Hotel ClubHotel Riu Oliva Beach Resort

Hotel ClubHotel Riu Oliva Beach Resort

8.3Fantastisch

Spanje, Fuerteventura, Corralejo

Je kunt vanaf nu meer dan 1.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 638p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.3Fantastisch

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi

Op Fuerteventura vind je het Riu Oliva Beach Resort. Het hotel is wat verouderd, maar ze gaan het binnenkort renoveren. Je kunt verblijven in een kamer met balkon en zitje of in een minihuisje in de tuin. Ook kun je zwemmen in het verwarmde zwembad en eten in de restaurants. Het Canarische themarestaurant is een aanrader. Op loopafstand van zee.

269 reviews over Hotel ClubHotel Riu Oliva Beach Resort

• 8Anita03-03-2020

Echt een hotel om weer terug te willen komen

Fantastisch hotel met een geweldige ligging aan het mooiste strand van Fuerteventura. Het hotel verdiend wat ons betreft nog wel een sterretje extra. Het eten was echt over heerlijk. Afwisselend vers en warm wat warm hoort te zijn en koud wat koud hoort te zijn. Personeel super vriendelijk en schoonmaak top. Er hangt overal een hele relaxe sfeer. Wij hadden een kamer in het bijgebouw met een prachtig zwembad en heerlijke tuin. Je loopt zo naar het hoofdgebouw waar je ook gebruik kon maken van alle faciliteiten. Je mag eten en drinken van de buffetten ook gewoon meenemen naar je kamer. Handig met pubers die s morgens eerst nog even willen uitslapen. Ik kan echt niks negatiefs bedenken. Mensen zeggen dat het een beetje gedateerd is. Eens, maar daar kijken wij wel doorheen. Wij komen zeker nog eens terug!!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

• 9ANITAVANVLIET04-02-2020

Wel of niet naar dit hotel?

Vraag jezelf af wat het doel is van je vakantie. Wij wilde zon en strand voor nist teveel geld. Prachtig strand aan het hotel maar niet van het hotel. 3 euro pp voor een bedje per dag. Hotel is oud...jaren 70 maar wel schoon. Bed was erg hard, toen wij naar receptie gingen hiervoor kregen we binnen 10 minuten een topper op matras en prima geslapen de rest vd vakantie. All in is goed voor een 3 sterren hotel. Bedenk wat je wilt en voor welke prijs. Wij hadden een top vakantie in prima, gedateerd hotel met geweldige service!!

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    4Annemoon30-12-2019

Fantastisch ennooit meer

Prachtige gelegen, maar nooit meer. Kamers groot maar oud en schimmel. Veel geluidsoverlast. Eten eentonig. Drankjes heel beperkt. Vieze wijn en cola uit een automaat. Betalen voor een klein flesje water! Personeel is heel vriendelijk, en het strand is geweldig. Het is veel beter als dit hotel eindelijk eens dicht gaat.

Gereisd met partner in september 2019

• 5Anemoon19-09-2019

Nooooit meer

Heel massaal en erg gehoorig

Gereisd met partner in september 2019

• 10mar10-09-2019

Fantastich

Als allereerste een geweldig hotel! De kamers waren wat ouder maar super netjes en schoon! Eke dag schoonmaak service, het eten is er uitstekend veel keuze dus voor ieder wat wils, zelfs voor de vegatarische mensen! Verder is er in het hotel van alles! 4 restaurants waarvan 2 met een thema !!! En een discotheek voor de liefhebber & 2 barren en een winkeltje. Een echte aanrader dus! Het enige nadeel is dat je met de bus naar het stadje moet (bus kost 1,45 p.p enkeltje) en is ongeveer 7 min van de stad. Strand zit pal voor het hotel waarvan alles zandstrand is! Er is ook genoeg kinderanimatie te doen. Het hotel heeft 3 zwembaden waarvan 1 bubbelbad.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Debora Nieland01-09-2019

gaan we zeker weer een keer naar toe!

heerlijk hotel, superschoon, vriendelijk personeel en goed eten!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Mar08-08-2019

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Mart en Anita11-05-2019

Prima hotel

Prima hotel...wij zaten in Annex gedeelte de appartementen 5min van hotel met eigen zwembad en restaurant. Wij vinden het niet erg om 5min te lopen naar strand en hotel waar animatie is. Zaten heerlijk rustig , aangrenzend aan ons terras van het appartement een groot zonnig grasveld.(zaten beneden) Bed had een zacht en een hard matras wat de 2e dag op ons verzoek gewisseld werd in 2 stevige matrassen. Super vriendelijk, lekker eten, fijn zwembad en aan het strand. Het gedateerde zagen wij meer als Canarische stijl en inderdaad verouderd maar dat stoorde ons niet. Gezien prijs/ kwaliteit wst ons betreft een top hotel.

Gereisd met partner in mei 2019

• 8Berna van Unen Daan05-04-2019

Geweldig heb genoten

Is een prima hotel iets verouderd in de meubels maar t bed was goed

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 9luc en agnes17-03-2019

Een terugkom-hotel

Iedereen heeft het hier reeds gezegd: het hotel kan een lik verf ( meer dan ) gebruiken, maar je ziet bij de gasten en het personeel alleen maar lachende en tevreden gezichten. Het eten wordt in de eetzaal gebakken of gekookt en is dus altijd vers en warm, geen lauwe kost. De afwisseling en de kwaliteit kan wedijveren met de betere hotelkeukens in Turkije. Minpuntje: witte en rosé wijnen zijn nooit echt koel. Voor eigen gebruik koop je best je drinkwater buiten het hotel ( supermarktje op 100 m ) want dat scheelt hem een slok op ... enz. Het RIU animatieteam werkte zich uit de naad iets wat ik niet verwachtte in de maand maart. In de voormiddag staat er meestal een frisse bries maar in de namiddag hadden we rond de 21 - 22° en dan zijn de ligbedden bezet. Een handigheidje in het zwembad is de zachte inloophelling over de breedte van het zwembad wat heel handig is voor mensen die dat verkiezen boven de klassieke laddertjes.

Gereisd met partner in maart 2019

• Afstand tot strand2 minuten lopen, 50 m
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk