Aparthotel Oasis Village

Aparthotel
Aparthotel Oasis Village
7,4

271 reviews over Aparthotel Oasis Village in het Nederlands

Oasis Village is een mooi complex waar zeer veel Engelse vakantiegasten verblijven. De appartementen zijn ruim van opzet, maar gedateerd. Er is een mooie tuin. Naar de bloks B en C moet je flink klimmen. Dus niet wat voor mensen die niet goed ter been zijn!

2x per week schone bedlakens en 3x per week schone badlakens/handdoeken is erg minimaal. Het personeel (receptie, in de bediening en anderen) zijn vriendelijk en willen helpen waar mogelijk is.

Eten is er voldoende en over het algemeen wel keuze.

Maar eenvoudig en vaak hetzelfde.

In het restaurant, en ook op andere plaatsen, is het meubilair opnieuw geverfd.

De vorige kleur (groen) komt als gevolg van de zeer vele beschadigingen weer naar voren. Ook verschillende kleuren zitkussens op de stoelen .

Stoelen/tafeltjes in het restaurant niet goed schoongemaakt.

Zijn plakkerig.

De animatie stelt overdag en 's avonds helemaal niets voor.

Prijs kwaliteit : prijs is redelijk in orde.

Helemaal prima

Annejet
16-11-2017

Ik vind het een erg fijn park, sfeervol met bomen en verlichting. Door de opzet van de ruime appartementen best veel privacy. Ondanks de grootte erg rustig. De maaltijden vind ik dik voor elkaar. Veel keus, goede salade bar en per dag wisselend. Als ik van te voren de reviews had gelezen had ik waarschijnlijk niet geboekt. Maar ik vind dit hotel een aanrader.

Heerlijke vakantie gehad!

Brit
12-11-2017

Heerlijke vakantie gehad. Wij vonden het eten absoluut geen 6,2 waard, wij hebben heerlijk gegeten!! Van ons krijgt het eten een dikke 8. Personeel allemaal heel erg vriendelijk en ze helpen je gelijk als het nodig is! Kamers mooi groot en worden iedere dag super schoon gemaakt, handdoeken kregen wij 2x in de week schoon; dit is prima te doen als je ze na het douchen uit hangt. Zwembad heel goed schoon, alleen het water is wat koud; echte verkoeling dus! De ligging is ideaal, kleine 10 minuutjes lopen van een grote winkelstraat en het strand. Drinken ook altijd voldoende en koud, er zitten zelfs bepaalde cocktails bij het all-inn inbegrepen. Op dinsdag en vrijdag is er ook nog een leuke markt op 5 minuten loopafstand. Kortom; wij hebben een heerlijke vakantie gehad en zouden dit hotel aan iedereen aanraden!!

Prima voor een 3 sterren hotel

Jolan
10-9-2017

Leuk hotel, eten is prima voor 3 sterren, er is altijd iets te vinden wat je lekker vind.

Vriendelijk personeel ,schoonmaak is erg netjes, bij het boeken stond dat we maar 2 x in de week schone handdoeken zouden krijgen, wij kregen ze om de dag.

Heel erg fijn.

Het enige minpunt was de kinderanimatie, dit is alleen voor Engels sprekende kinderen! Onze kinderen konden hier dus niet aan meedoen

Al met al hebben wij een heerlijke vakantie gehad.

Aanrader is het strand bij de RUI hotels, heel erg mooi!

Goed aan te raden vakantieverblijf

M.J.Disseldorp
25-8-2017

Kregen als ouderen niet de voor ons prettige accomodatie,maar dit werd voor ons prima omgeruild. Heerlijk eten. Slechte wifi. Verder prima.

gemengde gevoelens

ramona
19-7-2017

Het is lowbudget oud en gedateerd.. voor alle service moet je betalen. wifi heel erg slecht zelfs de gekochte wifi van 30 euro. het eten is koud oud droog en vies, heel erg veel engelsen. absoluut geen aanrader tenzij je enkel hier wilt slapen en zwemmen. wel dichtbij alle winkels en restaurants. zeker geen all inclusive waard.

Goed hotel!

Iris
11-6-2017

Bedenk van tevoren dat je hier in een 3 sterren hotel zit en niet in een ultra All Inclusive. Daar moet je je verwachtingen op aanpassen. De kamers zijn heel ruim met prima bedden. Schoonmaak is goed. Ons kind (1,5) had een fijn kinderbedje, sliep in de woonkamer. Zou ook prima bij ouders kunnen slapen als je dat wil. Ruime badkamer met bad en douche. Vooral kamers bij het zwembad zijn ideaal. Hebben eigen ligbedjes erbij. Eten is de ene dag beter dan de andere. Ruim keus en ook vers. Goed heet, zelfs de patat. Lekker toetjesbuffet ook. Veel Engelsen. Ideaal hotel met kind(eren). Rechts van het hotel een supermarkt en een tentje waar je heerlijke koffie kunt drinken voor maar 1 euro voor een hele grote kop! Links van het hotel een kleine 10 min lopen voor lange winkelstraat. Strand kwartiertje lopen. Alles makkelijk met buggy te bewandelen. Aardig personeel. Geen luide muziek. Veel gezinnen. Kortom; prima hotel voor een lekker weekje weg!

bedwantsen/bedbugs

M
8-5-2017

Hotel ziet er leuk uit! Locatie vind ik top eten prima er is altijd wel iets te vinden wat je lekker vind...MAAR..... Helaas bedwantsen opgelopen, de arts dacht aan zonneallergie maar op de laatste dag vertelde iemand van het hotel zijn dit geen bedwantsen? Helaas heb ik dit niet meer kunnen bewijzen maar in Nederland was dit een heel duidelijk verhaal. Ik heb hier overal bewijzen van maar helaas het hotel en touroperator hebben hier naar mij toe niets mee gedaan maar ik hoop natuurlijk voor de volgende gasten wel! Zoek goed uit waar je op moet letten! En hopelijk hebben jullie er geen last van. Mijn vakantie was echt Verschrikkelijk en hoop dit nooit meer mee te maken.

Prima hotel

Monique
21-3-2017

Dit is een prima hotel. Eten was goed en voldoende voor een 3 sterren hotel. Altijd wel iets erbij wat je lekker vindt.

Personeel erg vriendelijk. Complex mooi en groot. 1 Verwarmd zwembad. Jammer dat peuter badje niet verwarmd was. Kamers zeer ruim. Minimale aankleding, maar alles wat nodig is was aanwezig. Met 2 babybedjes en 2 kinderwagens nog steeds ruim voldoende ruimte! Erg fijn.....

De afstand tot het stadje/dorpje is ongeveer 10 minuten lopen, prima te doen dus. Als je halverwege de grote straat naar rechts gaat kom je bij de zee uit. Hier kun heel stuk langs soort boulevard lopen met allemaal terrasjes en restaurantjes. In het midden is een klein stukje zandstrand. Erg leuk! Vanuit het hotel de andere kant op is na ongeveer 300 meter een openlucht winkelcentrum. Ook is er richting centrum een springkussen pleintje voor de kids.

Kortom prima hotel met op loopafstand genoeg vertier.

Geweldig resort!

Jarno
26-2-2017

Echt een geweldige week gehad. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, het eten is voor een all-inclusive resort zeer goed te doen en het resort is prachtig. Zeker geslaagd en voor herhaling vatbaar.

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Oasis Village in Corralejo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Oasis Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Oasis Village scoort een 7.42 uit 10 op basis van 271 reviews.