Hotel H10 Delfin

Hotel aan zeeWeer vandaag15°4°
Hotel H10 Delfin
8,5

Omschrijving
In het bruisende Salou ligt Hotel H10 Delfin. Dit hotel richt zich op volwassenen en wordt daardoor afgeraden voor gezinnen met kinderen. Er zijn meerdere zwembaden waarvan een zich op het dakterras bevindt. Winkels, het strand en restaurants zijn op loopafstand. Huur een auto en toer door het heuvelachtige binnenland.

Laatste review

middelmatig

Both/Bodde,
22-11-2018

Ik vond het tegen vallen voor een h10 hotel.kamer klein maar wel schoon.restaurant ongezellig kon niet buiten zitten.onbijt was goed maar je moest zelf je tafel dekken en er stonden zelfs geen koffiekopjes.Allemaal oude mensen dus niet leuk als je wat jonger ben.Stijf het lijkt wel een verzorgingstehuis.

beneden is het wel mooi gerestaureerd.

Kenmerken

336 reviews over Hotel H10 Delfin in het Nederlands

middelmatig

Both/Bodde,
22-11-2018

beneden is het wel mooi gerestaureerd.

Warm welkom en verblijf een Topper 👍🏼🌞

Brigitte Dröge,
25-7-2018

H10 Delfin in Salou een echte aanrader wat een warm ontvangst en verblijf. Het hotel gelegen op een fijne afstand van het centrum super aardig personeel en het eten 🤗 erg goed met lieve koks aan het buffet.

Ga zeker nog een keer terug naar Delfin

Fijne vakantie

Davy,
11-7-2018

Eten was lekker, maar weinig afwisseling. Ik zou geen vol pension nemen.

Super

Twan Groetelaers,
7-7-2018

Geweldig hotel. Mooie kamers, heel goed eten,vriendelijk personeel, mooie ligging.

Leuk Hotel

wijngaarden,
3-7-2018

Ook dit jaar weer naar Delfin geweest. Er is nu een leuk dakterras met een ondiep zwembad. Prima hotel verder niks op aan te merken

Prima hotel en eten. Prettig personeel kamers zijn goed. Lekker rustig omdat er geen kinderen zijn. Perfecte ligging qua lokatie en geweldig het dakterras met een zwembadje. De kamers zijn wel wat gehorig en wat te kleine liften. Maar verder was het top.

Geweldig

Egbert de Jong,
3-3-2018

Hotel is schoon, klantvriendelijk en het personeel is heel behulpzaam.Ook ligt het hotel niet ver van het strand. Wij genieten altijd in de maand september om in Salou te zijn.👍

Geweldig 😉

Gert Kleine,
3-3-2018

Wij vonden alles goed. Het eten en de accommodatie en vooral de service en klantvriendelijkheid

Perfect

Gem,
23-2-2018

Hier komen wij al 8 jaar en dat geeft toch aan dat wij zeer tevreden zijn over dit hotel.

Voor ons een top vakantie ieder jaar weer opnieuw 👍👍👍

Fantastisch!

29-1-2018

Hotel H10 Delfin Park is echt een aanrader! Mooi hotel, vriendelijk personeel, goed verzorgd en schoon. Het ontbijt, middageten en avondeten zijn prima. Veel keus en wordt goed aangevuld. Kamers zijn netjes en worden elke dag schoongemaakt/bedden opgedekt/handendoeken omgewisseld. Airco werkt perfect. Verder hadden wij een ruim balkon. Ook het zwembad is geweldig. Mooi zwembad met genoeg ligbedjes. Je kunt altijd wel ergens liggen aan t zwembad. De ligging is perfect. Tegenover het hotel zit een supermarkt. Hotel ligt in een rustig straat, zodra je de hoek omgaat kom uit op de bruisende boulevard van Salou. Leuke boulevard met mooie fontijnen, mooi verlicht Savonds. Verder veel restaurants en winkeltjes. Leuk en fijn strand (gewoon zand geen kiezels, heel fijn). Aanrader: attractiepark/waterpark PortAventura op een steenworp afstand. Kortom dit hotel is echt een aanrader in een leuke toeristische omgeving.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H10 Delfin in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H10 Delfin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.