Appartement

26 reviews over Appartement Monte Marina in het Nederlands

Volgend jaar weer

Anoniem,
21-2-2018

Fijne accommodatie, rustig gelegen. Zwembad. Gratis sauna. Prima eten. Leuke bar aan overkant, genaamd Safari-bar

Gereisd met partner in februari 2018

Heel rustige omgeving. Er zijn slechts enkele hotels in de directe omgeving. Keus uit 3 restaurants vlakbij. Kleine SPAR supermarkt op 5 minuten lopen, een grote supermarkt op 20 minuten afstand. Erg compleet ingericht ruim appartement. Niets aan te merken op de receptie of ander personeel. Naar het naaktstrand is ca. 15 minuten naar beneden lopen. Op het (zand)strand is 20 a 50 % bloot.

Gereisd met partner in maart 2017

Bijna perfect

Herman
1-2-2016

We hebben de vierde week van januari 2016 doorgebracht in Monte Marina. We waren daar voor het eerst. De ontvangst, het appartement en het totale complex is helemaal niets op aan te merken. App. nr. 4 ligt hoog waardoor we bijna de hele dag zon op ons balkon hadden. Bovendien heb je van hieruit zeezicht. Keurig modern appartement van alle gemakken voorzien. Goede verzorging, schone handdoeken op afroep, schoonmaak eens per 5 dagen. Zeer vriendelijk personeel..

Mooi zwembad op het terrein met daaraan grenzend een sauna, die van 16 tot 20 uur vrij toegankelijk is. Mooie afsluiting van de dag in de winter. Het restaurant bij het hotel aan de overkant serveert goede en betaalbare maaltijden. Het is om 21 uur gesloten, dus wel op tijd zijn. In de nabije omgeving is verder niets te doen, geen drukke boulevard, geen horeca, dus heerlijk rustig. De drukte kun je opzoeken in Jandia en Morre Jable.

Gereisd met partner in januari 2016

Heerlijke plek!

Veronica
19-8-2014

Hotel en receptie aan de overkant van de weg, t/o het appartementen gedeelte. Super winter bestemming!

Gereisd met partner in januari 2014

Heerlijk plekje!

Ineke Renses
22-10-2013

Het appartement is ruim en voorzien van alles dat je nodig hebt. Je voelt je helemaal welkom, mede door een bloemetje op tafel en een heerlijke fles wijn en een fles water die voor je klaar staan. Heerlijk bed en een plezierige badkamer, dagelijks schone handdoeken.Prima verzorgd ik kan niet anders zeggen, ik voelde mij direct op mijn plek daar.

Prima ontbijt en diner in bufftetvorm, elke dag een verrassend aanbod van verse producten! Ik heb er werkelijk 14 dagen heerlijk gegeten,lekker eten op het terras met uitzicht op de oceaan. Elke avond was er een tafeltje voor mij gereserveerd, wat een luxe.

Gereisd alleenreizend in oktober 2013

Wij komen zeker terug!

Marijke
29-11-2012

Tsja, wij zijn 2 tweeverdieners zonder kids uit Amsterdam en redelijk veeleisend. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in ATP nr. 40. Ruim,schoon en vanaf een uur of 11 zon op het terras. In november is dat perfect. Service van de eigenaars prima, restaurant goed, Rest. Marabu is isgewoon een topper. Zonder vervelend te willen doen, als je zelf vriendelijk blijft op het moment dat je je aan de bediening irriteert, slaat de sfeer meestal volledig om. Verder is het strand en de zee heerlijk, maar ook de sauna om een uur of 5, en daarna een duik in het ijskoude zwembad.

Gereisd met partner in november 2012

heel fijn

magda en luc
18-1-2012

appartement monte marina ,we hebben genoten van een weekje verlof begin januari 2O12 het weer was zeer aangenaam alles was in orde . We gaan zeker nog terug ook dankzij de goede service van Euronature . W e vinden het een aanrader!!!!!

Gereisd met partner in januari 2012

Het personeel in het restaurant is ronduit onbeschoft en zeer gericht op Duitse gasten.

Het parkje is heel beperkt naturistisch. Eigenlijk alleen je appartement en het binnenpleintje met het zwembad. Verder moet je voor alles in de kleren. Het dorp bestaat uit appartementencomplexen, 1 bar en 3 restaurants. Verder is hier niets te beleven.

Kortom voor ons nooit meer!

Gereisd met partner in oktober 2011

Nooit meer

f.groen
24-10-2011

De appartementen zelf zijn prima, ruim en eenvoudig ingericht.

Het naturistische gedeelte bestaat eigenlijk alleen uit je appartement en het binnenplein bij het zwembad. Verder is alles alleen gekleed toegankelijk, ook de zijpaden van het complex, die grenzen aan de openbare weg.

Onze lage waardering komt vooral door de slechte service in het restaurant. Het lijkt of alle duitse gasten hier voorrang hebben, het eten is matig en het personeel is ronduit onbeschoft. Een echte aanrader is het naastgelegen restaurant marabu. Daar hebben ze wel begrepen wat horeca is!! De badhandoekenservice is echt een lachertje. Voor 10 euro borg krijg je een versleten minihanddoek en als je deze wil wisselen moet je 1 euro voor het wassen van dit vod betalen. Ook is problemen oplossen niet de sterkste kant van Frau Susanne.

Kortom een saai bejaardenoord met een hele slechte service.

Gereisd met partner in oktober 2011

Heerlijk rustig!!!

karen
29-6-2011

Dat er slechts 1 keer in de twee weken wordt schoongemaakt is echt te weinig. Ook het beddengoed is 1x verschoond en dat terwijl het 42 graden in de schaduw was voor enkele dagen. Dus je beddengoed werd daar echt niet frisser van.

Als je rust zoekt en weinig vertier dan is dit de plek om naar toe te gaan. Het apartement is leuk en ruim. Hou rekening met regelmatig stormachtige wind en ook wel zeer warme dagen met hete wind in de zomerperiode!

Gereisd met partner in juni 2011

Appartement info

• VerzorgingHalfpension
  • RokenToegestaan
  • HuisdierenOp aanvraag

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Monte Marina in Jandía, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Monte Marina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.