Hotel Calypsostersterster

247 reviews over Hotel Calypso

• 2019
    4Anouk23-12-2019

Nooit meer

Eten koud aangebrand of rauw Personeel kan geen koffie maken en ook geen cocktails Animatie weinig en slecht Voorgaande jaren was dit een goed hotel maar is nu erg achteruitgegaan door onprofessioneel en saggerijnig personeel wat er rondloopt. Zij hebben er geen zin in om je een leuke vakantie aan te bieden.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 8A09-10-2019

Leuk voor weekje buiten hoogseizoen

Vriendelijk personeel. Kwaliteit van eten is goed, gevarieerd en meer dan genoeg. Is op 500 meter van klein strand. Ligt eerder in stadsgebied. Cambrils, Barcelona en div markten te bereiken met openbaar vervoer.

Loyalty & Community manager, MedPlaya, Loyalty & Community manager, 11-10-2019

Dear guest, thank you for taking the time to write a review following your recent stay with us at the hotel Calypso and your kind words about the hotel and our staff. We hope to welcome you back again soon.

Kind Regards,

Gereisd met partner in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 6Vanessa02-09-2019

Leuke reis maar te druk voor ons

Hotel was vrij lawaaierig, vooral s nachts. Kamers konden proper, ook al komt er dagelijks iemand, op je blote voeten uit de douche komen was geen optie, deze waren snel weer vuil. Ook het overdrukke zwembad met overal handdoeken maar geen mensen was frustrerend. Het eten was fantastisch, super lekker eten genoeg aanbod in alles. Al bij al een zeer mooie reis gehad ook al was dit voor ons een veel te drukke regio.

Loyalty & Community manager, MedPlaya, Loyalty & Community manager, 06-09-2019

Bedankt voor je verblijf in ons hotel en wat goed om te horen dat ons voeds eljou is bevallen! Dank je wel voor het delen en je tijd in het geven van deze waardevolle feedback! Groeten, Loyalty & Community manager, MedPlaya

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 8Vanessa27-08-2019

Leuk verblijf in hotel Calypso!

Groot complex met twee zwembaden. Genoeg ligbedjes maar wel wat minder plek eromheen. De superieur kamer was fris en netjes. Zelf vind ik de inloopdouche niet zo’n succes want de badkamer stond elke keer blank. Helaas moest ik daar dan weer de handdoeken daarvoor gebruiken. Op de tv ook geen NL zender of BVN. Voor mij niet vervelend, maar voor gasten die de taal niet beheersen toch fijn om nieuws te volgen. Het eten was zoals verwacht niet bijzonder. Eetbaar en heel veel keus. Wel heel erg druk altijd! Het animatieteam overdag en in de avond: wat zijn ze geweldig! Geen onderscheid van welke nationaliteit of leeftijd je bent, ze enthousiasmeren iedereen mee te doen. Het Medplaya friends liedje diende gelijk als wekker voor mijn kinderen. Heerlijk begin van de dag. Salou is gewoon een geweldige plek om vakantie te vieren. Het stadje, de boulevard, de omringende plaatsjes die je kan bezoeken, Port Aventura, Aquapolis noem het maar op!

Loyalty & Community manager, MedPlaya, Loyalty & Community manager, 28-08-2019

Beste Gast,

Bedankt voor het achterlaten van een review. Wat fijn om te lezen dat u over het algemeen een prettig verblijf hebt gehad. Bedankt voor uw compliment naar onze vermaak staff. Graag verwelkomen wij u nogmaals bij Het Lloyd zodat wij u een verblijf kunnen geven wat beter zal bevallen.

Met vriendelijke groet,

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Bolsenbroek25-08-2019

Super

Goed hotel. Animatie was top vooral Julie wat een spontane meid. Supershows. Eten kan wat beter. Personeel allemaal heel vriendelijk. Genoeg te doen voor jong en oud. Winkels dichtbij. Strand niet ver maar wel om er te komen omhoog en weer naar beneden. Het is niet ver. Ontbijt was heerlijk en uitgebreid. Alleen lunch en diner wat minder. Het is wel een aanrader

Loyalty & Community manager, MedPlaya, Loyalty & Community manager, 26-08-2019

Dear guest, thank you for sharing your feedback with us. We are happy to learn that you have enjoyed your recent stay with us and especially the entertainment. We will de delighted to welcome you back to the Calypso! Kind regards,

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Jurgen Vlassak31-07-2019

Weer een topvakantie gehad !

Blijft een goed hotel, nu voor t 6e jaar geweest. Eten voor iedereen wat wils, meer dan genoeg bedjes bij t zwembad. Entertainment savonds wat minder dan andere jaren. Maar entertainment team doet wel super haar best, en zijn super vriendelijk. Hotel en barspersoneel zijn super vriendelijk ( op een persoon na dan). het is en blijft een 3 sterren hotel, moet je ook geen 4 sterren verwachten. Wij zaten in calypso 1, verouderde kamers,maar wel heel erg schoon.

Loyalty & Community manager, MedPlaya, Loyalty & Community manager, 01-08-2019

Many thanks for posting your review with regards to your recent holiday at the Hotel Calypso.

We are pleased to hear that you were happy with all that we have to offer.

Hopefully we will see you back again in the future.

Kind Regards

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Potkamp03-07-2019

Fantastisch!!

Behulpzaam, schone kamers, iedere ochtend super schoongemaakt en na eigen persoonlijke smaak is er volop variatie in het eten. Een top vakantie gehad!!!!

Loyalty & Community manager, MedPlaya, Loyalty & Community manager, 19-07-2019

Bedankt voor uw positieve opmerkingen over de Calypso hotel en Salou! Goed om te horen dat de service dat het team verleend heeft boven verwachting was an dat u heeft kunnen genieten van onze prachtige kamers. Wij hopen om u weer in de toekomst te kunnen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 5Anita Molenaar11-06-2019

Nooit meer terug

Gedateerde kamer, mensen laten veel eten staan omdat het lauw is, aangebrand of te snel gebakken waardoor rauw. Oud brood. Lijkt een beetje op een vreetschuur van komen en gaan. Aardig personeel maar onprofessioneel. Duidelijk geen manager aanwezig. Kamers wel schoon maar wel gehorig. Slechte animatie

Loyalty & Community manager, MedPlaya, Loyalty & Community manager, 27-06-2019

Dear guests, Thank you for sharing your thoughts with us on your recent stay at the Calypso. We are glad that you had an overall good holiday with us although there are areas where you feel that we could do better. Your comments are of the utmost importance to us and we will forward them on to the hotel management. We hope to see you again in Salou and at the MedPlaya hotels.

Kind regards,

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 7Cisca Slort03-06-2019

Niet gauw meer

Hotel is groot en bestaat uit 2 gebouwen . Het eerste gebouw zijn de kamers niet gerenoveerd Tweede hotel is compleet gerenoveerd en daar bevinden zich de suprior kamers. Ik beveel deze aan. Goed geïsoleerd. En alles.nieuw. Het eten is goed .maar smaakloos dan vooral het vlees.volop keuze uit salades en toetjes .ontbijt standaard.allinclusive prima. Je krijgt een bonnetje waarmee je een dik plastic glas krijgt en dat zorgt er voor.dar er nergens geen plastic rond zwerft.prima oplossing. Het nadeel vindt ik de mensen uit het Oostblok.die.met tassen vol eten uit.de.eetzaal weglopen.

Loyalty & Community manager, MedPlaya, Loyalty & Community manager, 27-06-2019

Dank u voor uw opmerkingen over uw verblijf bij ons een hotel calypso in salou. We zijn blij dat u het hotel en uw vakantie bij ons genoten. Hopelijk tot ziens!

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Berna Bosch13-04-2019

Fantastisch...direct weer.

Veel gezelligheid en niks geen kapsones. Eten en drinken uitstekend. Accommodatie keurig en schoon.

Gereisd met vrienden in mei 2017

5 tips over Hotel Calypso

• Rita De Brabander, 15-06-2014

Met plana busmaatschappij ben ik naar Barcelona ,Valencia en Monsserat geweest . Totale prijs 62 Euro zeker de moeite waard. Ook het vervoer naar Tarragona en Reus en Cambrils uitstekend geregeld . Koop een kaart met 10 beurten en het vervoer kost je 1.20 per trip zonder kaart 2.20 .dus zeker doen.

• Fam Wolter, 12-06-2013

koop in de kiosk een buskaart 10 strippen voor 14.95 en ga eens lekker naar la pineda of cambriels of tarragonna bus stopt achter hotel lekker een terrasje bij diverse kroegjes met live muziek.ook leuk de kleine kermis achter het hotel in salau kun je in mei/juni lekker slenteren we gaan vogend jaar zeer zeker weer terug naar dit levendig en gezellig hotel Calypso ook is er een pin automaat tegen over het hotel wij kunnen iedereen aanraden te gaan mits je van goed eten en spelende kinder houd

• Sanne, 05-10-2013

pak een kamer op de 5de etage en geniet van een uitzicht tot aan de haven e.

ga op vrijdag avond naar de fontijn onderaan salou de show is echt geweldig ik ben er nog elke keer heen geweest

9 vragen over Hotel Calypso

• joke, 08-09-2016

badhanddoek service

Is er een badhanddoek service in dit hotel, eventueel tegen betaling

• Cilia de Brie, 13-04-2014

bedjes zwembad

wie weet of er matrasje zijn voor op de bedjes bij het zwembad? alvast bedankt.

Brenda Verhorevoort, 20-08-2014

Nee die zijn er niet, koop een goedkoop luchtbedje voor op het bedje en dat ligt ook perfect

• Patricia, 21-12-2013

kamers 4 personen

Vraagje: wij willen dit gaan boeken voor ons (2 volw+2kinderen) en zijn benieuwd hoe de kinderen slapen. Dat is volgens mij op een slaapbank, maar is dat dan bij elkaar? Wat zou een mooie kamer zijn wat betreft uitzicht en goede lokatie? Verder zag ik op de website van het hotel dat er ook superior family rooms are. Waar zijn deze dan te boeken? Bij Sunweb hebben ze deze namelijk niet..... willen een * reis boeken incl vlucht.

Brenda Verhorevoort, 20-08-2014

Ik had 3 persoons kamer zijn 3 losse bedden