Hotel Mirador Maspalomas by Dunas

Hotel Mirador Maspalomas by Dunas

7.6Goed

Spanje, Gran Canaria, Maspalomas

Je kunt vanaf nu meer dan 8.300 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 337p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.6Goed

• Animatie
  • Kinderopvang

Dunas Mirador Maspalomas ligt op enige afstand van de kust en op een heuvelachtig terrein. Mensen die graag dichtbij het strand verblijven of slecht(er) ter been zijn kunnen hier dan ook beter niet naartoe gaan. Suzanne vond dit het enige minpunt van het hotel: ‘Enige nadeel vond ik de ligging van het hotel, niet echt iets te doen op loopafstand.’ Voordeel is wel dat het in Dunas Mirador Maspalomas lekker rustig is en er geen geluidsoverlast is. Benieuwd of een verblijf hier iets voor jou is? Lees met ons mee.

Op de kamers bij Dunas Mirador Maspalomas hebben reviewers weinig aanmerkingen. Ze worden goed schoongemaakt en voldoen verder aan de verwachtingen. Familie van Tiem zegt: ‘Kamers zijn ruim en schoon, iedere dag handdoeken wissel en netjes bed opgemaakt.’ Hou er wel rekening mee dat er geen airco in de kamer is en het in de zomer soms erg warm kan zijn.

Helaas laat Dunas Mirador net als veel all-inclusive hotels het zogenaamde handdoekje leggen toe. Charlotte vertelt: ‘Jammer van het handdoekjes leggen. Na 8u kan je zo nergens meer liggen. Daar zouden ze tegen moeten optreden.’ Het zwembad is verwarmd en voor de kinderen is er een apart bad. Wel vinden jullie dat de ruimte rondom het zwembad erg krap is en de ligbedden te dicht op elkaar staan.

Kinderen zijn meer dan welkom bij Dunas Mirador Maspalomas. Sally zegt: ‘Mijn dochtertje van 3 heeft het steeds over de Mini-Club waar ze de kinderen heel leuk bezighouden en entertainen.’ Het animatieteam verzorgt de activiteiten voor de miniclub en het entertainment in de avond.

Het eten bij de buffetten was van goede kwaliteit volgens jullie. Hes Krijgsman vertelt: ‘Ook de buffetten waren super, voor iedereen was er voldoende keuze.’ Meerderen van jullie geven aan dat het restaurant niet heel gezellig en sfeervol is om te dineren. Het is er vaak druk en rumoerig en er is weinig sfeerverlichting of gezellige aankleding.

Wel doet het personeel bij Dunas Mirador haar best het iedereen naar hun zin te maken. Ebbet vertelt: ‘Personeel is vriendelijk. Worden snel bediend bij de poolbar en restaurant.’ Volgens jullie is de prijs-kwaliteit verhouding dan ook prima in orde bij Dunas Mirador Maspalomas.

Ligging

Vanwege de ligging van het hotel ben je afhankelijk van een taxi, openbaar vervoer of een auto om ergens te komen. Vanaf Dunas Mirador rijdt er wel een gratis shuttlebus naar het strand. Maar wil je wat meer vrijheid, dan is het aan te raden een auto te huren voor je vakantie. Zo kun je op woensdag of zaterdag de markt in San Fernando bezoeken. Op vrijdag is er in Puerto de Mogan een markt.

Zowel het strand van Amadores als het strand bij Puerto de Mogan worden door jullie aangeraden. Bij Puerto de Mogan kun je bovendien mooi snorkelen. Behalve naar het strand gaan is het ook leuk om eens het binnenland en de bergen in te rijden. Ben je met de kinderen op vakantie? Dan zijn Dierentuin Palmitos Park en Aqualand Waterpark leuke uitstapjes om met kinderen te maken. Liever eropuit met je partner? Vanaf de boulevard in Maspalomas kun je een mooie wandeling maken over het strand richting Playa del Inglés.

735 reviews over Hotel Mirador Maspalomas by Dunas

• 7Elly en Truus06-03-2020

Goed hotel

Eten redelijk, veel kip en rundvlees. Ontbijt prima! Idd. veel lawaai in eetzaal. Kamers schoon. Ligt overal ver vanaf, maar met taxi goed te doen.

Gereisd met vrienden in maart 2020

• 7Marcel Ippel06-02-2020

Viel een beetje tegen.

Prima hotel. Het hotel wordt goed onderhouden en het is er schoon. Het enige wat ons weerhoud om er nog een keer naar toe te gaan is het massale. Er is zoveel lawaai in de eetzaal, dat je elkaar niet kan verstaan. Je moet echt je stem behoorlijk verheffen en dan nog moeilijk hoorbaar. Dit viel ons rauw op het dak de eerste dag. Daarna het drama ligbedjes. De ligbedden staan tegen elkaar aan. Je kan dus alleen via de voorkant op je bedje stappen en ligt wel heel erg gezellig dicht bij je buurman. Totaal niet relaxed! Ik wil echt niet zeuren, maar een mooi hotel, redelijk eten, maar om het lawaai en ligbedjes. Nooit meer naar dit hotel!

Vesela Vasileva, Reputation Manager, 28-02-2020

Dear Marcel Ippel,

Thank you very much for taking the time to send us this review. We have taken note of each suggestion and we will inform the corresponding departments.

We are looking forward to welcoming you soon again to Mirador Maspalomas by Dunas.

Yours faithfully,

Gereisd met partner in februari 2020

• 6Monique16-01-2020

Nooit meer

Kamers worden niet schoongemaakt, alleen lakens van het bed recht getrokken en handdoeken die op de grond liggen worden gewisseld. Ontbijt is in orde, goed gevarieerd. Avondeten erg slecht, we zijn van de 7 keer 5 keer met de taxi (5 euro) naar Playa del Ingles geweest bij Costa Italy, wat erg aan te bevelen is. Er zit geen smaak aan het eten, wat warm moet zijn is koud en alles te ver doorgekookt. Bediening is erg vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 9Suzanne Van der Steen07-01-2020

Net thuis, wil terug!

Dit hotel is ruim opgezet, schoon, goede all inclusieve, mooi gelegen met wat winkels als een spar en souvenirs en een fantastisch uitzicht op de duinen, zee, een weg of zwembad. Kamers zijn schoon met dagelijkse schoonmaak en erg ruim. Douche met goede straal. Bedden wat minder goed. Eten is lekker voor o Ieder wat wils ook vegetarisch en met veel zorg bereidt. Ook de poolbar heeft lekkere snacks. Handdoekje leggen is een hobby van velen. De gratis shuttle bus is leuk met een leuke route. Maspalomas heeft een prachtig strand en mooie boulevard met veel mooie winkels. Het personeel van Mirador werkt hard en is vriendelijk. Een geweldig lekker zwembad waarvan 1 verwarmd. Kortom een aanrader voor een heerlijke onbezorgde vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2020

• 2019
    7Dick12-12-2019

Goede bestemmimg

Veel te veel lawaai bij het zwembad en de animatie overschreeuwt alles. Eten, kamers en schoonmaak goed

Gereisd met partner in december 2019

• 9Stronkhorst09-12-2019

Geweldig

Geweldig hotel. Met een goede all in. Vriendelijk personeel.

Gereisd met vrienden in november 2019

• 4claudia05-11-2019

dikke onvoldoende

net terug van deze vakantie. mensen die zeggen dat het eten fantastisch is, weten niet wat lekker eten is. Het hotel scoort wat mij betreft hier een dikke onvoldoende het eten is koud en slecht . kortom buiten de deur moeten gaan eten in de omgeving zeer goede restaurants. daardoor ook de prijs kwaliteit is een dikke onvoldoende je betaald te veel voor wat je krijgt . klacht ingediend bij de touroperator die laat het hier in ook afweten .dan hebben ze een bus die je naar het strand brengt die zit altijd vol dus elke dag met de taxi naar het strand. Kamer is wel schoon . Er word fanatiek handdoekje gelegd en de bedjes staan zo dicht op elkaar dat je nauwelijks fatsoenlijk bij kan . Maspalomas Fantastisch kom er zeker terug ,maar nooit meer naar Mirador by dunas veel te duur voor wat je krijgt

Vesela Vasileva, Reputation Manager, 17-11-2019

Dear Guest,

Firstly we would like to thank you for taking the time to share your impressions regarding your recent stay at our hotel Mirador Maspalomas by Dunas. It is only through feedback such as yours that we are able to maintain and improve upon the service that we provide to our guests.

We were very saddened to read your disappointment with the dining experiences, at Mirador we know that meals are an important aspect of our guests' overall holiday experience therefore we will make sure to take your comments into account to improve in this aspect of our services.

Once again, many thanks for your help to get to know the points where we can still improve the experiences of the ones that come to visit us and we truly hope to have the opportunity to welcome you back on your next visit to Gran Canaria in one of our hotels.

Sincerely,

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 8Dora24-10-2019

Lief en attent personeel, kamers prima en schoon

Het was weer heerlijk!!! Gezellig personeel, lekker eten, schone kamer, zat te doen in de omgeving

Vesela Vasileva, Reputation Manager, 17-11-2019

Dear Guest,

Thank you for choosing our hotel and for taking the time to share your opinion. We are delighted to read, that you had a fablous stay with us and enjoyed your holiday. Moreover, thank you for highlighting our varied gastronomic offer, as well as , the cleanliness of our hotel. We hope you had a safe trip back home and for us it would be a pleasure to serve you again in the future.

Kind Regards,

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8S. Boorsma12-10-2019

Prima accomodatie om er even tussenuit te gaan.

We zijn hier een week geweest met de familie inclusief een baby van 1 jaar. Was fantastisch, aardig personeel en altijd behulpzaam. Kamers waren netjes en schoon. Het eten was prima voor een all inclusive. Ze proberen best veel variaties in het aanbod te brengen. Keuze genoeg. Het hele complex is netjes en wordt goed schoongehouden. Het hotel ligt wel aan de rand van de stad maar hebben dit totaal niet als vervelend ondervonden. Met de shuttle bus kun je van en naar het strand. Tegenover het hotel is een taxi standplaats van waar je voor een paar euro naar het centrum kunt. We hebben veel gebruik gemaakt van de taxi's. Ik zal dit hotel zeker aanbevelen.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 7R bat10-09-2019

Goed 👍

Mooi hotel goed geholpen alleen jammer dat je met 3 pers op een kamer er een op een slaapbank moet liggen die erg hard was En de strand waar de bus je afgooit is vol met stenen en vies Er gebeurt van alles in het hotel voor vermaak

Gereisd met vrienden in augustus 2019

Hotel Mirador Maspalomas by Dunas info