Hotel Marinada

50 reviews over Hotel Marinada

• 2019
    9Milou02-08-2019

Super!

Wij zaten in het appartement aan de overkant van het hotel (2 kamers, 2 koppels) Super nette kamer met een mega groot balkon! Met hierop 2 ligbedden en een tafel met stoelen. Elke dag werd de netjes de kamer schoongemaakt. 2 mooie zwembaden, een kleine bij het appartement en een grootte bij het hotel, hier was het altijd vrij rustig maar het was er dan wel heerlijk op je luchtbedje in het water. Het terras aan het appartement was ook erg mooi en de prijzen waren hier erg goedkoop. Het strand en de winkelstraten waren allemaal op loopafstand, boulevard op 10min lopen maar onderweg loop je al langs allerlei leuke winkeltjes. Kortom super verblijf en leuke plek! 😁

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 2018
    8Sarah09-07-2018

Wij zaten in het appartement. We kwamen midden in de nacht aan en werden vriendelijk ontvangen bij de receptie. De kamer waar wij in zaten zag er modern, schoon en netjes uit. De kamers werden elke dag schoongemaakt. De receptie heeft ons meerdere keren goed geholpen als wij een vraag hadden. We mochten gebruik maken van alle facaliteiten van het hotel. Dit was vooral s’avonds met de animatie erg leuk. Het zwembadje bij het appartementencomplex is klein. Wij vonden dit niet erg omdat er vaak bijna niemand bij dit zwembad zat. Hierdoor hadden wij soms het zwembad voor onszelf. Er zijn genoeg supermarkten en restaurants in de buurt. Naar de boulevard lopen vanuit deze locatie was voor ons goed te doen. Kortom hebben wij niet echt opmerkingen en hebben we een super vakantie gehad voor een hele redelijke prijs! Ik zou hier zeker nog een keer terug naartoe willen.

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

7Mariët Slinkert02-10-2017

Nette appartementen en dichtbij het centrum

De appartementen zijn begin 2017 gerenoveerd, de inrichting ziet er netjes uit. De ruimte van de appartementen is met 2 tieners erg beperkt. Je mag gebruik maken van de faciliteiten van het hotel want het zwembad van de appartementen is zeer klein. Het eten in het hotel is prima. Er is een groot balkon waar je makkelijk met 4 volwassenen op kunt zitten, met uitzicht op het zwembad van het achterliggende hotel. Het personeel is erg vriendelijk. Op de hoek van de straat zit een hollands eetcafé waar je goed(koop) kunt eten. Voor de jeugd ligt de skihut en 't Gat om de hoek. De weg richting het strand loopt gezellig langs allerlei winkeltjes en restaurantjes. Daar vindt je een gezellige lange boulevard met allerlei faciliteiten voor een gezellig dagje strand (douches, toiletten) Al met al een appartement met een goede prijs/kwaliteit verhouding

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 1Dorien01-10-2016

nooit meer

Eten bedroevend slecht ligt al tijden klaar alles taai overkookt verlept zelfs een dag ziek geweest en meer mensen in hotel. De onbeschoftste house keeping ooit, Receptie koel afstandelijk en vinden het duidelijk irritant als je hen wat vraagt. Bedden slecht! steken veren dwars door alles heen . heb er maar niks over gezegd want dan werd ik waarschijnlijk afgesnauwd bij de receptie. In het hotel is niks te doen Het hotel heerst een hele slechtte sfeer dat zelfs bijna niemand bij hert zwebad bleef . Bad meester zatdaar echt zijn tijd uit en begon om 5 uur al bedjes te stapelen zodat als je na het strand nog even wil zwemmen de badmeester kwaad wordt dat je een bedje van de stapel pakt terwijl het nog 2 uur open was

Gereisd met partner in september 2016

• 8Jaap31-07-2016

Fijn hotel

Hotel Marinada is een een fijn hotel. Het personeel is vriendelijk en ze kwamen elke dag de kamer schoon maken. Het zag er allemaal schoon en netjes uit. Ook was het eten goed. Dit schijnt volgens reviews van andere hotels wel eens anders te zijn in Spanje. Wij hadden halfpension, maar bij aankomst waren wij te laat voor het avond eten. In plaats daarvan mochten we de volgende dag luchen. De tijden van het eten waren: ontbijt= 8.00-10.00 uur, lunch= 13.00-14.45 en diner= 19.30-21.45. Verder vonden wij de ligging prima. De doorgaande straat, waar veel winkels, restaurants en kroegjes aan zitten is een paar honderd meter verder op. Het drukke gedeelte is ongeveer 5-10 minuten lopen. De boulevard en het grote strand is ongeveer 10-15 minuten lopen. Vlakbij het hotel zit ook een Nederlands eetcafé (hier kun je prima luchen). Kortom een prima hotel voor een fijne vakantie!

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 9Buyse Antoon27-08-2015

Gewoon goed

Het is een hotel in orde ,eten goed 8/10 ,kamer in orde en goed gepoetst , vriendelijk personeel Ligging zeer goed en veel marktjes te nemen met de bus en overal mensen van de bussen die je helpen de juiste te nemen . Zeker een aanrader , wij gaan nog terug ,,,,,,,,,

Gereisd met partner in augustus 2015

• 8mevrouw Mattijssen06-08-2014

Net appartement

Het appartement ligt tegenover het hotel en van alle voorzieningen kan gebruik worden gemaakt. Dagelijks wordt er schoongemaakt en alles ziet er netjes verzorgd uit. Het appartement en hotel liggen gelegen aan een zijstraat van een grote winkelstraat en al het benodigde is op loopafstand. Personeel is vriendelijk en de kamers waren goed en ruim genoeg voor twee personen.

Gereisd met partner in juli 2014

• 7Roel en Frederik Hurkmans - Mertens31-10-2012

Best leuke plek

Vond aleen dat kamers te gedateerd waren
    en het buiten een laag verf kon gebruiken ik zou toch kiezen voor een 4steren hotel nu maar al bij al hebben we een leuke vakantie gekregen.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 9JTfish03-09-2011

Echt van genoten! Aanrader!

Ik ben in 2010 een weekje met vriendinnen naar Salou geweest. Dit hotel is gewoon super! Heel vriendelijk personeel , de kamers waren goed inorde altijd goed gekuist. Het eten was ook heel goed. Wij kwamen naar Salou om vooral van het nachtleven te kunnen genieten en met deze ligging is dat perfect mogelijk! Het ligt in een 'zijstraat' daardoor dat je niet te veel last hebt van geluidsoverlast.

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 8André & Linda03-08-2011

goed hotel..

Marinada is goed.rue rustige sfeer.kortweg rustvakantie.

Gereisd met partner in januari 2011

Hotel Marinada info

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand900 m

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentKaraoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald