Hotel Atlantis Dunapark - Adults Only

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag30°21°
Hotel Atlantis Dunapark - Adults Only
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantis Dunapark - Adults Only voor je op een rij gezet:

68 reviews over Hotel Atlantis Dunapark - Adults Only in het Nederlands

We'll be back

T. Mertens
21-2-2018

In het vliegtuig hoorden we al dat er 'niets te doen is' op dit eiland. Van iemand die er al was geweest. We begrijpen hem heel goed. Het is er heerlijk rustig en toch levendig als je het opzoekt. We komen zeker terug. En misschien ook wel dit hotel, waar we het prachtig hebben gehad. Heerlijk geslapen in de ruime bedden met stevige matrassen. Grote kamer met dito balkons. Heel rein allemaal. Ontbijt en diner waren voor de buffetvorm helemaal goed. Enorm veel keuze, en bij het diner toch elke dag weer anders. En wat een lief personeel! Wij zijn niet van de all-inclusive, maar dit was bijzonder prettig. Overdag heel wat afgelopen langs de stranden, naar de haven, etc.

Zeer mooie ervaring. Er is 'niets te doen' , maar veel te zien. Prachtige natuur.

Ideaal gelegen hotel

Fam.van den Berg
13-2-2017

Een heel erg goed hotel gelegen op een gunstige locatie in Corralejo.

Zowel de zee als het centrum waren op loopafstand.

Ook de maaltijden waren prima!

Gewoon een goed hotel in corralejo

Delmer
6-2-2017

Het Hotel is schoon de kamers ruim en het buffet is zondemeer heel goed.

De bediening heel vriendelijk en behulpzaam.

Fuertaventura is een vrij kaal vulkaan eiland zoals Lanzerote er is zeker wel wat te doen je kan naar de zoo dan halen ze je op en brengen je weer terug naar je hotel een wandeling maken op Lobos 2,5 uur of naar Lanzerote varen en terug (30 min via versa) met een leuke wandeling langs de zee naar de markt op Lanzerote.

Corralejo is een plaatsje waar het levendig is met winkels cocktailbars en andere leuke zaakjes. De boulevard is een leuke wandeling

Prima Hotel,goede kamer,goed buffet,en service

M.v.d.Bosch
21-12-2016

Hotel ligt om de hoek van drukke maar gezellige hoofdstraat,eenmaal binnen hoor je niks meer,het eten"wat was er niet"zoveel keuze.Vriendelijk personeel,Kamer was prima,goede bedden,koffiesetje,TV met BVN,bank,buro,goede badkamer,mooi niet zo groot zwembad,met lifegard elke dag aanwezig!

Strand lag niet direct aan het hotel,moest je de straat uitlopen,en als je een auto hebt is het moeilijk in de buurt parkeren(erg druk) Gang naar kamers kan idd wat opgepimpt worden.

Erg gedateerd wel schoon

Dick van de Vis
20-12-2016

Geen 4 sterren ,eten zowat geen variatie,elke dag veel het zelfde. Stres onder het personeel. Wel een mooie ligging kort bij de winkels en strand, mooi zwembad,eetzaal kan wel wat gezellige.Mij advies ,neem een andere chef kok.

Goede ligging direct in t centrum

schilder
9-11-2016

Kamers waren goed en schoon.

Het ontbijt was goed, avond eten vonden wij minder niet veel keuze en vaak zat er niet veel smaak aan.

Geen gezellig terras waar je savonds kunt zitten zoals op de foto's te zien is. En er is maar 1 bar aanwezig geen 2. Waar niemand zit. Je kunt beter gezellig in het centrum terrasje pakken.

uitstekende prijs/prestatieverhouding

Jenny en Jacob Vink
30-10-2016

Interieur wat gedateerd, maar super-schone kamers.

Personeel blijft hun best doen om het je naar de zin te maken. Dat alles met een glimlach en uiterst vriendelijk.

Zowel avondeten als ontbijt van goede kwaliteit.

Lekker relaxen

Jetty
5-9-2016

Wat verouderde accommodatie, met zeer vriendelijk personeel. Prijs kwaliteit verhouding is prima. Kamers niet aan de straatkant nemen, want dan heb je 's nachts lawaai. Wij hebben daar geen last van gehad. Strand, winkels, haven allemaal op loopafstand. Aanrader: huur een auto voor een paar dagen.

Heerlijke vakantie gehad

S
22-7-2016

Net terug van een vakantie in dit hotel.

Was na het lezen van de recensies beetje huiverig hoe het zou zijn, las over overlast van het rock café, slecht eten, vieze kamers.

Eenmaal aangekomen waren de zorgen gelijk weg.

Wij hadden een kamer precies tegenover het rock café. In de avond met de deur dicht geen overlast kwa geluid, je hoort het wel maar is totaal niet storend.

Verzorgde kamer met airco. Zwembad ik heerlijk mooie tuin en genoeg ligbedden.

Bad is niet verwarmd maar juist lekker om af te koelen en eenmaal door dan is het heerlijk.

Leuke omgeving, midden in het centrum. Alles bij de hand restaurants strand supermarkt.

Ontbijt was super lekker, avond eten wat minder niet heel veel variatie, maar alsnog wel goed te doen.

Zou dit hotel zeker aanraden en kwa omgeving ideaal als je van levendig houdt!!!

Prima bevallen

Ria
25-1-2016

Prima plek, mooi centraal en vlak bij het strand. Zeer vriendelijk personeel. Eten, zowel ontbijt als diner, was een goed gesorteerd buffet. Echt voor elk wat wils. Kamer zeer schoon, maar kan wel een upgrade gebruiken.

Bebsy

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Atlantis Dunapark - Adults Only in Corralejo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Atlantis Dunapark - Adults Only zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.