Las Playitas

Reviews over Las Playitas

Mooi sportpark

Yvonne van der Laan
    10-8-2012

Park was zeer schoon, werd de hele dag schoongemaakt. Personeel in sportkantoot zeer vriendelijk. Sportlessen van goede kwaliteit. Instructeurs/trices brachten genoeg variatie in de lessen. Waren erg enthousiast. Sporthal, tennisbaan, olympisch zwembad alleen tegen betaling te gebruiken. Daarbij was de huur van de sportbal het duurst. Deze had geen airco(aan). Fitnessruimte had wel airco. Was gratis.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Jul 23 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het plaatsje is erg klein en heeft weinig tot niets te Het

Thijssen
    2-1-2008

Het plaatsje is erg klein en heeft weinig tot niets te bieden. Het restaurant met de blauwe markiezen aan het haventje is eenvoudig maar wel gezellig en je kunt er heerlijk eten. Mensen zijn er supervriendelijk en willen je het oprecht naar de zin maken.

Gereisd Anders in Wed Jan 02 2008 11:06:45 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Las Playitas scoort een 8,4 uit 10, op basis van 5 reviews