We hebben een aantal aanbieders voor Tossa de Mar voor je op een rij gezet:

vakanties Tossa de Mar

We hebben een aantal aanbieders voor Tossa de Mar voor je op een rij gezet:

Reviews over Tossa de Mar

Super zeezicht tentplekken! Niet voor luie mensen.

Fam. Heere,
    10-2-2019

Het valt ons op dat veel mensen negatief zijn, veel klimmen op de camping etc. Als je dat niet wil moet je geen terrassencamping boeken en dan achteraf gaan zeuren. Camping ligt super aan zee en er zijn hele mooie plekken. Sommige groot, sommige klein, maar dat heb je overal op dit soort campings. Als je dat niet wil kan je beter op Las Dunas gaan staan. Restaurant is best ok, duurt soms wat lang. Wij hebben nu 3 keer hier met een tent gestaan en vonden het erg fijn. 1e keer helemaal achter op de camping vlakbij de ingang. De 2 keren daarna helemaal vooraan met zeezicht. Prachtige plekken! En ja het is klimmen maar daar krijg je ook wel wat voor terug. Je kan alle stranden lopend bezoeken, als je helemaal doorloopt kom je bij een klein strandje met een drijvend vlot en springplank. Super leuk voor de kinderen. Ze kunnen daar ook van de rotsen springen. Winkeltje is ook prima. Afwasplekken buiten zou fijn zijn. Nu best warm binnen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Geweldig

KAMPEN,
    6-2-2019

Echt een goed hotel leuk personeel, niet iedereen even vriendelijk maar ja dat heb je in alle hotels wel denk ik. Kamers zijn wel wat aan de kleine kant, maar erg schoon. Ook het eten is erg goed hier echt geen klachten. Dit jaar gaan we er weer heen echt een top hotel zeker voor dat geld.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Fantastisch!

Vanessa,
    3-11-2018

Minder goed weer gehad maar de vriendelijkheid en meertaligheid van het personeel was een pluspunt! Overal wordt je vriendelijk onthaald elke dag opnieuw! Ik heb meerdere keren genoten van een professionele massage. Gezellig hotel waarin de klant centraal staat. Tot op het laatste moment wordt je in de watten gelegd! Zo krijgen wij nog een ontbijt bezorgd ondanks het feit dat we al om 3:30 moeten vertrekken morgenvroeg! Een aanrader voor iedereen! En het eten is heerlijk! Verse vissoorten en veel variatie!

Gereisd met oudere kinderen in november 2018

Prima hotel in zijn klasse.

Rene,
    15-10-2018

Het is gedateerd maar zo netjes. Een beetje alsof je bij oma op visite gaat. Het zwembad ligt, zo laat in t seizoen, niet in de zon.

Gereisd met partner in oktober 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Nooit meer voor dit hotel!

Femmy Vletter,
    14-10-2018

Het is een mooi gelegen hotel,voor ons een tegenvaller dat het laatste stuk naar het hotel een behoorlijke klim is,(dat hebben wij niet van te voren geweten).

Anders hadden wij niet voor dat hotel geboekt!

Wij hadden een kamer aan de achterkant met uitzicht op de garage,we hadden geen keus.

Gereisd met partner in oktober 2018
Tossa de Mar scoort een 8,4 uit 10, op basis van 322 reviews