes zijn gewoon toegestaan! Wel wat verder van boulevard en strand, maar met gratis strandbus of taxi goed te doen. Goede prijs/kwaliteit. Voor meer levendigheid dichter bij de zee zou ik voortaan Playa del Ingles kiezen. Verder perfecte vakantie gehad!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand3 km, 5 minuten met de auto, > 20 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)

• Soort gerechtenChinese, Engels, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Oosters, Spaans, Steaks, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby

• WinkelsApotheek, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken
  • FitnessAerobics, Yoga
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mirador Maspalomas by Dunas in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mirador Maspalomas by Dunas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.