Hotel H10 Salauris Palacesterstersterster

8.8Fantastisch

Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), Salou

8.8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor H10 Salauris Palace voor je op een rij gezet:

• Animatie

188 reviews over Hotel H10 Salauris Palace

• 2019
    8amanda29-09-2019

voor herhaling vatbaat

Ligging is 10 minuten lopen van het strand, eten is super, prijs/kwaliteit is prima.

RR.PP, Directeur, 01-10-2019

Beste Amanda,

Vriendelijk bedankt voor het schrijven van dit positieve comentaar.Hopelijk zien wij U nog een keer terug bij ons.

Met vriendelijke groet,Esmeralda Bregonje P.R

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Patrick21-09-2019

Wij zijn tevreden & zullen H10 salauris aanbevelen

Pluspunten: Vriendelijk & behulpzaam personeel, rustige maar toch centrale ligging, lekkere bedden, Nespresso op Superior kamer, veel animatie, ontbijt goed & gevarieerd eten, avondeten gevarieerd, mooi zwembad, netjes & schoon hotel, douchen & koffers stallen bij aankomst, gebruik maken van alle faciliteiten bij dag van vertrek, 12 uur pas uitchecken. Minpunten: 10-15 min. lopen tot winkels/strand, sfeerloos restaurant & bar/lounge ruimte, weinig warme verse groenten & niet altijd mals vlees en vis, cocktails zit erg weinig drank in & veel ijs, hallen naar kamers zijn erg gehoorig, schoonmaaksters beginnen om 8 uur & maken veel herrie: deuren slaan en meubels schuiven, zwembad sluit om 19.00, schoonmaken kan beter: veel stof achter de deur & schimmel op voegen in badkamer, geen smart-tv, geen wi-fi op kamer. Al met al zijn wij erg tevreden, je kunt niet alles goed doen en sommige dingen zijn zoals ze zijn.

RR.PP, Directeur, 25-09-2019

Geachte client, Bij deze wilden wij ons verontschuldigen voor de ongemakken die tijdens uw verblijf zijn veroorzaakt en.daarom zal uw commentaar ons aanmoedigen hard te blijven werken voor een optimale kwaliteit van onze dienstverlening. Namens de manager en de rest van het team willen wij U ook bedanken voor de positieve woorden over het personeel en de dienstverlening aan u gedurende uw verblijf hier bij ons! We zijn blij om te horen dat U toch van uw verblijf bij ons heeft genoten en we hopen U heel snel weer te mogen ontvangen.

• 9Jordi17-09-2019

Zeer goed, maar kan nog beter.

Mooie lokatie, goed hotel, buiten het drukke gedeelte van Salou, top-animatie, lekker eten, mooie kamers, voor iedereen goed toegankelijk (dus ook voor mensen met beperkingen), super personeel. Poetsen kamers kan wel beter, en de matrassen van onze bedden waren aan vervanging toe.

Esmeralda Bregonje P.R, Directeur, 18-09-2019

Geachte Jordi, Heel vriendelijk bedankt voor het schrijven van uw opinie en we zijn blij te horen dat U een geslaagde vakantie bij ons heeft gehad.Ook ga ik noteren dat van de schoonmaak om hierin te kunnen verbeteren.Bijdeze hopen wij jullie weer in de toekomst terug te mogen zien. Met vriendelijke groet, Esmeralda Bregonje P.R

• 10Wesley willemsen17-09-2019

Super hotel!

wij zijn hier in het hotel geweest en we kunnen zeggen dat we een super mooi verblijf hebben gehad. Iedereen werkt hier super hard en doet er alles aan om het je naar je zin te maken. Ik kan niet zeggen wie er beter hun werk doen want iedereen werkt even hard en doet super goed hun best om het beste eruit te halen. Ik vroeg me af waarom er altijd zoveel voorraad lag bij het avondeten en dat vroeg ik aan esmeralda die me het goed uit kon leggen. Verder een super mooi zwembad waar we maar een keer aan hebben gelegen omdat we altijd wel weg waren. Het hotel ligt een stukje lopen van het strand, maar dat is wel goed te doen. Voor mensen die graag naar port aventura willen dat ligt er ongeveer 600 meter vanaf

Wij kunnen maar een ding zeggen.........GA ZO DOOR!!!!! Jullie zijn allemaal toppers

Esmeralda Bregonje P.R, Directeur, 18-09-2019

BesteWesley, Namens de manager en de rest van het team willen wij U bedanken voor deze positieve woorden over het personeel en de dienstverlening aan u gedurende uw verblijf hier bij ons! We zijn blij om te horen dat U van uw verblijf bij ons heeft genoten en we hopen U heel snel weer te mogen ontvangen.

• 10Alexander van Santen05-09-2019

Super

Fantastisch hotel. Was er nu voor de 8e keer. Hotel is goed toegankelijk voor mensen met rolstoel/rollator/scootmobiel doordat deze een eigen oprit hebben. Ook het personeel is vriendelijk en behulpzaam naar de gasten en kamers worden goed schoongemaakt. Ook is er veel aandacht in het hotel voor animatie en entertainment. Een aantal medewerkers spreekt zelfs Nederlands. Dit hotel zou van mij wel meer dan 5 sterren mogen hebben.

Esmeralda Bregonje P.R, Directeur, 07-09-2019

• Beste gast, Namens de manager en de rest van het team willen wij U bedanken voor deze positieve woorden over het personeel en de dienstverlening aan u gedurende uw verblijf hier bij ons! We zijn blij om te horen dat U van uw verblijf bij ons heeft genoten en we hopen U heel snel weer te mogen ontvangen.

Geboekt bij neckermann
  • 4Ricardo03-09-2019

Nooit meer,als hond beschouwd door animatie

Eerste keer in dit hotel maar absoluut ook de laatste keer!!!Ik vraag mij ook af hoe dit hotel aan de 4 sterren komt.Als je met een gezin van 4 personen komt moet je het doen met twee flesjes 1 shampoo en 1 waarvan beide 50ml.Ook hier moet je constant achter aan en ook dat betreft de handdoeken.Het enigste persoon wat wel vriendelijk is is in het restaurant verders zijn het ontzettende chagrijnige meiden vooral achter de receptie.Ook worden bepaalde mensen boos als ze geen tip krijgen zoals de man die koffers naar je kamer brengt.Afschuwelijk!!!Tevens ook meegemaakt dat er door schoonmaaksters gerookt wordt in jou kamer wat abnormaal is kunnen ze hun pauzes niet buiten de kamer van de gasten houden?Schoonmaaksters die met zn vieren lol hebben in jou kamer kom op zeg laten ze de kamer maar beter schoonmaken.Ook wordt je als buitenstaander(Dus geen persoon van het land)niet serieus genomen en eigen mensen worden geloofd.Nooit meer !!!!

RRPP, Directeur, 05-09-2019

Beste klant,

Bijdeze wilde wij graag duidelijk maken dat wij iedere klant maakt niet uit van welk land heel serieus word genomen,door wie dan ook van het personeel. Wij waren al gewaarschuwd dat dit niet het eeste hotel is waar U over klaagt. Wat ons spijt dat er verhalen worden geschreven over klachten die niet waar zijn en ook nog eens met bewijs aan U zijn laten zien. U en uw twee zonen(niet 4 personen,3) zijn heel netjes en vriendelijk behandeld na alle valse beschuldigingen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Corvers11-08-2019

Fantastisch familiehotel!

Na al meerdere H10 hotels in Salou te hebben bezocht, steekt deze met kop en schouders ver boven de rest uit. Vooral met een gezin met jonge kinderen is dit echt een aanrader. Het animatieteam is bijna de gehele dag met de kinderen bezig en onze dochters hebben zich dan ook goed geamuseerd. Ook de avondanimatie en speciale “white party” was leuk om te ervaren. Ondanks de grootte van het hotel, was er niet het gevoel van drukte te ervaren. Klantvriendelijkheid staat voorop bij het personeel. Voor een lekkere Latté of Cappuccino was je bij Isidro de zwembad ober aan het juiste adres. Ook een groot pluspunt voor Esmeralda, altijd in voor een praatje en zij streefde ernaar om voor iedereen er een geweldige vakantie van te maken. Wij komen zeker nog terug naar dit TOP hotel!!

Esmeralda Bregonje P.R, Directeur, 28-08-2019

Geachte gast, Heel vriendelijk bedankt voor het schrijven van uw opinie en we zijn blij te horen dat U een geslaagde vakantie bij ons heeft gehad.Ook wilden wij U namens het gehele team bedanken voor deze zeer vriendelijke woorden naar ons toe, en dit is waar we het voor doen, dit is de beste beloning voor ons.Bijdeze hopen wij jullie weer snel terug te mogen zien. Met vriendelijke groet, Esmeralda Bregonje P.R

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Suzanne09-08-2019

Heel fijn hotel zoals oa ook de twee zwembaden, het zwembad voor de kleintjes is super. Ondanks dat hotel volgeboekt was totaal geen drukte gevoel aan het zwembad, eetzaal etc. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Het eten was gewoon geweldig! Kindvriendelijk hotel, wij hebben genoten met z’n alle! Boulevard en strand is even een stukje lopen maar dat is niet erg, fijne ligging. Absoluut voor herhaling vatbaar!!!!!

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 10Fam Alonso Vicente23-07-2019

Fantastisch!!

Geweldig familie hotel.. Wij zijn hier met ons dochtertje van 7 jaar geweest.. Mooie ruime schone kamers.. eten zowel ontbijt als avondeten is gevarieerd en lekker.. Personeel erg vriendelijk. Leuk animatie team je hoeft nooit te vervelen over de dag.. Mooi ruim zwembad alleen erg jammer dat je echt moet zorgen rond 9.00 bij het zwembad te zijn om ligbedjes te bemachtigen deze worden al vrij snel allemaal gereserveerd.. Er word wel goed opgelet of deze bedjes niet te lang zonder gasten staan dan krijgen deze een kaartje met waarschuwing zijn ze dan nog niet terug na 20 min worden de handdoeken verwijderd. Centrum en Strand op 10 minuten loopafstand 😎 parkeren kan rondom het hotel echter hebben wij ervoor gekozen gebruik te maken van de parkeergarage hier was genoeg ruimte en je auto staat veilig. Wij hebben een fantastische vakantie gehad en komen volgend jaar zekers weer terug!!

Esmeralda Bregonje P.R, Directeur, 28-08-2019

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Bert13-06-2019

Aantal jaren geleden ook al geweest. Hotelkamers en eetzaal gerenoveerd, personeel super vriendelijk. Eten was gewoon super

Esmeralda Bregonje P.R, Directeur, 15-06-2019

Gereisd met partner in juni 2019

3 tips over Hotel H10 Salauris Palace

• Rafael, 30-05-2014

Port Aventura is het bezoeken waard

• agnes, 30-09-2013

de kamers met uitzicht op zwembad zijn leuk en er is overal s'avonds iets te doen . erg mooi zijn ook de fonteinen langs de boulevard .

• FritzTheCat, 21-09-2012

Parc Sama te Cambrils. Een mooie gelegenheid om te wandelen en te genieten van het mooie meer en begroeing. Voor nog geen € 5,- p.p en op 15 autominuten van Salauris Palace uitstekend te doen.

4 vragen over Hotel H10 Salauris Palace

• Sonja1, 05-11-2015

H10 Salou Princess en H10 Salauris Palace

Heeft er iemand ervaring met de twee voornoemde hotels in Salou ? Wat is het beste, vooral qua eten en accomodatie ? Wat is het beste gelegen qua afstand promenade ?

• petra, 17-07-2014

alleen reizen

zijn er toevallig nog meer mama's of papa's die alleen reizen met een dochter van 12 ??wij komen 22 juli aan. zou gezellig zijn!

• marion, 15-06-2014

kosten koelkast

Wie weet wat een koelkastje per week kosf als meerprijs

Albert, 29-09-2014

• Eten en drinkenLunch

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand800 m
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald