Reviews over Lajares

3-11-2018

Grote accommodatie

Kluis aanwezig

Mooie zwembaden

Wij hadden halfpension en dat was prima

Auto is erg handig, in de buurt zit niets

Wel kleine supermarkt aanwezig

Geweldig

Karen Stegeman
    19-10-2018

Fantastische bungalows met heerlijke bedden en fijn terrasmeubilair en zonnebedden. Heel rustig gelegen en je zit zo vrij dat bloot lopen in overleg met je naaste buren zeker mogelijk is. Dichtbij het dorpje Lajares met een supergoede bakker, een supermarkt en de nodige restaurantjes. Met stip op 1 Italiaans restaurant el Cantela, tegenover de supermarkt. Corralejo, de enige echt gezellige toeristenplaats met leuke haven op het eiland, ligt op 10 minuten rijden, net als El Cottilo aan de westkust met een prachtige zonsondergang terwijl je op een van de leuke terrasjes aan de oceaan zit.

Moeite waard voor nog een keer

Guido
    12-9-2018

Was ruim eten was goed. Goede faculteiten zwembaden waren goed. Huisjes netjes ruim en praktisch. Bij de receptie werd je goed te woord gestaan. Hoe wel rekening dat het park overal verweg van zit. Een auto zou handig zijn als je zelfstandig tripjes wil doen.

Origo Mare Manager, Marketing, 18-9-2018

Geachte Guido,

Bedankt voor deze geweldige recensie na uw recent bezoek aan Origo Mare. Het is aangenaam te lezen dat u een fijne tijd had en bovendien, dit is de ideale manier voor onze toekomstige hotelgasten om te weten wat ze kunnen verwachten tijdens hun bezoek.

We hopen u snel opnieuw te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten

Hartstikke leuk

Kelly de bruin
    3-9-2018

Prima park. Wel afgelegen dus een auto nodig. Hele goede entertainment voor de kinderen tm 17 jaar. Ik vond de huisjes luxe en netjes. Het is allemaal natuurlijk niet zoals thuis, maar nog steeds goede kwaliteit. Water zwembaden 21 a 22 gr. Ons kind was niet uit het water te krijgen. Overal badmeesters. Prima geregeld. Eten was ook goed te doen. Kortom niets te klagen gehad en zouden zo weer terug gaan

Origo Mare Manager, Marketing, 18-9-2018

Geachte Kelly,

Bedankt voor uw recent bezoek aan Origo Mare en voor deze prachtige recensie. Het is aangenaam te lezen dat jullie genoten hebben van onze faciliteiten. We kijken alvast uit naar jullie volgende bezoek.

Met vriendelijke groeten

Fantastische accomodatie