Hotel Lopesan Baobab Resort

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

Lopesan Baobab Resort is een vijfsterren hotel op Gran Canaria. Het bijzondere aan dit resort is dat alles in Afrika thema is. Terwijl de kinderen spelen in het Afrikaanse themapark, kunnen de volwassenen heerlijk ontspannen bij het zwembad. Ben jij benieuwd of Lopesan Baobab Resort iets voor jou is? Lees dan met ons mee.

In dit grote hotel is erg veel te doen. Leuk voor waterratten: het hotel heeft maar liefst negen zwembaden. Onder andere een relax zwembad, een zwembad met twee zandstranden en een zwembad met watervallen. Alle zwembaden zijn geschikt voor kinderen om te spelen of voor volwassenen om te ontspannen. Leen schrijft: ‘Fantastisch hotel, mooi ingericht en erg veel luxe, de zwembaden zijn fantastisch en er is een prachtig aangelegde tuin’. Suzan komt hier al meerdere jaren, maar er was dit jaar wel een minpunt: ‘Plotseling was er dit jaar één zwembad afgezet voor unique boekers, waar wij niet in mochten’. Hou hier dus rekening mee.

Voor kleine kinderen is een apart zwembad met een kinderglijbaan en speeltoestellen. Daarnaast kunnen de kinderen lekker spelen bij de miniclub of in het Afrikaanse Themapark.

Lopesan Baobab biedt verschillende soorten kamers aan. Neeltje is hier erg positief over: ‘De kamers waren ruim en schoon. Wij kregen een upgrade naar een familiekamer met toegang tot het zwembad vanaf het balkon. Echt een luxe vakantiegevoel!’ Marlou is sowieso erg enthousiast over de inrichting van Lopesan Baobab Resort: ‘Ik had zomaar geboekt, want we wilden weg. Onze mond viel open van verbazing toen we bij het hotel aankwamen, zo mooi!’

J.Tys is wat minder positief over de service van Lopesan Baobab Resort: ‘Na 9 jaar hou ik het voor bekeken. Ik kies volgende keer voor een hotel waar ze trouwheid wel weten te waarderen. Het enige dat ik na negen jaar trouw bezoek vriendelijk vroeg was om onze kamer tot 16.00 uur te kunnen behouden tegen een commerciële prijs. Dit was helaas enkel mogelijk tegen de volle prijs van €45.’

Eten

Lopesan Baobab heeft twee buffetrestaurants, twee à la carte restaurants en verschillende barretjes: poolbars, een lobbybar en een koffiebar. Het hotel biedt op aanvraag ook een dieetkeuken aan. Monique schrijft: ‘Het ontbijt is enorm! Veel keuze en erg smakelijk’.
Jurrian schrijft over het avondeten: ‘Het eten is van prima kwaliteit. Wij verbleven op basis van half pension. Het diner in de vorm van buffet biedt iedere avond weer andere keuzes. Het bedienend personeel is oprecht erg aardig en heeft aandacht voor volwassenen en kinderen’.

Omgeving

Het hotel heeft een hele centrale ligging. Lopesan Baobab ligt dichtbij het strand, waar je heerlijk kunt ontspannen als je even van het resort af wilt. Keijzer schrijft: ‘Op vijf minuten loopafstand is de boulevard El Faro, waar heerlijke restaurantjes zijn. Echt een aanrader.’

Saray geeft een tip: ‘Playa Del Ingles is een paar minuten met de taxi. Overdag kun je heerlijk op het strand liggen of gebruik maken van verschillende watersportactiviteiten. Verder kun je rondlopen door het stadje met leuke winkeltjes waar ‘s avonds de bars heel leuk zijn.’

698 reviews over Hotel Lopesan Baobab Resort

• 2019
    7Niels22-12-2019

Ontzettend gehorig hotel

Dit mega hotel resort ziet er imposant uit en heeft een prachtige tuin met zwembaden. Maar het is zo ontzettend gehorig dat uitslapen er niet bij is. Als je later dan 08:30 wilt slapen vergeet t. Knallende deuren, geschuif met bedden, rennende kinderen, schoonmaak die over de gang roept M. Vakantie is voor mij ook uitslapen en rust maar dat hebben we hier helaas niet kunnen vinden.

Public Relations afdeling, RRPP , 24-12-2019

Geachte Niels,

Hartelijk dank voor het kiezen van het Lopesan Baobab Resort voor uw laatste vakantie. Wij hopen dat u een goed vlucht terug naar huis heeft gehad. Wij zijn blij te lezen dat u heeft kunnen genieten van onze tuinen en zwembaden en het spijt ons te lezen dat u niet heeft kunnen uitslapen vanwege divers lawaai. Wij zullen uw comentaren doorgeven aan de corespondeerende afdelingen.

Toch hopen wij u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Gereisd met vrienden in december 2019

• 9Brigitte11-12-2019

Super hotel met iets te weinig gezelligheid

Het is een prachtig hotel, maar mis wel de gezelligheid. Niet echt leuke terrassen waar mensen zitten. Avond eten, zelfs buffet mogen mannen niet in een korte broek komen. Zelfs niet als die tot de knie komt. We hebben eenmaal in het hotel gegeten bij buffet, thema Aziatisch, maar dat vonden wij geen van allen een succes. Verder iedere avond naar boulevard geweest waar een ruime keuze is in restaurants en gezelligheid. Wij hadden een Unique service en kamer met zwembad. Dit was echt geweldig. Het is een super hotel, maar mistte de gezelligheid wat het hotel hier tegenover wel meer uitstraalde

Public Relations Department., RRPP , 13-12-2019

Dear Guests,

Thank you for choosing us for your last visit to Gran Canaria. It gives us great satisfaction to know that you enjoyed your stay at the hotel. Thank you for sharing your experience with other holidaymakers and for your comments giving us ideas for our future. We hope that we will see you again at the hotel.

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 9Gert-Jan28-11-2019

Topresort dat 5 sterren echt waarmaakt

We zaten 8 dagen in Lopesan Baobap Resort in Maspalomas op Gran Canaria. Het resort was zeer luxe en de service was uitstekend. Het had 5 sterren en in mijn ogen terecht. Alles was prima verzorgd, netjes en hygiënisch en het personeel was bijzonder vriendelijk en servicegericht. Het resort was groot en had maar liefst 8 zwembaden maar was niet te massaal. Er ws voldoende ruimte voor iedereen. Ook het eten was in buffetvorm en van prima kwaliteit en er was altijd voldoende. Om kort te zijn een prima resort wat we sterk aanbevelen.

Public Relations Department., RRPP , 02-12-2019

Gereisd met partner in november 2019

• 10Marlous Peetoom06-11-2019

Super!!

Wat een super hotel! Top ontvangst met glas bubbels! De kamers zien er keurig uit en elke dag super schoongemaakt, medewerkers zijn ontzettend vriendelijk, Ontbijtbuffet is geweldig. Zwembad is heerlijk, kortom een aanrader voor een heerlijk ontspannen vakantie!

Public Relacions Department., RRPP , 07-11-2019

Dear Mr. Peetoom,

thank you so much for choosing the Lopesan Baobab Resort during your holidays on Gran Canaria.

It is a great plesure to receive 10 points from you and to hear that you have enjoyed your holidays.

We would be glad to receive you again soon.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 10Anna08-10-2019

Voor herhaling vatbaar

Wat een fantastische hotel. De vijf sterren echt waard. Ontzettend gastvrij personeel, een mooie grote kamer, super ontbijt. We kwamen ogen tekort zo mooi was het hotel, kamer en zwembaden in Afrikaanse Stijl gemaakt. Wij hadden niet gekozen voor het Unique concept en dit was ook echt niet nodig want we voelden ons al uniek. Genoeg vrije bedjes rondom de zwembaden.

Guest Relation Department, RRPP , 09-10-2019

Dear Anna,

Thank you very much for spending a while to review us and thank you very much for the kind words that you dedicated to us. We are working very hard every day to provide all our guests an unforgettable experience here with us! We hope to have the opportunity to welcome you again in the future ! Best regards, Your Guest Relation Department

• 10Elly19-09-2019

Bij resort Baobab is internet op de kamer nihil, het beste is beneden bij de receptie of data kopen bij de bali, dan kun je op je kamer internetten, maar dat is natuurlijk allemaal bijzaak, want in zo'n prachtig resort is het een lust om beneden/buiten te zitten, er zijn vele zitjes, je hebt een prachtig uitzicht, wij vonden het een paradijsje op aarde.! De sun bedjes zijn 's ochtends vaal al bezet met een handdoek, wat niet mag! dus gooi ze er rustig af als je ziet dat er niemand ligt! Maar er is genoeg te doen in de omgeving, dus wij gingen altijd rond 17.00 uur pas naar het zwembad, en dan is er altijd wel plaats. Verder vonden wij het fantastisch! keken onze ogen uit bij al die mooie bomen en bloemen.

Public Relations Department, RRPP , 21-09-2019

Geachte gast,

Wij hopen dat u een goede reis terug heeft gehad. Graag willen wij U via deze weg bedanken voor het kiezen van het Lopesan Baobab Resort en ook voor het schrijven van deze review. Wij zijn blij om te lezen dat u zo een fijne vakantie gehad heeft en wij zullen uw complimenten omtrant de tuin doorgeven aan onze collegas.

Wij hopen U in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Marlies19-09-2019

Fantastisch mooi resort & alle gemakken voorzien

Dit hotel is echt fantastisch mooi! Je raakt niet uitgekeken! Geweldig mooi ingericht en je voelt je in Afrikaanse sferen. Er zweeft ook een heerlijke geur door het resort (Wellnessgeur). Prachtige planten en bomen zijn er te bezichtigen terwijl je door de zwembaden zwemt. De kamers zijn keurig en van alle gemakken voorzien. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam! De locatie is ook super! Je loopt zo het centrum in en de boulevard op daar zijn heel veel winkels en restaurants. De zee is een paar honderd meter verderop met prachtige zandduinen. Wij hebben nog nooit eerder zo’n luxe ervaren. Echt een aanrader om hier te verblijven! Het mooiste hotel waar wij ooit zijn geweest!

Public Relations Department., RRPP , 20-09-2019

Dear Guests,

We are so glad that you have enjoyed the luxury of our hotel and we specially thank you for the comments regarding our staff. We have forwarded all of your comments and we would be very glad to receive you again soon.

• 10Laura Wenting16-09-2019

Fantastische !!!

Super luxe hotel met een hele fijne en super leuke sfeer ! -handdoeken hoef je niet mee te nemen ! Word voor gezorgd -Rokers worden getolereerd ! -wij hadden logie + ontbijt .. en dat was fijn want dan kon je lekker de stad in. -Hele gave zwembaden waar je niet hoef te vechten voor een bedje.

En veder lekker genieten van alles en iedereen !

Public Relations Department., RRPP , 17-09-2019

Dear Guests,

first of all we would like to thank you for choosing the Lopesan Baobab Resort during your holidays on Gran Canaria and for sharing your experience with future visitors.

Thank you so much for the 10 points and we are so glad that you have enjoyed. We would be very glad to receive you again soon.

Best regards,

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Eline15-09-2019

Prachtig resort

Wat een mooi en goed onderhouden resort! De kamers zijn ruim en schoon. Het ontbijt is zeer uitgebreid en bestaat uit verse producten. De ligging is goed, dichtbij het strand en de boulevard. Het enige minpuntje is dat er al relatief vroeg ‘s ochtends bedjes bij de zwembaden worden ‘gereserveerd’ door het leggen van handdoeken. Hierdoor is de keuze rond een uur of 10 al redelijk beperkt. Mogelijk kan het hotel hier iets aan doen, maar als de gasten zelf geen handdoeken neer zouden leggen zou er altijd wel genoeg plek zijn.

Public Relations Department., RRPP , 16-09-2019

Dear Eline,

Thank you for the time it took to comment and rate your experience with us. We will certainly pass on your comments and we are sure they will be received with great excitement. Secondly we must say that we loved hearing that you enjoyed staying in the hotel, our daily effort pays off with comments like yours.

We have forwarded your comments regarding the sunbeds.

We hope to see you again in the near future.

With kind regards,

• 10Marel14-09-2019

Ge - wel - dig !!!

Bij het boeken van deze vakantie zagen de foto’s er al zo mooi uit, meestal lijkt dit mooier dan dat het is op internet. Nu was dat niet zo, in het echt is alles nog mooier dan dat je op de foto’s ziet. Bij binnenkomst van het hotel weet je niet waar je naar moet kijken. Zo mooi en zo bijzonder! De apengeluiden hoor je op de achtergrond waardoor je echt het gevoel hebt alsof je door een jungle loopt. Het hele resort is tot de puntjes mooi afgewerkt. Het personeel is zeer vriendelijk en willen je overal mee helpen. Wij hebben een hele prettige vakantie gehad op dit mooie resort. Een mooiere vakantie kun je niet wensen.

Public Relations Department., RRPP , 16-09-2019

Dear Marel,

We never fail to feel happy when we read how you enjoyed your stay with us. We would like to thank you very much for having gone to the trouble of writing down and sharing your experience with other users. We are glad you found our hotel even better in reality.

We would be glad to receive you again soon.

With kind regards,

58 tips over Hotel Lopesan Baobab Resort

• cerellitydilhani, 27-06-2014

Wij hadden een kamer in complex 2. Wel ver van de receptie en hoofdgebouw,maar daardoor weinig geluidsoverlast

• Elke en Bruno, 06-05-2012

Bestel de sangria met cava aan het zwembad!

• Toke Hobbelen van Esch, 03-05-2014

Voor wie van rust houdt, zoekt binnen dit resort de kleine zwembaden op, daar is het lekker rustig.

160 vragen over Hotel Lopesan Baobab Resort

• Jo, 05-08-2019

Is het hele hotel rookvrij ?

Weet iemand of het hotel geheel rookvrij is of word er gewon op balkons e.d nog gerookt ?

• Jolanda , 04-08-2019

Rookbeleid

Hallo weet iemand of er op de balkons nog wel gerookt mag worden Of mag dit niet meer

• K, 01-05-2019

voordeelkamers

Kan iemand mij vertellen wat de voordeelkamers verschillen van de standaardkamers? Er staat bij beschreven dat het zicht beperkt kan zijn. Wat moet ik me hierbij voorstellen? Zijn er verder nog verschillen?

Hotel Lopesan Baobab Resort info

• Aantal sterrenstersterstersterster
  • VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand12 minuten lopen, 5 minuten met de auto, 800 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Italiaans, Lactosevrij, Mexicaans, Spaans, Steaks, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Party service, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkerenBetaald