Aparthotel Oasis Village

• Sauna
Meer aparthotelinfo

273 reviews over Aparthotel Oasis Village

• 6Dennis01-05-2019

Prima resort, eten wat minder

Mooi hotel, mooie ligging, ruime kamer met bad😀 .

Het zwemwater is wel zout en niet verwarmd dat is wel een minpuntje

Met het eten is er heel veel keuze En bij het ontbijt kan je lekker eten Maar tussen de middag en savonds hebben wij na de eerste dag niet meer op het resort gegeten gadverdamme

Wel een leuke vakantie gehad

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    8Lorena30-09-2018

Goed verzorgde vakantie

Wij zijn net terug van 12 dagen Oasis Village. Een mooi complex met ruime appartementen. De appartementen zijn recentelijk gerenoveerd en zien er netjes uit. Helaas ontbreekt de airco, wat wel een groot gemis is met de warmte!! Op het complex wordt veelal Frans gesproken en buiten de Fransen om zijn er voornamelijk Engelsen. Het eten was zeer gevarieerd. Elke dag stond in het thema van een land. Tuurlijk zitten er soms dezelfde dingen tussen, maar alsnog voor ieder wat wils. Qua maaltijden is het ontbijt het best. Lekkere verse pannenkoekjes, gebakken eitjes en spek! De locatie van het hotel is top! Als je vanuit het hotel naar links loopt ben je met 10 minuten zeker in de hoofdstraat. Deze hoofdstraat lijkt oneindig en bestaat uit super leuke winkels. Als je vanuit het hotel naar rechts gaat is er op 2min lopen een klein winkelcentrum, knus en gezellig.

Een vakantie waar we met een goed gevoel aan terug zullen denken.

• 6J.K.06-03-2018

Jammer.... maar geen 2de keer hier naar toe

Oasis Village is een mooi complex waar zeer veel Engelse vakantiegasten verblijven. De appartementen zijn ruim van opzet, maar gedateerd. Er is een mooie tuin. Naar de bloks B en C moet je flink klimmen. Dus niet wat voor mensen die niet goed ter been zijn! 2x per week schone bedlakens en 3x per week schone badlakens/handdoeken is erg minimaal. Het personeel (receptie, in de bediening en anderen) zijn vriendelijk en willen helpen waar mogelijk is. Eten is er voldoende en over het algemeen wel keuze. Maar eenvoudig en vaak hetzelfde. In het restaurant, en ook op andere plaatsen, is het meubilair opnieuw geverfd. De vorige kleur (groen) komt als gevolg van de zeer vele beschadigingen weer naar voren. Ook verschillende kleuren zitkussens op de stoelen . Stoelen/tafeltjes in het restaurant niet goed schoongemaakt. Zijn plakkerig. De animatie stelt overdag en 's avonds helemaal niets voor. Prijs kwaliteit : prijs is redelijk in orde.

• 2017
    8Annejet16-11-2017

Helemaal prima

Ik vind het een erg fijn park, sfeervol met bomen en verlichting. Door de opzet van de ruime appartementen best veel privacy. Ondanks de grootte erg rustig. De maaltijden vind ik dik voor elkaar. Veel keus, goede salade bar en per dag wisselend. Als ik van te voren de reviews had gelezen had ik waarschijnlijk niet geboekt. Maar ik vind dit hotel een aanrader.

• 8Brit12-11-2017

Heerlijke vakantie gehad!

Heerlijke vakantie gehad. Wij vonden het eten absoluut geen 6,2 waard, wij hebben heerlijk gegeten!! Van ons krijgt het eten een dikke 8. Personeel allemaal heel erg vriendelijk en ze helpen je gelijk als het nodig is! Kamers mooi groot en worden iedere dag super schoon gemaakt, handdoeken kregen wij 2x in de week schoon; dit is prima te doen als je ze na het douchen uit hangt. Zwembad heel goed schoon, alleen het water is wat koud; echte verkoeling dus! De ligging is ideaal, kleine 10 minuutjes lopen van een grote winkelstraat en het strand. Drinken ook altijd voldoende en koud, er zitten zelfs bepaalde cocktails bij het all-inn inbegrepen. Op dinsdag en vrijdag is er ook nog een leuke markt op 5 minuten loopafstand. Kortom; wij hebben een heerlijke vakantie gehad en zouden dit hotel aan iedereen aanraden!!

• 7Jolan10-09-2017

Prima voor een 3 sterren hotel

Leuk hotel, eten is prima voor 3 sterren, er is altijd iets te vinden wat je lekker vind. Vriendelijk personeel ,schoonmaak is erg netjes, bij het boeken stond dat we maar 2 x in de week schone handdoeken zouden krijgen, wij kregen ze om de dag. Heel erg fijn. Het enige minpunt was de kinderanimatie, dit is alleen voor Engels sprekende kinderen! Onze kinderen konden hier dus niet aan meedoen Al met al hebben wij een heerlijke vakantie gehad. Aanrader is het strand bij de RUI hotels, heel erg mooi!

Met jonge kinderen

• 7M.J.Disseldorp25-08-2017

Goed aan te raden vakantieverblijf

Kregen als ouderen niet de voor ons prettige accomodatie,maar dit werd voor ons prima omgeruild. Heerlijk eten. Slechte wifi. Verder prima.

• 3ramona19-07-2017

gemengde gevoelens

Het is lowbudget oud en gedateerd.. voor alle service moet je betalen. wifi heel erg slecht zelfs de gekochte wifi van 30 euro. het eten is koud oud droog en vies, heel erg veel engelsen. absoluut geen aanrader tenzij je enkel hier wilt slapen en zwemmen. wel dichtbij alle winkels en restaurants. zeker geen all inclusive waard.

• 8Iris11-06-2017

Goed hotel!

Bedenk van tevoren dat je hier in een 3 sterren hotel zit en niet in een ultra All Inclusive. Daar moet je je verwachtingen op aanpassen. De kamers zijn heel ruim met prima bedden. Schoonmaak is goed. Ons kind (1,5) had een fijn kinderbedje, sliep in de woonkamer. Zou ook prima bij ouders kunnen slapen als je dat wil. Ruime badkamer met bad en douche. Vooral kamers bij het zwembad zijn ideaal. Hebben eigen ligbedjes erbij. Eten is de ene dag beter dan de andere. Ruim keus en ook vers. Goed heet, zelfs de patat. Lekker toetjesbuffet ook. Veel Engelsen. Ideaal hotel met kind(eren). Rechts van het hotel een supermarkt en een tentje waar je heerlijke koffie kunt drinken voor maar 1 euro voor een hele grote kop! Links van het hotel een kleine 10 min lopen voor lange winkelstraat. Strand kwartiertje lopen. Alles makkelijk met buggy te bewandelen. Aardig personeel. Geen luide muziek. Veel gezinnen. Kortom; prima hotel voor een lekker weekje weg!

Met jonge kinderen

• 6M08-05-2017

bedwantsen/bedbugs

Hotel ziet er leuk uit! Locatie vind ik top eten prima er is altijd wel iets te vinden wat je lekker vind...MAAR..... Helaas bedwantsen opgelopen, de arts dacht aan zonneallergie maar op de laatste dag vertelde iemand van het hotel zijn dit geen bedwantsen? Helaas heb ik dit niet meer kunnen bewijzen maar in Nederland was dit een heel duidelijk verhaal. Ik heb hier overal bewijzen van maar helaas het hotel en touroperator hebben hier naar mij toe niets mee gedaan maar ik hoop natuurlijk voor de volgende gasten wel! Zoek goed uit waar je op moet letten! En hopelijk hebben jullie er geen last van. Mijn vakantie was echt Verschrikkelijk en hoop dit nooit meer mee te maken.

Met oudere kinderen

4 tips over Aparthotel Oasis Village

• Carola, 18-07-2012

Appartement op 2e etage vragen ivm het 's nachts open kunnen laten staan van de schuifpui.

All-inclusive boeken als je weet dat je veel in en om het park zult verblijven.

• stephan_2050, 19-11-2011

app. op de tweede verdieping nemen. kun je s`avonds de deur een stukje los houden voor de warmte.

• erna de bijl, 31-12-2014

Wij hebben hier een tiptop week gehad! Lekker gewandeld terrasjes in overvloed, markten heel knus, strandjes! goede temperatuur tussen de 20 en 25 graden, eind december wel een vest meenemen voor de avonden en een lange broek. Belgische bier café zit een paar straten achter het hotel, heerlijk genoten. We hebben een bus tour gemaakt over het eiland en reisleider Anna Marie kon mooi vertellen over de mooiste plekjes van Fuerteventura.

4 vragen over Aparthotel Oasis Village

• Mascha, 07-04-2016

Plattegrond en tip welke kamer!?

Kan iemand mij aan een plattegrond helpen ? Of heeft iemand een tip voor een kamer op een mooie plek op het park.

• AdEdink, 27-01-2016

Welke kamer Oasis village?

Hallo, Wij gaan binnenkort naar Oasis Village Fuerteventura in een 2-kamerappartement. Heeft iemand ervaring met de indeling? Mocht je een kamernummer weten met een mooi uitzicht en het liefst niet op de begane grond, dan waardeer ik het als je zou willen reageren. Met groet, Atie

Mascha, 07-04-2016

Bent u al toevallg al naar Oasis geweest? Wij zijn van plan misschien het hotel te boeken. Wij zouden graag een plattegrond willen zien van het park zodat we een beetje kunnen zien waar we het beste kunnen gaan zitten. Misschien kunt u mij aan een plattegrond helpen.. Of heeft u een tip

• Carla, 23-06-2012

Wasmachine

Weet iemand of er in het appartementencomplex een wasmachine is?

Carola, 18-07-2012

Er is wel een "laundry-service" in het apparthotel, maar deze is vrij prijzig. Bij de receptie raadde ze mij aan om naar Oasis Dunas (schuin aan de overkant) te gaan. Hier kun je (na reservering) voor € 3,50 een muntje kopen om de was te doen (wel zelf wasmiddel meenemen).

Aparthotel info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand

• KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats