Appartement Atlantic Garden

74 reviews over Appartement Atlantic Garden in het Nederlands

Tevreden!

Rita
28-7-2018

Aardig appartementencomplex, niet gelijk aan zee. Mooie zwembaden. Voldoende ligplekken, maar niet heel veel parasols. Appartement ruim opgezet. Balkon zonder parasol, dus soms wat te warm. Begane grond is beter. Prachtig strand met taxi te bereiken. Circa 8 euro per rit. Af en toe een kakkerlak, maar dat lag niet aan het schoonmaken. Appartementencomplex dichtbij centrum en winkeltjes.

Met sapkuur gewenste resultaat bereikt. Wel inspannend, maar goede groepssfeer.

Mooi complex op een goede ligging.

Ron
22-4-2018

Prima appartement. Ruim, licht en keurig schoon. Zeker aan te raden.

Vriendelijk personeel. Een klein probleempje werd binnen minuten opgelost.

Wat helaas wel mistte was wat sfeer. 'S avonds was er niets te beleven op het complex. 2 mensen aan de bar en dat was het wel. Hier kan nog een hoop aan verbeterd worden.

Mooi, basic doch schoon appartementencomplex

L Jonkers
15-3-2018

Mooi appartementencomplex en vrij basis, maar schoon. Het personeel is vriendelijk en de omgeving van het complex is mooi; mooie tuin, palmbomen, veel groen, mooi zwembad etc.

De inrichting van het appartement was erg basic maar voor ons goed genoeg. De bedden waren schoon, badkamer en keuken waren netjes, de housekeeping komt elke dag je bed opmaken, prullenbakken verschonen etc. De stoelen op het balkon vonden we iets minder lekker zitten maar het was 's avonds te fris om buiten te zitten dus dat was op zich niet zo erg. Voor Wi-Fi betaalde je €20,00 voor een week maar werkte dan ook perfect. Op loopafstand van een klein winkelcentrum. Het "grote" centrum was iets verder maar de moeite waard. Een klein strandje in de buurt maar was niet heel bijzonder. Kortom voor de prijs die we hebben betaald was het allemaal erg netjes en een geweldige vakantie!

geweldig

Arie
14-3-2018

mooi en fijn park prachtige tuin en zwembad erg rustig en toch overal dicht bij.

zeer goede service .wij zaten in een gerenoveerde bungalow

heerlijk complex

wilma kok
7-5-2017

Atantic Garden.ligt uit de drukte naadt ern.klein winkelcentrum masr toch vlakbij de drukye als je dat wil.

heerlijke ruime appartementen groot balkon heerlijke badkamer en de keuken is super.

Goed basic appartement

Anoniem
23-2-2017

Ik was hier in de zomer van 2016 met een "gezondheidsreis" (sapkuur inclusief sportprogramma). Ik reisde alleen en had zodoende het 2k app voor mezelf. Ik vond het een prima acco, maar ik ken de Canarische appartementen wel. Veel beton en ietwat sfeerloos. Het was ruim, schoon, had groot terras en badkamer voldeed ook. Ik zat op de begane grond en had daardoor terras in de schaduw. Airco is er niet, maar ik hield het raam 's nachts open met luikjes ervoor. Het was niet bloedheet. Dat is het voordeel van de eilanden in de zomer. In de luxere appartementen wel, maar daar betaal je extra voor. Sommige groepsleden waren teleurgesteld en vonden het niet luxe genoeg. Het is gewoon basic. Zwembad is prima. Man bij de receptie aardig. Ligging perfect. Vlakbij winkels, strand, bussen, supermarkt. Het is schoon. Voldoende handdoeken. Het was gewoon een fijne relaxte plek. Sapkuur aan te raden. Waar voor je geld. Super begeleiding. Met groep moet je wel geluk hebben. Anders zelf iets van maken. Je valt ongeveer 3 kg af in een week.

Niet weer...

R en I
13-1-2017

Verschrikkelijk oud appartement. We werden in de uithoek van het complex ondergebracht. Vreselijk verouderd. Krakende bedden, wc bril zat los, mieren liepen over het aanrecht en de bar, geen koffiezetapparaat aanwezig en het minimale aan bestek en keukengerei. Boiler voor douchen is te klein. Twee mensen kunnen niet na elkaar douchen, dan is het water koud. Schoonmaak is niet gebeurd in de 6 dagen dat wij er waren. Alleen één keer schone handdoeken gekregen en de prullenbak was geleegd. Niet eens even geveegd!

De enige pluspunten waren de grote ruimte van het appartement en het ruime balkon met volop zo'n de gehele dag...

hardstikke mooi,schoon en netjes

harry
31-1-2016

prachtige omgeving,alleen barbequeavond was sobertjes

Heerlijk gewandeld in het noorden

biertje
12-12-2015

Redelijke accommodatie, wel gedateerd, maar alles werkt en is schoon.

Goede busverbindingen, bushaltes ook op loopafstand..

Zeer dicht bij leuk winkelcentrum met grote supermarkt. Voor strand wel een stukje lopen.

Corralejo is een leuke plaats met diverse kleine strandjes en een heel groot strand op loopafstand.

Heerlijke vakantie gehad!

Zonneschijn
5-9-2012

Heerlijke vakantie gehad! Goed appartement met ruim balkon. Appartement met bad, netjes onderhouden, schoon, en redelijk ruim. Wij kregen op aanvraag direct een nieuw matras- na klacht over de oude. Twee zwembaden, nieuwe bedjes bij zwembad, en 2 x in de week ´live´- muziek tijdens happy hour. Bedjes zijn wel snel bezet. 's avonds is op het appartementencomplex niet veel te doen. De bar is in de avond open maar daar was niet heel veel te doen. Het personeel is heel vriendelijk. Je kan bij het terras niet eten- wel snacks. Supermarkt- shoppingcentre zit er direct naast. De 'strip' - is 10 minuten lopen- ook het kleine strand. Het oude gedeelte (restaurantjes) is 15 a 20 minuten lopen. Het grote strand is te doen met taxi (5 euro enkele rit), of met de bus maar deze vertrekt niet altijd, of als de bus vol is moet je op de volgende wachten. Fijn appartementencomplex, zeker aan te raden!

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Atlantic Garden in Corralejo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Atlantic Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.