Puerto Rosario

Reviews over Puerto Rosario

Hotel uitstekend, restaurant ergerlijk

Erpee te Dee,
    7-2-2016

Een uitstekend goed betaalbaar hotel voor enkele zakelijke overnachtingen (ik was er 1 nacht ivm business in de stad). Op mijn kamer op de 8e etage, zonder balkon, maar met prachtig uitzicht over de boulevard, haven en zee, was een koelkastje met flesjes water aanwezig, een kluisje in de kledingkast en een goed gratis Wifi-contact. Helaas geen Ned. TV-zender als BVN op de televisie en ook geen CNN en/of BBC News.

Personeel (= receptie en housekeeping) was erg vriendelijk en behulpzaam.

Helaas was het restaurantpersoneel tijdens ontbijt buitengewoon ergerlijk en zat stiekem vanachter de bar toe te kijken of niets werd meegenomen naar de kamer; en men sprak de mensen die dat deden luidkeels erop aan; zelfs een stukje fruit als appel en mandarijn moest ter plaatse genuttigd worden. Héél irritant en uitermate storend ! ! !

Gereisd alleenreizend in februari 2016
Puerto Rosario scoort een 8,6 uit 10, op basis van 11 reviews