Hotel Las Vegas

350 reviews over Hotel Las Vegas in het Nederlands

Fantastisch echt een aanrader

Thea
25-4-2018

De mensen waren super aardig, de hotelkamers zijn super en alles is schoon.

Het eten is goed.

En het strand zit aan de overkant van het hotel.

Geweldig hotel en erg gezellig en zeer schoon

Marianne fijnnaart
4-3-2018

Alles is oké, behalve bedjes reserveren morgens is echt een doorn

In het oog zo hard als de mens er naar toe lopen .

zeer goed al 12 jaar .

e van den bor
3-3-2018

top hotel alles goed hygiene eten ligging

We hebben een aantal aanbieders voor Las Vegas voor je op een rij gezet:

Fantastisch Hotel. kort bij het centrum etc

George Debets
3-3-2018

Hotel Las Vegas was super. super personeel nederlands sprekend.eten was goed.

Hotel was netjes en schoon, personeel was super aardig op 1 chagrijnige oudere kok na. Ik heb een allergisch dieet, door zijn nare houding voelde ik me heel vaak bezwaard. Dat is de reden waarom ik hier niet gauw terug zal gaan...

Echt geweldig!!

Simsalakim
6-1-2018

Mooi hotel met lekker eten!Met mooie kamers, Ook met zeezicht!grote zwembaden.Helaas zijn deze niet verwarmt!!

En als je met kinderen gaat heel leuk want Port Aventura ligt er heel vlak bij.Een Super mooi pretpark/ waterpark.

En het hotel ligt heel dicht bij zee!Wij zijn er al 4 keer geweest en hopen dit jaar weer te gaan!!

TOPPP!!!

RA
7-9-2017

Wij zijn weer net thuis van 10dgn hotel Las Vegas.

Een geweldig goed hotel met erg goede en vriendelijke service.

Het eten is erg afwisselend en goed.

Het personeel in de eetzaal werkt gigantisch hard!!.

Als je om het dessert gaat en terug komt bij je tafel is alles van het diner alweer netjes opgeruimd.

Vriendelijkheid en service is zeker een 10!!.

Kamers worden dagelijks schoongemaakt en de handdoeken worden vernieuwd (mits ze op de grond liggen).

Alles zag en netjes een schoon uit.

De locatie is ook zeker centraal. Super dichtbij het strand en 2min van het centrum.

Bussen (Busplana) naar Barcelona, Cambrils en Tarragona zijn heel makkelijk te nemen voor een goedkope prijs.

Het enige minpuntje waren de Russen. Het waren er niet veel maar ze staken er wel met kop en schouders boven uit.

Het welbekende gedrag in de eetzaal. Veel pakken en alles weg gooien.

Wij hebben zeker een top vakantie gehad!!

De service van touroperator was werderom perfect!!.

De aankomst op Barcelona was een klein beetje chaotisch. Er was maar 1 medewerker van touroperator die meerdere bussen tegelijk moest indelen. Als je de medewerker even de tijd geeft is alles zo opgelost. Klein beetje begrip tonen dus.

Het kan beter!

Giena
30-8-2017

Hotel las vegas is een mooi hotel met goeie ligging veel te doen in de omgeving erg levendig! maar het hotel kwa kwaliteit is weing aan te zien zo zijn de balkon deuren niet echt je van het...kamers zijn opzich wel goed te doen bed is niks op aan te merken!! Maaaaar nu komt het😇 restaurant uber uber slecht veel van het zelfde en weinig varriatie eten vaak koud...personeel erg onvriendelijk ook erg duur!! me vriend was zelfs ziek geworden van het eten! Had veeel meer verwacht van dit 4sterren hotel kwa hygiene aangezien de binnekomst zo mooi en schoon is😊voor ons niet voor herhalingvatbaar..gelukkig wel mooi weer gehad☀️🌴

Het kan beter!

Destiny
25-8-2017

Hotel is prachtig en verzorgd avondeten niet bijzonder vaak hetzelfde personeel in het restaurant niet vriendelijk!! vergeleken met de receptie die zijn erg vriendelijk en behulpzaam..verder het zwembad wel gezien niet aangezeten wy zijn meer strand mensen dus geen zwembad voor ons...omgeving super dicht by winkels in elke straat wel iets te beleven!! Het hotel zeker 4sterren maar aan de dame in het restaurant mogen ze wel iets doen

Met gedeeltelijk uitzicht op zee en ligt aan het mooie schone boulevard van Salou heerlijk zwembad en goed eten aardig personeel

We hebben een aantal aanbieders voor Las Vegas voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Las Vegas in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Las Vegas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Las Vegas scoort een 8.45 uit 10 op basis van 351 reviews.