Hotel H10 Delfin

Hotel H10 Delfin
8,4

331 reviews over Hotel H10 Delfin in het Nederlands

Prima hotel en eten. Prettig personeel kamers zijn goed. Lekker rustig omdat er geen kinderen zijn. Perfecte ligging qua lokatie en geweldig het dakterras met een zwembadje. De kamers zijn wel wat gehorig en wat te kleine liften. Maar verder was het top.

Geweldig

Egbert de Jong
3-3-2018

Hotel is schoon, klantvriendelijk en het personeel is heel behulpzaam.Ook ligt het hotel niet ver van het strand. Wij genieten altijd in de maand september om in Salou te zijn.👍

Geweldig 😉

Gert Kleine
3-3-2018

Wij vonden alles goed. Het eten en de accommodatie en vooral de service en klantvriendelijkheid

Perfect

Gem
23-2-2018

Hier komen wij al 8 jaar en dat geeft toch aan dat wij zeer tevreden zijn over dit hotel.

Voor ons een top vakantie ieder jaar weer opnieuw 👍👍👍

Fantastisch!

29-1-2018

Hotel H10 Delfin Park is echt een aanrader! Mooi hotel, vriendelijk personeel, goed verzorgd en schoon. Het ontbijt, middageten en avondeten zijn prima. Veel keus en wordt goed aangevuld. Kamers zijn netjes en worden elke dag schoongemaakt/bedden opgedekt/handendoeken omgewisseld. Airco werkt perfect. Verder hadden wij een ruim balkon. Ook het zwembad is geweldig. Mooi zwembad met genoeg ligbedjes. Je kunt altijd wel ergens liggen aan t zwembad. De ligging is perfect. Tegenover het hotel zit een supermarkt. Hotel ligt in een rustig straat, zodra je de hoek omgaat kom uit op de bruisende boulevard van Salou. Leuke boulevard met mooie fontijnen, mooi verlicht Savonds. Verder veel restaurants en winkeltjes. Leuk en fijn strand (gewoon zand geen kiezels, heel fijn). Aanrader: attractiepark/waterpark PortAventura op een steenworp afstand. Kortom dit hotel is echt een aanrader in een leuke toeristische omgeving.

Wat een gastvrij, en vriendelijk personeel.

Hennie
28-1-2018

Alles goed

Echt vakantie zorgeloos.

Kinderen niet welkom

Goed hotel met een paar manco's

Jan
15-10-2017

Ligging was prima. Eten is goed maar weinig variatie. Kamers zijn erg gehorig: we werden wakker door de wekker van de buren en konden hun gesprekken bijna woordelijk volgen.

Animatie van nabijgelegen hotel zorgde 's avonds voor veel overlast als je op het balkon een boek wilt lezen.

Bij aankomst wordt gevraagd om je paspoort af te geven zodat er een scan gemaakt ,deze wordt afgeschermd doorgestuurd naar de politie, maar ondertussen is er wel een volledige scan gemaakt door het hotel. Blijft vreemd.

Fantastisch Hotel

Davey
11-9-2017

Een fijn hotel. Geen jankende kinderen om je heen. Je komt heerlijk tot rust. Vriendelijk personeel wat in is voor een grapje. Personeel dat na 2 dagen al weet wat je wilt hebben, je na 1x al herkend bij het restaurant waardoor je niet hoeft te laten zien van welke kamer je komt.

Vaste tafelindeling is ook erg prettig. Je hebt altijd plek. Alleen bij het ontbijt moet je niet te laat komen want dan is het wel druk.

Kamermeisjes maken de kamers goed schoon en zijn erg vriendelijk.

Als je hoort dat al het personeel al meerdere jaren er werkt en altijd op de zelfde verdieping of ruimte dan moet het goed zijn anders blijf je niet.

Eten over het algemeen prima. Sommige dagen weinig afwisseling maar over het algemeen ruime keus. Eten is niet koud.

Chique hotel, leuke uitstraling. Meerdere zwembaden waarvan 1 op het dak met ligstoelen. Lobby ziet er leuk uit, verschillende kleuren wit/blauw. Verschillende soorten banken en stoelen waarin je heerlijk wegzakt. Een ruim terras buiten met leuk animatie 's avonds. Veelal muziek en 1x per week een dansgroep. Overdag ook dagelijks animatie aanwezig waar helaas maar weinig gebruik van werd gemaakt. Een vast groepje die dagelijks meedeed in het water of op het land.

Liften zijn aan de kleine kant.

Veel vaste groepen die er al meerdere jaren verblijven, maar een echt ons kent ons hotel waar je als buitenstaander tussen staat is het niet.

Een aanrader.

In één woord: TOP

Jsmbijl
8-9-2017

Een hotel zonder kinderen. Lekker en vooral ook warm en gevarieerd eten met voor ieder wat wils. Het zwembad met de bubbels en waterval is heerlijk om in de zwemmen of te poedelen. Het dakterras met een zwembad tot aan je enkels is een welkome aanvulling met een prachtig uitzicht. Het ligt zeer centraal, dicht bij de winkels, boulevard en het strand. Zeker voor herhaling vatbaar!

Top hotel

Celina
17-8-2017

Hotel delfin is een hotel met een prima ligging. Winkeltjes, strand en restaurants op 5 min loopafstand. Er zijn vooral stellen in dit hotel van Nederlandse/Engelse afkomst. Er zijn veel jongeren maar ook ouderen stellen en men heeft geen last van elkaar. Kamers zijn super schoon en de badkamer heeft een hele fijne grote douche. Ook het eten is prima. Het hotel heeft 3 zwembaden en een klein badje en ook deze zijn schoon, Dit hotel is zeker een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor H10 Delfin voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H10 Delfin in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H10 Delfin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel H10 Delfin scoort een 8.44 uit 10 op basis van 333 reviews.