Reviews over El Ferrol

Goed hotel met "klassieke" look

Mario,
    18-9-2011

Het hotel ziet er niet modern uit met zijn donker bruine meubels, maar de 2 nachten die we er verbleven waren zeer goed.

De bedden ware goed en de kamer en badkamer waren zeer proper.

Het ontbijt werd geven in een mooie grote zaal en het was zeer lekker: kwaliteitsproducten, verse fruitsappen, en alles was mooi en net gepresenteerd.

In Ferrol zelf hebben we weinig gedaan (enkel een bezoekje aan het Alcampo shoppingcenter), maar het was een goed locatie om vandaaruit naar A Caruna, Santiago de Compostella of het nabij gelegen strand te gaan.

In de straten rond het hotel was er parking te vinden om je wagen gratis te kunnen parkeren. voor het hotel was er plaats om je wagen uit- of in te laden.

Enige negatieve was dat de wireless lan in de kamer geen goede ontvangst gaf