Hotel Calypso

Hotel Calypso
7,9

235 reviews over Hotel Calypso in het Nederlands

Anders

Leuk. Maar geen 2e x meer.

V. Cherkawi
11-8-2018

Nette kamers. Eten was redelijk. Teveel luidruchtige Engelse mensen. Zwembad vol waardoor je alleen ff kan poedelen. Op tijd van je bed af anders heb je geen ligbed. Uitslapen zit er dus niet bij. Daarom is 8 dagen nog te doen.

Zeer goed prijs kwaliteit

Patrick
11-8-2018

Tweede maal gelogeerd in dit hotel eerste maal in 2010.

Kamers wij zaten in het nog niet gerenoveerde gedeelte dus in gedateerde kamers maar wel proper en elke dag gepoets en nieuwe handdoeken.

Eten zeer goed genoeg afwisseling, verzorgt en steeds aangevuld.

All-in één van de betere men krijgt zo goed als alles wat men vraagt.

Er is meer dan voldoende drank eten ijsjes voor iedereen de hele dag door.

Zwembaden perfect één voor opblaasbare spullen en eentje zonder goed geregeld en voldoende nieuwe ligstoelen geen gevecht smorgen, zelfs overdag vind je wel ergens een stoel .

Is niet erg ver van centrum Salou elke avond naartoe gewandeld.

Er zitten overwegend Engelsen maar gezinnen met kinderen geen enkel probleem mee gehad.

Kortom perfecte prijs kwaliteit en zeker de moeite waard

Super

Ronnie
11-4-2018

Super hotel, goede ligging en het eten was divers

Geweldige vakantie!

Rie luppens de Groot
30-1-2018

Geweldig hotel, kindvriendelijk, professioneel, voor de prijs

van 3sterren heb je een 4 Sterre hotel.

heel goed

degelle-stevens-
10-9-2017

kamers netjes, vriendelijk personeel, goed eten en genoeg keuze.

Top vakantie gehad!

An
30-8-2017

Dicht bij het strand, hele leuke animatie. Een speelzwembad en een rustig zwembad. Goed eten elke dag voor ieder wat wils!

Gewoon waar voor je geld

Sandra Dijkstra
21-8-2017

Onze 2e keer en nu met kinderen.

All in vanaf moment dat je er bent, tot je naar huis gaat. Dus niet aan tijden gebonden.

2 zwembaden en kinderbadje.

En natuurlijk doen we met z'n alle aan handdoekje leggen. En als je er dan ook echt de hele dag bent, geen punt. Maar er blijven mensen die 's morgens handdoek neerleggen om vervolgens aan het strand te gaan liggen. Hier mogen ze van het hotel echt harder bij optreden!.

Restaurant met heel veel keuze, maar ook heel druk. Wij hebben 2x een thema meegemaakt. Oosters incl sushi en Oscar/films. Hele leuke aankleding. Natuurlijk ligt er elke dag een basis van eten. Denk aan sla, tomaat, meloen, mais, ui, frietjes, vlees, kip, pasta, 2 soorten soep, brood, toetjes, ijsjes. Maar je hebt absoluut een royale keuze. Ik zet bovenstaande namelijk niet elke dag op tafel in Nederland.

Soort van snackbar in de buitenlucht, iets minder keuze, maar ook minder druk en kip, hamburger, ei, hotdog = live cooking.

El Fresco is a la carte en mag je 1x gebruik van maken op verblijf van 8 dagen. Lekker en gezellig.

Bij aankomst kamer met 2p bed en slaapbank. Dit was niet heel handig met 1 zoon van 12 en dochter van 8. Dus volgende dag om kamer met 4 losse bedden gevraagd en gewoon gekregen. Wel boven het podium en elke avond laat naar bed. Maar het is immers vakantie.

Nadeel: Gasten die het niet zo nauw nemen met alles en er een bende van maken, meer opscheppen dan ze op kunnen, alle plastic bekers bij de ligbedjes laten liggen. M.a.w KAK makkelijk zijn. Dit geld voor alle nationaliteiten. Het hotel doet onwijs hun best.

Salou is een levendige badplaats met heel veel winkels en vertier.

Volgend jaar een ander hotel!

Sandi
15-8-2017

Voor ons was het een wisselende vakantie in dit hotel met positieve maar ook negatieve punten:

Positief: All-in start gelijk wanneer je bent ingecheckt en loopt de hele dag door totdat je weer vertrekt. Erg fijn en goed geregeld.

Iedere avond leuke (muziek) shows.

2 zwembaden. Net restaurant, maar ook boven op het terras kan je ontbijten en lunchen. Je kan ook 2 keer gebruik maken van het ala carte restaurant.

Dat is ons ook prima bevallen.

Ligging is prima, je zit erg dicht bij het centrum, hoek om en je zit in de hoofdstraat met alle winkeltjes. Bushalte is ook om de hoek.

Negatief: Kamer was niet in orde toen we deze kregen. Airco stuk en kapotte wc bril. Is na melding wel gelijk gemaakt, maar dit had in orde moeten zijn.

Ligbedden van het zwembad worden tussen 09.00-09.30 losgemaakt. (deze staan vast aan een ketting). Iedereen staat dus te wachten op een bedje.

Met als gevolg dat iedereen daarna gelijk gaat ontbijten, erg druk dus in het restaurant in de ochtend.

Ook wij hebben iedere ochtend staan te wachten op een ligbed, anders heb je er gewoon geen. Het is echt handdoekje leggen.

Er zijn 2 zwembaden. Het zwembad waarin je met ballen en speelgoed mag ligt het verste van de bar. Wil je dus drinken halen dan moet je een stuk lopen en zigzaggen door het terras.

Restaurant kon met regelmaat de drukte niet aan. Waren soms erg laat met bijvullen van het buffet waardoor er soms lege bakken stonden en je echt moest wachten.

Ook waren er na een uur al dingen op, dus werd ook niet meer bijgevuld. Kwaliteit van het eten was goed, maar weinig variatie. Eentonig voor 2 weken.

Er was ook geen logica in de rij van het buffet, wat voor irritatie zorgde bij veel mensen. Personeel was ook niet consequent met het hanteren van deze rij.

Op de bakplaat werden verschillende dingen bereid. Maar afhankelijk van in welke rij je stond, kreeg je dus iets aangeboden.

Wilde je wat anders van de bakplaat dan moest je weer in de andere rij gaan staan. Totaal geen logica.

Wij sliepen met ons gezin boven de karaoke bar van het hotel. Iedere avond was hier tot 01.00 uur wat te doen. Maat het liep altijd uit tot 01.30.

We hebben hier erg veel geluidsoverlast van gehad, de muziek stond echt erg hard en je hoorde vooral het geschreeuw van de karaoke.

We hebben dit meerdere malen aangegeven, en ze bleven aangeven dat het om 01.00 uur moet stoppen, maar dit gebeurde gewoon niet.

Het is ook een erg gehorig hotel.

Shows in de avond duurde meestal tot 23.15/23.30. Maar de bar sluit om 23.00 uur.

Met als gevolg dat het vanaf 22.30 erg druk is bij de bar omdat iedereen nog een hoop gaat halen.

Was fijner geweest als de bar iets langer openblijft en mensen dus niet hoeven te gaan hamsteren. Of dat de show eerder begint.

We hebben een redelijke vakantie gehad, maar helaas waren er voor ons meer negatieve punten dan positieve punten.

Hierdoor kiezen wij dus niet meer voor dit hotel.

Mooi familie hotel

Familie Vlassak
13-8-2017

Dit jaar voor de 4e keer naar Hotel calypso gegaan. Wederom een top vakantie gehad. Animatie goed, shows in de avond super. Vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. Eten goed gevarieerd. Top

Gezellig

Peet
12-8-2017

Hotelkamer wordt goed schoongemaakt, eten is goed enige minpunt is teveel mensen voor de 2 zwembaden, maar aan zee is het geweldig.Elke avond een show. Salou is druk, leuke uitstapjes naar Barcelona of Taragona, Port Aventura is ook een aanrader.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Calypso in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Calypso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.