Aparthotel SBH Costa Calma Beach Resort

Aparthotel
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag29°22°
Aparthotel SBH Costa Calma Beach Resort
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor SBH Costa Calma Beach Resort voor je op een rij gezet:

357 reviews over Aparthotel SBH Costa Calma Beach Resort in het Nederlands

Nooit meer!

A van Heuven van Staereling
11-9-2018

Het hotel is erg verouderd, zeker geen 4*.

Veel achterstallig onderhoud, oud of kapot.

Ongedierte in de eetzaal.

Te weinig zit en lig plekken voor de aantal mensen die in het hotel verblijven.

Overal zaten gasten op de muurtjes buiten op de trappen , omdat er niet genoeg plaatsen waren.

Animatie team, erg leuk en vriendelijk, s’avonds hebben wij ze niet zien kunnen optreden , omdat je de zaal niet binnen kwam van de vele gasten.

Eten uitgebreid en lekker!

Geweldig

Ria arentsen
6-9-2018

De accomodatie was erg goed lekker tegen het strand aan.rustige omgeving.

Voor mij prima verblijf.

De Kort
4-9-2018

Natuurlijk was het weer perfect.

Lekker dicht bij/op het strand.

Ook mooie zwembaden.

Veel voorzieningen.

Eten redelijk.

Kamers groot en groot balkon.

Lekker rustige omgeving.

Wel wat ver van het vliegveld (1,5 uur rijden).

Aanrader

Karin
18-6-2018

Wij hebben genoten van een heerlijke week in dit hotel. En dat het ietwat verouderd was? Daar hebben we totaal geen hinder van gehad. Het was heel schoon, netjes, erg vriendelijk personeel en we hebben genoten van het heerlijke eten. Kortom: een aanrader!

Tip: regel een huurauto, zodat je ook andere mooie plekken op dit eiland kunt bezoeken.

Heel erg goed

Gina
28-5-2018

Is heerlijk hotel. Schoon, prima eten, lekkere gratis bedjes bij zee, prachtig uitzicht. Entertainment is prima in de plaatselijke kroeg 😉

Geweldig en rolstoelvriendelijk!

Bakkenm
26-5-2018

Heerlijk verblijf gehad. Genoeg goede bedden bij het zwembad. Er wordt voorzien in matrasjes voor op de bedden.

Geen ongedierte, goed schoon gehouden.

Zeer vriendelijk personeel waarvan een groot deel ook een beetje engels kan spreken.

Kamers groot, schoon en alles aanwezig.

Animatie aanwezig, maar niet opdringerig.

Eten goed. Tuurlijk zit er wel eens iets bij wat je niet lust maar ruime keuze dan in iets anders.

Plaatsje stelt niet veel voor. Maar huur een auto en ga erop uit.

Lekker voor een weekje zon

vincent
29-4-2018

Als je een relaxe zonvakantie wilt, zonder bijzonderheden zit je hier goed.

Costa Calma is zelf niets beleven, behalve de Afromarkt waar je lekker kan afdingen.

Kamers: ruim voor 2 personen, dagelijks schoongemaakt, balkon heeft geen lichtje, harde bedden (ik vond dat prettig) goede badkamer.

Eten: wisselend goed, ene dag vond ik het top andere dag redelijk tot goed. ligt ook aan wat je wel en niet allemaal lust, ontbijt met heerlijke smoothies.

Het hotel heeft wel onderhoudt nodig

Animatie: een zeer vrolijk team en niet opdringerig, was zeer leuk

Gratis strand bedden voor de deur, was ook zeer goed. en de beachbar was lekker om aan het einde van de middag te borrelen.

Personeel was zeer vriendelijk

Deham nancy
22-3-2018

Voor ons gezin was dit hotel echt top van personeel tot animatie team tot de coctails het eten alles top de ligging was oke twee maal per week een afrikaanse markt op t min stappen en op 10 min stappen een winkel centrum als ik een minpunt moet zeggen hier en daar een opfrissing mag wel dit hotel prijs kwalieteit verdient zeker een negen op 10 het is het eerste hotel die ik ken waar ze in de receptie nederlandstalig personeel hebben

Heerlijke vakantie!

M.
7-3-2018

Prijs kwaliteit is goed, het is geen luxe en nieuw hotel, maar het is er schoon en het eten is prima! Wij verbleven in een ruim twee kamer appartement.

De variatie in het eten zou wat meer mogen, maar wij hebben er heel goed gegeten. Iedereen werkt er met een glimlach en is bereid om te helpen. Voor de kinderen is er een enthousiast animatieteam aanwezig dat gezellig met kinderen die zin hebben verschillende spelletjes doen. De ligging van het hotel is erg mooi, ligt wat hoger waardoor je over de baai kijkt. Aan de zijkant van het terras kun je het strand op. Kortom wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

Zat te doen en te ontdekken. Prima busverbindingen naar de rest van het eiland. Heerlijke stranden en dat alles bij een prima hotel.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel SBH Costa Calma Beach Resort in Costa Calma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel SBH Costa Calma Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.