Hotel aan zee, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag26°21°
9,1

Wat vakantiegangers zeggen

Lopesan Baobab Resort is een vijfsterren hotel op Gran Canaria. Het bijzondere aan dit resort is dat alles in Afrika thema is. Terwijl de kinderen spelen in het Afrikaanse themapark, kunnen de volwassenen heerlijk ontspannen bij het zwembad. Ben jij benieuwd of Lopesan Baobab Resort iets voor jou is? Lees dan met ons mee.

In dit grote hotel is erg veel te doen. Leuk voor waterratten: het hotel heeft maar liefst negen zwembaden. Onder andere een relax zwembad, een zwembad met twee zandstranden en een zwembad met watervallen. Alle zwembaden zijn geschikt voor kinderen om te spelen of voor volwassenen om te ontspannen. Leen schrijft: ‘Fantastisch hotel, mooi ingericht en erg veel luxe, de zwembaden zijn fantastisch en er is een prachtig aangelegde tuin’. Suzan komt hier al meerdere jaren, maar er was dit jaar wel een minpunt: ‘Plotseling was er dit jaar één zwembad afgezet voor unique boekers, waar wij niet in mochten’. Hou hier dus rekening mee.

Voor kleine kinderen is een apart zwembad met een kinderglijbaan en speeltoestellen. Daarnaast kunnen de kinderen lekker spelen bij de miniclub of in het Afrikaanse Themapark.

Lopesan Baobab biedt verschillende soorten kamers aan. Neeltje is hier erg positief over: ‘De kamers waren ruim en schoon. Wij kregen een upgrade naar een familiekamer met toegang tot het zwembad vanaf het balkon. Echt een luxe vakantiegevoel!’ Marlou is sowieso erg enthousiast over de inrichting van Lopesan Baobab Resort: ‘Ik had zomaar geboekt, want we wilden weg. Onze mond viel open van verbazing toen we bij het hotel aankwamen, zo mooi!’

J.Tys is wat minder positief over de service van Lopesan Baobab Resort: ‘Na 9 jaar hou ik het voor bekeken. Ik kies volgende keer voor een hotel waar ze trouwheid wel weten te waarderen. Het enige dat ik na negen jaar trouw bezoek vriendelijk vroeg was om onze kamer tot 16.00 uur te kunnen behouden tegen een commerciële prijs. Dit was helaas enkel mogelijk tegen de volle prijs van €45.’

Eten

Lopesan Baobab heeft twee buffetrestaurants, twee à la carte restaurants en verschillende barretjes: poolbars, een lobbybar en een koffiebar. Het hotel biedt op aanvraag ook een dieetkeuken aan. Monique schrijft: ‘Het ontbijt is enorm! Veel keuze en erg smakelijk’. Jurrian schrijft over het avondeten: ‘Het eten is van prima kwaliteit. Wij verbleven op basis van half pension. Het diner in de vorm van buffet biedt iedere avond weer andere keuzes. Het bedienend personeel is oprecht erg aardig en heeft aandacht voor volwassenen en kinderen’.

Omgeving

Het hotel heeft een hele centrale ligging. Lopesan Baobab ligt dichtbij het strand, waar je heerlijk kunt ontspannen als je even van het resort af wilt. Keijzer schrijft: ‘Op vijf minuten loopafstand is de boulevard El Faro, waar heerlijke restaurantjes zijn. Echt een aanrader.’

Saray geeft een tip: ‘Playa Del Ingles is een paar minuten met de taxi. Overdag kun je heerlijk op het strand liggen of gebruik maken van verschillende watersportactiviteiten. Verder kun je rondlopen door het stadje met leuke winkeltjes waar ‘s avonds de bars heel leuk zijn.’

We hebben een aantal aanbieders voor Lopesan Baobab Resort voor je op een rij gezet:

655 reviews over Hotel Lopesan Baobab Resort in het Nederlands

Een aanrader!!

Frank
23-6-2019

Heerlijk hotel, goed onderhouden en heel schoon! Meer dan voldoende ruimte om te liggen aan de vele zwembaden en uitgebreid ontbijtbuffet. Boulevard en winkels op een paar minuten lopen.

Geboekt bijneckermann.nl
Public Relations Department., RRPP , Tue Jun 25 2019 11:32:45 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Frank,

Kind regard,

Onwijs mooi

Jennifer
22-6-2019

Het hotel zelf is prachtig. Bij aankomst ben je meteen verkocht. Het is schoon groot en mooi. Ondanks de grootte voelt het niet zo aan. De zwembaden zijn niet erg vol en bij het eten was er ook altijd een mooi plekje. De omgeving is niet enorm veel te doen met een klein kindje maar dat is eigenlijk ook niet nodig met dit hotel. Als je wel erop uit wilt kun je een taxi nemen naar bv. het dierenpark 20 min met de taxi.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijneckermann.nl
Public Relations Department., RRPP , Tue Jun 25 2019 11:31:49 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Jennifer,

Thank you for giving us a good rating. We are very happy to know that you enjoyed your stay with us. For our part, we can only commit to continuing to improve going forwards so that you can continue enjoying your time in our hotel in the future.

With kind regards,

Geweldig maar dit jaar wel met een kanttekening

Bert Peeters
21-6-2019

Blijft na de 5de keer een TOP hotel maar deze keer wel met een minpunt wat betreft de UNIQUE formule deze is nu al wat uitgekleed t.o.v. de introductie vorig jaar mei. De kaart in de Richard Burton bar is gehalveerd tijdens de periode 11:30/18:30 uur drankjes zoals Mojito,Limoncello,Baileys enz. zijn niet meer gratis. Bij het ontbijt 5 van 7 keer geen krant op de kamer 3 dagen moeten vragen om koffie en water (werd natuurlijk wel geregeld door het personeel maar ik vind voor de meerprijs die we betalen dat we hier niet om hoeven te vragen).

Public Relations Department., RRPP , Sat Jun 22 2019 10:18:47 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Guests,

thank you so much for choosing us again during your stay. We are glad that you have enjoyed to be with us as always.

We are sorry that the Unique concept was not to your liking this time, and we have forwarded all the feedback that you give to us.

We would be glad to receive you again soon.

Best regards, Public Relations Department.

De Jong Intra

Fantastisch mooie luxe hotel.

F Agterberg
20-6-2019

Dit is het beste hotel van het eiland. Samen met het unique upgrade beleef je een erg luxe verblijf waar niets ontbreekt. Zeker een aanrader. Hebben verschrikkelijk genoten van het hotel, eten en het weer.

Public Relations Department., RRPP , 21-6-2019

Dear Guests,

thank you so much for choosing the Lopesan Baobab Resort for your recent holidays on Gran Canaria.

We are glad that you are enjoying the holidays and we would be glad to receive you soon again in the future.

Best regards, Public Relations Department.

Prima

Karin
20-6-2019

Een prima luxe hotel met een prima buffet keuze genoeg voor ieder wat wil, kamers perfect in een word zeer goed hotel.... Enige min punten voor zo'n lux hotel is dat je appart kluisje moet huren en wifi moet betalen .....jammer

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Fantastisch hotel met uitstekende service

Timmermans
17-6-2019

De verwachtingen die wij vooraf hadden van Lopesan Baobab Resort zijn dubbel en dwars uitgekomen. Het is een fantastisch mooi hotel waar je even de tijd voor moet nemen om alle locaties een plaatsje te geven. De service was van het begin tot het eind uitstekend en het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Het resort inclusief de kamer werd tip-top op orde gehouden. Wij hadden een unique-service wat zeker aan te raden is. De kamer is mooi en ruim en werd regelmatig voorzien van drinken en schone handdoeken. Het zwembadje aan de kamer was heerlijk om even af te koelen om daarna op de ligbedden nog even heerlijk te relaxen. Iedere avond was live-muziek aanwezig in de gezellige bar en was elders in een locatie een entertainmentprogramma wat ons inziens wat tegenviel maar dat is smaak. De zwembaden waren uitstekend en zeer mooi aangekleed zoals overigens het gehele resort dat was. Kortom: het was voor ons een top vakantie!

Public Relations Department., RRPP , 20-6-2019

Dear Guests,

We hope that you had a pleasant return journey and that you enjoyed this marvellous island during your holidays. We are pleased that you enjoyed our pool and the staff but, above all, that your time in the hotel was to your liking. If you decide to return to Gran Canaria we will be waiting for you with open arms again.

Kind regards, Public Relations Department.

Boven verwachtingen!

Petra Van IJmeren
15-6-2019

Het is een prachtig hotel! De service was super goed! Elk moment waar je ook bent staat er iemand voor je klaar. De kamer word de hele dag door netjes schoongemaakt. Ze komen niet je kamer in wanneer je in je kamer bent. In een woord het is fantastisch!

Gereisd Met vrienden in juni 2019
Guest Relations Department, RRPP , 16-6-2019

Dear Guests, Thank you for sharing your experience with other users. The cleanliness of our hotel is an absolute priority for us and we are pleased to read that you found everything clean and to your liking. Also, we are pleased that the hotel met your expectations in other areas. We hope that if you visit the island again in the future, you will rely on us. Kind regards, Guest Relations Department

M de K
10-6-2019

Schitterend resort, tot in de details perfect. Heerlijk eten, vriendelijk personeel en zeer schoon.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019
Public Relations Department., RRPP , 14-6-2019

Dear Guests,

We never fail to feel happy when we read how you enjoyed your stay with. We would like to thank you very much for having gone to the trouble of writing down and sharing your experience with other users. If you wish to visit us in the future again, we would be very glad.

With kind regards,

Leuk hotel met mooie zwembaden, wel wat gedateerd.

Fam. de Jonge
2-6-2019

Het Baobab is een mooi hotel in Afrikaanse stijl. Het heeft prachtige zwembaden en een grote tropische tuin waar je altijd wel een schaduwplekje kan vinden. In en om het hotel wordt voortdurend schoongemaakt.

De kamers zijn erg schoon en voorzien van verrassend comfortabele boxspring bedden, zeker naar Spaanse maatstaven. Mooie badkamer met regendouche. Het hotel is echter al 10 jaar in bedrijf en dat is hier en daar te zien. Zo sloot onze schuifdeur naar het balkon niet goed (scheef ) en had het gordijn kennelijk klem gezeten tussen de deur en het kozijn, getuige de gaten die er in het gordijn zaten.

Eten is van goede kwaliteit en voldoende variatie. Voor een kop koffie in de lobby betaalden wij €2.20 en voor fris € 2.80, best redelijk.

Het hotel heeft een fitnessruimte, helaas werkt een aantal apparaten niet (goed) meer. Een alternatief is de nieuwe Titan Gym (ook van Lopesan), hier moet echter extra voor worden betaald (€8 pd)

Gereisd Met vrienden in mei 2019
Public Relations, RRPP , 9-6-2019

Geachte familie de Jong,

Hartelijk voor het kiezen van het Lopesan Baobab Resort en voor de review die U op Zoover heeft gegeven.

Wij zijn heel blij te horen dat u een fijne vakantie gehad heeft en wij hopen dat U ook een fijne terugreis heeft gehad.

Wij zullen al uw reacties doorgeven aan de verschillende afdelingen en wij hopen u in de toekomst op nieuw te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

aanrader . fijn gevoel van eigen waarde.

Ferdinand Bulten
26-4-2019

Mooi gastvrij en schoon . Praktisch speelt goed in op mensen met rolstoelen zodat het voor de begeleiders ook bijna als vakantie voelde echt een aanrader.

Gereisd Met vrienden in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Public Relations Department., RRPP , Sun Apr 28 2019 07:46:32 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Aanrader,

thank you for your choosing the Lopesan Baobab Resort during your holidays on Gran Canaria.

We are so glad that you have enjoyed your holidays with us and we would be so glad to receive you soon.

Kind regards,

• RokenToegestaan

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand12 minuten lopen, 5 minuten met de auto, 800 m

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig

• BalsportenSquash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lopesan Baobab Resort in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lopesan Baobab Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.