Hotel Maspalomas Princess

• Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9.3Fenomenaal

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

Maspalomas Princess is een groot hotel in het gelijknamige Maspalomas. Verwacht geen ultra modern hotel, want dit hotel is al wat ouder. Netjes is Maspalomas Princess in ieder geval wel. Reviewers zijn daarnaast erg enthousiast over het personeel dat erg vriendelijk is en omschrijven dit hotel ook als een geschikte plek voor een vakantie met kinderen.

Wanneer je vakantie viert in Hotel Maspalomas Princess kun je ervoor kiezen om all-inclusive te verblijven. Heb je een allergie? Geef het aan en de kok houdt hier rekening mee. Rocosto schrijft: ‘De chef heeft zelfs na een paar dagen zijn menu aangepast aan mijn allergieën zodat ik alles kon eten wat ze hadden gemaakt.’ Twee keer per week geniet je van een bijzonder dessertbuffet met chocoladefontein. Over de kwaliteit van het eten zijn de meningen verdeeld. Sommige vakantiegangers schrijven dat het eten niet warm genoeg was. En voor vleesliefhebbers is de keuze bij de buffetten wat beperkt.

Het zwembad bij Maspalomas Princess is een plek waar je je kinderen met een gerust hart kunt laten zwemmen. Rocosto verbleef hier met kleine kids en zegt: ‘Het aflopende zwembad is super voor de kleintjes, om een balletje te slaan of om lekker langzaam onder te dompelen in het water.’ Je vindt hier maar liefst vier zwembaden en de aankleding is volgens gasten erg mooi. Tussen het zwemmen door kun je bij het zwembad eten en drinken. Haal zeker eens een cocktail bij de bar. Danny van der Hulst schrijft dat de cocktails in Hotel Maspalomas Princess prima zijn. Hou er wel rekening mee dat het zoutwater zwembaden zijn en het soms druk kan zijn bij de zwembaden.

Je hotelkamer in Maspalomas Princess wordt elke dag schoongemaakt. Er zijn ook speciale familiekamers. Alle kamers zijn hier ruim. De bedden zijn wel wat aan de harde kant. Wil je wifi op je kamer? Dan moet je hiervoor bijbetalen, dit geldt ook voor een kluis.

Ligging

Hotel Maspalomas Princess heeft een rustige ligging. Het hotel ligt net buiten het centrum en de boulevard. Toch ben je op beide plekken zo. Het strand ligt op twee kilometer afstand. Met de auto sta je er in tien minuten, te voet doe je er twintig minuten over.

Reviewers raden aan om voor andere uitstapjes in de taxi te stappen. Deze stopt voor het hotel en is niet duur. Binnen vier minuten sta je dan in het centrum van Maspalomas. Bezoek hier de duinen van Maspalomas. Door de grote hoeveelheid zand lijkt het hier net of je in de woestijn staat. Op zoek naar een leuk uitstapje met kinderen? Ga naar Aqualand. In dit waterpark kan het hele gezin zich vermaken op de vele glijbanen.

Zie jij een gezinsvakantie in Maspalomas Princess wel zitten? Let’s go!

137 reviews over Hotel Maspalomas Princess

• 10Kevin Heirwegh16-02-2020

Tophotel

Mooi vernieuwd. Lekker eten, hygiënisch, goed zwembad, vriendelijk personeel, leuke locatie en veel faciliteiten.

Gereisd met partner in februari 2020

• 2019
    9Marjo27-03-2019

Uitstekend hotel, vakantie zonder zorgen

Eigenlijk niks, dit hotel is groots opgezet, ruimte voor jong en oud, vriendelijk personeel, netjes, eten en drinken de hele dag!!! Gewoon heengaan, genieten en relaxen

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

• 2018
    9Rocosto13-10-2018

Een heerlijke week gehad.....

Wij zijn 1week in het hotel geweest. Je ziet dat het hotel wel wat ouder is maar het ziet er nog steeds netjes uit. De kamer was netjes en is elke dag opgeruimd en schoon gemaakt. Het water bij het douchen loopt over de rand naar de deur en geeft wateroverlast als je niet op past. Het eten was prima. Met mijn allergieën werd rekening gehouden en als ik iets wilde kon ik dat aan Paula (de Roque Nublo) de gastvrouw doorgeven en dan werd het geregeld. De chef heeft zelfs na een paar dagen zijn menu aangepast aan mijn allergieën zodat ik alle kon eten wat ze hadden gemaakt..Super. Bij de zwembaden is het grind even wennen maar het aflopende zwembad is super voor de kleintjes, om een balletje te slaan of om lekker langzaam onder te dompelen in het water. Je kan de hele dag door eten en drinken alleen zouden ze wat meer light dranken en volkoren producten mogen aanbieden voor mensen die diabetes zijn. Al met al een super weekje gehad.

Gereisd met partner in oktober 2018

Geboekt bij neckermann

• 8Danny van der Hulst26-09-2018

Prima hotel met heerlijk eten en goede verzorging

Ik ben zeer verbaasd over de recensies mbt het eten. Zowel ontbijt, lunch en diner waren uitstekend verzorgd. Zeer veel variatie (2 avonden zelfs een chocoladefontein) en het eten is echt goed warm. Geen rijen gezien, je wordt netjes geholpen en het personeel deed erg zijn best. Kamer werd elke dag schoongemaakt en opgeruimd, prima. Rondom het zwembad was het wel druk maar dat weet je als je all inclusive boekt. In de bar hebben wij niets gemerkt dat wij anders behandeld werden... personeel was ook erg aardig en we kregen prima cocktails. Zou er zeker nog een keer heengaan, wij kwamen heerlijk relaxed weer thuis!

• 1Bert visser20-09-2018

Vies, vunzig en onbeleefd

Het was ronduit een grote troep ga hier nooit heen. Het eten is nog minder als varkensvoer, Zeer onbeleefd personeel, nul comma nul communicatie.

Ik ga hier nooit meer heen!!

Ik hoop dat dit zo snel mogelijk gesloten word, het is een waardeloos rot hotel

• 9Mirjam Scheepers17-09-2018

Gewoon weg SUPER

Ik ben samen met mijn moeder op vakantie geweest. Van het begin tot het einde van de vakantie een super tijd gehad. Alles klopte, heel mooi hotel, mooi zwembad, vriendelijk personeel, heel goed eten. Ik heb geen minpuntje kunnen vinden. Echt een aanrader voor een top vakantie.

• 9jan-s14-08-2018

geslaagde vakantie

vriendelijk personeel in keuken,bar,pianobar,schoonmaak,hotel is wat verouderd,bedden zijn wat aan de harde kant,zwembad is heel mooi aangelegd,eten goed ,mocht van mij wel iets meer soorten vlees zijn maar dat is per persoon verschillend

Gereisd met partner in augustus 2018

• 4Familie Sinke07-07-2018

Boek niet of annuleer...

Het enige waar wij enigszins positief over waren bij de Masalomas Princess is het zwembad. Hiervoor slechts een 7 omdat wij persoonlijk het zoute water meer bij een zee vinden horen. De ligbedjes waren oud en smerig, niet overal waren parasollen geplaatst en kattenstront werd gedumpt in de aangrenzende tuintjes. Verder ok... Het eten was werkelijk om verdrietig van te worden, een gemiddeld A1 restaurant heeft het op alle fronten beter voor elkaar. Een korte samenvatting: de patat was slof, het vlees droog, hamburgers koud, bijbehorende broodjes klef, pasta koud en ga zo maar door... Het enige wat nog slechter was dat het eten, waren de bedden. Na 3 dagen hadden wij eindelijk geen rugpijn meer. Dit kan ook komen doordat wij voornamelijk op de slaapbank gelegen hebben...

Daarnaast gevraagd om een andere kamer omdat wij tot 23:00 last hadden van de loeiende bass in de club, dit ging niet... Eigenlijk is het geen 4 waard...

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 2Van ELK04-07-2018

Nooit meer en zeer zeker geen **** sterren

We waren ruim twee weken in het Maspalomas princess hotel dat samen met het zuster hotel waar alles ALL inclusief was maar een tweede keer gaat er zeer zeker niet komen .

Totaal het gehele Diner Buffet was een grote Koude boel en hoop echt dat de smaakpolitie daar eens een keer een bezoekje gaat brengen .

Heb twee dagen de Maitre er op aan gesproken dat dit echt geen manier van doen is om je gasten totaal bijna Koud eten voor te zetten en dan nog Durf en Lef hebben met een nieuwe maaltijd te komen die net zo slecht is van Hitte .

En nog maar niet te spreken over de bedden waar ik tot mijn grote verbazing moest lezen dat mensen het een dikke 8 0f zelf hoger cijfer geven voor dit Spijkerbed geen topper te vinden in het Hele hotel Keten die van de Princess keten deel uit maakt .

Gereisd met partner in juni 2018

• 7Joy10-05-2018

Leuk voor een week

+mooi zwembad +leuke animatie +ontbijt goed +er wordt goed rekening gehouden met allergieën (gluten/lactose)

• avondeten weinig keus 1 soort vlees of vis, vaak geen patat, vis niet gaar en niet warm Geen 4 sterren waardig -bedjes bij het zwembad al vroeg bezet en op elkaar gepropt.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Hotel Maspalomas Princess info