Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag28°21°
8,5

Op Fuerteventura vind je het Riu Oliva Beach Resort. Het hotel is wat verouderd, maar ze gaan het binnenkort renoveren. Je kunt verblijven in een kamer met balkon en zitje of in een minihuisje in de tuin. Ook kun je zwemmen in het verwarmde zwembad en eten in de restaurants. Het Canarische themarestaurant is een aanrader. Op loopafstand van zee.

We hebben een aantal aanbieders voor ClubHotel Riu Oliva Beach Resort voor je op een rij gezet:

239 reviews over Hotel ClubHotel Riu Oliva Beach Resort in het Nederlands

Prima hotel

Mart en Anita
11-5-2019

Prima hotel...wij zaten in Annex gedeelte de appartementen 5min van hotel met eigen zwembad en restaurant. Wij vinden het niet erg om 5min te lopen naar strand en hotel waar animatie is. Zaten heerlijk rustig , aangrenzend aan ons terras van het appartement een groot zonnig grasveld.(zaten beneden) Bed had een zacht en een hard matras wat de 2e dag op ons verzoek gewisseld werd in 2 stevige matrassen. Super vriendelijk, lekker eten, fijn zwembad en aan het strand. Het gedateerde zagen wij meer als Canarische stijl en inderdaad verouderd maar dat stoorde ons niet. Gezien prijs/ kwaliteit wst ons betreft een top hotel.

Gereisd Met partner in mei 2019

Geweldig heb genoten

Berna van Unen Daan
5-4-2019

Is een prima hotel iets verouderd in de meubels maar t bed was goed

Gereisd Met vrienden in maart 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Een terugkom-hotel

luc en agnes
17-3-2019

Iedereen heeft het hier reeds gezegd: het hotel kan een lik verf ( meer dan ) gebruiken, maar je ziet bij de gasten en het personeel alleen maar lachende en tevreden gezichten. Het eten wordt in de eetzaal gebakken of gekookt en is dus altijd vers en warm, geen lauwe kost. De afwisseling en de kwaliteit kan wedijveren met de betere hotelkeukens in Turkije. Minpuntje: witte en rosé wijnen zijn nooit echt koel. Voor eigen gebruik koop je best je drinkwater buiten het hotel ( supermarktje op 100 m ) want dat scheelt hem een slok op ... enz. Het RIU animatieteam werkte zich uit de naad iets wat ik niet verwachtte in de maand maart. In de voormiddag staat er meestal een frisse bries maar in de namiddag hadden we rond de 21 - 22° en dan zijn de ligbedden bezet. Een handigheidje in het zwembad is de zachte inloophelling over de breedte van het zwembad wat heel handig is voor mensen die dat verkiezen boven de klassieke laddertjes.

Gereisd Met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Preisdaler

All-in formule viel ontzettend mee.

Gerry Keij
15-2-2019

Het hotel ligt direct aan het strand en dat was net wat wij zochten. Het hotel zou wat gedateerd zijn, maar dat viel in het niet bij de hygiëne. Er wordt van de morgen tot in de avond schoongemaakt. Ik kom natuurlijk niet voor de vloerbedekking en alle 3 de liften werkten ook prima. Taxi om de hoek en busstation naast de Dino super. Persoonlijk denk ik de beste plaats op Fuerteventura. Niet zover van Corralejo wat overigens een gezellig plaatsje is. Loop vooral langs het strand/boulevard richting de haven waar je gezellig op een terrasje kunt zitten. Eten prima en medewerkers vriendelijk. In de eetzaal soms beetje druk en warm. Wij gingen vaak in het zaaltje naast de eetzaal zitten waar je lekker in de openlucht kunt zitten.

Gereisd Met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Oud hotel moet gerenoveerd worden

J.K. Bak
8-1-2019

Oud hotel moet nodig gerenoveerd worden,Vooral de kamers met versleten vloerbedekking,Eten was uitstekend en de service Bedden waren ook goed Allinclusieve betalen voor flesjes water uit de automaat,bij de bar alleen een glas water.Drie liften in het hotel waar een al bijna twee jaar stuk is.Bij de lounge tafels en stoelen kapot de zittingen versleten.Vloeren kapot in de liften vol met barsten Dit is een van de mindere hotels van Riu

Gereisd Met vrienden in december 2018

Club Hotel Riu Oliva Beach is een Topper!

Rob Buis
6-1-2019

Schitterend verblijf : direct aan het strand. Eten : Gevarieerd dus voor iedereen geschikt en ook nog eens heerlijk. Altijd eten aanwezig en drank incl. service. Bus en Taxi om de hoek. Dus snel en makkelijk naar Corralejo waar de grote winkelstaat is. Kosten : géén drol !!!! Vanaf het hotel te lopen maar dan ben je ongeveer max. i uur onderweg. Wij zaten niet zelf in het hotel maar hadden een Annex welke los van het hotel was en moesten dan plm. 5 minuten lopen naar het hotel om te lunchen. s Ochtends en s avonds konden we gebruik maken van een aparte eetzaal welke naast het Restaurant Mandarin zit. Hier had je ook een apart en groot zwembad welke voor de gasten waren die hun kamer niet niet in het hotel hadden. Kortom voor iedereen veel genot en plezier !!

Gereisd Met partner in december 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Zeer vriendelijk personeel

Yara
5-11-2018

Direct op het strand, strand hoort alleen niet bij het hotel, maar wel prachtig uitzicht en mooi schoon. Reserveren voor het thema restaurant Canarisch zeker een aanrader! Veel Duitsers in het hotel. Het personeel is echt super vriendelijk. Hotel zelf flink verouderd, maar dat gaan ze als het goed is renoveren. Is echt nodig !!!

Gereisd Met partner in oktober 2018

Dit hotel is DIK 4 sterren waard.

Goyvaerts Leo
27-2-2018

Wij mijn vrouw en ik vonden alles goed. Eten , drinken en alles proper en netjes. Alles konden wij vragen, en werd onmiddellijk opgelost. Wij vroegen een kamer aan de zon kant met zicht op zwembad, en kregen deze direct Voor ons was dit het 31 ste verschillend Riu Hotel en in het totaal waren wij 45 keer in een Riu Hotel, dus wij kennen het verschil. 1 negatief punt is dat de gasten geen water krijgen op de kamer, maar voor ons maakten ze een uitzondering omdat wij een Riu Gold Card hebben. Groetjes Leo & Mia .

Gereisd Met partner in februari 2018

Prima hotel met veel mogelijkheden

Jens Kooijman
22-2-2018

Prachtig hotel, Zeer mooie tuinen en entourage. Er zijn twee soorten locaties: In het hotel zelf en in huisjes in de tuinen. Vanaf de huisjes naar het hotel waar de buffetten zijn is het 2 tot 5 minuten lopen. Overigens zit tussen de huisjes een klein restaurantje van het hotel verscholen. Verder was de hygiëne prima alleen de kamer een tikkeltje ouderwets. Wel veel ruimte en een eigen balkonnetje met zitje. Het eten was heerlijk met veel diversiteit. Het zwembad is heeft een warme temperatuur. De zee is op loopafstand. Let op voor de strandbedjes moet je wel Betalen. De strandwacht is duidelijk aanwezig en controleert zeer strikt. Als je te ver het water ingaat wordt je onmiddellijk teruggeroepen. Een beetje overdreven want de golven zijn niet altijd even hoog. Zelfs bij groene vlag is het oppassen geblazen met een patrouillerende strandwacht. De zee is verder prachtig. Voor het hotel vertrekken taxi's die heenrijden waar je wilt.

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

Alles RIU, behalve de kamer

Koen
4-1-2018

Het hotel ligt ruim van het centrum van Corralejo (niet op loodafstand), een busrit kost enkele reis rond de 1,50 en de bus stopt voor het hotel. De medewerkers van de receptie zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam. Al snel werden we gebeld om te vragen hoe de kamer beviel. De kamers zijn ruim maar zeer gedateerd, de bedden slecht en een grote hoeveelheid achterstallig onderhoud. Het hotel is meer een dorp, 1 groot hotel met daaromheen meerdere accommodaties met kamers. Overal is wel een bar/restaurant in de buurt. Het eten is van voortreffelijke kwaliteit en zeer gevarieerd. De glazen in het restaurant waren alleen niet altijd even 'schoon'. De lippenstift van de gebruiker voor je wilde nog wel eens op het randje van het glas zitten. Het terrein is netjes en goed onderhouden. Het personeel wat rondloopt is zeer vriendelijk. Een nadeel is dat er bij het peuterbadje/RIU land geen bar o.i.d. aanwezig is. Hiervoor is het weer een stuk lopen. De animatie zou ook Nederlands spreken, maar deze zal, net als ons, een week vakantie hebben gehad. WiFi krijgt men per kamer voor 2 apparaten in de openbare ruimtes. Dit is een goed, betrouwbaar netwerk. De zwembaden zien er goed uit. Ligbedden genoeg. Enige nadeel is dat kinderen niet in de jacuzzi mogen. Ook niet onder toezicht van ouders en ook niet wanneer er niemand aanwezig is. Dit is een groot minpunt, ook wanneer er een niet al te vriendelijke badmeester staat. Het bord met regels is vervaagd en niet meer leesbaar. Het enige wat we miste was een bar in de centrale lobby bij de receptie.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2017

• Afstand tot strand2 minuten lopen, 50 m
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel ClubHotel Riu Oliva Beach Resort in Corralejo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel ClubHotel Riu Oliva Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.