Hotel California Garden

Hotel California Garden
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor California Garden voor je op een rij gezet:

173 reviews over Hotel California Garden in het Nederlands

Zeker voor herhaling vatbaar!

Sarah,
21-10-2018

Fijne ligging en vriendelijk personeel. Het eten was lekker en voor ieder wat wils. Ook het hotel is een mooie accomodatie.

Gereisd met vrienden in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Zeer goed hotel

Sandra,
20-10-2018

Perfecte ligging, dichtbij het gezellige centrum en strand. Kamer wat sober maar netjes. Ik miste een koelkastje, waterkoker, verlichting was wat ongezellig en er was maar 1 stoel. En we keken tegen een muur aan. Bedden waren goed. Goed restaurant met gevarieerd en lekker eten. Hygiëne was in het gehele hotel top! Animatie was er een enkele keer maar was zeer matig maar we waren dan ook buiten het hoogseizoen.

Een aanrader. Komen graag nog een keer terug.

Gereisd met partner in oktober 2018

Prima prijs-kwaliteitverhouding

Melanie,
3-10-2018

Wij zaten in het appartementengedeelte. Appartementen ruim genoeg en ogen schoon. Het eten is oké, prima prijs-kwaliteitverhouding. Gezellige winkeltjes en boulevard. Even met de bus naar Cambrile voor de markt op woensdag is de moeite. Kortom, voor deze (lage) prijs een prima vakantie en nog lekker warm (vertrek 4 oktober).

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Traveltroef

ik ga er nooit meer naartoe ,

catherine herreman,
30-9-2018

zeker geen hotel voor belgen ik was er alleen en heb met niemand kunnen praten :-(

Gereisd alleenreizend in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Marion,
8-9-2018

Heel goed en fijn hotel goed eten mooie kamers goed schoon vriendelijk personeel in een woord een fantastische vakantie

Gereisd met partner in september 2018

Ieder jaar weer.

C.Blokland,
27-1-2018

Niet erg veel luxe maar de dingen die goed moeten zijn zolals het eten en de bedden zijn prima in orde. Wij komen er al 12 jaar achter elkaar en gaan ook dit jaar weer.

Gereisd met partner in juni 2017

Goed en rustig hotel

William Van den Berghe,
4-10-2017

Eerste maal in dit hotel .Proper hotel, blijkbaar gerenoveerd. Laatste week van september was er een rustig publiek van grotendeels Belgen, Nederlanders, Spanjaarden, Fransen en wat Engelsen. Kamer oke met goede matrassen. Eten : geen overdreven keuze maar wat er ligt is lekker. Zowel middag als avond is er showcooking. Buiten plaats genoeg om te zitten of te liggen. Voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in september 2017

prima hotel..

nh,
12-9-2017

Het hotel was netjes en er was veel keuze met eten, soms was het eten in de middag helaas een beetje koud.

De ligging van het hotel is dicht bij het strand, winkeltjes en de grote boulevard in Salou. De receptie was vriendelijk.

Gereisd met vrienden in juli 2016

Schoon appartement.

Ria,
9-9-2017

Appartement werd elke dag schoon gemaakt,schone handdoeken en ons bed werd keurig opgemaakt. Wij hadden half pension en dat is ons tegen gevallen. Vaak hetzelfde en niet warm genoeg. Frietjes waren slappe stengels en het vlees wat door de kok ter plaatse werd gebakken zag er niet smakelijk uit. We hebben het 3 avonden aan gezien en zijn toen maar uit eten gegaan. Personeel heel vriendelijk en wilde overal wel mee helpen. We komen hier zeker weer maar dan alleen logi

Gereisd met partner in augustus 2017

Fijn gehad

Lidy,
3-9-2017

Aardige receptie medewerkers. Niet allemaal spreken ze goed Engels maar samen komen we er wel uit. Dan is er ook nog Danielle, dat is een Nederlandse. Ontzettend behulpzaam. Wil je overal wel mee helpen. Het restaurant zag er keurig uit, maar wel soms wat erg lauw eten.Afhankelijk welke tijd.Direkt om 19u wel. En te weinig obers. Mooi zwembad met behoorlijk veel ligbedden. Mooi centraal gelegen. Goed hotel voor die prijs.

Gereisd met partner in mei 2017

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel California Garden in Salou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel California Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.