Hotel Calypso

233 reviews over Hotel Calypso in het Nederlands

Super

Ronnie
11-4-2018

Super hotel, goede ligging en het eten was divers

Geweldige vakantie!

Rie luppens de Groot
30-1-2018

Geweldig hotel, kindvriendelijk, professioneel, voor de prijs

van 3sterren heb je een 4 Sterre hotel.

heel goed

degelle-stevens-
10-9-2017

kamers netjes, vriendelijk personeel, goed eten en genoeg keuze.

Top vakantie gehad!

An
30-8-2017

Dicht bij het strand, hele leuke animatie. Een speelzwembad en een rustig zwembad. Goed eten elke dag voor ieder wat wils!

Gewoon waar voor je geld

Sandra Dijkstra
21-8-2017

Onze 2e keer en nu met kinderen.

All in vanaf moment dat je er bent, tot je naar huis gaat. Dus niet aan tijden gebonden.

2 zwembaden en kinderbadje.

En natuurlijk doen we met z'n alle aan handdoekje leggen. En als je er dan ook echt de hele dag bent, geen punt. Maar er blijven mensen die 's morgens handdoek neerleggen om vervolgens aan het strand te gaan liggen. Hier mogen ze van het hotel echt harder bij optreden!.

Restaurant met heel veel keuze, maar ook heel druk. Wij hebben 2x een thema meegemaakt. Oosters incl sushi en Oscar/films. Hele leuke aankleding. Natuurlijk ligt er elke dag een basis van eten. Denk aan sla, tomaat, meloen, mais, ui, frietjes, vlees, kip, pasta, 2 soorten soep, brood, toetjes, ijsjes. Maar je hebt absoluut een royale keuze. Ik zet bovenstaande namelijk niet elke dag op tafel in Nederland.

Soort van snackbar in de buitenlucht, iets minder keuze, maar ook minder druk en kip, hamburger, ei, hotdog = live cooking.

El Fresco is a la carte en mag je 1x gebruik van maken op verblijf van 8 dagen. Lekker en gezellig.

Bij aankomst kamer met 2p bed en slaapbank. Dit was niet heel handig met 1 zoon van 12 en dochter van 8. Dus volgende dag om kamer met 4 losse bedden gevraagd en gewoon gekregen. Wel boven het podium en elke avond laat naar bed. Maar het is immers vakantie.

Nadeel: Gasten die het niet zo nauw nemen met alles en er een bende van maken, meer opscheppen dan ze op kunnen, alle plastic bekers bij de ligbedjes laten liggen. M.a.w KAK makkelijk zijn. Dit geld voor alle nationaliteiten. Het hotel doet onwijs hun best.

Salou is een levendige badplaats met heel veel winkels en vertier.

Volgend jaar een ander hotel!

Sandi
15-8-2017

Voor ons was het een wisselende vakantie in dit hotel met positieve maar ook negatieve punten:

Positief: All-in start gelijk wanneer je bent ingecheckt en loopt de hele dag door totdat je weer vertrekt. Erg fijn en goed geregeld.

Iedere avond leuke (muziek) shows.

2 zwembaden. Net restaurant, maar ook boven op het terras kan je ontbijten en lunchen. Je kan ook 2 keer gebruik maken van het ala carte restaurant.

Dat is ons ook prima bevallen.

Ligging is prima, je zit erg dicht bij het centrum, hoek om en je zit in de hoofdstraat met alle winkeltjes. Bushalte is ook om de hoek.

Negatief: Kamer was niet in orde toen we deze kregen. Airco stuk en kapotte wc bril. Is na melding wel gelijk gemaakt, maar dit had in orde moeten zijn.

Ligbedden van het zwembad worden tussen 09.00-09.30 losgemaakt. (deze staan vast aan een ketting). Iedereen staat dus te wachten op een bedje.

Met als gevolg dat iedereen daarna gelijk gaat ontbijten, erg druk dus in het restaurant in de ochtend.

Ook wij hebben iedere ochtend staan te wachten op een ligbed, anders heb je er gewoon geen. Het is echt handdoekje leggen.

Er zijn 2 zwembaden. Het zwembad waarin je met ballen en speelgoed mag ligt het verste van de bar. Wil je dus drinken halen dan moet je een stuk lopen en zigzaggen door het terras.

Restaurant kon met regelmaat de drukte niet aan. Waren soms erg laat met bijvullen van het buffet waardoor er soms lege bakken stonden en je echt moest wachten.

Ook waren er na een uur al dingen op, dus werd ook niet meer bijgevuld. Kwaliteit van het eten was goed, maar weinig variatie. Eentonig voor 2 weken.

Er was ook geen logica in de rij van het buffet, wat voor irritatie zorgde bij veel mensen. Personeel was ook niet consequent met het hanteren van deze rij.

Op de bakplaat werden verschillende dingen bereid. Maar afhankelijk van in welke rij je stond, kreeg je dus iets aangeboden.

Wilde je wat anders van de bakplaat dan moest je weer in de andere rij gaan staan. Totaal geen logica.

Wij sliepen met ons gezin boven de karaoke bar van het hotel. Iedere avond was hier tot 01.00 uur wat te doen. Maat het liep altijd uit tot 01.30.

We hebben hier erg veel geluidsoverlast van gehad, de muziek stond echt erg hard en je hoorde vooral het geschreeuw van de karaoke.

We hebben dit meerdere malen aangegeven, en ze bleven aangeven dat het om 01.00 uur moet stoppen, maar dit gebeurde gewoon niet.

Het is ook een erg gehorig hotel.

Shows in de avond duurde meestal tot 23.15/23.30. Maar de bar sluit om 23.00 uur.

Met als gevolg dat het vanaf 22.30 erg druk is bij de bar omdat iedereen nog een hoop gaat halen.

Was fijner geweest als de bar iets langer openblijft en mensen dus niet hoeven te gaan hamsteren. Of dat de show eerder begint.

We hebben een redelijke vakantie gehad, maar helaas waren er voor ons meer negatieve punten dan positieve punten.

Hierdoor kiezen wij dus niet meer voor dit hotel.

Mooi familie hotel

Familie Vlassak
13-8-2017

Dit jaar voor de 4e keer naar Hotel calypso gegaan. Wederom een top vakantie gehad. Animatie goed, shows in de avond super. Vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. Eten goed gevarieerd. Top

Gezellig

Peet
12-8-2017

Hotelkamer wordt goed schoongemaakt, eten is goed enige minpunt is teveel mensen voor de 2 zwembaden, maar aan zee is het geweldig.Elke avond een show. Salou is druk, leuke uitstapjes naar Barcelona of Taragona, Port Aventura is ook een aanrader.

Paradijsje buiten Dalyan

Nol hameleers
31-7-2017

Calypso plus is door de persoonlijke aandacht en zorg en door haar ligging een waar paradijs.

Prima hotel in een hele leuke plaats

C k
15-7-2017

Prima hotel voor dit geld. Bij touroperator boeken scheelde gek genoeg 1000 euro voor ons. Voor 1500 euro 2 weken all inclusive was het geld echt wel waard (wel met de auto). Dus dan hoef je niet te klagen over het eten. Je kunt d ehele dag eten krijgen wat je wil. Laat ontbijt boven bij de grill waar ze smiddags hamburger, hotdogs en kip grillen is een aanrader tenminste dan ontbijt niet in een massale eetzaal waar je natuurlijk niet aan ontkomt bij zo'n hotel. Ontbijt niks op aan te merken, lunch meestal broodje hamburger, worst, hotdog of kip van de grill gegeten en avondeten voor dit geld zeker voldoende. Vullen bijzonder goed bij. Soms staan dingen overdag wel lang maar dan moet je gewoon even wat anders pakken. Cocktails likeurtjes en Mickey bij all in jammer dat dat tot 23:00 is terwijl de show meestal langer duurt. Zwembaden en ligbedjes genoeg hoewel we wel net voor de echte drukte er waren. 1 bad mag je niet veel maar het andere mag je wel met ballen enz misschien best een goed idee. Badmeester ging nog weleens op zoek naar een parasol voor ons zelfs als we niks hadden gevraagd. Erg aardig! Iedereen overigens erg aardig ook de andere gasten. Beetje huiverig geweest voor dronken Engelsen en Russen maar het is een echt familiehotel. Engelsen erg aardig en laten je zelfs voor als je met buggy met de lift wil en dat was zeker niet eenmalig. Animatie prima ook Eem Nederlander. Kamer was schoon en babyproof en ook prima te doen met 2 kinderen. Wel wat schimmel op plafond van de douche maar dat was t enigste. Wij hadden nieuwe matrassen alleen ons zoontje niet dat was wel een minder goed bed. Enigste wat wij vies vonden was dat ze rondom het zwembad bijna niet schoonmaakten een keer met een spuit eroverheen was wel fijn geweest. Ligging perfect straat uit en je loopt zo naar alle winkeltjes uiteraard allemaal dezelfde spullen zoals in elke badplaats maar erg gezellig. Strand is wat verder lopen. 1 klein strandje is dichterbij maar dan moet je wel de bult op en af.

We hebben een aantal aanbieders voor Calypso voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Calypso in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Calypso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Calypso scoort een 7.89 uit 10 op basis van 234 reviews.