Hotel Las Vegas

8,4

354 reviews over Hotel Las Vegas in het Nederlands

Bertina Traudslel
29-8-2018

geweldig hotel met goede bediening , goede schoonmaak en lekker rten. Gaan er al jaren nasrtoe en zullen hopelijk nog regelmatig gaan. Dicht bij het strand en boulevard rn vele winkels en restaurants ook in de directe omgeving. Eventuerl lift naar de straatkant boor mensrn die slechter ter bern zijn. Bushalte ook aan de overkant van de strast. Kortom een aanrader. Minpuntje amusement zou beter kunnen.

Fantstisch

G.Velthuis
6-8-2018

Als je als een vorst behandeld wil worden voor een betaalbare prijs met uitmuntende bediening, heerlijk uitgebreid eten, fantastische accommodatie, uitstekende ligging qua strand, dorp etc, dan moet je naar Hotel Las Vegas (in Salou, alhoewel hotel Princess Salou en Olympus Palace, alle 3 door mij bezocht ook uitstekende hotels zijn). Over de heen- en terugreis niets te klagen, voor mij staat Solmar Tours nog altijd qua klantvriendelijkheid etc, etc op nr. 1) Het is niet voor niets waar ik ook heenga, mijn badlaken met de afbeelding van Solmar Tours gaat mee, en ik zal ze dan ook een ieder die op zoek is, naar het reisbureau en de uitstekende accommodaties, Solmar aan prijzen, niets dan lof voor hen.

Top hotel, super ligging nabij het centrum van Salou. Steenworp afstand naar het gouden zandstrand. Rustig met mooie Schoone ruime kamers. Eten is goed en gevarieerd, bediening in restaurant is prima en gastvrij.

Helaas zijn er ook minpunten, bij aankomst werden wij ontvangen aan de receptie door een Nederlands sprekende mevrouw die naar alle waarschijnlijkheid met het verkeerde been uit bed was gestapt. Wat een onbeschofte manier van verwelkomen. Gelukkig heb je weinig met deze mensen te maken, alleen zie je hun ontevreden gezichten meermaals per dag richting eetzaal of terug naar de kamer.

Geweldig

Jolanda
29-6-2018

Heel mooi hotel met supermooie zeezicht ! Vlak bij het strand . En voor de kids heel leuk om dat het vlak bij een heel mooi pret park ligt , port avenrura. En de mooie boulevar met heel veel palmbomen.

Fantastisch echt een aanrader

Thea
25-4-2018

De mensen waren super aardig, de hotelkamers zijn super en alles is schoon.

Het eten is goed.

En het strand zit aan de overkant van het hotel.

Geweldig hotel en erg gezellig en zeer schoon

Marianne fijnnaart
4-3-2018

Alles is oké, behalve bedjes reserveren morgens is echt een doorn

In het oog zo hard als de mens er naar toe lopen .

zeer goed al 12 jaar .

e van den bor
3-3-2018

top hotel alles goed hygiene eten ligging

Fantastisch Hotel. kort bij het centrum etc

George Debets
3-3-2018

Hotel Las Vegas was super. super personeel nederlands sprekend.eten was goed.

Hotel was netjes en schoon, personeel was super aardig op 1 chagrijnige oudere kok na. Ik heb een allergisch dieet, door zijn nare houding voelde ik me heel vaak bezwaard. Dat is de reden waarom ik hier niet gauw terug zal gaan...

Echt geweldig!!

Simsalakim
6-1-2018

Mooi hotel met lekker eten!Met mooie kamers, Ook met zeezicht!grote zwembaden.Helaas zijn deze niet verwarmt!!

En als je met kinderen gaat heel leuk want Port Aventura ligt er heel vlak bij.Een Super mooi pretpark/ waterpark.

En het hotel ligt heel dicht bij zee!Wij zijn er al 4 keer geweest en hopen dit jaar weer te gaan!!

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Las Vegas in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Las Vegas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.