Aparthotel Castillo de Elba

40 reviews over Aparthotel Castillo de Elba

• 2019
    7Lisette Moulay30-10-2019

Prima uitvalsbasis hotel!

Bij aankomst schrokken wij van de uitstraling van het hotel. De omgeving rondom het hotel is niet mooi! Eenmaal de sleutels van onze kamer gekregen schrokken wij opnieuw van de staat van de kamer; onderhoud en schoonmaak! De directe dag erna dit alles gemeld en kregen wij sleutels van verschillende kamers om dus een andere kamer uit te zoeken. Wij hebben gekozen voor een kamer in het ‘tennisgebouw’ deze kamers hebben prachtig uitzicht op zee en zijn een stuk groter en schoner dan de kamers in het gebouw rondom het zwembad! Wij hebben voor de hele week een auto gehuurd bij Dollar; aanrader! 180,- voor 10 dagen! Strand is niet te lopen, gaat een busje vanuit hotel naar toe. Zwembad is prima, geen handdoekleggers! Eten is niet heel erg gevarieerd, maar prima! Personeel; receptie, restaurant, zijn echt super lieve mensen! Al met al prima uitvalsbasis als je een auto tot je beschikking hebt! ( en als je niet té veel betaald!)

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• Oude reviews

6milouo07-08-2014

Leuk voor een paar dagen

Het is dat we een huurauto hadden anders hadden wij ons hier super erg verveeld. de bedden waren super maar verder werd er niet goed schoongemaakt. De keuken was erg vies en er zaten vlekken aan de muur. Ook kregen wij op een gegeven moment geen voetmatje meer voor in de badkamer. Weinig spullen om mee te koken in het appartement. De helft moet je zelf nog erbij kopen. Ook hebben wij in de 11 dagen dat we er waren niemand een keer het zwembad zien schoonmaken. Dit vonden we erg vies.

Gereisd met partner in januari 2014

• 1br22-03-2014

Dit nooit meer!

In de afgelopen voorjaarsvakantie hier geweest. Een heel slecht hotel, wat grotendeels leeg staat. Een aantal zakelijke gasten aanwezig, maar beslist geen vakantiehotel. Vertekende foto's van o.a. het zwembad, waar een dode palmboom in het midden staat. Je voelt je opgesloten op deze binnenplaats waar alle kamers op uit kijken, dus beslist geen zeezicht. Personeel, inclusief de manager, zijn waardeloos, zij doen niets voor je. Wij verwachten dat het dit jaar zijn deuren nog zal moeten sluiten, want op deze manier kan het echt niet. Als je goedkoop op vakantie wil in deze wijk ga dan naar het hotel Costa Tropical, een 300 meter verder, is in alle opzichten beter. Met zeezicht en goed personeel e.d. Dit is wel een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2014

• 7Derk en Milou 21-01-2013

groot complex, rustige plaats

Wij hadden een ruim en schoon appartement. Groot balkon. Wel overlast van de onderliggende Engelse pub. Ontbijt was prima, diner matig. Mooie en rustige stranden. Weinig eetgelegenheden. en geen boulevard.

Gereisd met partner in juli 2012

• 8Jescaatje23-10-2012

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Accommodatie is prima verzorgd. Geen luxe, maar ruime, nette appartementen. Ook het personeel was erg vriendelijk, zowel aan de receptie als aan de poolbar. Het ligt wel een stukje van het stadje af. Hoewel er een gratis bus rijdt tussen de Elba-hotels, is het vanaf de laatste halte toch nog een minuut of tien lopen. Dat gaat na een paar dagen met de steeds aanwezige harde wind wel vervelen. Tip; huur een autootje.

Gereisd met vrienden in oktober 2012

• 8Sabien07-10-2011

Prima prijs/kwalitijd verhouding!

Wij hebben Castillo de Elba erg goedkoop geboekt. Daarom verwachte ik ook niet heel veel van het hotel. De prijs kwalitijd verhouding was naar mijn mening prima. Het is allemaa wat gedateerd, en ziet er zeker niet gelikt uit, maar dat vonden wij geen probleem. De service was er prima, het personeel erg vriendelijk, en het ontbijt was ook prima! De ligging ten opzichte van het eiland is perfect. Je bent in een half uurtje in Corralejo, en in een uurtje in Morro del Jable. (Een auto is wel een echte must op het eiland) Het dorpje zelf stelt niks voor. Er licht 1 bar/restaurant, en een supermarkt, maar als je een auto hebt, ben je in nog geen 10 minuten in het naast gelegen dorp waar echt heel veel te doen in. In vond het heerlijk, wat dat betekend wel rust rond je eigen hotel ;)

Gereisd met partner in september 2011

• 7R. van Leeuwen26-07-2010

Afgelegen

Wij zaten hier in het voorseizoen, dus het hotel was erg rustig. Daarom hadden we een ruime en schone studio met het grootste balkon en mooiste uitzicht. We hebben dit alleen als slaapplaats gebruikt, omdat we per huurauto de rest van het eiland gingen ontdekken. De huurauto is een must, want op loopafstand is niet veel te doen en er zijn zoveel mooie plekjes te ontdekken.

Gereisd met partner in april 2008

• 8Cees en Violet12-01-2010

Als je lekker wilt eten moet je hier naar toe!

Dit apparthotel bestaat uit 3 gebouwen met eigen zwembad(en) en veel voorzieningen en ligt direct aan de kust. Afstand naar het strand via de boulevard is ca. 10 min lopen. De kamers zijn ruim, de bedden goed, maar qua inrichting en hygiene slecht. De keuken is heel gevarieerd en zeer smakelijk. Het personeel is over het algemeen vriendelijk. De voorzieningen zijn zelfs buiten het seizoen (1e week januari) zeer ruim aanwezig.

Gereisd met partner in januari 2010

• 1G.H.Hompe07-01-2009

Wat een drama......Nooit meer

Door misleiding in de reisfolders bestond de indruk Elba Hotel dus......!Nou dit is een voorbeeld van het slechtste hotel wat wij ooit hebben gezien.Vies,vuil,goor alles.Wij mochten na klachten kiezen uit 5 kamers.Alles even slecht.Geklaagd bij de hostess en geen direkte hulp na betaling van 520 euro dezelfde dag naar een goed Elba Hotel.Elba Antiqua.2 weekjes zon hafpension werd daardoor ruim 3000 euro voor 2 personen. Schande dat dit hotel nog wordt aangeboden.NOOIT DOEN!

Gereisd met partner in december 2008

• 6fam achterberg09-10-2008

eigenlijk net geen 3 sterren waard

dit hotel van de elba groep is het goedkoopst en ook het minst de ligging is ten op zichte van andere elba hotels slecht. het meubilair is ook niet best, het zwembad is goed gelukkig is er de gratis elba bus die je naar calete de fuste en het winkelcentrum brengt. het ontbyt was prima. het complex heeft eigenlijk voor wat betreft de meubels een face lift nodig. wij gaan volgend jaar weer naar het elba hotel san jorge in calete de fuste dat vonden wij een stuk leuker. het personeel was wel vriendelijk en tweetalig

Gereisd met familie in september 2008

Aparthotel Castillo de Elba info