Lajares

Reviews over Lajares

prima

AKK,
    14-1-2019

Gewoon goed lezen wat er wel en niet is, dat maakt het verschil tussen een vakantie die aan je verwachtingen voldoet of niet. Wij vonden het top, maar ik kan mij voorstellen dat niet iedereen de ligging goed vindt. Een auto is echt een must.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019
    Origo Mare Manager, Marketing, 16-1-2019

Geachte klant,

Wij danken u van harte voor deze zeer positieve reactie en we zijn erg blij om te weten dat u van uw vakantie hebt genoten.

We hopen je snel weer te zien.

Zonnige groeten

aanrader we komen beslist nog een keertje terug

Henrica J.A. J. Riky van Os,
    4-1-2019

De accommodatie en ligging waren super. De bungalow was perfect alles was naar wens en overtrof onze verwachting. Enorm veel vrijheid en alles verkeerde in perfecte staat.

Gereisd met partner in december 2018

Check mijn video over het park!

Kim,
    9-12-2018

Ik ben in de zomer van 2018 hier geweest en we hebben het super naar onze zin gehad. Het resort is groot en ruim opgezet. Het personeel is erg vriendelijk en als er iets is lossen ze het direct op. Ik ben zelf YouTuber en maak reviews van vakantiebestemmingen. Ik heb van het park een special gemaakt maar ook van de omgeving en van het huisje zelf.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018
    Origo Mare Manager, Marketing, 26-12-2018

Geachte Kim,

Het hele team van Origo Mare bedankt u voor deze lovende opmerkingen. We zijn heel blij dat we aan al uw verwachtingen hebben kunnen voldoen en hopen u snel weer te zien. Onze beste wensen voor 2019!

Prima keuze prima ervaring

JP,
    14-11-2018

Prima accommodatie, ruim opgezet, super huisjes met alle voorzieningen . Tja locatie is remote een auto is een must als je iets van het eiland wilt zien. Wij huren deze al jaren direct bij de luchthaven qua budget niet te evenaren. Auto huur kan ook op het park voor een dag of wat een prima deal. Toegangswegen doen wat triest aan met dode palmen en bijzonder slecht wegdek, ik zou zeggen doen mooie uitvalsbasis voor verkenning eiland

Gereisd met partner in november 2018
    Origo Mare Manager, Marketing, 17-11-2018

Geachte JP,

Bedankt voor het kiezen van ons hotel voor uw vakantie en voor het delen van uw feedback.

We zijn erg blij dat u een fijne vakantie heeft gehad en we hopen u snel te zien.

Vriendelijke groeten

Vakantie zonder zorgen

Monique,
    3-11-2018

Grote accommodatie

Kluis aanwezig

Mooie zwembaden

Wij hadden halfpension en dat was prima

Auto is erg handig, in de buurt zit niets

Wel kleine supermarkt aanwezig

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018
    Origo Mare Manager, Marketing, 14-11-2018

Geachte Monique,

Dank u wel voor uw recent bezoek aan Origo Mare en voor deze prachtige recensie. We zijn erg blij dat u heeft een aangenaam verblijf met ons gehad.Vriendelijke groeten .

Lajares scoort een 6,8 uit 10, op basis van 33 reviews