Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag16°7°
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor H10 Mediterranean Village voor je op een rij gezet:

30 reviews over Hotel H10 Mediterranean Village in het Nederlands

super week gehad

Elien,
18-10-2018

Prijs kwaliteit denk ik dat je niet snel iets beter kan vinden. Zeer centraal gelegen, vriendelijk personeel en lekker eten. Zeer ruime kamer. Enigste minpuntje is dan misschien het koude zwembad, maar door het zalige weer eind September was het ook wel lekker afkoelend. Wij hebben een zeer toffe week gehad

Gereisd met partner in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

we hebben een heerlijke vakantie gehad,

willibrordus van sambeeck,
7-10-2018

een super hotel,vriendelijk personeel

Gereisd met partner in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Super hotel

Fam de kok,
3-10-2018

Het enigste minpuntje aan het het hotel is de ligging om naar de barretjes en winkeltjes van cap salou en terug te lopen is een hele klim. De bus verbinding is super makkelijk.

En het hotel is geweldig het eten is lekker toetjes zijn geweldig het zwembad is mooi en leuk voor de kinderen met glijbaantjes. Het animatie team is top ze maken er echt werk van ik zal dit hotel zeker aanbevelen

Gereisd met partner in augustus 2018

Prima vakantie gehad!

Vanessa,
9-5-2018

Wij hebben een top vakantie gehad.

Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. De animatie is geweldig goed georganiseerd. Je mag je kind 2x per dag 2 uur brengen. Ze gaan dan knutselen of spelletjes doen in de afgesloten kidsclub ruimte. S avonds leuke shows.

Het buffet is prima. Veel keuze ook voor kinderen.

Voor de deur van het hotel heb je de plana. Soort vvv kantoor en de bushalte. Je koopt daar een pasje en zet daar 12 euro op. Dat zijn 10 ritjes met de bus. Je kun dan van cambrill tot aan la pinada en alles daartussen rijden voor 1 ritje a 1,20. Ook naar port avontura. Een mooi groot park, wel duur. Voor 19,95 heb je een retour Barcelona

Nadeel was dat de zwembaden buiten niet verwarmd zijn. Je hebt dus wel een warme dag nodig om te kunnen zwemmen.

Binnenbad is klein maar wel verwarmd. badmutsen verplicht. Ook is daar een sauna fitness en stoombad.

Verder waren er veel Engelsen. Dat geeft soms wat overlast.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Het hotel ligt uit het centrum. Voor ca 2,50 pp heb je een buskaart naar het centrum. De taxirit kost ca 8/9 euro. Mooie zwembaden met een paar kleine glijbaantjes. Veel toezicht van lifeguards, prettig met kinderen. Kamers ruim en dagelijkse schoonmaak. Handoekenservice erg handig! Eten weinig variatie, show cooking matig (meestal 1 vlees en 1 vissoort, enorm doorbakken). Saladebar wel goed. Bij uitchecken was het niet mogelijk 10 minuten eerder ontbijt te krijgen, ze laten je gewoon wachten tot de eetzaal om 8 uur opengaat. Dus we hadden 10 minuten om snel te ontbijten voor vertrek naar het vliegveld. Vooral met een kind is dat niet te doen. De service leek ineens ver te zoeken. Wij gaan niet meer naar dit hotel, bij 4-sterren hoort een bepaalde service die je bij andere hotels wel aantreft.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

goed: ruime kamers,schoon, leuk entertainment voor de kinderen, heerlijk eten, fijn dat er een supermarktje bij het hotel is.

niet goed : ik kan niks bedenken

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

Heel leuk

Justine Rooij
22-8-2016

In de meivakantie hier een week gestaan. Heel mooi. Eten was af en toe lauw maar superlekker. Kamer heel schoon, en zwembad mooi, alleen wel ijskoud water.. Er werd aangegeven dat strand op ongeveer 500 meter was maar daar kan je niet zwemmen.. Salou is wel een heel leuk plaatsje.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Dit nooit meer

Piet en annie
17-5-2012

H10 hotel Mediterranean Village ,moet eigenlijk een 4sterren hotel zijn maar als je het vergelijkt met anderen H10 hotels dan is t nog geen 3 sterren.

De eerste dagen van ons verblijf werkte de airco niet,ook in het restaurant neemt men t niet zo nauw met kleding voorschriften enz,meeste gasten komen uit de UK en Ierland en gaan s'avonds in korte broek en mouwloze shirts aan t buffet,ditt werdt in londen en barcelona en H10 salaures palace in salou ondenkbaar.

Ook s'avonds was t eten koud of lauw en konden wij dit opwarmen in de magnetron(4sterren dus)

Dit gelijk gemeld bij touroperator, die hebben contact gezocht met t hotel en kregen te horen dat dit normaal is in spanje,en daar konden wij t meedoen, ook het buiten restaurant was slecht geen 2 sterren waardig.

Het personeel en animatie team was geweldig,maar als het manegement niks wil veranderen dan kunnen zij ook niks.

De kamers waren netjes alleen nog dekens en geen dekbedden ook jammer.

Gereisd met partner in mei 2012

Veel herrie en koud eten

Tom en Tini
12-10-2011

Van 4 tot 11 oktober hier geweest. Normaal zijn de hotels van de H10 keten prima in orde (veel ervaring mee) maar dit H10 hotel is verreweg de minste van allen. Erg veel herrie (dag en nacht) veroorzaakt door de gasten uit de UK. de 2 persoonskamers worden verhuurd aan complete gezinnen met 2 of 3 kinderen met alle gevolgen van dien. UK gasten komen op blote voeten en kortebroek naar het diner en het management keurt alles goed. De kamers worden slecht en laat in de middag schoongemaakt (soms pas na 16.00 uur). Muteren naar een andere kamer was onmogelijk omdat er al etages waren afgesloten voor de gasten. Ligging is OK. Het eten is (bijna) altijd koud. Showcooking lijkt nergens naar. Al het eten is al kleergemaakt en indien je het warm wil hebben kan en mag je het zelf even in de magnetron zetten om op te warmen. Ook hiet staat het management erbij te kijken en acteer niet. Al met al geen hotel voor de reiziger die weet wat 4 of 5 sterren hotels horen te bieden.

Gereisd met partner in oktober 2011

Prima hotel

Carola
11-9-2011

Leuk hotel gelegen in Cap Salou vlakbij diverse kleine strandjes. Salou is aan te lopen, maar het is een stevige wandeling. Als je geen zin hebt om te wandelen kun je altijd nog een van de vele bussen nemen die voor het hotel stoppen.

Het hotel beschikt over mooie ruime kamers voorzien van een gratis kluis. Ruime balkons met tafel, stoelen en wasrekje. Koelbox tegen betaling.

Er zijn 2 grote zwembaden en het dakterras heeft 2 jacuzzies. Hier heb je een mooi uitzicht over Salou en de zee en het is er meestal vrij rustig.

Er is veel animatie voor groot en klein, dus je hoeft je niet te vervelen.

Het ontbijt vonden wij goed. Veel keuze uit verschillende soorten brood, beleg en warme producten. Het avondeten vonden wij wat minder dan de andere hotels waar wij zijn geweest (Vil LaRomana en Golden Port Salou). Regelmatig was het eten lauw. Alles werd wel heel goed bijgevuld. Showcooking is wat beperkt.

In het hotel is een winkeltje, wat wel erg handig is voor flessen water e.d.

Gereisd met partner in augustus 2011

• VerzorgingHalfpension
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H10 Mediterranean Village in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H10 Mediterranean Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.