Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag20°15°
7,1

Omschrijving
Geen hoogbouw hotel maar aaneengeschakelde huisjes in Dunas Maspalomas Mirador. Je verblijft hier all-inclusive, de buffetten zijn geen dag hetzelfde. De animatie is top voor kinderen tot 10 jaar. De suites in Resort Dunas Maspalomas zijn modern. Het strand ligt op 3 kilometer afstand. Er gaat een gratis shuttlebus vanuit het hotel.

56 reviews over Hotel Dunas Maspalomas in het Nederlands

Martin Hesseling,
8-2-2019

Het zijn leuke nette bungalows allemaal dichtbij 1 van de 5 verwarmde zwembaden.

Vriendelijk personeel en ruime keuze bij het restaurant.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Om te relaxen: TOP!

Carien en Pieter Kemink,
12-11-2018

Voor de tiende keer naar dit resort geweest, voor de derde keer dit jaar. In december gaan we weer. We voelen ons er thuis, hebben meestal de vooraf gevraagde bungalow en kennen inmiddels veel mensen daar. Echt niet alles is perfect. Te weinig parasols, vaak kapot, plastic bierglazen die toch onprettiger drinken dan glas. Mensen met bijna ontbloot bovenlijf en héle korte broek, terwijl er voor het avondeten een duidelijke dresscode is. Daar mag echt nog wel wat verbetering in komen. Waarom we dan steeds teruggaan? Omdat die kleine dingen niet opwegen tegen het relaxte gevoel wat we ervan overhouden. Ook in juni gaan we weer. Mét kinderen en kleinkinderen.

Gereisd met partner in september 2018

Het was echt fantastisch.

Jan Matena,
8-10-2018

Uitstekend verblijf.

Keurige en nette huisjes.

Vriendelijk en bekwaam personeel.

Gereisd met vrienden in januari 2018

geweldig zeker weer

fam nijenmanting,
4-9-2018

super resort met aardig personeel super animatie ,ontbijt en diner was goed gevarieerd en elke dag een ander thema en ruime keuze nette en vooral schone huisjes en de poel bar super gezellig wij hebben een geweldige vakantie gehad

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Aanrader. Gaan drie, vier keer per jaar.

Catharina Vester,
16-6-2018

We zijn hier voor de negende keer. Dat doen we niet zo maar. Alles is hier naar onze zin: de ligging t.o.v. het strand, de bungalow, het eten, de vriendelijkheid van het personeel. Ieder jaargetijde heeft zijn charme.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Prima resort. Bungalows erg schoon, park goed onderhouden en heerlijk relaxed. Zwembaden waren prima, altijd een bedje te vinden. Park wel wat ver van het strand, ongeveer 15 minuten lopen maar 4x per dag gaat er ook pendelbus. In de omgeving weinig te doen. All incusive was prima, de hele dag genoeg te krijgen. Minpuntje is het restaurant, het eten was niet slecht, genoeg aanbod en altijd wel wat lekkers te vinden maar de ruimte wel ongezellig. Personeel wel heel vriendelijk en voorkomend.

Gereisd met vrienden in april 2018
Gina Oszvalcsek, Reputation Manager, 9-5-2018

Beste Gast,

Bedankt voor uw reactie over ons resort op Zoover. Wij zijn blij dat jullie een fijne vakantie hebben gehad, en willen jullie bedanken voor de complimenten.

Gina Oszvalcsek

Het hotel laat via een uitsmijter regelmatig gasten wegsturen voor het diner. Als reden geeft de uitsmijter op dat men niet netjes genoeg is gekleed voor hun, veel te drukke , zelfbedieningsrestaurant. De vernedering gebeurt en plein public in aanwezigheid van familieleden. Het hotel opereert openlijk sexistisch omdat ze dit alleen sommige mannen uitsluit en nooit vrouwen (vertelden zowel customer relations als de uitsmijter). Verder laat men, zonder enige uitleg, met soms rijen mensen wachten voor het restaurant zonder dat er reden toe is (meer dan genoeg gedekte tafels).

Men behandelt klanten in hotel Dunas als dom vee. Zelfs na klachten biedt dit hotel geen excuus aan voor haar lompe gedrag. Daarom wil ik u waarschuwen voor dit afschuwelijke “hotel”.

Gereisd met partner in maart 2018
Gina Oszvalcsek, Guest Relations, Comercial, 16-3-2018

Beste Gast,

Bedankt dat jullie de tijd hebben genomen om een review over ons resort op Zoover te schrijven. Wij vinden het jammer om te lezen dat wij niet aan jullie verwachtingen hebben voldaan, en dat jullie niet optimaal van jullie verblijf hebben genoten. Wij zullen jullie opmerkingen doorgeven aan ons management, en hopen hiermee onze service in de toekomst de kunnen verbeteren.

Gina Oszvalcsek

Echt een super park. We hebben het hier heel goed gehad en zou zeker nog eens teruggaan en het anderen aanraden. Alles goed verzorgd, eten, schoonmaak, animatie. Vriendelijk personeel. Het park is geweldig voor gezinnen met kinderen. Mooi zwembad, mogelijkheid voor bijvoorbeeld biljart en airhockey (1 euro per spel), zeer goede en leuke animatie. Voldoende goede kinderbedjes te huur en kinderstoelen in het restaurant. Als je all inclusive gaat kun je van 's ochtends 8 tot een uur of 11/12 s avonds onbeperkt eten en drinken, ook wijn, bier en cocktails. Er is keuze genoeg. Alleen als vegetariër is er weinig keuze. Het betaalde ijs waar hieronder over wordt geschreven zijn bijvoorbeeld magnums. Schepijs is de hele dag gratis verkrijgbaar. In de omgeving is niet zoveel te beleven. Wel een leuk park op ongeveer 20 minuten lopen waar je op zondag ook alle locals met hun gezin ziet. taxi of huurauto is ook betaalbaar.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018
Gina Oszvalcsek, Guest Relations, Reputation Manager, 11-3-2018

Beste Gast,

Graag willen wij u bedanken voor uw reactie over ons resort op Zoover. Het is fijn om te horen dat wij erin geslaagd zijn u een fijne vakantie te bezorgen. Wij kijken er naar uit jullie in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons Dunas Maspalomas Resort!

Gina Oszvalcsek

Het resort is netjes en schoon en wordt goed onderhouden. De huisjes zijn ruim en ook mooi beschut.

hotel zat vol met Fransen toen wij er waren. Die hadden allerlei activiteiten waardoor je zelf niet in de bar kon zitten.

Het bbq restaurant hoort niet bij de all in, beetje vreemd aangezien je all inn boekt. Net als bepaalde soorten ijsco's.

We vonden het personeel ook ergg onvriendelijk en dan met name bij de receptie. Ze zijn heel erg ongeïnterreseerd.

Het restaurant is erg ongezellig en gehorig. Een hok met allemaal fel TL licht. Het eten heeft elke dag een andere internationale invloed. Maar toch komt het eten je na een paar dagen de neus uit. Erg eentonig en weinig variatie. We zijn uit nood maar af en toe in mas Palomas gaan eten. Het zwembad is verder prima, genoeg bedjes. Nadeel was het kinderbadje, hier zat zoveel chloor in dat de zwembroeken van de kinderen al binnen een dag verkeurd waren.

verder een fijne vakantie gehad maar we komen er niet terug!

Gereisd met jonge kinderen in september 2017
Gina Oszvalcsek, Guest Relations, Reputation Manager, 14-2-2018

Gina Oszvalcsek

Zou er zo nog een keer heen gaan!

Maaike,
6-2-2018

Het was echt een toplocatie, goed eten en schone appartementen.

Nadeel was dat je niet in beide restaurants terecht kon.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017
Gina Oszvalcsek, Guest Relations, Reputation Manager, 14-2-2018

Beste Gast,

Bedankt voor het geven van uw mening over ons resort op Zoover. Wij zijn blij om te horen dat jullie zo genoten hebben van jullie vakantie, en hopen jullie in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dunas Maspalomas in Maspalomas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dunas Maspalomas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.