Aparthotel SBH Costa Calma Beach Resort

Aparthotel
Aparthotel SBH Costa Calma Beach Resort
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor SBH Costa Calma Beach Resort voor je op een rij gezet:

350 reviews over Aparthotel SBH Costa Calma Beach Resort in het Nederlands

Deham nancy, 22-3-2018

Voor ons gezin was dit hotel echt top van personeel tot animatie team tot de coctails het eten alles top de ligging was oke twee maal per week een afrikaanse markt op t min stappen en op 10 min stappen een winkel centrum als ik een minpunt moet zeggen hier en daar een opfrissing mag wel dit hotel prijs kwalieteit verdient zeker een negen op 10 het is het eerste hotel die ik ken waar ze in de receptie nederlandstalig personeel hebben

Heerlijke vakantie!

M., 7-3-2018

Prijs kwaliteit is goed, het is geen luxe en nieuw hotel, maar het is er schoon en het eten is prima! Wij verbleven in een ruim twee kamer appartement.

De variatie in het eten zou wat meer mogen, maar wij hebben er heel goed gegeten. Iedereen werkt er met een glimlach en is bereid om te helpen. Voor de kinderen is er een enthousiast animatieteam aanwezig dat gezellig met kinderen die zin hebben verschillende spelletjes doen. De ligging van het hotel is erg mooi, ligt wat hoger waardoor je over de baai kijkt. Aan de zijkant van het terras kun je het strand op. Kortom wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

Zat te doen en te ontdekken. Prima busverbindingen naar de rest van het eiland. Heerlijke stranden en dat alles bij een prima hotel.

Nooit meer

Carla, 5-3-2018

Onvriendelijk receptie personeel, en er is in de omgeving niet veel te doen

Het hotel was zuiver, personeel vriendelijk en super lekker eten.

Minder was het harde matras, maar ondanks toch goed geslapen.

Goed resort

Caroline, 13-2-2018

Goed resort met mooie zwembaden en meteen aan het strand. Minpunt is toch wel dat de zwembaden niet verward zijn. Wij zaten hier begin februari, het weer was heel wisselend tempratuur niet hoog dus konden wij niet zwemmen.

Wij zaten in een appartement wat zeker wel een opknapbeurt kan gebruiken. All-in is goed, lekker en gevarieerd eten. Nadeel vonden wij wel dat we maar 1 bar geopend is overdag. In de buurt is praktisch niets te doen op een buurt supermarkt na. Op zondag is er een Afrikaanse markt wat wel leuk is om naar toe te gaan. Wij hebben een dag een auto gestuurd maar verwacht niets van Fuerteventura. Hier is niets te beleven!!!! Stranden van Jania zijn wel mooi om over heen te lopen! Kortom was het een fijne vakantie om lekker uit te rusten.

Uitstekend

Ton, 30-1-2018

Geen dorp om in rond te lopen. Afrikaanse markt heel leuk.

Heerlijke vakantie!!

Joke Buijs, 27-1-2018

Goed hotel met goede bedden, personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Goed en lekker eten met veel variatie. Prima vakantie gehad. Ondanks minpuntjes prima prijs kwaliteit verhouding

Minpunt: erg massaal. Meerdere grote gebouwen.

Koffie niet altijd gratis en niet op veel plekken beschikbaar. In januari zijn niet alle beachbars open.

voor 65+ en kids misschien geweldig.

Raymond Alsemgeesy, 15-1-2018

Bij Costa Calma Beach Resort ben je aangewezen op hotel.

Er is geen boulevard , beperkt aantal winkeltjes verder niks.

Hotel en kamers gedateerd.

Eerder *** hotel dan een 4**** hotel.

Geen gratis wifi

All in formule kan ook beter

Als je 65+ bent is misschien geweldig ik vond saai

Matig

Marco, 15-1-2018

Ligging direct aan zee en ver van uitgaan en shopping er zijn twee shopping centers op c.a. 1.5 km met ongeveer 8 winkeltjes waar je wel de hoofdprijs betaald. geen terrasjes en barretjes in de buurt je bent aangewezen op het hotel. Hotel is gedateerd kan een opfrisbeurt gebruiken. Poolbar is vanaf 12.00 uur open en strandbar 10.00 uur. in het hotel is pas een bar s'avonds open overdag dua niks te krijgen ook als het regent moet je naar het strand waar het afgeladen vol is dan. kort om als je alleen bij je hotel blijft is het rustig en leuk maar verder moet je niet veel verwacbten hier.

m.v.g.

Marco.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel SBH Costa Calma Beach Resort in Costa Calma, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel SBH Costa Calma Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel SBH Costa Calma Beach Resort scoort een 7.8 uit 10 op basis van 359 reviews.