Aparthotel Oasis Village

Aparthotel Oasis Village

7.2Goed

Spanje, Fuerteventura, Corralejo

Je kunt vanaf nu meer dan 5.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 492p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

Meer aparthotel info

275 reviews over Aparthotel Oasis Village

• 8Monique31-01-2020

Prima hotel

Goed hotel voor een week. Prima locatie, dichtbij een klein winkelcentrum met supermarkt en terrasjes. De hoofdstraat met winkels, restaurants en terrasjes is goed te lopen evenals het strand. Appartementen zijn erg ruim maar wel aan renovatie toe. Ook hing er een aparte (schoonmaak) lucht. Alles werkt en is schoon, ook de bedden zijn prima. Zwembad was in deze periode verwarmd en dat was een heel groot pluspunt, heerlijk!! Eten was goed, niet slecht maar ook niet geweldig. Ontbijt stak er wel bovenuit. Wel 2x in deze week 's avonds verrast met een gigantisch kaasplateau met lokale kazen, echt heel erg lekker. Animatie is voornamelijk Frans georiënteerd en 's avonds erg luidruchtig als je in de bar nog wat wil drinken. Al met al voor de prijs/kwaliteit een heerlijke week gehad! Zou ik hier naar terug gaan.... misschien wel.

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    7Kelly Besselink28-11-2019

Leuk hotel!

Leuk hotel, een mooie ligging en dicht bij het centrum. Het personeel en het animatieteam waren erg vriendelijk. De kamers waren super en er werd goed schoongemaakt. Het eten vond ik minder, ontbijt was goed, middag eten was oke. Maar het avond eten was vaak erg slecht. Wij hebben dan ook meerdere keren buiten het hotel gegeten. Onlangs het avond eten zijn er genoeg leuke restaurants buiten de deur waar je onwijs lekker kan eten! Als je in blok c of b zit heb je wel elke dag een bergwandeling.. dit is wat minder. Al met al hebben wij een leuke vakantie gehad.

Gereisd met partner in november 2019

• 6Dennis01-05-2019

Prima resort, eten wat minder

Mooi hotel, mooie ligging, ruime kamer met bad😀 .

Het zwemwater is wel zout en niet verwarmd dat is wel een minpuntje

Met het eten is er heel veel keuze En bij het ontbijt kan je lekker eten Maar tussen de middag en savonds hebben wij na de eerste dag niet meer op het resort gegeten gadverdamme

Wel een leuke vakantie gehad

Gereisd met vrienden in april 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 2018
    8Lorena30-09-2018

Goed verzorgde vakantie

Wij zijn net terug van 12 dagen Oasis Village. Een mooi complex met ruime appartementen. De appartementen zijn recentelijk gerenoveerd en zien er netjes uit. Helaas ontbreekt de airco, wat wel een groot gemis is met de warmte!! Op het complex wordt veelal Frans gesproken en buiten de Fransen om zijn er voornamelijk Engelsen. Het eten was zeer gevarieerd. Elke dag stond in het thema van een land. Tuurlijk zitten er soms dezelfde dingen tussen, maar alsnog voor ieder wat wils. Qua maaltijden is het ontbijt het best. Lekkere verse pannenkoekjes, gebakken eitjes en spek! De locatie van het hotel is top! Als je vanuit het hotel naar links loopt ben je met 10 minuten zeker in de hoofdstraat. Deze hoofdstraat lijkt oneindig en bestaat uit super leuke winkels. Als je vanuit het hotel naar rechts gaat is er op 2min lopen een klein winkelcentrum, knus en gezellig.

Een vakantie waar we met een goed gevoel aan terug zullen denken.

Gereisd met partner in september 2018

• 6J.K.06-03-2018

Jammer.... maar geen 2de keer hier naar toe

Oasis Village is een mooi complex waar zeer veel Engelse vakantiegasten verblijven. De appartementen zijn ruim van opzet, maar gedateerd. Er is een mooie tuin. Naar de bloks B en C moet je flink klimmen. Dus niet wat voor mensen die niet goed ter been zijn! 2x per week schone bedlakens en 3x per week schone badlakens/handdoeken is erg minimaal. Het personeel (receptie, in de bediening en anderen) zijn vriendelijk en willen helpen waar mogelijk is. Eten is er voldoende en over het algemeen wel keuze. Maar eenvoudig en vaak hetzelfde. In het restaurant, en ook op andere plaatsen, is het meubilair opnieuw geverfd. De vorige kleur (groen) komt als gevolg van de zeer vele beschadigingen weer naar voren. Ook verschillende kleuren zitkussens op de stoelen . Stoelen/tafeltjes in het restaurant niet goed schoongemaakt. Zijn plakkerig. De animatie stelt overdag en 's avonds helemaal niets voor. Prijs kwaliteit : prijs is redelijk in orde.

Gereisd met partner in februari 2018

• Oude reviews

8Annejet16-11-2017

Helemaal prima

Ik vind het een erg fijn park, sfeervol met bomen en verlichting. Door de opzet van de ruime appartementen best veel privacy. Ondanks de grootte erg rustig. De maaltijden vind ik dik voor elkaar. Veel keus, goede salade bar en per dag wisselend. Als ik van te voren de reviews had gelezen had ik waarschijnlijk niet geboekt. Maar ik vind dit hotel een aanrader.

Gereisd met vrienden in november 2017

• 8Brit12-11-2017

Heerlijke vakantie gehad!

Heerlijke vakantie gehad. Wij vonden het eten absoluut geen 6,2 waard, wij hebben heerlijk gegeten!! Van ons krijgt het eten een dikke 8. Personeel allemaal heel erg vriendelijk en ze helpen je gelijk als het nodig is! Kamers mooi groot en worden iedere dag super schoon gemaakt, handdoeken kregen wij 2x in de week schoon; dit is prima te doen als je ze na het douchen uit hangt. Zwembad heel goed schoon, alleen het water is wat koud; echte verkoeling dus! De ligging is ideaal, kleine 10 minuutjes lopen van een grote winkelstraat en het strand. Drinken ook altijd voldoende en koud, er zitten zelfs bepaalde cocktails bij het all-inn inbegrepen. Op dinsdag en vrijdag is er ook nog een leuke markt op 5 minuten loopafstand. Kortom; wij hebben een heerlijke vakantie gehad en zouden dit hotel aan iedereen aanraden!!

Gereisd met partner in november 2017

• 7Jolan10-09-2017

Prima voor een 3 sterren hotel

Leuk hotel, eten is prima voor 3 sterren, er is altijd iets te vinden wat je lekker vind. Vriendelijk personeel ,schoonmaak is erg netjes, bij het boeken stond dat we maar 2 x in de week schone handdoeken zouden krijgen, wij kregen ze om de dag. Heel erg fijn. Het enige minpunt was de kinderanimatie, dit is alleen voor Engels sprekende kinderen! Onze kinderen konden hier dus niet aan meedoen Al met al hebben wij een heerlijke vakantie gehad. Aanrader is het strand bij de RUI hotels, heel erg mooi!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 7M.J.Disseldorp25-08-2017

Goed aan te raden vakantieverblijf

Kregen als ouderen niet de voor ons prettige accomodatie,maar dit werd voor ons prima omgeruild. Heerlijk eten. Slechte wifi. Verder prima.

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 3ramona19-07-2017

gemengde gevoelens

Het is lowbudget oud en gedateerd.. voor alle service moet je betalen. wifi heel erg slecht zelfs de gekochte wifi van 30 euro. het eten is koud oud droog en vies, heel erg veel engelsen. absoluut geen aanrader tenzij je enkel hier wilt slapen en zwemmen. wel dichtbij alle winkels en restaurants. zeker geen all inclusive waard.

Gereisd met partner in mei 2017

Aparthotel Oasis Village info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand

• KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats