Hotel Marinada

7,7

49 reviews over Hotel Marinada in het Nederlands

Sarah,
9-7-2018

Wij zaten in het appartement. We kwamen midden in de nacht aan en werden vriendelijk ontvangen bij de receptie. De kamer waar wij in zaten zag er modern, schoon en netjes uit. De kamers werden elke dag schoongemaakt. De receptie heeft ons meerdere keren goed geholpen als wij een vraag hadden. We mochten gebruik maken van alle facaliteiten van het hotel. Dit was vooral s’avonds met de animatie erg leuk. Het zwembadje bij het appartementencomplex is klein. Wij vonden dit niet erg omdat er vaak bijna niemand bij dit zwembad zat. Hierdoor hadden wij soms het zwembad voor onszelf. Er zijn genoeg supermarkten en restaurants in de buurt. Naar de boulevard lopen vanuit deze locatie was voor ons goed te doen.

Kortom hebben wij niet echt opmerkingen en hebben we een super vakantie gehad voor een hele redelijke prijs! Ik zou hier zeker nog een keer terug naartoe willen.

Gereisd met partner in juli 2018

Nette appartementen en dichtbij het centrum

Mariët Slinkert,
2-10-2017

De appartementen zijn begin 2017 gerenoveerd, de inrichting ziet er netjes uit. De ruimte van de appartementen is met 2 tieners erg beperkt. Je mag gebruik maken van de faciliteiten van het hotel want het zwembad van de appartementen is zeer klein. Het eten in het hotel is prima. Er is een groot balkon waar je makkelijk met 4 volwassenen op kunt zitten, met uitzicht op het zwembad van het achterliggende hotel. Het personeel is erg vriendelijk. Op de hoek van de straat zit een hollands eetcafé waar je goed(koop) kunt eten. Voor de jeugd ligt de skihut en 't Gat om de hoek. De weg richting het strand loopt gezellig langs allerlei winkeltjes en restaurantjes. Daar vindt je een gezellige lange boulevard met allerlei faciliteiten voor een gezellig dagje strand (douches, toiletten) Al met al een appartement met een goede prijs/kwaliteit verhouding

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

nooit meer

Dorien
1-10-2016

Eten bedroevend slecht ligt al tijden klaar alles taai overkookt verlept zelfs een dag ziek geweest en meer mensen in hotel.

De onbeschoftste house keeping ooit, Receptie koel afstandelijk en vinden het duidelijk irritant als je hen wat vraagt.

Bedden slecht! steken veren dwars door alles heen . heb er maar niks over gezegd want dan werd ik waarschijnlijk afgesnauwd bij de receptie.

In het hotel is niks te doen Het hotel heerst een hele slechtte sfeer dat zelfs bijna niemand bij hert zwebad bleef . Bad meester zatdaar echt zijn tijd uit en begon om 5 uur al bedjes te stapelen zodat als je na het strand nog even wil zwemmen de badmeester kwaad wordt dat je een bedje van de stapel pakt terwijl het nog 2 uur open was

Gereisd met partner in september 2016

Fijn hotel

Jaap
31-7-2016

Hotel Marinada is een een fijn hotel. Het personeel is vriendelijk en ze kwamen elke dag de kamer schoon maken. Het zag er allemaal schoon en netjes uit. Ook was het eten goed. Dit schijnt volgens reviews van andere hotels wel eens anders te zijn in Spanje. Wij hadden halfpension, maar bij aankomst waren wij te laat voor het avond eten. In plaats daarvan mochten we de volgende dag luchen. De tijden van het eten waren: ontbijt= 8.00-10.00 uur, lunch= 13.00-14.45 en diner= 19.30-21.45. Verder vonden wij de ligging prima. De doorgaande straat, waar veel winkels, restaurants en kroegjes aan zitten is een paar honderd meter verder op. Het drukke gedeelte is ongeveer 5-10 minuten lopen. De boulevard en het grote strand is ongeveer 10-15 minuten lopen. Vlakbij het hotel zit ook een Nederlands eetcafé (hier kun je prima luchen).

Kortom een prima hotel voor een fijne vakantie!

Gereisd met vrienden in juli 2016

Gewoon goed

Buyse Antoon
27-8-2015

Het is een hotel in orde ,eten goed 8/10 ,kamer in orde en goed gepoetst , vriendelijk personeel

Ligging zeer goed en veel marktjes te nemen met de bus en overal mensen van de bussen die

je helpen de juiste te nemen . Zeker een aanrader , wij gaan nog terug ,,,,,,,,,

Gereisd met partner in augustus 2015

Net appartement

mevrouw Mattijssen
6-8-2014

Het appartement ligt tegenover het hotel en van alle voorzieningen kan gebruik worden gemaakt. Dagelijks wordt er schoongemaakt en alles ziet er netjes verzorgd uit. Het appartement en hotel liggen gelegen aan een zijstraat van een grote winkelstraat en al het benodigde is op loopafstand. Personeel is vriendelijk en de kamers waren goed en ruim genoeg voor twee personen.

Gereisd met partner in juli 2014

Best leuke plek

Roel en Frederik Hurkmans - Mertens
31-10-2012

Vond aleen dat kamers te gedateerd waren

en het buiten een laag verf kon gebruiken ik zou toch kiezen voor een 4steren hotel nu maar al bij al hebben we een leuke vakantie gekregen.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

Echt van genoten! Aanrader!

JTfish
3-9-2011

Ik ben in 2010 een weekje met vriendinnen naar Salou geweest. Dit hotel is gewoon super! Heel vriendelijk personeel , de kamers waren goed inorde altijd goed gekuist. Het eten was ook heel goed. Wij kwamen naar Salou om vooral van het nachtleven te kunnen genieten en met deze ligging is dat perfect mogelijk! Het ligt in een 'zijstraat' daardoor dat je niet te veel last hebt van geluidsoverlast.

Gereisd met vrienden in juli 2010

goed hotel..

André & Linda
3-8-2011

Marinada is goed.rue rustige sfeer.kortweg rustvakantie.

Gereisd met partner in januari 2011

Geschikt

Uriel
20-11-2009

Hotel met zwembaden en fitness ruimte, wel ver van het centrum.

Gereisd met vrienden in juli 2002

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marinada in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marinada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.