Géén boekingskosten

Oasis Village

Aparthotel
SpanjeFuerteventuraCorralejo

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Oasis Village voor je op een rij gezet:

6.7VoldoendeScore uit 274 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer aparthotel info

274 Reviews over Oasis Village

• 8Tes15-09-2022

Prima verblijf in ruim appartement

Ruim appartement, ruim opgezette accomodatie, ruime zwembaden. De buffetten hebben genoeg keuze. Het eten is niet al te warm. Wel vervelend was dat we, hoewel het beddengoed schoon leek bij aankomst, nachtkleding van een vorige gast aantroffen onder het kussen. Bij de receptie werd er laconiek op gereageerd.

• 5js08-05-2022

Geen 2e keer.

Het appartement heeft achterstallig onderhoud en het zwembadwater is van zout water. Het buffet werd erg laat aangevuld, vaak lege bakken en het eten was vaak erg lauw. Helaas hadden we na het lezen van de recensies, misschien toch te hoge verwachtingen, maar wij vonden het totaal plaatje absoluut geen 8.7, een 5.5 is redelijker. Het speeltuintje voor de kinderen was ook afgesloten, ivm achterstallig onderhoud.

• 5Kaatje07-05-2022

Mwah uiteindelijk geen 3 sterren waard

Pluspunten: ligging (in stadje, genoeg te doen), aanleg tuinen door het park heen, veel mooie bomen en planten, groots opgezet, van oorsprong mooi park. Minpunten: karig huisje/ meubilair/ inrichting/ bed voor de kinderen: konden dit boeken voor 4 personen maar is eigenlijk voor 2 maximaal 3 personen. 4e bed goedkope strecher waar zelfs een kind rugklachten van krijgt. 3 stoelen op het terras, servies minimaal. Echt gedateerd en geen 3 sterren waard. Bij aankomst ook veel kapot. Zonde want park heeft wel potentie. Handdoeken vies en hard. All incl: niet alles was inclusief, zoals sterkte (merk)drank of ijsjes bij de poolbar. Cocktails zat amper alcohol in, wel cheep. Eten was wel ok, niet heel denderend maar ook niet slecht. Personeel werkte hard maar zeiden verder niks, receptie vroeg niet hoe verblijf was. Animatie is gericht op fransen. Alle dagen begroet met “bonjour” terwijl dit toch echt Spanje is😂 zwembad is zoutwater

• 9Bob24-10-2021

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Leuk, beetje gedateerd oord op 10 min lopen naar strand, 5 min naar leuk winkelcentrum met leuke restaurantjes en 3x pw marktjes en op 15 min naar levendig centrum. Verzorging all inclusive in standaard appartement in oktober 2021 was gewoon goed. Dagelijks voldoende gevarieerde menu's met goed klaargemaakte goede ingrediënten voor alle maaltijden. De kamers/appartementen zijn ruim maar sober. Klein koelkastje, uiteraard geen kookgelegenheid. Goede ietwat stevige bedden die wel iets te makkelijk verschuiven. Schoonmaak 5x pw was goed. Ook 5x keer schone handdoeken die soms beetje hard waren en matig opnamen. Voldoende strandstoelen bij de zwembaden. Minder waren de kwaliteit van de all inclusive wijnen en de koffie (nescafe poeder automaten). Erg op Franse gasten gericht, m.n. de verschrikkelijke animatie, maar dat is sowieso niet aan ons besteed. Personeel werkte hard, was vriendelijk maar enigszins afstandelijk.

• 8Monique31-01-2020

Prima hotel

Goed hotel voor een week. Prima locatie, dichtbij een klein winkelcentrum met supermarkt en terrasjes. De hoofdstraat met winkels, restaurants en terrasjes is goed te lopen evenals het strand. Appartementen zijn erg ruim maar wel aan renovatie toe. Ook hing er een aparte (schoonmaak) lucht. Alles werkt en is schoon, ook de bedden zijn prima. Zwembad was in deze periode verwarmd en dat was een heel groot pluspunt, heerlijk!! Eten was goed, niet slecht maar ook niet geweldig. Ontbijt stak er wel bovenuit. Wel 2x in deze week 's avonds verrast met een gigantisch kaasplateau met lokale kazen, echt heel erg lekker. Animatie is voornamelijk Frans georiënteerd en 's avonds erg luidruchtig als je in de bar nog wat wil drinken. Al met al voor de prijs/kwaliteit een heerlijke week gehad! Zou ik hier naar terug gaan.... misschien wel.

• 7Kelly Besselink28-11-2019

Leuk hotel!

Leuk hotel, een mooie ligging en dicht bij het centrum. Het personeel en het animatieteam waren erg vriendelijk. De kamers waren super en er werd goed schoongemaakt. Het eten vond ik minder, ontbijt was goed, middag eten was oke. Maar het avond eten was vaak erg slecht. Wij hebben dan ook meerdere keren buiten het hotel gegeten. Onlangs het avond eten zijn er genoeg leuke restaurants buiten de deur waar je onwijs lekker kan eten! Als je in blok c of b zit heb je wel elke dag een bergwandeling.. dit is wat minder. Al met al hebben wij een leuke vakantie gehad.

• 6Dennis01-05-2019

Prima resort, eten wat minder

Mooi hotel, mooie ligging, ruime kamer met bad😀 .

Het zwemwater is wel zout en niet verwarmd dat is wel een minpuntje

Met het eten is er heel veel keuze En bij het ontbijt kan je lekker eten Maar tussen de middag en savonds hebben wij na de eerste dag niet meer op het resort gegeten gadverdamme

Wel een leuke vakantie gehad

• 8Lorena30-09-2018

Goed verzorgde vakantie

Wij zijn net terug van 12 dagen Oasis Village. Een mooi complex met ruime appartementen. De appartementen zijn recentelijk gerenoveerd en zien er netjes uit. Helaas ontbreekt de airco, wat wel een groot gemis is met de warmte!! Op het complex wordt veelal Frans gesproken en buiten de Fransen om zijn er voornamelijk Engelsen. Het eten was zeer gevarieerd. Elke dag stond in het thema van een land. Tuurlijk zitten er soms dezelfde dingen tussen, maar alsnog voor ieder wat wils. Qua maaltijden is het ontbijt het best. Lekkere verse pannenkoekjes, gebakken eitjes en spek! De locatie van het hotel is top! Als je vanuit het hotel naar links loopt ben je met 10 minuten zeker in de hoofdstraat. Deze hoofdstraat lijkt oneindig en bestaat uit super leuke winkels. Als je vanuit het hotel naar rechts gaat is er op 2min lopen een klein winkelcentrum, knus en gezellig.

Een vakantie waar we met een goed gevoel aan terug zullen denken.

• 6J.K.06-03-2018

Jammer.... maar geen 2de keer hier naar toe

Oasis Village is een mooi complex waar zeer veel Engelse vakantiegasten verblijven. De appartementen zijn ruim van opzet, maar gedateerd. Er is een mooie tuin. Naar de bloks B en C moet je flink klimmen. Dus niet wat voor mensen die niet goed ter been zijn! 2x per week schone bedlakens en 3x per week schone badlakens/handdoeken is erg minimaal. Het personeel (receptie, in de bediening en anderen) zijn vriendelijk en willen helpen waar mogelijk is. Eten is er voldoende en over het algemeen wel keuze. Maar eenvoudig en vaak hetzelfde. In het restaurant, en ook op andere plaatsen, is het meubilair opnieuw geverfd. De vorige kleur (groen) komt als gevolg van de zeer vele beschadigingen weer naar voren. Ook verschillende kleuren zitkussens op de stoelen . Stoelen/tafeltjes in het restaurant niet goed schoongemaakt. Zijn plakkerig. De animatie stelt overdag en 's avonds helemaal niets voor. Prijs kwaliteit : prijs is redelijk in orde.

• 8Annejet16-11-2017

Helemaal prima

Ik vind het een erg fijn park, sfeervol met bomen en verlichting. Door de opzet van de ruime appartementen best veel privacy. Ondanks de grootte erg rustig. De maaltijden vind ik dik voor elkaar. Veel keus, goede salade bar en per dag wisselend. Als ik van te voren de reviews had gelezen had ik waarschijnlijk niet geboekt. Maar ik vind dit hotel een aanrader.

Aparthotel Oasis Village info

• MastercardBeschikbaar

• 24-uurs receptieBeschikbaar
  • 24 uur incheckenBeschikbaar
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • ZoutwaterzwembadBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)