Aparthotel SBH Costa Calma Beach Resort

Aparthotel
Aparthotel SBH Costa Calma Beach Resort
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor SBH Costa Calma Beach Resort voor je op een rij gezet:

354 reviews over Aparthotel SBH Costa Calma Beach Resort in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Aanrader

Karin
18-6-2018

Wij hebben genoten van een heerlijke week in dit hotel. En dat het ietwat verouderd was? Daar hebben we totaal geen hinder van gehad. Het was heel schoon, netjes, erg vriendelijk personeel en we hebben genoten van het heerlijke eten. Kortom: een aanrader!

Tip: regel een huurauto, zodat je ook andere mooie plekken op dit eiland kunt bezoeken.

Heel erg goed

Gina
28-5-2018

Is heerlijk hotel. Schoon, prima eten, lekkere gratis bedjes bij zee, prachtig uitzicht. Entertainment is prima in de plaatselijke kroeg 😉

Geweldig en rolstoelvriendelijk!

Bakkenm
26-5-2018

Heerlijk verblijf gehad. Genoeg goede bedden bij het zwembad. Er wordt voorzien in matrasjes voor op de bedden.

Geen ongedierte, goed schoon gehouden.

Zeer vriendelijk personeel waarvan een groot deel ook een beetje engels kan spreken.

Kamers groot, schoon en alles aanwezig.

Animatie aanwezig, maar niet opdringerig.

Eten goed. Tuurlijk zit er wel eens iets bij wat je niet lust maar ruime keuze dan in iets anders.

Plaatsje stelt niet veel voor. Maar huur een auto en ga erop uit.

Lekker voor een weekje zon

vincent
29-4-2018

Als je een relaxe zonvakantie wilt, zonder bijzonderheden zit je hier goed.

Costa Calma is zelf niets beleven, behalve de Afromarkt waar je lekker kan afdingen.

Kamers: ruim voor 2 personen, dagelijks schoongemaakt, balkon heeft geen lichtje, harde bedden (ik vond dat prettig) goede badkamer.

Eten: wisselend goed, ene dag vond ik het top andere dag redelijk tot goed. ligt ook aan wat je wel en niet allemaal lust, ontbijt met heerlijke smoothies.

Het hotel heeft wel onderhoudt nodig

Animatie: een zeer vrolijk team en niet opdringerig, was zeer leuk

Gratis strand bedden voor de deur, was ook zeer goed. en de beachbar was lekker om aan het einde van de middag te borrelen.

Personeel was zeer vriendelijk

Deham nancy
22-3-2018

Voor ons gezin was dit hotel echt top van personeel tot animatie team tot de coctails het eten alles top de ligging was oke twee maal per week een afrikaanse markt op t min stappen en op 10 min stappen een winkel centrum als ik een minpunt moet zeggen hier en daar een opfrissing mag wel dit hotel prijs kwalieteit verdient zeker een negen op 10 het is het eerste hotel die ik ken waar ze in de receptie nederlandstalig personeel hebben

Heerlijke vakantie!

M.
7-3-2018

Prijs kwaliteit is goed, het is geen luxe en nieuw hotel, maar het is er schoon en het eten is prima! Wij verbleven in een ruim twee kamer appartement.

De variatie in het eten zou wat meer mogen, maar wij hebben er heel goed gegeten. Iedereen werkt er met een glimlach en is bereid om te helpen. Voor de kinderen is er een enthousiast animatieteam aanwezig dat gezellig met kinderen die zin hebben verschillende spelletjes doen. De ligging van het hotel is erg mooi, ligt wat hoger waardoor je over de baai kijkt. Aan de zijkant van het terras kun je het strand op. Kortom wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

Zat te doen en te ontdekken. Prima busverbindingen naar de rest van het eiland. Heerlijke stranden en dat alles bij een prima hotel.

Nooit meer

Carla
5-3-2018

Onvriendelijk receptie personeel, en er is in de omgeving niet veel te doen

Het hotel was zuiver, personeel vriendelijk en super lekker eten.

Minder was het harde matras, maar ondanks toch goed geslapen.

Goed resort

Caroline
13-2-2018

Goed resort met mooie zwembaden en meteen aan het strand. Minpunt is toch wel dat de zwembaden niet verward zijn. Wij zaten hier begin februari, het weer was heel wisselend tempratuur niet hoog dus konden wij niet zwemmen.

Wij zaten in een appartement wat zeker wel een opknapbeurt kan gebruiken. All-in is goed, lekker en gevarieerd eten. Nadeel vonden wij wel dat we maar 1 bar geopend is overdag. In de buurt is praktisch niets te doen op een buurt supermarkt na. Op zondag is er een Afrikaanse markt wat wel leuk is om naar toe te gaan. Wij hebben een dag een auto gestuurd maar verwacht niets van Fuerteventura. Hier is niets te beleven!!!! Stranden van Jania zijn wel mooi om over heen te lopen! Kortom was het een fijne vakantie om lekker uit te rusten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel SBH Costa Calma Beach Resort in Costa Calma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel SBH Costa Calma Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel SBH Costa Calma Beach Resort scoort een 7.82 uit 10 op basis van 363 reviews.