Antigua

Reviews over Antigua

Autenthiek dorp

Annette
    21-10-2014

Antiqua heeft alles wat je nodig hebt als je geen uitgaanstype bent. Er is een sfeervolle kerk met pleintje en een bibliotheek waar je kunt internetten ed. Er zijn een paar leuke barretjes en restaurants. Mensen zijn heel erg vriendelijk, wel leuk als je een klein woordje Spaans probeert te praten, dat wordt zeker gewaardeerd.

Gereisd Met partner in oktober 2014

Mooi oud stadje

Philou
    3-5-2014

Een mooi en oud stadje. Vroeger de hoofdstad van het eiland. Van alle gemakken voorzien: bakker, supermarkt, apotheek, restaurantjes, winkeltjes etc. Er staat een prachtige oude kerk in het centrum. Nog niet ontdekt door het massatoerisme.

Gereisd Met vrienden in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Antigua scoort een 9,3 uit 10, op basis van 8 reviews