Tarajalejo

We hebben een aantal aanbieders voor Tarajalejo voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Tarajalejo voor je op een rij gezet:

Reviews over Tarajalejo

Tarajalejo is klein en heeft alleen een supermarkt

Rob
    29-8-2015

Tarajalejo is klein en heeft alleen een supermarkt. Met de bus of gehuurde auto (wat wij hebben gedaan), kun je naar andere gedeeltes van het eiland. Wij hebben bijvoorbeeld in Gran Tarajal en Corralejo (Engels gedeelte) gegeten toen we de auto hadden gehuurd.

Gereisd met partner in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Lekker onthaasten in erg rustig dorpje.

Barbara
    4-7-2011

Prima dorp voor de rustzoeker. Strand is helaas van zwart zand, maar wel zeer rustig. Hotel Bahia Playa verhuurt surfplanken. Het dorp is erg klein, stil en niet echt sfeervol. Er is 1 ruim gesorteerde supermarkt, 1 duitse bakker en een paar cafe's met eenvoudig eten. Je komt hier echt tot rust en als je vertier wilt moet je met de bus of auto naar andere plaatsen op het eiland. Wij vonden de natuur op dit eiland en in de nabije omgeving van dit dorp prachtig ruig en uitgestorven. De groene planten en bloemen ontbreken op dit eiland, maar daardoor valt de geringe variatie in zand- en steenkleuren en minieme variatie in beplanting des te meer op. Dit eiland heeft zijn eigen charme.

Gereisd met partner in januari 2011

Gemoedelijk dorpje

An en Rob
    6-3-2009

In het dorpje is niets te beleven. Alleen de Spar supermarkt heeft hele goedkope bekende dranken. (Schiphol overslaan!!!) Aan wal gebrachte vis wordt direct verhandeld. Leuk om een keer te zien. Verder absoluut niet te doen in het dorpje van een paar straatjes. Wel 3 plaatselijke kroegjes annex eethuisjes! R2 Bahia Playa staat om 100 m van het "centrum" Totale reistijd per auto vanaf vliegveld plm 45 min.

Gereisd met partner in maart 2009
Tarajalejo scoort een 7,3 uit 10, op basis van 9 reviews