Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag22°14°

Omschrijving
Afrikaanse sferen in Hotel Lopesan Baobab Resort in Meloneras (Maspalomas). Over twee dingen zijn reviewers het eens. De verschillende zwembaden zijn allemaal prachtig en het eten is gevarieerd en ook nog lekker. Wanneer je voet buiten het hotel zet ben je al snel op het strand of in de gezellige winkelstraat.

We hebben een aantal aanbieders voor Lopesan Baobab Resort voor je op een rij gezet:

645 reviews over Hotel Lopesan Baobab Resort in het Nederlands

Leen van der Weel,
14-2-2019

Fantastische hotel, mooi ingericht en erg veel luxe, het eten is prima en de zwembaden fantastisch en een prachtig aangelegde tuin.

Gereisd met partner in januari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Public Relations Department., RRPP , 15-2-2019

Dear Mrs. Van Der Weel,

thank you so much for choosing the Lopesan Baobab Resort during your holidays on Gran Canaria, we are so glad to hear that you have enjoyed your stay and we would be so glad to receive you again soon.

Genoten

Suzan,
2-2-2019

Sinds vele jaren genot, daarom ook steeds weer geboekt. Deze keer vervelende veranderingen ervaren: 1 zwembad afgezet voor unique boekers. Idioot gewoon. De terassen buiten bij de restaurants verboden te roken, had vermeld moeten zijn bij faciliteiten hotel. Buffetten waren weer prima. Ook niet prettig kamer naar keuze

Gereisd met partner in februari 2019
Guest Relations Department, RRPP , 3-2-2019

Dear Guests,

First of all we would like to thank you for having chosen the Lopesan Baobab again for your holidays and also for sharing your experiences on Zoover.

We are happy to hear that overall you had a great holiday, but of course we will consider your constructive criticism about various aspects of the UNIQUE concept. Please be assured that we have already informed the responsible.

We would be delighted to welcome you back in our hotel and remain

With best regards

Geweldig hotel, vriendelijk personeel

A Grouwstra,
31-1-2019

Zeker de 5 sterren waard , zuidkant van Gran Canaria het mooiste deel

Gereisd met partner in januari 2019
Guest Relations Department, RRPP , 3-2-2019

Dear Guests,

Thank you very much for your kind comment and for choosing us for your holidays.

We remain at your complete disposal for any further suggestions you might have.

meer dan fantastisch

Marlou de Kleijn,
21-1-2019

Ik had zomaar geboekt, want we wilden weg. Onze mond viel open van verbazing toen we bij het hotel aankwamen. De hele bus was stil. Wat een hotel! Tijdens het verblijf heeft het ons aan niks ontbroken. Wie over dit hotel weet te klagen.... dat vind ik echt bijzonder knap. Kamers twee keer per dag schoongemaakt, restaurant fantastisch, kind vriendelijk, rustig ondanks de grote, vriendelijk personeel, mooie kamers. Top vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Guest relation department, RRPP , 25-1-2019

Dear guest,

We would like to thank you for sharing your comment on Zoover with other travelers.

We are so glad to see that you enjoyed your vacations at our Resort and we really hope that we fulfilled all your expectations.

Please do not hesitate to contact us for any information or special request that you might need.

Guest relation department

Weer super gehad.

A Witteveen,
25-12-2018

Heerlijk verblijf gehad.

De kamer die we gevraagd hadden en veel jaren ook gekregen hebben , was bezet.

Hiervoor in de plaats een kamer aan de zwembadzijde met mooi uitzicht.

Jammer dat er met ons 45 jaar huwelijk niets gedaan is , wat we wel van anderen hoorden.

We komen hier zeker nog terug.

Gereisd met partner in december 2018
Public Relation Department., RRPP , 29-12-2018

Dear A Witteveen,

Thank you for the time it took to comment and rate your experience with us. It is very useful for us to receive feedback from our clients so that we can discern the road map ahead that we should be following. If you are thinking of staying in the hotel again, do not forget to visit our website in order to enjoy exclusive discounts.

With kind regards,

Gina Visser,
15-12-2018

Het is een zeer groot hotel, vriendelijk personeel dagelijkse schoonmaak goed ontbijt je kan je hier wel vermaken

Gereisd met partner in december 2018
Guest relation Department, RRPP , 20-12-2018

Dear guest,

We would like to thank you very much for the review you have posted on Zoover and shared with other travelers.

We are very glad to know that you enjoyed your stay and facilities.

Guest relation department

Wat mij betreft volgend jaar weer !

Monique,
28-11-2018

Heerlijke kamers, goede verzorging. Ontbijt is enorm ! Veel keuze en erg smakelijk. Personeel zeer vriendelijk. Nu voor 2e keer geweest. Het ontbreekt je aan niets!

Gereisd met jonge kinderen in november 2018
Guest relation department, RRPP , 16-12-2018

Dear guest,

Thank you so much for the positive review you have dedicated to Lopesan Baobab Resort on Zoover.

Specially for your kind words writen to our staff.

Kind regards

Fantastisch!

Keijzer,
27-11-2018

Tweede keer dat ik in Gran Canaria en in dit hotel ben geweest. De eerste keer beviel zo goed dat ik 4 jaar later het nog een keer wilde ervaren! Zeer mooi hotel met een afrikaans thema. Alles is er goed, mooie zwembaden, lekker ontbijt, schone ruime kamers. 5 minuten loopafstand van de boulevard El Faro, waar heerlijke restaurantjes zijn. Echt een aanrader.

Gereisd met partner in september 2018
Guest relation department, RRPP , 16-12-2018

Dear guest,

Thank you very much for the positive review you have shared with other travelers on Zoover.

We are really glad to see that we fulfilled your expectations at your recent stay.

Neeltje van Horen,
21-11-2018

De locatie is schitterend, mooie zwembaden en aankleding. De kamers waren ook ruim en schoon. Wij kregen een upgrade naar een familie kamer met toegang tot het zwembad vanaf het balkon. Echt een luxe vakantiegevoel!! Een aanrader!

Gereisd met partner in mei 2018
Public Relation Department., RRPP , 24-11-2018

Dear Mr. Van Horen,

thank you for choosing the Lopesan Baobab Resort during your holidays on Gran Canaria, we are glad that we could give a plus to your holidays by giving you this wonderful room upgrade.

We would be glad to receive you again soon, so you can again enjoy our pools and decoration.

Letiria groen,
9-11-2018

Het resort is waanzinnig mooi. Het voelt net alsof je je bevindt in een paradijs! Wij hadden een junior suite en de kamers waren brandschoon. Het personeel is super aardig en het eten was erg luxe. Elke avond is er wel wat te beleven zowel voor jong en oud!

Gereisd met partner in juni 2016
Public Relation Department., RRPP , 18-11-2018

Dear Mrs. Groen,

thank you so much for choosing the Lopesan Baobab Resort during your holidays on Gran Canaria.

We are so glad to hear that you have enjoyed your holidays with us and we thank you for the good punctuation.

We would be very glad to receive you again soon.

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lopesan Baobab Resort in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lopesan Baobab Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.