Aparthotel
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag22°16°
7,7

Omschrijving
SBH Costa Calma Beach Resort Hotel ligt op Fuerteventura. Animatie voor jong en oud inclusief avondshows. Je geniet all-inclusive in een van de restaurants. Ook zijn er meerdere zwembaden. Bewegen kan in de sportschool, op het volleybalveld of op het basketbalveld. Aan de Costa Calma op 20 minuten van Jandia. Te bereiken met de shuttlebus.

We hebben een aantal aanbieders voor SBH Costa Calma Beach Resort voor je op een rij gezet:

390 reviews over Aparthotel SBH Costa Calma Beach Resort in het Nederlands

Zeer goed

Gaatse Veenje,
24-2-2019

Mooi hotel. Schoon,lakens werden elke dag verschoond. Nadeel was wel dat je moest betalen voor Wifi terwijl de ontvangst bar slecht was (alleen wifi in restaurant of bij de receptie). Ook was het avondeten niet altijd warm. Voor de rest prachtige vakantie gehad.

Gereisd met partner in februari 2019

Prima prijs kwaliteit

Ben de Rooij,
3-2-2019

Prima hotel aan privestrand.

Rustige omgeving met voldoende vertier.

Wegen zijn erg goed berijdbaar over het eiland. Erg de moeite waard met prkma klimaat

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Genoten van het hotel, animatie, eten en drinken, zwembad. we hadden wel een auto gehuurd zodat we s `ochtends het eiland verkenden waar overigens niets te doen is.

Tjingo

Genieten van zon en zee.

Marcel,
16-1-2019

Prima hotel, dicht bij het strand. Prima uitgangspunt voor lange wandelingen. Weinig vertier in de directe omgeving. Restaurant viel wat tegen.

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Leuke vakantie met gedateerde kamers.

Pieflo,
14-1-2019

Van 6-1-2019 tm 13-1-2019 hier verbleven. Hotel heeft mooie ligging, pal aan het strand. Je kan heerlijk wandelen over het strand of een stuk omhoog lopen naar surf strand. Ook wat winkels in de buurt, maar verwacht hier niet te veel van. Eten is goed bereid en smakelijk. Elle dag verse vis/vlees aan het grillen, ook s avonsds altijd een vers toetje, was erg lekker. Ontbijt meer dan voldoende keus, ook verse smoothies inclusief👍. Kamers erg gedateerd met onveilig bad om in te douchen, dit kan eigenlijk niet meer. Animatie was er de hele dag, met om de andere dag s avonds een professionele show. Wij hebben een heerlijke week gehad voor een aanbieding €550 voor 2 personen. Gezien oude kamers zou ik niet het volle pond betalen, dan zijn er betere hotels. Service en personeel waren ruim voldoende waren erg vriendelijk en beleefd.

Een 1 maalige vakantie

Johan lomeijer,
13-1-2019

Gedateerd hotel wel goede service maar de zwembaden in de winter koud leuke liggen alleen in de beurt is niet veel te doen

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

In de buurt van het hotel niet veel te doen, buiten afrikaanse markt op woensdag en zondag. Overigens is de naam afrikaanse markt, geen afrikaanse spullen maar afrikaanse verkopers. Ze verkopen tassen, riemen, tshirts trouwens wel allemaal nep merken.

Verder hotel prima, goed en afwisseld eten.

Goede service bij vragen en ondanks voor sommige mensen een ietwat gedateerd uiterlijk / meubilair zeer goede schoonmaak.

Gereisd met partner in december 2018

Een ontspannen vakantie

Fam. Brouwer,
9-1-2019

De vakantie was top. Prima en rustig hotel, vriendelijk personeel. Kamers waren erg schoon en alle faciliteiten waren aanwezig. Het eten en drinken was iedere dag weer keurig verzorgd.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Goed hotel

Joyce,
3-1-2019

Rustige badplaats. Hotel heeft eigen strand en mooi zwembad. Eten is van goede kwaliteit, genoeg keus. Vriendelijk personeel, leuk animatieteam. De bedden waren niet van goede kwaliteit maar dat is ook het enige minpuntje oh ja en alle hotelkatten die het kindspeeltuintje als kattenbak zien. Heel vies

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019
Geboekt bijneckermann.nl

Leuk hotel, goede ligging, mooi strand

Astrid,
2-1-2019

In de week voor kerst verbleven in dit hotel. De kamers waren ruim en schoon, bed was hard, maar niet onaangenaam. Er werden de hele dag activiteiten aangeboden door het animatieteam (fitness/stretching/aquagym/volleybal/darts), oftewel voor ieder wat wils. Daarnaast fitness ruimte aanwezig, gedateerd, maar wel functioneel, ik verkoos om te wandelen op het strand.

Eten was goed, elke dag variatie in de buffetten. In de middag was de bar aan het zwembad geopend en konden daar lekker cocktails gehaald worden.

Geboekt via touroperator, een goede aanbieding, wel even zoeken wie daadwerkelijk de services uitvoert. Uiteindelijk goed uitgekomen!

Daarnaast "Island Yoga Fuerteventura" geboekt in de ochtend, externa aanbieden van yoga op het strand, heerlijk.

Al met al een rustig gebied en heb ik heerlijk kunnen ontspannen!

Gereisd alleenreizend in december 2018

Aparthotel info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel SBH Costa Calma Beach Resort in Costa Calma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel SBH Costa Calma Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.