Tijdelijk €25 aanbetaling

• Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Bij Maspalomas Princess waan je je in tropische sferen! Met de mooie zwembaden omgeven door talloze palmbomen ben je direct in een vakantiestemming. Dankzij de veelzijdigheid is het een goede keuze voor gezinnen, stellen, vrienden of voor wie alleen op vakantie naar Gran Canaria wil. Er is namelijk een adults only gedeelte, maar ook volop faciliteiten voor gezinnen! Wil je meer weten over Maspalomas Princess? Lees dan met ons mee.

Maspalomas is een fijne keuze voor allerlei soorten vakantiegangers. Men is vooral enthousiast over de mooie zwembaden, het vriendelijke personeel en hoe schoon het hotel is. Ook worden er hoge cijfers gegeven voor de kindvriendelijkheid van dit hotel. Zo is Marjo hier op vakantie geweest met haar gezin met oudere kinderen. Ze hebben een heerlijke, onbezorgde vakantie gehad. Marjo houdt het kort maar krachtig en zegt: “Uitstekend hotel, vakantie zonder zorgen. [...] dit hotel is groots opgezet, ruimte voor jong en oud, vriendelijk personeel, netjes, eten en drinken de hele dag!!! Gewoon heen gaan, genieten en relaxen.”Daarnaast komen er ook volop stellen en groepen volwassenen bij Maspalomas Princess. Er is zelfs een adults only zwembad, waar je ongestoord geniet van de Spaanse zon. Een anonieme vakantieganger is hier op vakantie geweest met partner en heeft een goede vakantie achter de rug. De gast zegt: “Goed, groot hotel. Mooie zwembaden met meer dan voldoende ligbedden. Adult only zwembad. Heerlijk eten. Fijn personeel. Uitstekende service.”

De ligging

Maspalomas Princess ligt in de badplaats Maspalomas op het Canarische eiland Gran Canaria, dat bij Spanje hoort. Het is hier bijna het hele jaar door lekker weer! Vanaf het hotel is het maar 700 meter lopen naar de dichtstbijzijnde winkels en restaurants. Het strand ligt iets verder weg, namelijk op ongeveer 1,5e kilometer. Tijdens je vakantie op Gran Canaria is het leuk om de rest van de omgeving te verkennen! Bezoek bijvoorbeeld de indrukwekkende zandduinen van Maspalomas of bezoek de leuke badplaats Playa del Inglés, wat op maar 3 kilometer afstand ligt. Je verkent de omgeving van het eiland met de taxi of met de bus. Op een kleine 200 meter afstand van het hotel is een bushalte. De dichtstbijzijnde luchthaven ligt op ongeveer 35 kilometer afstand.

Het hotel en faciliteiten

Maspalomas Princess is een mooi viersterrenhotel dat van alle gemakken voorzien is. Het hotel heeft maar liefst zeven zwembaden, waarvan er vier verwarmd zijn vanaf 1 november tot 31 maart. Eén zwembad is onderdeel van het adults only gedeelte. Ook zijn er twee kinderbaden die in dezelfde periode verwarmd worden. Als dat niet genoeg is, beleven de kinderen nóg meer waterplezier in het kids waterspuitpark. De zwembaden worden omgeven door een zonneterras met ligbedden, parasols en een badhanddoekenservice. Dit is de ideale plek om van de Spaanse zon te genieten! Naast zwemmen is er nog veel meer vermaak bij Maspalomas Princess. Sportieve gasten maken gebruik van de fitnessfaciliteiten. Wie toe is aan ontspanning gaat naar de spa. Tegen betaling maak je hier gebruik van de sauna en hamam, of boek je een massage. Voor kinderen van 5 tot 12 jaar is er een miniclub die leuke activiteiten organiseert, zoals kinderdisco’s. Ook voor volwassen gasten is er entertainment, zowel overdag als ‘s avonds.Tot slot is de receptie van Maspalomas Princess 24 uur per dag geopend. Het personeel helpt je graag met je vragen of met leuke tips voor in de omgeving. In de openbare ruimtes én in je kamer maak je gebruik van gratis WiFi. Het hotel heeft een privé parkeerplaats buiten en een bagageruimte om eventueel je bagage te stellen. Verder maak je tegen betaling gebruik van de wasservice, ga je naar de kapper of haal je wat simpele boodschappen bij de minisupermarkt.

De kamers

Maspalomas Princess heeft verschillende soorten kamers. Ze zijn allemaal voorzien van airconditioning, gratis WiFi, telefoon, televisie en een kluisje. Het gebruik van de minibar is mogelijk tegen betaling. De kamers hebben een badkamer met bad of douche, haardroger en toilet. Ook hebben ze allemaal een balkon of terras met zitje.Het verschil in kamersEr zijn twee verschillende soorten standaard tweepersoonskamers bij Maspalomas Princess. De ene is geschikt voor maximaal drie gasten, maar in de ander kan je ook met vier gasten verblijven. In de kamer staat een tweepersoonsbed of twee eenpersoonsbedden. De derde en eventuele vierde slaapplek zijn sofabedden. Deze kamers zijn beschikbaar met tuin-, boulevard- of zwembadzicht. Je kan deze kamer ook in je eentje boeken.De tweepersoonskamers Junior Suite zijn geschikt voor twee tot vier gasten. Ze beschikken over alle standaard faciliteiten en hebben een tweepersoonsbed of twee eenpersoonsbedden. De extra bedden zijn sofabedden. Deze kamers bieden uitzicht op het splash gedeelte van het zwembad. De Junior Suites van Maspalomas Princess zijn beschikbaar met balkon of terras.Ook zijn er tweepersoonskamers Suite bij Maspalomas Princess, die geschikt zijn voor twee tot vier gasten. In de woon- en slaapkamer staat een tweepersoons sofabed. Ook is er een aparte slaapkamer met een tweepersoonsbed of twee eenpersoonsbedden. Verder beschikken deze kamers over alle standaard faciliteiten. Ze bieden uitzicht op de boulevard, het zwembad of het splash gedeelte.De tweepersoons Familiekamers zijn ook geschikt voor twee tot vier gasten. Ze beschikken over alle standaard faciliteiten. In de kamer staat een tweepersoonsbed of twee eenpersoonsbedden. De extra bedden zijn sofabedden. Deze kamers hebben uitzicht op het splash gedeelte of de tuin.

Eten en drinken

Je verblijft bij Maspalomas Princess op basis van all inclusive verzorging. De drie hoofdmaaltijden zijn dus bij de reissom inbegrepen en worden in buffetvorm geserveerd. Er zijn in totaal vijf buffetrestaurants. Voor het Italiaanse en Aziatische buffetrestaurant moet je reserveren, voor de andere buffetrestaurants niet. Het ontbijtbuffet wordt opgediend van 7.30 tot 10.30 uur, het lunchbuffet van 13.00 tot 15.00 uur en het dinerbuffet van 18.30 tot 21.30 uur. Er zijn ook een aantal à la carte restaurants, waar je tegen betaling en tegen reservering kan dineren.Ook heeft Maspalomas Princess vier bars en drie snackbars. Eén van de bars is adults only. Koffie, thee, water, frisdranken, bier, wijn en lokale alcoholische dranken zijn bij de reissom inbegrepen van 9.00 tot 23.00 uur. Verder zijn er tussen 10.30 en 17.00 uur verschillende snacks beschikbaar. Tussen 15.00 en 17.00 uur is het theetijd, met bijbehorende hapjes.

Kindvriendelijke all inclusive vakantie

Dankzij de zeven verschillende zwembaden en talloze restaurants raak je niet snel uitgekeken bij Maspalomas Princess. Het is een populaire keuze voor gezinnen met kinderen door het waterspuitpark en de familiekamers. Tel daar een hele volledige all inclusive formule bij op en je kindvriendelijke all inclusive vakantie is compleet! Dankzij het adults only gedeelte is het ook een goede keuze voor een all inclusive vakantie naar Spanje voor volwassen gasten.

Goed om te weten

De toeristenbelasting is niet bij de reissom inbegrepen en dient ter plekke te worden voldaan.Babybedjes zijn beschikbaar. Vraag deze op tijd aan in verband met de beschikbaarheid. Honden zijn niet toegestaan bij Maspalomas Princess.Tijdens het diner wordt verwacht dat mannen een lange broek dragen.Voor een diner in het Aziatische of Italiaanse buffet restaurant maak je een reservering. Dit geldt ook voor de à la carte restaurants, waar je tegen betaling eet.Maspalomas Princess en Tabaiba Princess vormen één complex en delen de faciliteiten.Bij aankomst ontvang je de eerste badhanddoek gratis, je betaalt ca. € 1,- per handdoekwissel.Roken is verboden in heel Maspalomas Princess, zowel binnen als buiten.

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

142 Reviews over Maspalomas Princess

• 7Janneke25-10-2022

Fijn verblijf

Wij hebben een heerlijke verblijf gehad. Het eten is goed, vers en afwisselend. Wij hebben gekozen voor premium zodat we gebruik konden maken van alle internationale dranken. De kamers zijn schoon. Onze kamer was nog niet gerenoveerd het oogt gedateerd en voor 2 volwassenen en 2 kleine kinderen aan de kleine kant. De zwembaden zijn mooi en het hele hotel oogt zeer verzorgd. Het enige nadeel voor ons was dat je na 23u savonds nergens meer iets te drinken kan krijgen, ook qua snacks (je boekt all in, zijn er geen opties buiten het avondeten om). We hebben desondanks een super fijn verblijf gehad en bevelen dit hotel ook zeker aan!

Eigenaar, 28-10-2022

Dear Janneke,

Thank you for sharing with us your comments about your holiday experience at Maspalomas & Tabaiba Princess.

We are glad you enjoyed your stay.

Thank you for letting us know that you enjoyed our gastronomic selection. Our Chefs team work very hard to provide a local and international experience.

We are delighted to hear that you liked your room and found it comfortable and clean at all times. Please bear in mind that we have different room categories. You can find extra information on our website that will be helpfull depending on your needs.

We are glad to hear that you liked our facilities, especially the pool area and gardens.

Once again we thank you for your comments and will take them into account for the future.

• 10J Sierat20-10-2022

Wat een Super Hotel met veel zwembaden, veel ligbedjes , Barretjes, handdoekservice, leuke animatie hele dag en avond, Heerlijk Restaurant en 2 kleine restaurantje (met reservering max 2 keer per week) zeer gevarieerd en heerlijk eten, kortom een Super Hotel met geweldig personeel , het ligt ongeveer 2,3 km van Maspalomas strand/ winkels af ongeveer € 4,00 met Taxi TOPHOTEL

Eigenaar, 28-10-2022

Dear Mr. Sierat,

We greatly appreciate your comment and we are delighted to know that we have met all your expectations.

We greatly appreciate you mentioning so many departments, there is no doubt that our team works very hard to make our guests' holidays a unique experience.

We are glad to know that you enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you here again.

• 6Tobias07-09-2022

Matig verblijf

Het eten was lauw, niet gaar of te gaar en ook niet gevarieerd waardoor er vaak dezelfde dingen gegeten moesten worden. We zaten in het niet gerenoveerde deel dus, de bedden waren erg hard en versleten deze lagen niet lekker. De zwembaden waren heel fijn alleen lag iedereen wel heel dicht opelkaar. Ook moet je rekening houden met de normale all-in dat niet alles erbij zit, hier moet je premium voor hebben. Kwa eten en de kamers vonden wij het helaas geen 4 sterren waard. Bij uitchecken werd er niet gevraagd hoe we ons verblijf vonden, wij hebben veel mensen gesproken die er net als ons zo over denken.

Eigenaar, 18-09-2022

Dear Tobias

We appreciate your review and sharing with us all the ideas for improvement!

We regret that you rate your stay only as moderate as we would have loved you to enjoy your holiday to the fullest. We will forward your comments regarding the temperature of the food as well as the other aspects you have mentioned to our chef in order to see what can be improved.

We are sorry to hear that you did not find the bed to be soft enough and comfortable and we regret you have not shared this information with us during your stay as we would have gladly added a topper to make sure you get the well deserved rest during the night and can enjoy your days around our pools that you have liked so much.

Lastly, please note that the opinion and experience of each and every one of our guests is important to us and we are sorry if the reception has not made that clear on your departure.

In spite of these details we hope that you have spent a relaxing holiday in Gran Canaria and we wish you a lovely day!

Best Regards,

• 8Patrick25-08-2022

Mooi hotel

Heel mooie hotel met vriendelijke personeel.Alles is tot in de puntjes verzorgd en zeer hygiënisch. In de avond bij de bar krijg je te drinken uit glazen erg prettig.Eten is goed, voor ieder wat wils en ook warm.Kamers op de begane grond 0160 en nog een paar kamers waren mooi.Wel waren de standaardkamers voor 4 personen aan de kleine kant , er staat een bedbank als tweede bed voor 2 tiener erg klein. Met taxi ben je voor een paar euro naar strand, stadjes in de regio. Enige min punt is handdoek leggen, om 23us avonds zijn er al bedden gereserveerd en om 07u in de ochtend is er geen bedje meer vrij. Hotel zou handdoeken moeten verwijderen voor 09u in ochtend als er niemand ligt.

• 8Peters19-08-2022

Geweldig hotel

Wij zijn hier nu drie dagen en het is hier geweldig. Alles is super verzorgd. Wij hebben een suite algemeen dat bestaat uit 2 vertrekken met beide een badkamer. Mooie kamers en heel erg schoon. Het eten is gewoon goed en veel keus. Ik ben een moeilijke eter, maar altijd genoeg keus voor mij. Momenteel 2000 gasten aanwezig maar toch is het geen vreetschuur. De hele dag door veel aanbod van drank en eten ook aan het zwembad. Personeel is heel vriendelijk. Enige nadeel is inderdaad het handdoekje leggen. Als je om 7.00 gaat kijken ligt alles al vol. Uitslapen is er dus niet bij. Dit mogen ze wel eens aanpakken. Verder is er echt niets te zeuren. Ik begrijp echt niet hoe mensen hier iets op aan te merken hebben.

• 8Yvette02-08-2022

Heerlijke vakantie

Top hotel. Eten goed, kamers schoon, personeel aardig. Enige minpunt is handoekje leggen bij de zwembaden. Taxi is erg goedkoop naar de boulevards Playa del Ingles 4 euro je bent er in 10 minuten. Boulevard El Faro ook erg leuk, 5 minuutjes met de taxi. Leuke animatie en veel te doen voor kids. Al met al gaan wij zeker nog een keer terug naar dit hotel

Eigenaar, 14-08-2022

Dear Yvette

Thank you very much for taking time to share your experience with us.

We are thrilled that you have had such a great time in our hotel that you are already thinking to come back again.

Thank you for highlighting the staff, food and cleanliness of our hotel and we are happy to hear that you have found a good variety of animation activities inluding the ones for our youngest guests.

Thank you once again for your review and we are looking forward to welcoming you back hopefully soon!

Kind Regards,

• 4Bianca08-06-2022

Nooit meer

Groots hotel, wel gedateerd en meer opsmuk dan werkelijke kwaliteit. Kamers zijn ok, bedden hard, kussens langwerpig en apart, badkamer prima en als je door alle beschadigingen aan muren, vloeren, deuren en meubels heen kan kijken verblijf je hier prima, want je zit toch meer bij het zwembad dan in je kamer. Eten is matig, enigszins gevarieerd wel lauw of koud. Wijn alleen van de tap inclusief en bij het avondeten alles in je eigen wijnglas. Alejandro (barman) was geweldig. Taps zijn vaak leeg, net als de koffieautomaten (met iets dat ze koffie noemen). Al met al viel het ons ontzettend tegen. Wij zijn van mening dat de reviews met negatieve beoordelingen beter aansluiten dan de vele positieve beoordelingen en als we dit geweten hadden, hadden wij een ander hotel gekozen.

Eigenaar, 01-07-2022

Dear Bianca

Thank you very much for taking the time to share your impressions from your holiday in our hotel.

We regret to hear that you have found the rooms to be in need of renovation and would like to take this oportunity to bring into your attention our recently partially renovated sister hotel Tabaiba Princess which shares the same swimming pools and other common spaces with Maspalomas Princess.

We are sorry if the food temperature was not up to your expectations and regret not being informed about it right away so that we could have done something about it. We will of course share your feedback with our chef as well in order to improve our services in this area.

We appreciate your kind words about our colleague Alejandro and will pass them on to him and his superior.

Once again we are very sorry to hear that you have been disappointed during your holiday and would like to apologize for any issues that have caused it and we wish you a lovely rest of the summer!

Kind regards,

• 9Nel Berkhout12-05-2022

Fantastisch verblijf Vakantie in dit Hotel gehad ik was wat sceptisch na enkele matige reviews maar dit was achteraf niet nodig . Voor de Kleinkinderen een waar paradijs mede door de animatie en zwembaden ook hun ouders hebben genoten. De algemene kamers die wij geboekt hadden waren ietwat gedateerd maar schoon en alles wat je nodig had was er de schoonmaak prima . De restaurants perfect met een enorm aanbod zowel de foodmarket als bij de zwembaden ook de mogelijkheid om bij het Aziatische restaurant of Italiaanse was super . De bars en aanbod van drankjes top u kunt de all in upgraden voor 7 euro pd zodat u a merken drank krijgt . Locatie goed te doen voor uitstapjes naar strand etc met de taxi rond de 4 euro . Wij zullen deze vakantie niet snel vergeten omdat we hier echt genoten hebben

• 9Nadia Vets10-04-2022

Aanrader

We kregen een grote en gerenoveerde familiekamer. Deze is veel mooier dan op de meeste foto's van het hotel. We hadden wel wat problemen met onze verwarming/airco, maar deze werden meteen opgelost. We konden kiezen tussen een andere kamer of 1 dag wachten op de technieker. Deze heeft onmiddellijk een nieuwe thermostaat geplaatst. Het ontbijt is gevarieerd, met veel vers fruit en heerlijk vers geperst appelsiensap. Het hotel en de kamers worden netjes onderhouden. De ligging is top, zeer centraal gelegen! Kortom, een aanrader!

• 9Gekroel21-01-2022

Fijn hotel

Goed, groot hotel. Mooie zwembaden met meer dan voldoende ligbedden. Adult only zwembad. Heerlijk eten. Fijn personeel. Uitstekende service. Kamer "probleem" snel en goed opgelost door Maria Jesus van de receptie.

Hotel Maspalomas Princess info

• LiftenBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (5)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • Wlan internetBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (5)
  • KinderzwembadBeschikbaar (4)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (2)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Hygiëne