Géén boekingskosten

SpanjeGran CanariaMaspalomas

8.9FantastischScore uit 512 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Voor een ontspannen vakantie zit je goed in H10 Playa Meloneras Palace. Het is een comfortabel hotel waar je even helemaal tot rust komt door de relaxte sfeer. Het vijf sterren hotel is deel van de bekende H10-keten met sfeervolle inrichting en gevoel voor interieur. Het hotel is voor veel vakantiegangers een populaire keuze in het Spaanse Gran Canaria.

Veel vakantiegangers beschrijven hun vakantie bij H10 Playa Meloneras Palace als echte luxe met schone kamers en buitengewoon vriendelijk personeel. Jozef bezocht het hotel voor het eerst in 2020 en is erg te spreken over het personeel en de persoonlijke service. Hij schrijft:”Voor het eerst verbleven in H10 Meloneras en het was fantastisch en wij zullen zeker nog terug gaan. Super vriendelijke en behulpzame mensen, zeker vijf sterren waard.” Zoover vakantieganger Diederik verblijft voor een vierde keer in het Spaanse hotel en schrijft over de uitstekende hygiëne in de kamers. De kamers worden namelijk dagelijks grondig schoongemaakt. Er wordt met waardering gesproken over de rustige, maar centrale ligging van Costa Meloneras. De witte zandstranden met azuurblauwe zee zijn op loopafstand vanaf het hotel te bereiken. Via een lange boulevard loop je langs genoeg gezellige restaurants, leuke winkels en kleine barretjes. Een Zoover vakantieganger schrijft:”Vanaf het hotel is het 200 meter lopen naar een supermarkt. Er zijn ook genoeg leuke eetgelegenheden in het centrum van Costa Meloneras waar wij hebben genoten.” H10 Playa Meloneras Palace ligt direct aan zee. Via het zwembad wandel je zo het privé strand op. Vakantieganger Caroline schrijft:”Het is niet echt een zandstrand, Voordat je de zee in stapt liggen er namelijk keien.”H10 Playa Meloneras Palace heeft meerdere (verwarmde) buitenzwembaden waardoor er altijd een plekje is op een van de vele ligbedden. Een Zoover vakantieganger schrijft dat je je hier geen zorgen hoeft te maken over het mislopen van een lekker ligbed. Zij laten een review achter en schrijven: ”Je hoeft geen handdoek te leggen om 6 uur 's morgens er is plaats en zonneterrassen genoeg.” Mark is erg te spreken over de mooie groene tuinen en de prachtige zwembaden die geschikt zijn voor jong en oud. Daarnaast heeft het hotel een uitgebreid wellness waar je even helemaal tot rust komt. Een rust ruimte, meerdere kuurbaden en jacuzzi’s zijn gratis te gebruiken. Freddy ging voor de volledige wellness ervaring tegen betaling. Bij de hamam, sauna, solarium en spa kom je helemaal tot rust. Hij schrijft:”de wellnessruimte is ook de max, alles is aanwezig voor een leuke en rustige vakantie. Hier kom je echt tot rust. wij gaan terug.” Veel vakantiegangers zijn te spreken over de volledige all inclusive verzorging. Je wordt hier echt verwend tijdens al de maaltijden. Mark vindt H10 Playa Meloneras Palace een top hotel. Hij schrijft:”De maaltijden zijn gevarieerd, uitgebreid en gemaakt van echte kwaliteitsproducten. Je kan ‘s morgens, ‘s middags en ‘s avond lekker eten door de aangevulde buffetten. Ook is er door de dag heen entertainment voor jong en oud. Er wordt met waardering gesproken over het schitterende animatieprogramma overdag en ‘s avonds. Volgens reiziger Mark is de pianist aan de receptie bar en buitenbar zeker een aanrader.

De ligging

H10 Playa Meloneras Palace heeft een rustige ligging. Het hotel ligt namelijk aan het eind van de wandelboulevard van Maspalomas. Deze ligging zorgt ervoor dat je naast de rust de levendigheid en gezelligheid makkelijk kan opzoeken. Binnen een kwartiertje wandelen sta je in hartje Maspalomas. Hier kun je goed winkelen of neerstrijken op een terras met een verkoelend drankje.Al is de directe omgeving van H10 Hotel Meloneras rustig, je kunt er van alles doen. Het hotel ligt aan de baai van Meloneras met een mooie golfbaan. Naast toekijken kun je ook eens zelf een balletje slaan. Het hotel heeft speciale tarieven voor de golfbanen Campo de Golf Maspalomas (18 holes, par 73) en Meloneras Golf (18 holes, par 72). Dit is ideaal voor de echte golf liefhebbers.

Het hotel en faciliteiten

In H10 Hotel Meloneras zit je goed voor een echte zonvakantie. Hier is het ontspannen voor het hele gezin. Geniet van de Spaanse zon op een van de ligbedden met uitzicht over de blauwe zee. Je hoeft niet bang te zijn dat je een bedje misloopt, want vrije ligbedjes zijn er genoeg. Ook langs het kinderbad kan je de kids vanaf een bankje goed in de gaten houden. Tijdens het ontspannen loop je gemakkelijk naar de zwembadbar voor een drankjes. De barman van H10 Hotel Meloneras maakt met plezier jouw favoriete cocktail klaar. Bij elk zwembad vind je een bar waar je verfrissende dranken en lekkere happen kan bestellen. Ga vooral tijdens zonsondergang wat drinken bij de Tropical Bar. Hier heb je prachtig uitzicht over de zee. Niet alleen de cocktails in H10 Playa Meloneras Palace zijn top, het eten is dat ook. Het halfpension of all inclusive concept heeft veel variatie in lokale gerechten. Je kan hier heel de dag genieten van lekkere maaltijden. Wil je het nog nét wat luxer? Dan kun je ook kiezen voor all-inclusive privilege. Als all inclusive gast heb je ook toegang tot aparte delen in het hotel zoals de Privilege lounge. Daarnaast biedt deze verzorging een luxe keuken. Het is een aanrader om te eten in het Gaudi restaurant met zeer bekwame chef. H10 Playa Meloneras Palace ligt direct aan zee. Via het zwembad wandel je zo het privé strand op. All-inclusive vakantie vieren gaat op het strand ook gewoon door. Hier kan je verder genieten van de het ruime aanbod van eten en drank.

De kamers

H10 Playa Meloneras Palace heeft verschillende kamers verspreid over het uitgestrekte complex. Alles kamers zijn voorzien van gratis WiFi, airconditioning, een kluis en een televisie. Tegen betaling kan je gebruik maken van een minibar. De kamers hebben een privébadkamer met bad, haardroger en verschillende toiletartikelen. Elke kamer beschikt over een balkon met zitje.Het verschil in kamersDe standaard tweepersoonskamer van H10 Playa Meloneras Palace is geschikt voor 2 a 3 gasten. Naast de standaard faciliteiten heeft deze kamer een tweepersoonsbed en een eenpersoonssofabed. Deze kamer is beschikbaar met of zonder zeezicht. Reis je alleen? Dan is er ook de tweepersoonskamer voor alleengebruik. Een andere optie zijn de suites. Deze kamers zijn geschikt voor 2 tot 4 personen. Naast de standaard faciliteiten heeft deze kamer een privé woonkamer met zitje en ligbedden op het balkon. Er is een aparte slaapkamer met een tweepersoonsbed. De privé woonkamer kan gemakkelijk worden veranderd naar een tweede slaapkamer door de uitklapbare sofa bank. Geniet elke ochtend van een kop koffie van je nespresso machine. Wil jij genieten van volledige luxe? Bij de privilege kamers van H10 Playa Meloneras Palace krijg is het extra ontspannen. Elke kamer is te boeken met een een ‘Privilege Service’. Hier krijg je bij aankomst een welkoms cadeau, ontvang je dagelijks de krant en kan je kiezen voor een hoofdkussen service. Als privilege gast kan je apart in- en uitchecken en kan je kiezen voor een ontbijt of diner in het à la carte restaurant (reserveren verplicht). Je hebt het gehele verblijf toegang tot de Privilege lounge, de Chill-out zone, het wellnesscentrum en apart solarium met fantastisch uitzicht over de zee.

Eten en drinken

Je verblijft bij H10 Playa Meloneras Palace op basis van halfpension of all inclusive. Het ontbijt, de lunch en het diner wordt geserveerd in buffetvorm in het buffetrestaurant Tamadaba. Daarnaast is er is ook een a la carte restaurant met een ruime keuze aan maaltijden en lokale gerechten. Door het hotel zijn meerdere bars waar je heel de dag snacks en drankjes kan krijgen. Je begint de dag goed met een uitgebreid ontbijt. Het ontbijtbuffet wordt geserveerd tussen 07.30 en 10.30 uur. Als je wat langer wil uitslapen kan je gebruik maken van een laat ontbijt tussen 10.00 en 12.30. Daarna lunch je tussen 13.30 en 15.30 uur. Vanaf 15:30 staat er een hightea voor je klaar met lekkere hapjes. Toch meer zin in een hartige snack? Tussen 15.30 en 18.00 uur worden er snacks geserveerd. Vanaf 19.00 tot 21.30 uur kan je genieten van het diner in buffetvorm met uitgebreide keuzes. Er is altijd ruimte voor een extra hapje in de avond. Vanaf 01.00 tot 07.30 uur kan je bij het buffetrestaurant terecht voor een avond snack. Koffie, thee, mineraalwater frisdranken, bier en lokale alcoholische dranken worden geserveerd van 09.00 tot 00.00 uur.

All inclusive vakantie

H10 Playa Meloneras Palace is de perfecte keuze voor vakantiegangers die willen genieten van volledige luxe in all inclusive formule. Hier kan je kiezen voor een all inclusive verzorging met een uitgebreide keuze aan maaltijden en dranken. Bij H10 Playa Meloneras Palace kan je dus onbeperkt genieten van de meest lekkere gerechten terwijl je geniet van de Spaanse zon langs een van de zwembaden.

Goed om te weten

- Op aanvraag zijn honden, tot 5 kg, toegestaan in het hotel. Dit kost 25 euro per hond per dag. - Er geldt een dresscode tijdens het diner voor mannen. Er wordt verzocht een lange broek te dragen tijdens het avond eten. - Over het algemeen is dit een geschikt hotel voor personen met een beperkt mobiliteit. Dit verschilt per persoon per situatie. Om zeker te weten of dit hotel geschikt is voor jouw situatie, verzoeken we je om contact te nemen met ons.- Roken is verboden in het hotel - zowel binnen als buiten -

Bekijk de beschikbaarheid

529 Reviews over H10 Playa Meloneras Palace

• 8Dirk Van Snick09-06-2022

Aangenaam en lekker.

Het personeel is super vriendelijk. De kamers zijn niet altijd top geluisterd.

• 9Sandro31-05-2022

Prachtig en heerlijk hotel

Minder: Kamers gedateerd Het is een prijzig hotel als je all incl. Geboekt hebt en dan ook nog delen als privilege gebieden waar je voor moet betalen vind ik persoonlijk niet kunnen.

Miguel, Eigenaar, 06-06-2022

Dear Sandro,

We would like to thank you for taking the time to share your experience about your stay at our hotel.

We are very happy that you were satisfied with the hotel, although we also take note of your criticism. We offer a wide range of services that can be adapted to the preferences of each guest.

We would be delighted to welcome you again on your next visit to Gran Canaria.

Borja Garcia Equipo Directivo H10 Playa Meloneras Palace

• 10Voorthuijsen12-05-2022

Voor herhaling zeker vatbaar.

Fantastisch hotel, een absolute aanrader. Uitermate geschikt voor mindervaliden maar ook voor kinderen met de leuke Daisy club. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Wij waren via TUI met 1 rolstoeler, 3 mobiele volwassenen en een kind van 7 en we hebben twee heerlijke weken gehad. Super!

Miguel, Eigenaar, 06-06-2022

Dear Voorthuijsen,

Thank you very much for your fantastic review and recommendation about our hotel.

It is a pleasure for us to know that you have had two wonderful weeks at the hotel. We always try to welcome and meet the needs of all guests. That's why we appreciate your feedback even more. Also, thank you for highlighting our staff.

We are glad to know that it is worth coming back here and we look forward to welcoming you again.

Borja Garcia Equipo Directivo H10 Playa Meloneras Palace

• 10De Coster17-09-2020

Hotel om u tegen te zeggen

Mooi hotel, super vorm qua structuur. Bij aankomst werden we direct begeleid om alles te weten te komen over hoe alles werkt. Bagage moesten we zelf naar kamer meenemen maar dit komt door de corona-maatregels, dus zeker geen probleem. Mooi resort, deftig onderhouden en alles is aangepast aan de nodige corona-normen, super voor het hele team die hieraan achter staat. We voelden ons veel veiliger dan thuis bij ons, nogmaals bedankt. Kamer met zeezicht zijn super? ruimte in de kasten, mooie badkamer, apart toilet, dubbele lavabo en heel belangrijk: mooi gekuist alle dagen zelfs nat bewerkt. De spa is een meenemertje, mooi complex en ook voorzien van de corona-regels, super!!! Eetruimtes zowel binnen als buiten goed georganiseerd met nogmaals voldoende afstand. Alles voorzien in kleine tapas pannetjes, na het eten werd alles gedaan om zo vlug mogelijk alles op te ruimen. Super team aan allen. Ligzetels werden steeds ontsmet. Dank u

• 5Fam a18-07-2020

Voor ons nooit meer

Dit hotel is geen 5 sterren waard. Oude kamers met douche waar je amper je haar onder kunt uitspoelen. De koelkast koelt ook niet echt goed. Meerdere malen kakkerlakken in de kamer gehad en de vloer wordt slecht gedweild. Eten laat de wensen over en als bijvoorbeeld de kaas op is wordt deze haast niet meer aangevuld. Het eten in de avond is vaak lauw en er zit weinig smaak aan. Personeel is overigens wel vriendelijk en behulpzaam maar het hotel is niet voor herhaling vatbaar.

Silvia Hoyos Equipo Directivo H10 Playa Meloneras, Direktor, 30-07-2020

Beste Fam,

Thank you very much for sharing your experience on Zoover. We regret that it was not as perfect as we would like. We always try to give the best of ourselves and we are sorry as we haven´t achieved your full satisfaction. We always clean thoroughly, apart from new safety and hygiene measures. We replenish all the products of the buffet..., but we regret not having lived up to your expectations.

If we decide to give us another chance, we will be waiting with open arms.

Kind regards,

• 10Sofie Hendrik27-04-2020

Geweldige gezinsvakantie :)

Het is een prachtig hotel met voldoende plaats voor iedereen. In het restaurant, in de bar, aan het zwembad is er werkelijk voldoende plek. Het is een zeer zuiver hotel. De bediening is vriendelijk en gastvrij. Het is ook een zeer rustige en elegante hoek van Gran Canaria.

Equipo Directivo H10 Playa Meloneras Palace, Direktor, 04-05-2020

Beste Sofie Hendrik, Graag bedanken we u voor het schrijven van deze review. Vooral u apreciatie voor de ruime terrassen en de grote open ruimtes die het hotel heeft alsook het belang dat we hechten aan hygiene. Natuurlijk mag daarbij niet de service naar onze gasten worden vergeten. Hopelijk mogen we u in de nabije toekomst opnieuw verwelkomen

• 10Jozef De Wachter15-02-2020

Fantastisch !!!

Voor het eerst verbleven in H10 Meloneras en het was fantastisch en wij zullen zeker nog terug gaan. Super vriendelijke en behulpzame mensen, het eten was een streling voor het oog en smaakpapillen, formidabel gebouw en accommodaties waar alle wensen vervuld worden. Enkel superlatieven zijn hier op hun plaats. Zeker vijf sterren waard!!

Silvia Hoyos Equipo Directivo H10 Playa Meloneras, Direktor, 17-02-2020

Beste Jozef,

Thank you so much for your amazing review!

We enjoyed reading your comments praising our staff and our hotel. We work hard to keep all the guests satisfied and it´s nice to know that it was noticed and appreciated by you.

Thank you so much again for your review and we hope to see you back next time that you come to Gran Canaria!

Warm regards,

• 10Diederiek10-01-2020

perfecto !!!

We gaan in mei voor de 4de keer terug naar dit hotel omdat we het daar perfect vinden, mede door het vriendelijke personeel, het lekkere eten en de hygiene die uitstekend is. Alles is er heel proper. We hadden in december ook ons kleinzoontje mee en toen die een pannenkoek wilde, werd deze met een smile omgetoverd tot een Mickey Mouse pannenkoek, tot grote tevredenheid van ons kleinkindje. We hebben een hondje en dat mag ook mee en dat maakt voor ons onze vakantie compleet.

Silvia Hoyos Equipo Directivo H10 Playa Meloneras, Direktor, 12-01-2020

Beste Diederiek,

We are very proud to know that we have reached and exceeded all your expectations with the kindness and dedication that our staff always provide. Surely your grandson won´t forget his birthday cake!

Thank you very much for your words and we just hope to welcome you once again. We will be waiting for you and your family!

Warm regards,

• 10Alice Sistermans06-01-2020

Een aanrader.

Architectonisch zeer mooi hotel. Perfecte ligging. Ruime kamers. Zeer vriendelijk personeel. Maaltijden in buffetvorm zijn uitstekend.

Borja Garcia Equipo Directivo H10 Playa Meloneras, Direktor, 08-01-2020

Dear Mrs. Sistermans,

Thank you so much for taking the time to share your wonderful experience about your stay at H10 Playa Meloneras Palace.

We are glad to read that you have enjoyed our excellent location, the friendliness of the staff, the rooms, the architecture of the hotel and the quality of the buffet meals.

Thank you again for your superb review and for recommending our hotel. We look forward to your next visit in the near future.

Borja Garcia

Equipo Directivo H10 Playa Meloneras Palace*

• 10Godfried Helwig31-12-2019

Fantastisch hotel; een dikke 10

Wij verbleven elf nachten in dit fantastische hotel, tot volle tevredenheid. Het heeft ons hier aan niets ontbroken. Rustige ligging, vlak bij gezellige boulevard. Het eten, in ons geval in buffetvorm, was erg smakelijk. Zowel bij het ontbijt als het diner was de keuze zeer ruim. Het personeel was zeer behulpzaam en klantvriendelijk. Klein voorbeeld: de douchekop viel de eerste dag naar beneden en wilde niet horizontaal blijven staan. Gemeld bij de receptie: binnen no time was het euvel verholpen. 's Avonds vroeg het kamermeisje nog of de douche naar tevredenheid was gerepareerd. Hulde! Wat verder opviel, was de properheid in en buiten het hotel. Alles was brandschoon: de kamer, de zwembaden en de zonneterrassen. Geweldig. Een aparte vermelding verdient het centrale gebouw: duidelijk geïnspireerd door de beroemde architect Gaudi. Een heel bijzondere vormgeving. Kortom, dit hotel kan ik iedereen van harte aanbevelen.

Borja Garcia Equipo Directivo H10 Playa Meloneras, Direktor, 02-01-2020

Dear Mr. Helwig,

Thank you so much for sharing your wonderful review following your stay at H10 Playa Meloneras Palace.

We are delighted that you were completely satisfied with the overall experience, our location, the architecture, the cleanliness throughout the facilities, our staff, in addition to the quality and choice of food.

We appreciate your words and that you keep such good memories of your holiday at the hotel.

Thank you for wholeheartedly recommending our hotel and we would be more than pleased to welcome you again in the near future.

Borja Garcia

• Totaal aantal kamers376

• 24-uurs receptieBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (6)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • CasinoBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (3)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (3)

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden

• VolpensionBeschikbaar
  • OntbijtbuffetBeschikbaar
  • HalfpensionBeschikbaar
  • All inclusiveBeschikbaar

• Rotsachtig strandBeschikbaar
  • Door weg gescheiden van strandBeschikbaar

Afstand in meters

• Strand0.15 km