Hotel H10 Salauris Palace

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag16°5°
Hotel H10 Salauris Palace
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor H10 Salauris Palace voor je op een rij gezet:

173 reviews over Hotel H10 Salauris Palace in het Nederlands

goed hotel

Truus,
16-10-2018

Het is een goed hotel de schoonmaak van de kamers kan iets beter en het eten voor mij iets warmer maar ik eet het eten het liefst zo van het vuur gloeiend heet. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam bij problemen staan ze gelijk voor je klaar super.

Gereisd met partner in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Tweede thuis

Robin Vermeulen,
21-9-2018

Top hotel waar klantvriendelijkheid op de eerste plaats komt !!

Gereisd met partner in september 2018

Top hotel in Salou

Annemarie,
11-8-2018

Superleuk hotel in Salou. Iedereen was vriendelijk en behulpzaam bij de receptie, in het restaurant, etc. De kamers werden goed schoongemaakt en het entertainment was leuk voor jong en oud gedurende de dag en avond. We hadden half pensioen en we vonden het eten erg lekker en gevarieerd. Heerlijk zwembad en niet ver van vele winkels, prachtige boulevard en het strand. Ook vlakbij Ferrariland waar we op uitkeken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Soladore

Super geslaagde vakantie mede door dit H10 Hotel !

Ruud Jongen,
14-7-2018

Heerlijke vakantie in Salou gehad.

Via touroperator gevlogen, Pricilla van touroperator heeft ons super begeleid op weg naar Salauris Palace 👍🏼

Vriendelijke ontvangst bij binnenkomst in dit hotel van de H10 keten, door een zeer klantvriendelijke meneer aan de receptie.

Tijdens ons vérblijf een supervriendelijke staf ontmoet, Shijk, de vriendelijke piccolo uit Senegal, behulpzame Esmeralda uit Nederland, maar ook de manager zelf, Jesous, erg aardig, en behulpzaam met een plaatsje te zoeken in het restaurant.

Poetsen van de kamers was prima, en elke dag de bedden gemaakt !

Tevens ‘n compliment voor het animatieteam, welke de hele dag in de weer waren om de kids en de andere gasten op een grappige manier te vermaken

Het handdoekenbeleid bij de pool was helemaal top, lagen er langer dan 20min handdoeken onbeheerd, dan werden deze bedden vrijgemaakt voor wachtende gasten, en kon je jouw gevouwen handdoeken weer ophalen bij de receptie

Gereisd met partner in juni 2018

schoon en mooi hotel

jessica,
11-2-2018

je zit vlakbij het pretpark port adventura super leuk hotel wel van te voren je kaartjes kopen je moet lang in de rij staan, je moet wel even lopen naar het strand of de winkels zo,n 10 minuten, het eten is wel redelijk kan wat warmer verder prima, geen herrie 's avonds en animatie is redelijk niet speciaal, het personeel werkt hard dat zie je. ze zijn vriendelijk

Gereisd met partner in juni 2017

Jammer, kan beter

Lydia van Wezel,
29-8-2017

Mooi hotel met vriendelijk personeel. Het eten is echt fantastisch !! Heel veel keuze en variatie (sushi,krabbepoten,altijd vis, vlees, pasta, salades, pizza). En het werd ook continue aangevuld.

Gratis kluis en ijskast op de kamer.

Jammer is dat er mensen om 8 uur in de rij gaan staan dit terwijl het zwembad pas om 9 uur opengaat. Het hotel zegt dat handdoekje leggen niet word getolereerd. Maar daar hebben wij niks van gezien.

Schoonmaak van de kamers kan echt beter. Heel ons verblijf lag er vuil onder de bedden. En de vloer lag na het dweilen onder de haren. Dit ook aangegeven in de enquete maar er is niks mee gedaan.

Ook het terras om het zwembad heen lag regelmatig nog de troep van de dag daarvoor.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Zeer goed hotel

Jurgen Jans,
31-7-2017

+) proper, vriendelijk, buffet, zwembad, animatieteam,

-) kleinere kamers; om 9 uur 's morgens als de deuren opengaan naar het zwembad -> kleine oorlog

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

top hotel

dorme p.,
4-6-2017

alles was in orde , kamer , eten , vriendelijke mensen die er werken met de glimlach

Gereisd met partner in mei 2017

fantastisch hotel

c.kortooms
24-9-2016

5 jaar gezeten in vila romana de buurman ! maar dit is iets beter ! geweldig hotel met goede service

met goed personeel

Gereisd met partner in september 2016

Kan beter

Thomas mertens
13-9-2016

Cleaning zeer ondermaats, buiten dit is het een goed hotel, maar de slechte clearing heeft veel verbrot

Gereisd met partner in september 2016

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H10 Salauris Palace in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H10 Salauris Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.