Hotel Lopesan Baobab Resort

Hotel Lopesan Baobab Resort

9.2Fenomenaal

Spanje, Gran Canaria, Maspalomas

9.2Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Lopesan Baobab Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

Algemene informatie Hotel Lopesan Baobab Resort

Lopesan Baobab Resort is een vijfsterren hotel in Maspalomas op Gran Canaria. Het bijzondere aan dit resort is dat alles in Afrikaans thema is. Terwijl de kinderen spelen in het Afrikaanse themapark, kunnen de volwassenen heerlijk ontspannen bij het zwembad. Dit hotel is mooi ingericht, heeft erg veel luxe, de zwembaden zijn fantastisch en er is een prachtig aangelegde tuin.

In dit grote hotel is erg veel te doen. Zeker voor de waterratten onder ons: het hotel heeft maar liefst negen zwembaden. Onder andere een relax zwembad, een zwembad met twee zandstranden en een zwembad met watervallen. Alle zwembaden zijn geschikt voor kinderen om te spelen of voor volwassenen om te ontspannen. Voor kleine kinderen is een apart zwembad met een kinderglijbaan en speeltoestellen. Daarnaast kunnen de kinderen lekker spelen bij de miniclub of in het Afrikaans themapark.

Lopesan Baobab biedt verschillende soorten kamers aan voor één tot vijf personen. De kamers bevatten twee tot vier kamers, die bestaat uit een woonkamer en (meerdere) slaapkamer(s). De kamers zijn ruim, van alle gemakken voorzien en schoon. Zo nu en dan komt het voor dat vakantiegangers een upgrade krijgen naar een familiekamer met toegang tot het zwembad vanaf het balkon. Dit is natuurlijk een echt luxe vakantiegevoel!

Lopesan Baobab heeft twee buffetrestaurants, twee à la carte restaurants en verschillende barretjes: poolbars, een lobbybar en een koffiebar. Het hotel biedt op aanvraag ook een dieetkeuken aan. Kortom, keuze genoeg en het eten is van prima kwaliteit. Het diner in de vorm van buffet biedt iedere avond weer andere keuzes. Het bedienend personeel is oprecht erg aardig en heeft aandacht voor zowel volwassenen en kinderen.

Ligging van het hotel op Gran Canaria

Het hotel heeft een hele centrale ligging. Lopesan Baobab ligt dichtbij het strand, waar je heerlijk kunt ontspannen als je even van het resort af wilt. Op vijf minuten loopafstand is de boulevard El Faro, waar heerlijke restaurantjes zijn. Echt een aanrader.

Playa Del Inglés is een paar minuten met de taxi. Overdag kun je heerlijk op het strand liggen of gebruik maken van verschillende watersportactiviteiten. Verder kun je rondlopen door het stadje met leuke winkeltjes waar ‘s avonds de bars heel leuk zijn.

• 4 kilometer van het hotel ligt het centrum van Maspalomas.
  • 6 kilometer van het hotel ligt het centrum van Playa Del Inglés.
  • Het vliegveld ligt op circa 40 kilometer van het hotel.

Ben je enthousiast over Lopesan Baobab Resort? Vergelijk aanbieders en boek je vakantie.

699 reviews over Hotel Lopesan Baobab Resort

• 8Dave de Jong01-09-2020

Heerlijk voor 10 dagen

Wij verbleven 10 dagen in Baobab met ons zoontje van 1 jaar. De uitstraling van het hotel vonden wij schitterend! Ook de zwembaden en de kamer waren erg netjes en schoon. De badkamer beschikt over een ruime douche en een heerlijk ligbad. Wij hadden een kamer met zwembadzicht op de 3e verdieping. Genoeg privacy op ons balkon en een schitterend uitzicht , vooral 's avonds als alle lampjes branden. 10 dagen was voor ons wel lang zat. Wij vonden de boulevard een beetje tegenvallen (keuze uit +/- 10 eettentjes). Tip, huur een auto en bezoek mooi bergdorpjes. Schitterend om te rijden en je bent even in een andere omgeving. Wij hadden alleen ontbijt en dat was prima, genoeg keuze uit broodjes en beleg. Kort samengevat, het hotel was schitterend. Alleen de boulevard viel een beetje tegen. Maar we hebben heerlijk genoten!

Public Relations Department., RRPP , 03-09-2020

Dear Guests,

Thank you for choosing us for your last visit to Gran Canaria. It gives us great satisfaction to know that you enjoyed your stay at the hotel. Thank you for sharing your experience with other holidaymakers and for your comments giving us ideas for our future. We hope that we will see you again at the hotel.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 2019
    7Niels22-12-2019

Ontzettend gehorig hotel

Dit mega hotel resort ziet er imposant uit en heeft een prachtige tuin met zwembaden. Maar het is zo ontzettend gehorig dat uitslapen er niet bij is. Als je later dan 08:30 wilt slapen vergeet t. Knallende deuren, geschuif met bedden, rennende kinderen, schoonmaak die over de gang roept M. Vakantie is voor mij ook uitslapen en rust maar dat hebben we hier helaas niet kunnen vinden.

Public Relations afdeling, RRPP , 24-12-2019

Geachte Niels,

Hartelijk dank voor het kiezen van het Lopesan Baobab Resort voor uw laatste vakantie. Wij hopen dat u een goed vlucht terug naar huis heeft gehad. Wij zijn blij te lezen dat u heeft kunnen genieten van onze tuinen en zwembaden en het spijt ons te lezen dat u niet heeft kunnen uitslapen vanwege divers lawaai. Wij zullen uw comentaren doorgeven aan de corespondeerende afdelingen.

Toch hopen wij u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Gereisd met vrienden in december 2019

• 9Brigitte11-12-2019

Super hotel met iets te weinig gezelligheid

Het is een prachtig hotel, maar mis wel de gezelligheid. Niet echt leuke terrassen waar mensen zitten. Avond eten, zelfs buffet mogen mannen niet in een korte broek komen. Zelfs niet als die tot de knie komt. We hebben eenmaal in het hotel gegeten bij buffet, thema Aziatisch, maar dat vonden wij geen van allen een succes. Verder iedere avond naar boulevard geweest waar een ruime keuze is in restaurants en gezelligheid. Wij hadden een Unique service en kamer met zwembad. Dit was echt geweldig. Het is een super hotel, maar mistte de gezelligheid wat het hotel hier tegenover wel meer uitstraalde

Public Relations Department., RRPP , 13-12-2019

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 9Gert-Jan28-11-2019

Topresort dat 5 sterren echt waarmaakt

We zaten 8 dagen in Lopesan Baobap Resort in Maspalomas op Gran Canaria. Het resort was zeer luxe en de service was uitstekend. Het had 5 sterren en in mijn ogen terecht. Alles was prima verzorgd, netjes en hygiënisch en het personeel was bijzonder vriendelijk en servicegericht. Het resort was groot en had maar liefst 8 zwembaden maar was niet te massaal. Er ws voldoende ruimte voor iedereen. Ook het eten was in buffetvorm en van prima kwaliteit en er was altijd voldoende. Om kort te zijn een prima resort wat we sterk aanbevelen.

Public Relations Department., RRPP , 02-12-2019

Gereisd met partner in november 2019

• 10Marlous Peetoom06-11-2019

Super!!

Wat een super hotel! Top ontvangst met glas bubbels! De kamers zien er keurig uit en elke dag super schoongemaakt, medewerkers zijn ontzettend vriendelijk, Ontbijtbuffet is geweldig. Zwembad is heerlijk, kortom een aanrader voor een heerlijk ontspannen vakantie!

Public Relacions Department., RRPP , 07-11-2019

Dear Mr. Peetoom,

thank you so much for choosing the Lopesan Baobab Resort during your holidays on Gran Canaria.

It is a great plesure to receive 10 points from you and to hear that you have enjoyed your holidays.

We would be glad to receive you again soon.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 10Anna08-10-2019

Voor herhaling vatbaar

Wat een fantastische hotel. De vijf sterren echt waard. Ontzettend gastvrij personeel, een mooie grote kamer, super ontbijt. We kwamen ogen tekort zo mooi was het hotel, kamer en zwembaden in Afrikaanse Stijl gemaakt. Wij hadden niet gekozen voor het Unique concept en dit was ook echt niet nodig want we voelden ons al uniek. Genoeg vrije bedjes rondom de zwembaden.

Guest Relation Department, RRPP , 09-10-2019

Dear Anna,

Thank you very much for spending a while to review us and thank you very much for the kind words that you dedicated to us. We are working very hard every day to provide all our guests an unforgettable experience here with us! We hope to have the opportunity to welcome you again in the future ! Best regards, Your Guest Relation Department

• 10Elly19-09-2019

Bij resort Baobab is internet op de kamer nihil, het beste is beneden bij de receptie of data kopen bij de bali, dan kun je op je kamer internetten, maar dat is natuurlijk allemaal bijzaak, want in zo'n prachtig resort is het een lust om beneden/buiten te zitten, er zijn vele zitjes, je hebt een prachtig uitzicht, wij vonden het een paradijsje op aarde.! De sun bedjes zijn 's ochtends vaal al bezet met een handdoek, wat niet mag! dus gooi ze er rustig af als je ziet dat er niemand ligt! Maar er is genoeg te doen in de omgeving, dus wij gingen altijd rond 17.00 uur pas naar het zwembad, en dan is er altijd wel plaats. Verder vonden wij het fantastisch! keken onze ogen uit bij al die mooie bomen en bloemen.

Public Relations Department, RRPP , 21-09-2019

Geachte gast,

Wij hopen dat u een goede reis terug heeft gehad. Graag willen wij U via deze weg bedanken voor het kiezen van het Lopesan Baobab Resort en ook voor het schrijven van deze review. Wij zijn blij om te lezen dat u zo een fijne vakantie gehad heeft en wij zullen uw complimenten omtrant de tuin doorgeven aan onze collegas.

Wij hopen U in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Marlies19-09-2019

Fantastisch mooi resort & alle gemakken voorzien

Dit hotel is echt fantastisch mooi! Je raakt niet uitgekeken! Geweldig mooi ingericht en je voelt je in Afrikaanse sferen. Er zweeft ook een heerlijke geur door het resort (Wellnessgeur). Prachtige planten en bomen zijn er te bezichtigen terwijl je door de zwembaden zwemt. De kamers zijn keurig en van alle gemakken voorzien. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam! De locatie is ook super! Je loopt zo het centrum in en de boulevard op daar zijn heel veel winkels en restaurants. De zee is een paar honderd meter verderop met prachtige zandduinen. Wij hebben nog nooit eerder zo’n luxe ervaren. Echt een aanrader om hier te verblijven! Het mooiste hotel waar wij ooit zijn geweest!

Public Relations Department., RRPP , 20-09-2019

Dear Guests,

We are so glad that you have enjoyed the luxury of our hotel and we specially thank you for the comments regarding our staff. We have forwarded all of your comments and we would be very glad to receive you again soon.

• 10Laura Wenting16-09-2019

Fantastische !!!

Super luxe hotel met een hele fijne en super leuke sfeer ! -handdoeken hoef je niet mee te nemen ! Word voor gezorgd -Rokers worden getolereerd ! -wij hadden logie + ontbijt .. en dat was fijn want dan kon je lekker de stad in. -Hele gave zwembaden waar je niet hoef te vechten voor een bedje.

En veder lekker genieten van alles en iedereen !

Public Relations Department., RRPP , 17-09-2019

Dear Guests,

first of all we would like to thank you for choosing the Lopesan Baobab Resort during your holidays on Gran Canaria and for sharing your experience with future visitors.

Thank you so much for the 10 points and we are so glad that you have enjoyed. We would be very glad to receive you again soon.

Best regards,

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Eline15-09-2019

Prachtig resort

Wat een mooi en goed onderhouden resort! De kamers zijn ruim en schoon. Het ontbijt is zeer uitgebreid en bestaat uit verse producten. De ligging is goed, dichtbij het strand en de boulevard. Het enige minpuntje is dat er al relatief vroeg ‘s ochtends bedjes bij de zwembaden worden ‘gereserveerd’ door het leggen van handdoeken. Hierdoor is de keuze rond een uur of 10 al redelijk beperkt. Mogelijk kan het hotel hier iets aan doen, maar als de gasten zelf geen handdoeken neer zouden leggen zou er altijd wel genoeg plek zijn.

Public Relations Department., RRPP , 16-09-2019

Dear Eline,

Thank you for the time it took to comment and rate your experience with us. We will certainly pass on your comments and we are sure they will be received with great excitement. Secondly we must say that we loved hearing that you enjoyed staying in the hotel, our daily effort pays off with comments like yours.

We have forwarded your comments regarding the sunbeds.

We hope to see you again in the near future.

With kind regards,

Hotel Lopesan Baobab Resort info