Aparthotel SBH Costa Calma Beach Resort

Aparthotel
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag24°17°
Aparthotel SBH Costa Calma Beach Resort
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor SBH Costa Calma Beach Resort voor je op een rij gezet:

BeachCheck

SBH Costa Calma Beach Resort Hotel ligt op Fuerteventura. Animatie voor jong en oud inclusief avondshows. Je geniet all-inclusive in een van de restaurants. Ook zijn er meerdere zwembaden. Bewegen kan in de sportschool, op het volleybalveld of op het basketbalveld. Aan de Costa Calma op 20 minuten van Jandia. Te bereiken met de shuttlebus.

377 reviews over Aparthotel SBH Costa Calma Beach Resort in het Nederlands

na de vier keer , zeker eens goed nadenken

Dr. Marcel en Ineke Geladi - Sneijkers
20-11-2018

mooie ligging vlak bij het strand,mogelijkheden genoeg om van strand in zee te gaan,strandstoelen en zeer net strand en water. zwembaden a.h.Hotel worden netjes onderhouden wat eveneens geld voor de kamers met goed en vriendelijk personeel met prima service. In het restaurant gaat het er met momenten er erg rumoerig aan toe wanneer de keuken niet goed kan volgen en sommige voeding schotels bij het buffet leeg zijn. Je hoort ook med

er en meer van vaste bezoekers die je daar weer ontmoet dat er veel te weinig variatie is van het eten bv;dat je om de paar dagen hetzelfde menu bij het afhaal buffet ziet staan. Met wat goede wil kan er best qua menu positief wat veranderen waarbij dient gezegd dat dit niet aan het personeel zelf ligt.

Heerlijk voor een luie vakantie.

Gerrie
17-11-2018

Het hotel was heel goed. De kamers zijn ruim en schoon. Als je wilt worden dagelijks de handdoeken verschoond...wat ik erg prettig vind. Het eten is erg uitgebreid. Ruime keuze aan eten. Je hoeft niets tekort te komen. Prachtig zwembad. Elke dag animatie in de middag en avond.

Het eiland zelf vond ik niks aan..

Wel een mooi strand. Je kunt er kilometers wandelen.

We hadden een heerlijke luie vakantie met een lekker temperatuur.

Mooi hotel, ligging direct aan het strand en mooi onderhouden tuin. Strandbedjes zijn gratis. Iedere dag word de kamer schoongemaakt. De receptie is 24/7 geopend. Kindvriendelijk personeel.

Tijdens onze vakantie hebben wij voor twee dagen een auto gehuurd (naast het enige benzinestation van Costa Calma). Dit is ons goed bevallen. De prijzen waren prima en inclusief verzekering. Nadat we de auto weer hadden ingeleverd, werden we zelfs weer naar ons hotel gebracht. Aan de oostkust vind je de mooiste stranden. Aan de westkust veel rotsen en zwarte stranden. Iedere streek is weer een verrassing. De benzineprijzen liggen hier veel lager dan in Nederland.

Winkelcentrum Tucan Express met supermarkt ligt 550 meter vanaf het hotel (na de grote rotonde). Op woensdag en zondag is er ook een African Market (soort braderie) waar je van alles kunt kopen.

Tjingo

Wij hebben genoten van deze plek!

Kim
7-11-2018

Uitstekend hotel! Prachtige ligging, 3 grote zwembaden en 2 kinderbaden, direct aan het witte zand strand. De plek werd goed onderhouden en schoon gehouden. Bij het ontbijt, lunch en avondeten was van alles te krijgen, ruime diversiteit. Vis, vlees, vegetarisch. Ook een ruim assortiment aan desserts. Naast het restaurant kon je eventueel ook bij de 'snackbar' ontbijten of lunchen. Gedurende de dag kon je hier ook koffie, thee, frisdrank en alcoholische drankjes krijgen. Longdrinks, cocktails, fruitsap etc. Op het resort is er genoeg te doen voor jong en oud, waaronder animatie team, kinderdisco, beach volleybal, yoga, darten, aquagym etc.

Elke avond is er een show (muziek, theater, musical). Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Kamer zag er prima uit, bad/douche, tv, balkon en een ruime kledingkast. De bedden vonden wij iets minder doordat ze erg hard waren en makkelijk uit elkaar schoven. De wifi in het hotel is tegen betaling.

Heerlijke vakantie gehad

Joekie
6-11-2018

Leuke ligging aan zee, ruime eetzalen en veel keus. Wel meer gericht op vis en kaas en minder op vlees.

Wij zaten helaas vlakbij de laad en losplaats van de vrachtwagens. Volgende keer vraag ik om een rustiger kamer. Kamers verder prima.

Geweldig!!

Teunissie
31-10-2018

Het is een super hotel met een enorm goede service

Het enige minpuntje is dat het iets ver buiten de bewoonde wereld ligt

Prima!

Linda heijne
        30-10-2018

Vriendelijk personeel, mooi weer, prachtige ligging, goed buffet, mooi schoon, groot appartement,goede schoonmaak.

Geen winkel,dorp in de buurt

Zeer goed

Marina Heyns
        26-10-2018

Er is geen echt centrum, slechts enkele souvenirwinkeltjes en een restaurantje op 1km afstand. Ongeveer 1km verderop nog wat winkeltjes en enkele restaurants. De supermarkt om de hoek is gesloten wegens verbouwing.

De kamer was in orde, alleen wat doorgezakte zetel. Badkamer was oké.

De cocktails zijn lokale merken met te veel ijs.

Zwembaden en tuin zijn zeer goed onderhouden. In het restaurant werden de tafels zeer snel afgeruimd.

De maaltijden waren oké

Al bij al was het een rustige bestemming. Zonder huurauto is all in aan te raden. De bushalte is in de buurt. Het hotel ligt aan de rand van "het dorp". Bij hoog tij kan je niet via het strand naar naastliggende hotels en de winkeltjes, wel langs de grote baan.

Heerlijk!

Fam Schaap
        19-10-2018

Voor de 2e keer geweest, volgend jaar weer! Het hotel heeft verschillende prachtige zwembaden en het uitzicht over de zee is fenomenaal! Eten is goed, maar wordt op een veilige manier klaargemaakt (groente overgaar, vlees doorbakken, etc.) en is goed verzorgd. Salades zijn heerlijk en uitgebreid. Wij boeken altijd 2-4 pers appartement. Meubilair is wel achterhaald, bedden zijn ok (hard matras), het is schoon en dat vind ik het belangrijkste. Het is niet hoogstaand, maar wel goed. Dit jaar zaten wij op de begane grond en hadden we wat mieren in de kamer, dit werd meteen op de dag van aankomst opgelost. Af en toe zie je in de hal van het complex een kakkerlak lopen. Het personeel is super vriendelijk, tuinmannen, barpersoneel, receptionisten ze zijn allemaal even vriendelijk en geven extra glans aan je vakantie. Het animatieteam is geweldig! Ook 's avonds hele leuke shows en activiteiten. Verheug me nu al weer op volgend jaar :-)

Heerlijk voor 1 weekje

Ben Smits
        14-10-2018

Het is een mooi, zuiver en groot hotel met vriendelijk personeel. De buffetten zijn zeer uitgebreid, maar wel erg massaal. Er zijn verschillende fijne zwembaden met goede bedjes en je loopt zo het strand op waar ook bedjes staan met parasols (gratis). Voor een weekje lezen, relaxen en op zn tijd eten en drinken een heerlijk verblijf.

In de omgeving is niets te doen.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel SBH Costa Calma Beach Resort in Costa Calma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel SBH Costa Calma Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.