Hotel Riu Palace Tres Islas

Hotel Riu Palace Tres Islas

8.1Fantastisch

Spanje, Fuerteventura, Corralejo

Je kunt vanaf nu meer dan 8.300 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 513p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.1Fantastisch

• Sauna

76 reviews over Hotel Riu Palace Tres Islas

• 2019
    9Eric E04-04-2019

Genieten van prachtige stranden!

Heerlijk genieten hier! Wie een modern designhotel zoekt, blijft hier best weg. Maar dit hotel wordt perfect gerund, lekker eten en véél ruimte zowel in kamer als rond zwembad en tuin. Unieke ligging in natuurgebied... Wel ver weg van Corralejo (5 minuten met bus) maar voor prachtige strandwandelingen moet je hier zijn. En in tegenstelling tot andere plekken op het eiland moet je hier geen trappen afdalen naar het strand.

Gereisd met partner in maart 2019

• 7Het01-04-2019

Ver afgelegen van de bewoonde wereld

Gedateerd. Geen hostess aanwezig in een 4 sterren hotel wel geboekt bij touroperator

Gereisd met partner in maart 2019

• 2018
    7Avo03-12-2018

Prachtige omgeving, mooi hotel, maar aan renovatie

Prachtig strand voor de deur. Mooi hotel. Maar wij komen ondanks alles niet terug vanwege de bar slechte bedden. En de gehorige kamers. Snurkende buurman links, en rechts een tv op geluidniveau 10. Dat was heel jammer, anders zouden we zó weer boeken. Als ze gaan renoveren komen we terug.

Gereisd met partner in november 2018

• Oude reviews

8Winfried van Hove28-10-2016

Prima!

Alweer voor de zoveelste keer in Tres Islas geweest (20+). Steeds overwegen we ergens anders heen te gaan maar toch komen we hier vanwege de fantastische ligging van het hotel aan het strand elke keer weer terug.
    Wij huren elke dag strandstoelen en parasol omdat het zwembad bij het hotel nogal druk is en de meeste plekken vanaf half acht s' morgens al bezet zijn! Hotel is zeker aan renovatie toe, bv. wat nieuwe stoelen in de bar (graag met wat vering!) en de vloerbedekkingen op gangen en trappen. Omdat het hotel bijna altijd volgeboekt is zal het wel lastig zijn een renovatie te gaan doorvoeren dus we moeten het er voorlopig nog maar even mee doen. De kamers en bedden zijn verder prima. Het muziek bandje heeft wat ons betreft ook wel z'n langste tijd gehad maar ja zolang het merendeel (de Duitsers) het nog leuk vinden.... Het eten is prima met veel keus en variatie, de eetzaal "gezellig druk" Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij vinden het hotel nog steeds heerlijk en hebben alweer voor april 2017 geboekt.

Gereisd met partner in september 2016

• 8Judith25-06-2016

Een heerlijke vakantie in een prachtige omgeving

Mooi, keurig hotel gelegen aan het strand. Qua ligging t.o.v. centrum e.a. voorzieningen is het wat nadelig maar men kan gebruik maken van een huurauto, taxi of bus.

Alleen gereisd in maart 2016

• 9Winfried van Hove18-10-2015

Nog steeds prima!

Waren hier zo'n 25 jaar een paar keer met onze kinderen. Hotel is nog precies zo als toen. We hadden nu een tweepersoons kamer gereserveerd maar kregen een ruime junior suite. Lekkere harde bedden en prima schoon. Personeel overal zeer vriendelijk. Eten is voortreffelijk maar mag hier en daar wel wat pittiger. De borden bij het diner zijn veelal niet schoon.
    Lekker na tafelen is er niet bij, na een uur wordt er om je heen alweer gedekt voor het ontbijt.
    Mooi zwembad en voldoende stoelen en parasols echter het hotel is bijna altijd vol dus moet je soms wel even zoeken voor een plekje. Wij lagen elke dag op het stand voor het hotel met meer dan voldoende ligbedden en parasols tegen betaling.

Het was al met al weer geweldig en voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in oktober 2015

• 7jan02-08-2015

Vergane glorie

Riu Tres Islas is qua strand- en rustvakantie subliem qua inplanting. Schitterend strand, mooi natuurgebied. Zalig qua temperatuur ( 25-30°C). Op 10 minuutjes van Corralego dat zich in snel tempo omvormt tot een levendig centrum. Ideaal voor een avond-uitstap dan blijf je gespaard van het traditionele hotelentertainment. Het hotel heeft een zeer aangenaam ontbijtterras. Ook de buitenbar viel best mee. De service was goed. Niet top. De verouderde inrichting en kleine kamers hebben hun tijd gehad. Dit hotel heeft beslist niet de klasse en charme van bvb RIU Palace Maspalomas. Als RIU fans keken we ook uit naar de maaltijden. Het ontbijt kreeg 8/10. Lange wachttijden voor een gebakken eitje . (te weinig koks). Het diner was matig. Standaardkeuken. Waar bleef de legendarisch lekkere paëlla ? De heerlijke vissoep? Kwaliteit van de producten moet zeker beter kunnen. ( schrap aub Pangasius uit het menu ).
    De wijnkaart was prima. De WIFI voorziening is erbarmelijk.

Gereisd met partner in juli 2015

• 9Linda05-11-2014

Topklasse hotel!

Klassevol hotel, gelegen in een mooie omgeving. Piekfijne service op alle gebied. Supervriendelijk personeel. Heel lekker eten.

Alleen gereisd in oktober 2014

• 10F04-10-2014

Kwaliteit

De standaardkamer is ruim met 2 grote kledingkasten.Nette badkamer. Vind je het matras te hard, vraag dan om zachte dekmatras. Tv is klein met BVN en anderstalige zenders. WIFI werkt niet op mobiel, wel op tablet. Publiek is rustig en over het algemeen wat ouder. Er is 1 peuterbad; verder niks voor kinderen. Eten is fantastisch! Hotel binnen en buiten zeer schoon. Strandstoelen bij zwembad gratis; op het strand €9 voor 2 stoelen en parasol. Met gezicht naar zee rechts wordt laatste stukje strandstoelenverhuur in beslag genomen door naturisten. Links ligt gekleed en naakt door elkaar. Voor de 2 Riu hotels alleen gekleed. Er is wel wind Strandhanddoeken zijn iedere dag schoon te halen en extra lang. Personeel is zeer vriendelijk. 's Avonds is er live entertainment/ muziek.

Gereisd met partner in september 2014

• 9Daniel Wilhelm28-06-2014

Heerlijk rustig hotel

Ik heb samen met mijn moeder 1 week hier toegebracht. Het is een zeer comfortabel hotel, rustig met een aangename sfeer voor overwegend die oudere generatie. Vriendelijk personeel, direct aan een mooie brede strand tussen de duinen. Goed toegankelijk en zonder enkele obstakels. Vanuit de poollandschap kun je zo naar de zee lopen en terug je douchen en weer op je bed relaxen. Er is overdag geen animatie, 's avonds life muziek. Het eten heeft ons zeer goed bevallen, er is veel keuze, alles vers en net gepresenteerd. We hebben ons heerlijk vermaakt en zijn zeer ontspannen teruggekomen.

Gereisd in juni 2014

Hotel Riu Palace Tres Islas info