Hotel Riu Palace Tres Islas

Hotel aan zee, Luxe hotelWeer vandaag24°17°
Hotel Riu Palace Tres Islas
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Palace Tres Islas voor je op een rij gezet:

70 reviews over Hotel Riu Palace Tres Islas in het Nederlands

Prima!

Winfried van Hove, 28-10-2016

Alweer voor de zoveelste keer in Tres Islas geweest (20+). Steeds overwegen we ergens anders heen te gaan maar toch komen we hier vanwege de fantastische ligging van het hotel aan het strand elke keer weer terug.

Wij huren elke dag strandstoelen en parasol omdat het zwembad bij het hotel nogal druk is en de meeste plekken vanaf half acht s' morgens al bezet zijn!

Hotel is zeker aan renovatie toe, bv. wat nieuwe stoelen in de bar (graag met wat vering!) en de vloerbedekkingen op gangen en trappen.

Omdat het hotel bijna altijd volgeboekt is zal het wel lastig zijn een renovatie te gaan doorvoeren dus we moeten het er voorlopig nog maar even mee doen. De kamers en bedden zijn verder prima.

Het muziek bandje heeft wat ons betreft ook wel z'n langste tijd gehad maar ja zolang het merendeel (de Duitsers) het nog leuk vinden....

Het eten is prima met veel keus en variatie, de eetzaal "gezellig druk"

Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Wij vinden het hotel nog steeds heerlijk en hebben alweer voor april 2017 geboekt.

Mooi, keurig hotel gelegen aan het strand.

Qua ligging t.o.v. centrum e.a. voorzieningen is het wat nadelig maar men kan gebruik maken van een huurauto, taxi of bus.

Nog steeds prima!

Winfried van Hove, 18-10-2015

Waren hier zo'n 25 jaar een paar keer met onze kinderen. Hotel is nog precies zo als toen. We hadden nu een tweepersoons kamer gereserveerd maar kregen een ruime junior suite. Lekkere harde bedden en prima schoon. Personeel overal zeer vriendelijk. Eten is voortreffelijk maar mag hier en daar wel wat pittiger. De borden bij het diner zijn veelal niet schoon.

Lekker na tafelen is er niet bij, na een uur wordt er om je heen alweer gedekt voor het ontbijt.

Mooi zwembad en voldoende stoelen en parasols echter het hotel is bijna altijd vol dus moet je soms wel even zoeken voor een plekje.

Wij lagen elke dag op het stand voor het hotel met meer dan voldoende ligbedden en parasols tegen betaling.

Het was al met al weer geweldig en voor herhaling vatbaar!

Vergane glorie

jan, 2-8-2015

Riu Tres Islas is qua strand- en rustvakantie subliem qua inplanting.

Schitterend strand, mooi natuurgebied. Zalig qua temperatuur ( 25-30°C).

Op 10 minuutjes van Corralego dat zich in snel tempo omvormt tot een levendig centrum. Ideaal voor een avond-uitstap dan blijf je gespaard van het traditionele hotelentertainment.

Het hotel heeft een zeer aangenaam ontbijtterras. Ook de buitenbar viel best mee.

De service was goed. Niet top.

De verouderde inrichting en kleine kamers hebben hun tijd gehad.

Dit hotel heeft beslist niet de klasse en charme van bvb RIU Palace Maspalomas.

Als RIU fans keken we ook uit naar de maaltijden. Het ontbijt kreeg 8/10. Lange wachttijden voor een gebakken eitje . (te weinig koks). Het diner was matig. Standaardkeuken. Waar bleef de legendarisch lekkere paëlla ? De heerlijke vissoep? Kwaliteit van de producten moet zeker beter kunnen. ( schrap aub Pangasius uit het menu ).

De wijnkaart was prima.

De WIFI voorziening is erbarmelijk.

Topklasse hotel!

Linda, 5-11-2014

Klassevol hotel, gelegen in een mooie omgeving.

Piekfijne service op alle gebied. Supervriendelijk personeel.

Heel lekker eten.

Kwaliteit

F, 4-10-2014

De standaardkamer is ruim met 2 grote kledingkasten.Nette badkamer. Vind je het matras te hard, vraag dan om zachte dekmatras. Tv is klein met BVN en anderstalige zenders. WIFI werkt niet op mobiel, wel op tablet. Publiek is rustig en over het algemeen wat ouder. Er is 1 peuterbad; verder niks voor kinderen. Eten is fantastisch! Hotel binnen en buiten zeer schoon. Strandstoelen bij zwembad gratis; op het strand €9 voor 2 stoelen en parasol. Met gezicht naar zee rechts wordt laatste stukje strandstoelenverhuur in beslag genomen door naturisten. Links ligt gekleed en naakt door elkaar. Voor de 2 Riu hotels alleen gekleed. Er is wel wind Strandhanddoeken zijn iedere dag schoon te halen en extra lang. Personeel is zeer vriendelijk. 's Avonds is er live entertainment/ muziek.

Heerlijk rustig hotel

Daniel Wilhelm, 28-6-2014

Ik heb samen met mijn moeder 1 week hier toegebracht. Het is een zeer comfortabel hotel, rustig met een aangename sfeer voor overwegend die oudere generatie. Vriendelijk personeel, direct aan een mooie brede strand tussen de duinen. Goed toegankelijk en zonder enkele obstakels. Vanuit de poollandschap kun je zo naar de zee lopen en terug je douchen en weer op je bed relaxen. Er is overdag geen animatie, 's avonds life muziek.

Het eten heeft ons zeer goed bevallen, er is veel keuze, alles vers en net gepresenteerd.

We hebben ons heerlijk vermaakt en zijn zeer ontspannen teruggekomen.

luxe hotel

rralph, 8-4-2014

ik ben er van 30/03/14 t/m 06/04/14 geweest .mooi hotel wel verouderd maar heel schoon.had een junior suite gekregen ivm diamond card.heel mooi weer gehad.je kunt met de bus naar het dorp. eten en drinken goed.voor een rustige en luxe vakantie ben je hier aan het goede adres.personeel zeer aardig.heel weinig nederlanders (heerlijk gevoel).voor herhaling vatbaar.

Geweldig hotel

smit, 25-8-2013

Een hotel waar je echt niets maar dan ook niets over te klagen hebt.

De kamers zijn goed. Worden super schoongemaakt. Is er iets stuk dan wordt het zo snel mogelijk gemaakt. En dat is echt snel. Hoe laat het ook is.

Het personeel is super vriendelijk en staat altijd voor je klaar.

Het eten is geweldig. Zoveel keuze. Niemand hoeft met honger weg te gaan. Het diner wordt of om 18.30 of om 20.30 uur geserveerd in buffetvorm. Je hebt een vaste tafel en een vaste tijd. Mocht je dit willen veranderen dan is dat altijd te regelen. Bij de dag van vertrek wordt er een kamer voor je geregeld waar je nog kunt douchen. Kortom GEWELDIG!! Wij hopen zeker nog eens terug te komen.

We komen zeker terug!

Debie- Nuyttens, 26-4-2013

Niks op aan te merken. Service is toppie, eten super, genoeg zetels aan het zwembad, alle kamers hebben zeezicht. Eerder een ouder publiek. Prachtige natuur. Fantastische vakantie gehad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Palace Tres Islas in Corralejo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Palace Tres Islas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Riu Palace Tres Islas scoort een 8.59 uit 10 op basis van 72 reviews.